Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Το τραγούδι του ΠΑΣΟΚ

Το ΝΑΤΟ προσπάθησε να "γκριζάρει" το Αιγαίο - Με παρέμβαση Ε.Βενιζέλου πήραν πίσω την απόφασή τους


Mε παρέμβαση στο ΝΑΤΟ του υπουργού Εθνικής Άμυνας Ευάγγελου Βενιζέλου, ο διοικητής του CCAIR Σμύρνης ανακάλεσε το απαράδεκτο έγγραφο με ημερομηνία 29 Μαρτίου 2010 με το περιεχόμενο του οποίου αφαιρούνταν στο νέο σχεδιασμό του ΝΑΤΟ ο επιχειρησιακός έλεγχος του Αιγαίου από το στρατηγείο της Λάρισας (CAOC-4), αλλά το χειρότερο όλων, είναι ότι μετέτρεπαν σε «γκρίζα ζώνη» ολόκληρο το Αιγαίο «μέχρι να αποσαφηνιστούν τα κυριαρχικά δικαιώματα της κάθε χώρας»!

Η επιστολή αυτή εστάλη στο ΑΤΑ στη Λάρισα, αφού ο διοικητής του είναι και ταυτόχρονα διοικητής του CAOC-4. Mάλιστα ο Αμερικανός αξιωματούχος χαρακτήριζε το Αιγαίο ως «ουδέτερη» και «ευαίσθητη περιοχή»! Ακόμα στην επιστολή αναφερόταν ότι «Η Συμμαχία θα αποκτήσει πάλι εικόνα του Αιγαίου όταν επιλυθούν οι διαφορές και αποσαφηνιστεί ποια χώρα θα χαρακτηρίζει τα ίχνη στην περιοχή».

Τι θα σήμαινε αυτό αν δεν έπαιρνε πίσω τα έγγραφο ο Αμερικανός διοικητής της Σμύρνης; Η τουρκική Αεροπορία θα μπορούσε να «αλωνίζει» στο Αιγαίο και το ΝΑΤΟ να έχει το πολιτικό «άλλοθι» ότι δεν γνωρίζει τι γίνεται στο Αιγαίο. Δεν θα υπήρχαν επίσημες καταγραφές και βέβαια ουσιαστικά θα «ένιπταν τας χείρας τους» σε οτιδήποτε συνέβαινε, από «θερμό» επεισόδιο μέχρι τις καθημερινές επιθετικές συμπεριφορές της Άγκυρας.

Εκτός αυτών, σήμερα το CAOC-4 χαρακτηρίζει στο ΝΑΤΟως «άγνωστα» και «πιθανές ασύμμετρες απειλές» όλα τα τουρκικά μαχητικά που κινούνται στο FIR Αθηνών χωρίς προηγουμένως να έχουν καταθέσει σχέδιο πτήσης. Αυτό θα έπαυε να υφίσταται από την στιγμή που θα ίσχυε η νέα ρύθμιση.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μία κλασική «παρενέργεια» των όσων συμβαίνουν εδώ και τριάντα χρόνια στο Αιγαίο: Η Άγκυρα έχει πετύχει να νομιμοποιήσει τις διεκδικήσεις της σε επίπεδο ΝΑΤΟ και να έχει θετική αποδοχή αυτών των θέσεων τουλάχιστον ως προς τον χαρακτηρισμό «αμφισβητούμενη περιοχή». Οπωσδήποτε η επιτυχία Βενιζέλου ήταν σημαντική, αλλά το θέμα είναι πολύ ευρύτερο και θέτει και πάλι επί τάπητος το κρίσιμο ζήτημα της γενικότερης αντιμετώπισης της τουρκικής επιθετικότητας.

Η σχετική δήλωση του υπουργού Εθνικής Άμυνας για το θέμα έχει ως εξής:

«Το ζήτημα της νέας δομής διοίκησης του ΝΑΤΟ εκκρεμεί από το 2007. Μία κρίσιμη πτυχή της νέας αυτής δομής αφορά τον αριθμό και την διοίκηση των αεροπορικών στρατηγείων (CCAIR) και υποστρατηγείων (CAOC).

Στο πλαίσιο αυτό είχε δημιουργηθεί στους νατοϊκούς κύκλους η εντύπωση ότι η Ελλάδα είχε συμφωνήσει, το Φεβρουάριο του 2009, στην εναλλαγή Έλληνα και Τούρκου διοικητή και τον Μάϊο 2009 στην εναλλαγή Έλληνα και Τούρκου υποδιοικητή στο CAOC Λάρισας.

Μία τέτοια διευθέτηση δημιουργούσε προφανή ανισορροπία σε σχέση με τη στελέχωση του CCAIR Σμύρνης και την παρουσία Έλληνα ανώτατου αξιωματικού στο επιτελείο του. Επιπλέον, τέθηκαν, από τουρκικής πλευράς, κρίσιμα ζητήματα διασυνδεσιμότητας των ραντάρ μεταξύ των χωρών της περιοχής. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα- σύμφωνα με τις οδηγίες μου και σε συνεννόηση με το Υπουργείο Εξωτερικών- η Ελλάδα να ζητήσει να μην εφαρμοστεί η νέα δομή διοίκησης στην ευρύτερη περιοχή.

Συνεπώς, το CAOC Λάρισας παραμένει υπό την μόνιμη διοίκηση του Έλληνα αντιπτεράρχου- Αρχηγού της Τακτικής Αεροπορίας, χωρίς εναλλαγή με Τούρκο ανώτατο αξιωματικό και χωρίς νέες ρυθμίσεις ως προς τη διασυνδεσιμότητα των ραντάρ. Αυτά τα ζητήματα αντιμετωπίστηκαν στο επίπεδο των ανωτάτων οργάνων διοίκησης του ΝΑΤΟ και όχι στο χαμηλότερο επίπεδο του CCAIR Σμύρνης.

Ο διοικητής του CCAIR Σμύρνης, στις 29 Μαρτίου 2010, επισύναψε σε επιστολή του προς τους διοικητές των CAOC και τους Αρχηγούς των ΓΕΑ της περιοχής, τεχνικό έγγραφο που μπορούσε να δημιουργήσει παρεξηγήσεις ως προς το Αιγαίο.

Σύμφωνα με οδηγίες μου, ο Αρχηγός ΓΕΑ, σε συνεννόηση με τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ, ζήτησε, με επιστολή του από τον διοικητή του CCAIR Σμύρνης, να ανακαλέσει το έγγραφό του αυτό, προς αποφυγή παρεξηγήσεων που θίγουν την εθνική κυριαρχία και ακεραιότητα της Ελλάδας.

Κατόπιν αυτού, ο διοικητής του CCAIR Σμύρνης, με νεότερο έγγραφο του, της 6ης Απριλίου 2010, που απευθύνεται σε όλους τους παραλήπτες του αρχικού εγγράφου του της 29ης Μαρτίου 2010, ανακάλεσε το αρχικό αυτό έγγραφο».

Πηγή: DefenceNet

Ένα Ε.Σ.Υ. γεμάτο πληγές


Αθήνα, 7 Απριλίου 2010

Πρός τόν

Κο Ανδρέα Λοβέρδο, Υπουργό Εργασίας & Κοιν. Ασφάλισης, loverdos@hol.gr

Kοινοποίηση
Κα Μ. Ξενογιαννακοπούλου, Υπουργό Υ. & Κ. Α., minister@yyka.gov.gr

Kοινοποίηση

Κο Γ. Παπανδρέου, Πρωθυπουργό, gpapandreou@parliament.gr
Κο Αντ. Σαμαρά, Πρόεδρο Ν.Δ., asamaras@parliament.gr
Κα Αλ. Παπαρήγα, Γ. Γ. Κ.Κ.Ε., mailbox@kke.gr
Κο Αλ. Τσίπρα, Πρόεδρο ΣΥΡΙΖΑ, a.tsipras@parliament.gr
Κο Χ. Παπουτσή, Κοινοβ. Εκπρόσωπο ΠΑΣΟΚ, papoutsi@otenet.gr
Κο Π. Παναγιωτόπουλο, Κοινοβ. Εκπρόσωπο Ν.Δ., ppanagiotopoulos@parliament.gr
Κο Κ. Μαρκόπουλο, Αναπλ. Κοινοβ. Εκπρόσωπο Ν.Δ., k.markopoulos@parliament.gr
Κο Σ. Χαλβατζή, Κοινοβ. Εκπρόσωπο Κ.Κ.Ε., mailbox@kke.gr
Κο Π. Λαφαζάνη, Κοινοβ. Εκπρόσωπο ΣΥΡΙΖΑ, lafazanis@syn.gr
Κο Φ. Κουβέλη, Κοινοβ. Εκπρόσωπο ΣΥΡΙΖΑ, kouvelis@activenet.gr


Κύριε Yπουργέ

Παρακαλώ επιτρέψτε μου αφού σάς εκφράσω τήν συμπάθειά μου γιά τήν περιπέτεια Υγείας πού είχατε, νά σάς αναφέρω μερικές σκέψεις :

1. Είναι περίεργο γιατί έπρεπε πρώτα νά διαπιστωθεί τό τέλος ζωής τής λυχνίας καί μετά νά παραγγελθεί άλλη.

2. Λογικά θά έπρεπε τό Εργαστήριο τού Νοσοκομείου ή / καί η Τεχνική Υπηρεσία του (εάν υπάρχει καί εάν βεβαίως είναι επαρκής...) νά παρακολουθούν τήν διάρκεια ζωής τής λυχνίας (αλλά καί κάθε συσκευής) συναρτήσει τής χρήσεώς της.

3. Αρα, νά παραγγέλνεται εγκαίρως καί νά παραλαμβάνεται τό ανταλλακτικό πρίν εκπνεύσει η ζωή τού χρησιμοποιούμενου.

Φαίνεται ότι κάποιοι υπολειτούργησαν (ίσως συστηματικά) στήν περίπτωση αυτή.

4. Αραγε, υπάρχει κάποια σύμβαση μεταξύ τού Νοσοκομείου καί τού αντιπροσώπου τού μηχανήματος? Τί προβλέπει? Τηρήθηκε? Αρκούσε γιά νά είναι οι Επαγγελματίες Υγείας τού Νοσοκομείου ήσυχοι ?

5. Εκτιμάται ότι στό Ε.Σ.Υ. υπάρχουν περί τούς 100 αξονικοί τομογράφοι.

Από αυτούς, τουλάχιστον 40 υπολειτουργούν. Κατά σύμπτωσιν, είναι ~ 40 καί οι άνω τών 10 ετών ηλικίας.

Η πλειοψηφία τους δέν χρησιμοποιείται μετά τίς 2 μ.μ., ελλείψει προσωπικού.

Τά σημερινά κόστη πού πληρώνουν οι ασθενείς κυμαίνονται από 75 ευρώ / πεδίο, έως ~ 300 ευρώ η ολόσωμη.

Ενώ στήν μαγνητική τομογραφία τό κόστος είναι ~ 280 ευρώ / πεδίο.

Αυτές οι εισπράξεις λείπουν από τίς χειμαζόμενες οικονομίες τών Δημ. Νοσοκομείων...

Είναι πραγματικό τό ενδιαφέρον νά τίς εξυγιάνουμε ? Απόδειξη !

6. Τώρα, γιά τά Δημόσια Νοσοκομεία πού έχουν συσκευές πού δέν λειτουργούν ελλείψει προσωπικού, ακούγεται τό επιχείρημα ότι δέν υπάρχουν χρήματα γιά τήν πληρωμή μισθών καί δαπανών λειτουργίας. Τελείως λανθασμένα γιατί,

- Η ύπαρξη προσωπικού θά σήμαινε επιτέλεση εξετάσεων σέ ασφαλισμένους, γιά τίς οποίες τό Νοσοκομείο θά πραγματοποιούσε συνεχείς εισπράξεις, από τά δημόσια ή καί τά ιδιωτικά Ασφ. Ταμεία τους,

- Σέ ποσά μεγαλύτερα τών όποιων Νοσοκομειακών δαπανών.

Αυτό πού απαραδέκτως συμβαίνει είναι,

Α. Καί οι εξετάσεις δέν πραγματοποιούνται σέ αυτά τά Δημόσια Νοσοκομεία,

Β. Καί πληρώνονται από τά ασφ. Ταμεία εκεί όπου γίνονται ! Πολλές δέ φορές ακριβότερα από τούς ασθενείς!!!...

Γ. Καί η παρεχόμενη περίθαλψη είναι επισφαλής γιά τούς πολίτες (καί τούς ιατρούς !) όπου δέν λειτουργούν υπάρχουσες συσκευές !


Οι σχολάζουσες συσκευές

1. δέν αποσβέννυνται ενώ έχουν πληρωθεί / εξοφληθεί, σέ πολλαπλάσιο κόστος από αυτό πού θά έπρεπε...,

2. απαξιώνονται καί η χρήση τους θά είναι σύντομα μόνον γιά τό αρχαιολογικό μουσείο,

3. αποτελούν απούλωτη πληγή γιά ένα κατ’ ευφημισμόν Εθνικό Σύστημα Υγείας.


Πληρώνουμε μέ αυξημένη θνησιμότητα αυτό τό ...καθεστώς ! Καί ακριβά εις χρήμα !

Παραλογισμός δαιμονικός, πού σέ άλλο Ευρωπαϊκό Κράτος, πραγματικά ευνομούμενο καί μέ έμπρακτο ενδιαφέρον γιά τούς πολίτες του, δέν θά τόν συναντούσαμε...

Αλλά καί εάν εξετάσουμε τούς τομογράφους πού λειτουργούν, από τήν σκοπιά τού
πόσο σύγχρονοι / αποτελεσματικοί ήταν ήδη από τήν στιγμή τής παραλαβής τους, θά δούμε μία τραγική εικόνα (αφορά τήν περίοδο 1995 – 2003) :

- σέ πολλούς αξονικούς ο αριθμός τών τομών ήταν μικρός ή πολύ μικρός,

- πού σημαίνει λίγες δυνατότητες εφαρμογής τού τομογράφου,

- δηλαδή μεγάλος αριθμός περιστατικών έμεναν χωρίς κατάλληλα / αξιόπιστα / πλήρη αποτελέσματα.

Γιατί συνέβαινε αυτό?

- Ο μικρός αριθμός τομών ήταν στίς προδιαγραφές τού πρός αγοράν (μετά από «διαγωνισμό») μηχανήματος,

- Ομως μέ παράλογο – υψηλό προϋπολογισμένο κόστος κτήσεως,

- Οσοι παραγωγοί είχαν από καιρό εκσυγχρονίσει τά προϊόντα τους καί είχαν πάψει νά παράγουν συσκευές λίγων τομών (π.χ. 2) δέν μπορούσαν νά συμμετάσχουν στόν «διαγωνισμό» καί άς είχαν δυνατότητα προσφοράς καλυτέρων – ασφαλεστέρων – πολυτιμοτέρων συσκευών,

- Ετσι κάποιος, ανενόχλητος, πουλούσε -καί μάλιστα ακριβά- ένα παμπάλαιο μηχάνημα, πού ούτε στά Τριτοκοσμικά κράτη ήταν επιθυμητό !

- Πού σύντομα γινόταν άχρηστο, όνομα καί πράγμα, γιά τήν πλειοψηφία τών περιπτώσεων ! Μέ τεράστιο περιθώριο κέρδους ένα παμπάλαιο μηχάνημα ! Πόσα βραβεία Νοbel πρέπει νά δοθούν στόν πολυμήχανο Νεοέλληνα ?

Βλέπετε, στά χρόνια εκείνα ο τότε Πρωθυπουργός αγωνιζόταν νά βάλει τήν Ελλάδα στήν Ο.Ν.Ε., αλλά η διαπλοκή θέριευε ανεμπόδιστη καί στόν Νοσοκομειακό χώρο...

΄Ας τολμήσει η κα Υπουργός νά ζητήσει έρευνα γιά κάθε τομογράφο εκείνης τής εποχής, ποιοί έκαναν τίς προδιαγραφές, πόσες τομές προδιέγραψαν, πόσων τομών συσκευές υπήρχαν τεχνολογικά τήν στιγμή τής προδιαγραφής, καί ποιό ήταν τό κόστος αγοράς. ΄Ας συγκρίνει όλους αυτούς τούς αριθμούς μέ τά σημερινά δεδομένα τής Αγοράς, καί θά καταλάβει ότι ένα μέρος τού τεραστίου Εθνικού (Δημοσίου) Χρέους είναι εντοπισμένο ! Αλλά, απομένει καί νά πληρωθεί στούς αλλοεθνείς πιστωτές μας, μειώνοντας τό κράτος Πρόνοιας (καί μεγαλώνοντας τό Ανάλγητο Ελληνικό Κράτος τής αποσυντεθείσης πιά Μεταπολιτεύσεως) ! Θέτοντας σέ κίνδυνο τήν (υπαρκτή ?) Εθνική μας Ανεξαρτησία !!!

Στήν Θήβα, μέ τήν ενθάρρυνση / βοήθεια τού πάντοτε πρόθυμου Διοικητού τής Υγειον. Περιφερείας μας κ. Βλάχου αλλάξαμε τόν αριθμό τομών, από 2 σέ τουλάχιστον 8, καί ξαναπροκηρύχθηκε εξ αρχής ο διαγωνισμός ! Πού μπορεί νά αποδώσει καί αξονικό 16 τομών, σίγουρα μέ λιγότερα χρήματα σήμερα (2010) από τά προύπολογισθέντα τό 2002 γιά 2 τομών μηχάνημα !


Γιά όσους είμαστε ταγμένοι,
· αφενός στήν ολόπλευρη υποστήριξη τού Δημοσίου Χαρακτήρα τού Ε. Σ. Υ.,
καί,
· στήν υγιή λειτουργία του μέ Τεχνοκρατικά Κριτήρια αφετέρου,


Δέν υπάρχουν,
- ούτε ερωτηματικά,
- ούτε αμφιταλαντεύσεις,

γιά τό τί πρέπει νά γίνεται στήν αέναη προσπάθεια βελτιώσεως τού Ε.Σ.Υ.

Σάς εύχομαι η περιπέτειά σας νά είναι ανωδύνως περαστική καί νά αποφύγετε στό μέλλον παρόμοια περιστατικά στόν μέγιστο δυνατό βαθμό. Πάντως, κάθε εμπειρία ενός Πολιτικού από αυτό πού βιώνει ο δύσμοιρος ΄Ελληνας Πολίτης είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, γιά όλους !


Μέ τιμή

Ξενοφών Καραγεωργίου, Χρυσ. Σμύρνης 184, Βύρωνας, 16232,

Τέως Διοικητής Γενικού Νοσοκομείου Θηβών

Ευχαριστούμε τον κ. Καραγεωργίου Ξενοφώντα για το e-mail που μας έστειλε για τα χάλια του Ε.Σ.Υ. και φυσικά το δημοσιεύουμε ευχαρίστως.

Agro Tourism 2010, Τοπικά Προϊόντα & Υπηρεσίες στην Κασσάνδρα


Στην Καλλιθέα Κασσάνδρας στην Χαλκιδική, στις 14-16 Μαΐου 2010, ο Δήμος Κασσάνδρας με την υποστήριξη του ΑγρΟραμα και όλους τους τοπικούς φορείς και δομές δημιουργεί την AGRO TOURISM 2010, μια πλατφόρμα συνάντησης, ενημέρωσης, απόκτησης συναντίληψης και επαφών συνεργασίας, για την μεγιστοποίηση της συμβολής όλων στην τοπική ανάπτυξη.

Ο Δήμαρχος Κασσάνδρας κ. Α. Κανέλης είπε: Ο Ελληνικός Πολιτισμός είναι ένα από τα ισχυρότερα διεθνή Brand Name. Ο Τουρισμός μας δημιουργεί σήμερα πολλαπλασιαστικά το 18% περίπου του ΑΕΠ (με πολλαπλασιαστή 1,8 και απευθείας συμβολή 10%), ενώ η Χαλκιδική είναι 4ος προορισμός στον εισαγόμενο τουρισμό στην χώρα μας. Ο Αγροτικός τομέας προσφέρει σήμερα πολλαπλασιαστικά το 20% περίπου του ΑΕΠ (με πολλαπλασιαστή 5 και απευθείας συμβολή περίπου 4%). Αν οι συμπολίτες μας (φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις) πετύχουμε να τα συνδυάσουμε θα εξασφαλίσουμε ενδογενώς σταθερότερη αναπτυξιακή διαδικασία.

Ξέρουμε ότι ο τουρισμός σήμερα στη χώρα μας αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της χώρας. Και είναι η ελληνική ταυτότητα στον τουρισμό, που πρέπει και μπορεί ν' αποτελέσει στρατηγική επιλογή, όραμα και συγκριτικό μας πλεονέκτημα, το οποίο βεβαίως συνδυάζεται άριστα, μ' έναν αγροτικό τομέα που έχει και αυτός την ελληνική ταυτότητα της μεσογειακής δίαιτας. Η ελληνική ταυτότητα στα προϊόντα θα ενισχυθεί με την τοπική ταυτότητα. Γ. Παπανδρέου (Αρχ. Ολυμπία, 5/9/2009).

Ο κ. Θ. Νικολαΐδης, Δημοτικός Σύμβουλος και πρόεδρος του ΤΑΟΧ-Τουριστικού Αναπτυξιακού Ομίλου Χαλκιδικής είπε: Η Agro Tourism 2010 είναι μια πολυεκδήλωση με στόχο να φέρει κοντά τους τουριστικούς επιχειρηματίες και τους τοπικούς παραγωγούς ποιοτικών αγροτικών προϊόντων, ώστε με την ενσωμάτωση στοιχείων τοπικού πολιτισμού στο τουριστικό προϊόν να προβάλλονται όλα με την τοπική ταυτότητα, που τα διαφοροποιεί και τα κάνει μοναδικά. Ο τουρισμός θα γίνει σταθερότερος, συνδεόμενος στενότερα με την εσωτερική τοπική παραγωγική και την κοινωνία, και η ποιοτική τοπική παραγωγή θα βρει τόσο διέξοδο στις τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις όσο και προώθηση στις περιοχές από τις οποίες προέρχονται οι επισκέπτες.

Ο Δήμος Κασσάνδρας υποστηρίζει την AGRO TOURISM 2010, ως μια πλατφόρμα, στις 14-16 Μαΐου, στην Καλλιθέα, Κασσάνδρας που φιλοδοξεί ότι ίσως θα μπορούσε να είναι η απαρχή μιας Τοπικής Συμφωνίας Ποιότητας και μια βάση για τοπική ανάπτυξη, που θα στηρίζεται κυρίως σε σταθερές ενδογενείς δυνάμεις.

Η κα Α. Μιχαηλίδου είπε: Το πρόγραμμα της Agro Tourism θα οριστικοποιηθεί την Πέμπτη, 8 Απρ 2010, στις 19.00, στον ισόγειο χώρο του Πολιτιστικού Συλλόγου «η Κασσάνδρα». Στην τελική μορφή του προγράμματος μπορούν όλοι οι τοπικοί φορείς να προτείνουν εκδηλώσεις, που μπορούν να φιλοξενηθούν από την Agro Tourism 2010, 14-16 Μαΐου 2010.

(για την καταγραφή, Δημήτρης Μιχαηλίδης, 6998282382)

Η Agro Tourism Χαλκιδικής «βρήκε» την «ψυχή» της και την τοπική κοινωνία


Συνάντηση με τους Πολιτιστικούς Συλλόγους και την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χαλκιδικής είχε ο Δήμος Κασσάνδρας με το ΑγρΟραμα, την 26/3/2010, στον φιλόξενο χώρο του Πολιτιστικού Συλλόγου «η Κασσάνδρα», για την δρομολόγηση της ενεργοποίησης όσων θέλουν και μπορούν να στηρίξουν την AGRO TOURISM 2010, που εφέτος θα γίνει 14-16 Μαΐου 2010.

Με την προεδρία του Δημάρχου κ. Αριστείδη Κανέλη, ο κ. Δημήτρης Μιχαηλίδης ανέλυσε την σημαντικότητα της συμμετοχής όλων των Πολιτιστικών Συλλόγων της περιοχής, οι οποίοι είναι στην ουσία η «ψυχή» της κοινωνίας. Ο σχεδιασμός του προγράμματος του πολυσυνεδριακού μέρους της Agro Tourism έχει, όπως μας είπε η κα Αθηνά Μιχαηλίδου:

Το εκθεσιακό κομμάτι θα λειτουργεί από Παρασκευή πρωί μέχρι Κυριακή βράδυ

Την Παρασκευή πρωί είναι οι οργανωμένες επισκέψεις & περιβαλλοντικά παιχνίδια, ενώ τα εγκαίνια να γίνουν την Παρασκευή το απόγευμα

Το Σάββατο πρωί και απόγευμα καθώς και την Κυριακή (πρωί-απόγευμα) εξασφαλίσθηκαν δύο αίθουσες για να γίνονται εκδηλώσεις ανά δίωρο, όπως:

παρουσίαση του βιβλίου της Συλλογικής Ερευνητικής Εργασίας Μαθητών του Γυμνασίου Κασσάνδρας «Μελετώντας την παράδοση …», συνάντηση-συζήτηση με τους Νέους Αγρότες της Χαλκιδικής, παρουσίαση ίσως σύγχρονων τεχνικών για τα απόβλητα των ελαιοτριβείων, προβληματισμοί για το περιβάλλον σε συνδυασμό με τον τουρισμό και τον αγροτικό τομέα, η συμβολή της αγροτικής παραγωγής, του Τουρισμού & του Πολιτισμού στην διαδικασία της Τοπικής Ανάπτυξης, κοινωνική ενεργοποίηση και συλλογική δράση, εκδήλωση του Συλλόγου Ξενοδόχων Χαλκιδικής, προσέγγιση στην παραδοσιακή γαστρονομία, διαγωνισμό παραδοσιακών συνταγών, επιχειρηματικότητα & καινοτομία με το Επιμελητήριο Χαλκιδικής κλπ.

Μετείχαν στην πρώτη προσέγγιση του προγράμματος οι: Γ. Παπαδοπούλου (αντιδήμαρχος), Α. Σπανός (αντιδήμαρχος), Δ. Τζηρίτης (αντινομάρχης), Θ. Νικολαϊδης (που ξεκίνησε τις Agro Tourism), Σ. Κατσάνης (Ν.Α.Χαλκιδικής), Α. Σχοινά, Α. Κολοβού (Άφυτος), Ι. Καραγιαννάκη (Άφυτος), Μ. Μπιτσίνη (Άφυτος), Π. Παντζίκης (Ν.Φώκαια), Η. Γκανηγιάννης (Ν.Φώκαια) και Π. Χατζηανδρέου με συνεργάτες του Συλλόγου «η Κασσάνδρα» που εξασφάλισαν θερμή εξαίρετη φιλοξενία.

Το πρόγραμμα της Agro Tourism θα οριστικοποιηθεί την Τετάρτη, 8 Απρ 2010, στις 19.00, στον ισόγειο χώρο του Πολιτιστικού Συλλόγου «η Κασσάνδρα». Στην τελική μορφή του προγράμματος μπορούν όλοι οι τοπικοί φορείς να προτείνουν εκδηλώσεις, που θα φιλοξενηθούν από την Agro Tourism. Ο κ. Ακης Γιάτσογλου παρουσίασε 18 δημοσιεύσεις από τις τυχαίες αποδελτιώσεις για την Agro Tourism 2010, ενώ όλοι πήραν ένα μικρό φωτογραφικό απολογισμό από την Agro Tourism 2009, ο οποίος δίνει μια καλή εικόνα στους χορηγούς της φετινής διοργάνωσης.

Η Agro Tourism 2010 είναι μια πολυεκδήλωση με στόχο να φέρει κοντά τους τουριστικούς επιχειρηματίες και τους τοπικούς παραγωγούς ποιοτικών αγροτικών προϊόντων, ώστε με την ενσωμάτωση στοιχείων τοπικού πολιτισμού να προβάλλονται όλα με την τοπική ταυτότητα, που τα διαφοροποιεί και τα κάνει μοναδικά.

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση προσφέρει τις καλές της υπηρεσίες για να διαμορφωθεί αυτή η πλατφόρμα από 14 έως 16 Μαΐου που φιλοδοξεί ότι ίσως θα μπορούσε να είναι η απαρχή ενός τοπικού συμφώνου ποιότητας και μια βάση για τοπική ανάπτυξη.

Για την καταγραφή, Δημήτρης Μιχαηλίδης, 6998282382

Οδήγηση ή «πέρασμα» στην…αιωνιότητα;


Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

Τα στοιχεία ήταν και πάλι τραγικά, ημέρες του Πάσχα 2010, με 35 νεκρούς, εκατοντάδες τραυματίες (δυστυχώς κάποιοι από αυτούς ΔΕΝ θα εξέλθουν ζωντανοί από τις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας) απίστευτος ο πόνος σε οικογένειες και παράλληλα δυσθεώρητο το κόστος στο Σύστημα Υγείας και την Οικονομία!…

Κάθε μεγάλο, κάθε σπουδαίο ψυχοκοινωνικό φαινόμενο το βαφτίζουμε με την αποδεκτή και στις επιστήμες της κοινωνιολογίας και ψυχολογίας όπως και στην κοινή γνώμη έννοια που περικλείει ο όρος «πέρασμα». Περάσματα υπήρξαν μεταξύ άλλων, ανέκαθεν, η ένταξη στις Ένοπλες Δυνάμεις, η εισαγωγή σε ένα ΑΕΙ ή ΤΕΙ, ή χωρίς να προσβάλλω τους σεμνότυφους, το ερωτικό αγκάλιασμα που ολοκληρωνόταν με την απώλεια της εφηβικής μας «αθωότητας» για όλους και όλες.

ΠΕΡΑΣΜΑ ήταν και παραμένει και σήμερα η ικανότητα να κρατάς στο χέρι το τιμόνι, να τιθασεύεις 120, 160 ακόμη και 200 και βάλε «άλογα» εγκλωβισμένα κάτω από το γυαλιστερό καπό ενός σύγχρονου Ι.Χ. και να το κάνεις με...την «άδεια» της Αστυνομίας, ή μάλλον του Υπουργείου Μεταφορών...ΠΕΡΑΣΜΑ ποτέ δεν υπήρξε αλλά παραμένει η, παρά την κατοχή της σχετικής «αδείας οδηγήσεως» αδικαιολόγητη πράξη της αφαίρεσης της ζωής ενός ή περισσότερων άλλων συνανθρώπων μας στους εθνικούς και επαρχιακούς δρόμους της ελλαδικής επικράτειας ή εντός και εκτός της μεγάλης οικογένειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης..

Η οδήγηση είναι, σε τελική ανάλυση, χαρά και απόλαυση και το αυτοκίνητο εργαλείο για δουλειά και μέσο για αναψυχή. Η χαρά χάνεται όταν μετατρέπουμε το αυτοκίνητο από εργαλείο και μέσο αναψυχής σε φονικό όργανο καθώς βυθίζουμε κάθε Σαββατοκύριακο σε πένθος αμέτρητες ελληνικές οικογένειες,.

Στην πατρίδα μας συνηθίζουμε να λέμε ότι το ατύχημα συμβαίνει πάντα στον...”άλλο”. Εντάξει, να συμφωνήσω με αυτήν την σαφώς ανόητη θέση. Σκεφθήκατε, όμως, ότι για μένα εσείς είσθε ο “άλλος“ ενώ για σας αυτός ο «άλλος» είμαι...εγώ;

Ίσως για τον λόγο αυτό οι αγγλοσάξονες σοφά διατείνονται ότι χρειάζονται...” δυο ανόητοι για να σκοτωθεί, τουλάχιστον, ο ένας!..” Σε ποιόν από τους δυο μας, άραγε, θα συμβεί το ατύχημα, ποιος θα είναι τελικά αυτός ο τραγικός «άλλος» μετά τη γνωστή από τα ρεπορτάζ των ΜΜΕ «σφοδρή σύγκρουση που οφείλεται σε…ιλιγγιώδεις ταχύτητες» και οδηγεί χιλιάδες συνανθρώπους μας κάθε χρόνο στο πρόωρο «πέρασμα στην…αιωνιότητα»;

Εύχομαι να μην συμβεί ούτε σε σας ή δικά σας πρόσωπα ούτε σε μένα αλλά για να το πετύχουμε αυτό χρειάζεται να οδηγήσουμε με μιά ΑΜΥΝΤΙΚΗ ψυχολογία. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προσέξω τον εαυτό μου και να αποφύγω ΕΓΩ τις κάθε λογής ανοησίες και επιπολαιότητες που βάζουν τις ζωές μας σε κίνδυνο. Και επιπρόσθετα σημαίνει να προσέχω ώστε οι απροσεξίες και οι επιπολαιότητες του απέναντι οδηγού να μην αποβούν καθοριστικά μοιραία ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ και για τους δύο μας ...

Στον αιώνα που πέρασε και σε αυτόν που διανύουμε η οδήγηση ήταν και θα παραμείνει μια απόλαυση για κάποιους, διαδικασία επιβίωσης για άλλους αλλά συνάμα και πάρα πολύ επικίνδυνη κατάσταση όπου ένα απρόσεκτο «προσπέρασμα» μπορεί να μετουσιωθεί σε ανεπιθύμητο «πρόωρο και ακούσιο πέρασμα στην… αιωνιότητα!»

Πότε θα μάθουμε, επιτέλους, οι ίδιοι και τα παιδιά μας να αγαπάμε την οδήγηση και τον συνάνθρωπό μας ξεκινώντας, φυσικά, από την αγάπη για την ίδια τη ζωή μας;

Για να σώσει τον σκύλο του, στο νοσοκομείο ο βουλευτής Κυριάκος Βελόπουλος


Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ, Κυριάκος Βελόπουλος, πέρασε την Δευτέρα του Πάσχα στον γιατρό. Στην πρωινή βόλτα, ο σκύλος του τον παρέσυρε σε μία αυτόματη γκαραζόπορτα που είχε ήδη ξεκινήσει να κλείνει.

Ο βουλευτής προσπάθησε να σώσει τον σκύλο που το λουρί του είχε μπλεχτεί στον μηχανισμό της πόρτας, με αποτέλεσμα να πιαστεί το χέρι του.

Τη γλύτωσε με πολλαπλά θλαστικά τραύματα και θεραπευτική αγωγή. Ευτυχώς, δεν χρειάστηκε να ακολουθήσει τη ρότα Λοβέρδου, δηλαδή να τρέχει από νοσοκομείο σε νοσοκομείο, διότι εκεί που πήγε υπήρχε τουλάχιστον ακτινολογικό μηχάνημα.

Πηγή: Hellenic Business

Φίλε Κυριάκο, ευτυχώς που πήγαν όλα καλά. Περαστικά σου.

Χρεοκοπία σε 3 απλά βήματα


Γράφει ο Αρμαγεδδών-

«Δεν υπάρχει μοίρα. Και αν υπάρχει είναι πολύ σκληρή για να μας προειδοποιεί»

Όσκαρ Γουάιλντ

Πανικός επικρατεί ανά την επικράτεια μετά την εκτίναξη του spread στο ιστορικό υψηλό των 405 μονάδων βάσης. Αν σκεφτεί κανείς ότι αυτό προέκυψε από παραφιλολογία και μόνο, αντιλαμβάνεται την πενιχρή κατάσταση της επενδυτικής ψυχολογίας αυτή τη στιγμή. Μήπως οι προειδοποιήσεις των αγορών προσέκρουσαν εις ώτα μη ακουόντων;

Όπως έχουμε ξαναγράψει η Ελλάδα δύσκολα μπορεί να αφεθεί να πτωχεύσει. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα είναι ρόδινα. Και σύμφωνα με αυτά που διαβάζω το νέο trend για την έξοδο της χώρας από την κρίση, θα είναι το “limited default” , η περιορισμένης κλίμακας χρεοκοπία, η οποία μπορεί να έρθει με το συνδυασμό αναδόμησης των χρεών και μικρών παραγραφών.

Πρόκειται για έναν επιτεύξιμο στόχο, τον οποίο, εντούτοις, εξακολουθούν να φοβούνται στην Ε.Ε. Και τούτο διότι θα μπορούσε να οδηγήσει σε αλυσιδωτές αντιδράσεις: το χρέος των 270 δισ. ευρώ της Ελλάδας μπορεί να αντιστοιχεί μόλις στο 4% του συνόλου των δημόσιων χρεών της ευρωζώνης.

Εντούτοις, κάποιες απρόσεκτες παραγραφές θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε χρεοκοπία ορισμένες ελληνικές τράπεζες, να κάνουν άλλες ευρωπαϊκές να υποφέρουν στους ισολογισμούς τους και να «πνίξουν» κάποιους από τους δανειστές.

Άρα τι χρειαζόμαστε; Μια «περιορισμένης κλίμακας χρεοκοπία», η οποία θα επαφίεται σε μηχανισμούς στήριξης ώστε να αποφευχθούν παράπλευρες απώλειες σε τρία πολύ απλά βήματα:

Πρώτον, η αγορά πρέπει να προετοιμαστεί για να είναι ικανή να απορροφήσει δυσάρεστα νέα. Φανταστείτε ξαφνικά, μετά από τόσες και τόσες φραστικές στηρίξεις προς την Ελλάδα να εμφανιστεί κάποιος ευρωηγέτης και να δηλώσει «αποφασίσαμε να βοηθήσουμε την Ελλάδα να χρεοκοπήσει μερικώς» τι θα γινόταν…

Δεύτερον, πρέπει να υπάρξουν εγγυήσεις (και έμπρακτες) πως ό,τι και να συμβεί οι τράπεζες όχι απλά δεν θα χρεοκοπήσουν, αλλά θα συνεχίσουν να παρέχουν ρευστότητα. Και επειδή η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει τα κεφάλαια για κάτι τέτοιο θα πρέπει να παρθούν γενναίες αποφάσεις: μετατροπή του τραπεζικού χρέους σε μετοχές, πωλήσεις των επισφαλών τραπεζών σε ξένα ιδρύματα κτλ.

Όσο για τις ξένες τράπεζες που διατηρούν ελληνικό χρέος, οι κυβερνήσεις τους θα πρέπει να το αγοράσουν…ίσως να είναι λιγότερο από το κόστος που θα επωμίζονταν για την διάσωση ολόκληρης της Ελλάδας.

Τρίτον, άμεση προετοιμασία των κρατών της ευρωζώνης που βρίσκονται στην ίδια μοίρα με την Ελλάδα (Ιρλανδία, Ιταλία, Πορτογαλία και Ισπανία). Οι κυβερνήσεις τους πρέπει να έχουν – έστω ως back up plan – ένα πρόγραμμα αναδόμησης του δημόσιου χρέους τους, το οποίο θα έχουν καταρτίσει από κοινού με τις Βρυξέλλες.

Απλά πράγματα. Και γρήγορα, πριν αρχίσουν να αυξάνονται τα επιτόκια από τα τρέχοντα χαμηλά επίπεδα, γεγονός που θα σημάνει de facto μεγαλύτερο κόστος αποπληρωμής των χρεών…

Πηγή: The Insider

Ένεπε Μούσα - Θεατρικό έργο: Η Τρύπα


Nέα σειρά παραστάσεων Απριλίου –Μαίου του θεατρικού έργου
«Η ΤΡΥΠΑ» του Νικόλα Τζουράνη σε σκηνοθεσία Μ.Π.Μαρέτα
στο ΧΩΡΟ ΤΕΧΝΩΝ <ΕΝΕΠΕ ΜΟΥΣΑ> Εμμ. Παπά και Ρήγα Φεραίου
στο Πολύγυρο.
Ερμηνεύουν:
Μ.Χριστολιάκου
Μ.Π.Μαρέτας

Ωρα έναρξης: 9.15 το βράδυ.

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα για τον δρόμο καρμανιόλα Γαλάτιστας - Θέρμης





Αυτά ειπώθηκαν μέσα στη βουλή των Ελλήνων.

Ψέματα ψέματα ψέματα...

Το παλιό αλησμόνητο ΠΑΣΟΚ σε όλο του το μεγαλείο...

Θα θα θα θα θα θα θα θα θα...

Δεν φτάνει που έγδαραν στην κυριολεξία όλον τον Ελληνικό λαό, μας δουλεύουν κιόλας από πάνω.

Ότι η Ανατολική παράκαμψη του Πολυγύρου, Αγίου Βλασίου - Εργατικές Κατοικίες θα έλυνε το πρόβλημα του οδικού δικτύου της Χαλκιδικής, αυτό δεν το είχαμε φανταστεί. Καλά που υπάρχει τέτοιος σπουδαίος πολιτικός σαν τον Μαγκριώτη και βρήκε τη λύση.

Τα videos προέρχονται από παλαιότερη δημοσίευση στο blog μας, της 21ης Δεκεμβρίου 2009. Μπορείτε να τα δείτε και εδώ