Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Δήλωση Βαγγέλη Πολύζου


"Η νίκη που πετύχαμε ως συνδυασμός ανήκει στους αγνούς και ανιδιοτελείς  συμπολίτες μου  της Βόρειας Πιερίας.

Είναι νίκη αγάπης και συμφιλίωσης. Είναι νίκη των απλών ανθρώπων. Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους συνεργάτες μου που έχω στο συνδυασμό, ανεξάρτητα από την κομματική τους τοποθέτηση. Ευχαριστώ όλους τους συμπολίτες μου από τη Βόρεια Πιερία.

Οι εκλογές τελείωσαν και εκείνο που πρωτεύει είναι τα προβλήματα του νέου μας δήμου. Όσο για εκείνους που πίστευαν ότι μπορούσαν να αλλοιώσουν το φρόνημα των ανθρώπων της Βόρειας Πιερίας γελάστηκαν και τους πληροφορώ ότι είναι η έκτη συνεχόμενη νίκη μου.

Ας δοκιμάσουν και αυτοί και αν μπορούν να το κατορθώσουν αυτό. Ας μείνουν με το μίσος το οποίο εκδήλωσαν. Εγώ δεν τους κρατώ κακία".

Πηγή: Λευτεριά

Δεν υπάρχουν σχόλια: