Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Καταγγελία για ρουσφέτια του υφυπουργού Εσωτερικών Ν. Ρόβλια

Λίστα ρουσφετιών που ζητούν αστυνομικοί, μόνιμοι στρατιωτικοί και απλοί φαντάροι δηλώνει πως έχει στη διάθεσή του ο πρόεδρος της Πρωτοβουλίας Πολιτών Υπηρεσία στον Πολίτη Δημήτρης Γεωργακόπουλος.

Με επιστολή του στον πρωθυπουργό ο Δ. Γεωργακόπουλος, ισχυρίζεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτει και τα έγγραφα που έστειλε στη zougla.gr, ο υφυπουργός Εσωτερικών Ντίνος Ρόβλιας φέρεται να έχει παρέμβει για τις μεταθέσεις, μετατάξεις και άλλα… ρουσφέτια αστυνομικών και στρατιωτικών, οι οποίοι ζητούν να μετατεθούν στην ΕΥΠ και σε άλλες υπηρεσίες.






Υπενθυμίζεται ότι η zougla.gr δημοσιεύει τη λίστα ονομάτων που έστειλε ο πρόεδρος της Πρωτοβουλίας Πολιτών "Υπηρεσία στον Πολίτη" Δημήτρης Γεωργακόπουλος, ο οποίος, όπως δηλώνει, την ίδια λίστα έχει αποστείλει και στον πρωθυπουργό.

Όπως αναφέρει στην επιστολή του ο κ. Γεωργακόπουλος τα φαξ εστάλησαν από συγκεκριμένο αριθμό προς άλλον τον οποίον επίσης αναφέρει.


Πηγή: Zougla.gr

Τι κρύβεται πίσω από την αρπαγή της σορού του Τάσσου!


ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ

Ο Πρόεδρος Χριστόφιας μίλησε για προβοκάτσια

Ποιοι προσπαθούν να δημιουργήσουν κλίμα αστάθειας

Υποψίες και φήμες για τους δράστες και τα σενάρια που κυκλοφορούν

Συγκλονισμένη είναι η Κύπρος από την πρωτοφανή ιεροσυλία, που δεν μπορεί να χωρέσει ο ανθρώπινος νους. Βάνδαλοι έκλεψαν τα χαράματα της Παρασκευής τη σορό του τέως Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας Τάσσου Παπαδόπουλου!

Η όλη ενέργεια έγινε, όπως δείχνουν τα πράγματα, μεθοδευμένα, μέσα την βροχή. Οι δράστες, που πρέπει να ήταν σίγουρα τέσσερις με πέντε, σήκωσαν με προσοχή τη μαρμάρινη πλάκα του τάφου, έσκαψαν για μία και μισή ώρα, όπως υπολογίζεται, και έκλεψαν τα λείψανα του Προέδρου, ρίχνοντας παντού ασβέστη για να εξαφανίσουν τα αποτυπώματα. Η ιεροσυλία έγινε την παραμονή της συμπλήρωσης ενός έτους από τον θάνατο του Παπαδόπουλου (12/12/2008).

Καταδίκη και ψίθυροι

Όλα τα πολιτικά κόμματα της Κύπρου καταδίκασαν την αποτρόπαια ενέργεια και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Δ. Χριστόφιας αναφέρθηκε σε προβοκάτσια και κάλεσε τους Κυπρίους να μείνουν ψύχραιμοι για να διατηρήσουν την κοινωνική συνοχή.

Στα κατεχόμενα, ο Ραούφ Ντενκτάς εξέφρασε την ελπίδα ότι οι δράστες δεν είναι Τούρκοι ή Τουρκοκύπριοι, διότι, όπως είπε, κάτι τέτοιο θα βλάψει σοβαρά την ειρήνη.

Της ανεπανάληπτης φρικιαστικής αυτής ενέργειας προηγήθηκε η αναγραφή συνθημάτων στο Προεδρικό Μέγαρο ότι η Κύπρος είναι τουρκική και συνθημάτων στα κατεχόμενα ότι η Κύπρος είναι ελληνική.

Εκτιμάται ότι οι ενέργειες αυτές, στο σύνολό τους, δεν είναι τυχαίες. Οι ψίθυροι στη Λευκωσία ειδικά των παλαιότερων, μιλούν για εμπλοκή ξένων μυστικών υπηρεσιών ώστε να δημιουργηθούν συνθήκες πολιτικής αστάθειας. Γι’ αυτό, το σύνολο του κομματικού κόσμου, όπως και ο Πρόεδρος Χριστόφιας, καθώς και ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος, δηλώνουν συγκλονισμένοι από την ιερόσυλη πράξη, την οποία αποκαλούν ντροπή και αίσχος και δηλώνουν ότι αδυνατούν να πιστέψουν ότι μπορεί να έχει γίνει από Ελληνοκύπριους.

Η Αστυνομία κάλεσε για ανάκριση τρία πρόσωπα, τα οποία όμως αφέθηκαν ελεύθερα, διότι ουδέν στοιχείο προέκυψε εναντίον τους.

Δεν αποκλείεται πάντως η αρπαγή της σορού του Τάσσου να έγινε από ανθρώπους που στήριξαν το «ΟΧΙ» στο Σχέδιο Ανάν και με τους συμβιβασμούς του Χριστόφια με κυριότερο την αποδοχή της εκ περιτροπής Προεδρίας, να θέλησαν με την πρωτοφανή ενέργειά τους να σηματοδοτήσουν την αντίδρασή τους και την επιμονή τους στο βροντερό «ΟΧΙ» του Τάσσου Παπαδόπουλου. Και διάλεξαν, για να έχει προβολή η σύληση του τάφου, την ημέρα της συμπλήρωσης ενός χρόνου από τον θάνατό του.

Άλλοι πάλι λένε ότι μπορεί να είναι μήνυμα προς τον Χριστόφια, να αφήσει τους οποιουσδήποτε ενδοιασμούς και να προχωρήσει γρήγορα στην αποδοχή της «λύσης» που προτείνουν Βρετανοί, Αμερικανοί και Τούρκοι, διαφορετικά δες τι μπορούμε να σου κάνουμε, να αναστατώσουμε την Κύπρο, να ’ρθουν τα πάνω κάτω.

Η απορία βέβαια παραμένει ποιοι έχουν συμφέρον να «κλέψουν» τη σορό του Τάσσου και πότε θα αποκαλυφθούν.

Η τραγική Ελληνίδα

Η οικογένεια του Τάσσου Παπαδόπουλου είναι συγκλονισμένη. Ιδιαίτερα η σύζυγός του Φωτεινή, η οποία εξελίσσεται σε μια από τις πιο τραγικές σύγχρονες γυναίκες του Ελληνισμού, αφού κατά το παρελθόν είχε ζήσει τη δολοφονία του πρώτου συζύγου της Πολύκαρπου Γιωρκάτζη, επίσης αγωνιστή της ΕΟΚΑ όπως και ο Τάσσος.

Οι δράστες

Σύμπασα η πολιτική ηγεσία της Κύπρου και απλοί πολίτες ανεξαρτήτως κομματικής τοποθέτησης ζητούν τη διαλεύκανση της υπόθεσης και την παραδειγματική τιμωρία των ενόχων. Μέχρι τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές δεν υπήρχαν ακόμη πληροφορίες ούτε για την ταυτότητα των δραστών ούτε για τα κίνητρά τους.

Με Μολυβιάτη το πολιτικό μνημόσυνο

Πριν συμβεί αυτό το απίστευτο, που δεν το χωράει ο ανθρώπινος νους, είχε επικοινωνήσει η σύζυγος του Τάσσου με τον πρώην υπουργό Εξωτερικών κ. Πέτρο Μολυβιάτη, από τους στενούς και αγαπητούς φίλους του αείμνηστου Προέδρου της Κύπρου, για να είναι ο ομιλητής στο πολιτικό μνημόσυνο που θα γίνει τον επόμενο μήνα. Και ο κ. Μολυβιάτης πρόθυμα δέχθηκε.

Πηγή: Το Παρόν

Επίθεση δέχτηκε ο Silvio Berlusconi


Ο Ιταλός πρωθυπουργός δέχτηκε μπουνιά από άγνωστο, μετά πολιτική συγκέντρωση απόψε στο Μιλάνο στη βόρεια Ιταλία.

O άγνωστος άντρας συνελλήφθη.

Ο Silvio Berlusconi μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο.

Οι φωτογραφίες δείχνουν τον πρωθυπουργό να φεύγει με αίμα στο πρόσωπο.

Δημοσίευμα θέλει τον άγνωστο άντρα να κρατούσε αντικείμενο.

Πηγή: Zougla.gr

Στο Γ΄Σώμα Στρατού η 10η Ταξιαρχία Πεζικού


Στο Γ΄Σωμα Στρατού/NDC-GR της Θεσσαλονίκης, που από το 2012 θα ανάλαβει τη διοίκηση της Δύναμης Ταχείας Επεμβάσεως του ΝΑΤΟ (NRF) για ένατο έτος, υπάγεται πλέον διοικητικά η 10η Ταξιαρχία Πεζικού που εδρεύει στις Σέρρες και μέχρι τώρα ανήκε στο Α΄ Σωμα Στρατου . Η υπαγωγή της Ταξιαρχίας αυτής - όπως και άλλων μονάδων - έγινε στο πλαίσιο ανάληψης από το Στρατηγείο της Θεσσαλονίκης συγκεκριμένου χώρου ευθύνης καi καθήκοντα εδαφικής άμυνας στη Μακεδονία.

Για την ετοιμότητα ανάληψης της διοίκησης της Δύναμης Ταχείας Επεμβάσεως του ΝΑΤΟ (NRF) ένα έτος -2012 αντί 2013- νωρίτερα έχει ήδη ενημερώσει τη Συμμαχία ο υπουργός 'Αμυνας κ. Ε Βενιζέλος μετά από σχετική απόφαση του ΚΥΣΕΑ.

Σήμερα ο Αρχηγος ΓΕΣ αντιστράτηγος Φραγκούλης Φράγκος, επισκέφθηκε την έδρα και την Περιοχή Ευθύνης του Γ’ ΣΣ/NDC-GR ενόψει και της προετοιμασίας για την ανάληψη του σημαντικού ΝΑΤΟικου ρόλου . Στην Θεσσαλονίκη του έγινε ενημέρωση για την αναδιοργάνωση και την πλήρωση κενών θέσεων του Στρατηγείου NDC-GR ενώ μίλησε στο προσωπικό -'Ελληνες και ξενους - του επιτελείου. Επίσης ο κ. Φραγκος μετέβη στην έδρα της 10ης Ταξιαρχίας Πεζικού, στις Σέρρες και παρακολούθησε την τελετή αλλαγής διοικητικής υπαγωγής της Ταξιαρχίας στοΓ΄ΣΣ/NDC-GR, παρόντος και του Υφυπουργού Οικονομίας και Ανταγωνιστικότητας κ. Μάρκου Μπόλαρη.

Η ταξιαρχία

Συγκροτήθηκε αρχικά ως μεραρχία τον Μάρτιο του 1913, στην περιοχή Αξιούπολης - Γουμένισσας, λίγο πριν την έναρξη του Β΄ Βαλκανικού πολέμου, κατά τον οποίο έλαβε μέρος σε όλες τις μάχες κατά των Βουλγάρων.

Μετά το τέλος του πολέμου εγκαταστάθηκε στη Βέροια, το 1916 μετακινήθηκε στη Θεσσαλία και το 1917 στην Τρίπολη όπου την ίδια χρονιά διαλύθηκε. Το 1919 ανασυγκροτήθηκε στη Σμύρνη με το όνομα "Μεραρχία Σμύρνης" και το Δεκέμβριο του 1920 επονομάσθηκε Χ Μεραρχία Πεζικού.

Στη Μικρά Ασία ενήργησε επιθετικά με τελικό αποτέλεσμα την κατάληψη του Δορυλαίου (Εσκή Σεχήρ), την 6 Ιουλ 1921. Το 1922 η σύμπτυξη της Μεραρχίας διεξήχθη με υποδειγματικό τρόπο και την 5 Σεπ 1922 από το Μαρμαρά μεταφέρθηκε στην Αν. Θράκη όπου κατέλαβε τον τομέα των 40 Εκκλησιών.

Το μεσοδιάστημα 1922-1940 βρίσκεται στην Βέροια, έλαβε μέρος στις μάχες κατά τον Ελληνοϊταλικό Πόλεμο και μετά την εισβολή των Γερμανών, τον Απρ 1941, διαλύθηκε. Το 1946 συγκροτήθηκε εκ νέου ως Χ Ορεινή Μεραρχία στη Θεσσαλονίκη υπό του Γ΄ ΣΣ και τον Ιούλιο του 1950 μεταστάθμευσε στις Σέρρες, όπου παρέμενε ως Χ ΜΠ υπό του Γ΄ ΣΣ μέχρι την 30 Ιουν 2004, οπότε και τέθηκε υπό επιχειρησιακό έλεγχο και Διοικητική Διοίκηση του Α΄ΣΣ. Την 1 Ιουλ 2004 αναδιοργανώθηκε σε 10 ΤΑΞΠΖ.

Πηγή: Τα Νέα

Αβραμόπουλος και νέο αίμα στη σκιώδη κυβέρνηση Σαμαρά


Νέα πολιτικά στελέχη και ο Δημήτρης Αβραμόπουλος θα αποτελέσουν τη νέα σκιώδη Κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά. Με απόφαση του νέου προέδρου της ΝΔ ανατίθενται:

- Ο Τομέας Πολιτικής Ευθύνης Εξωτερικών στο Δημήτρη Αβραμόπουλο,

- Ο Τομέας Πολιτικής Ευθύνης Άμυνας στον Κώστα Τασούλα

- Ο Τομέας Πολιτικής Ευθύνης Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης στο Γιάννη Βρούτση (Βουλευτή Κυκλάδων),

- Ο Τομέας Πολιτικής Ευθύνης Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας στον Κωστή Χατζηδάκη,

- Ο Τομέας Πολιτικής Ευθύνης Εσωτερικών και Δημόσιας Διοίκησης στο Χρήστο Ζώη και ο

- Ο Τομέας Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας του Πολίτη στον Νίκο Δένδια.

Τον Τομέα Πολιτικής Ευθύνης της Οικονομίας αναλαμβάνει προσωπικά ο Αντώνης Σαμαράς.

Ως αναπληρωτές του στον Τομέα ορίστηκαν οι βουλευτές Χρήστος Σταϊκούρας (Οικονομική Πολιτική) και Θόδωρος Καράογλου (Φορολογία)».

Η απόφαση του κ. Σαμαρά να αναλάβει τον τομέα της Οικονομίας προσωπικά σηματοδοτεί την βαρύτητα που αποδίδει ο πρόεδρος της Ν.Δ. στην οικονομία η οποία διέρχεται μια εξαιρετικά κρίσιμη φάση.

Πηγή: Τα πράγματα

Σχέδιο του "Ακρίτα" Πολύκαρπου Γιωρκάτζη


Ντοκουμέντα για το Κυπριακό 4

ΑΡΧΗΓΕΙΟΝ
ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΝ
ΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

Δια τελευταίων δημοσίων δηλώσεων του Αρχιεπισκόπου διεγράφη η πορεία την οποίαν θα λάβη το εθνικό μας ζήτημα εις το άμεσον μέλλον. Ως και άλλοτε ετονίσαμεν οι εθνικοί αγώνες ούτε κρίνονται ούτε λύονται από της μιας ημέρας εις την άλλην ούτε και είναι πάντοτε δυνατόννα καθορίζωνται ρητά χρονικά όρια δια την επίτευξιν των διαφόρων σταδίων εξελίξεως τούτων. Η εθνική μας υπόθεσις πρέπει να κρίνεται υπό το πρίσμα των εκάστοτε εξελίξεων και συνθηκών και τα μέτρα τα οποία θα ληφθούν, η τακτική και ο χρόνος εφαρμογής εκάστου μέτρου καθορίζεται από τας εκάστοτε επικρατούσας συνθήκας τόσον διεθνώς όσον και εσωτερικώς.

Η όλη προσπάθεια είναι επίπονος και πρέπει να διέλθη από διάφορα στάδια διότι και οι παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν το τελικόν αποτέλεσμα είναι πολλοί και διάφοροι. Αρκεί να κατανοηθή από όλους ότι κάθε λαμβανόμενον μέτρον είναι το αποτέλεσμα και επακόλουθον μελέτης και προγενεστέρων μελετών και αποτελεί ταυτοχρόνως το υπόβαθρον δια το μελλοντικόν μέτρον. Αρκεί να αναγνωρισθή ότι τα μέτρα τα οποία διαγράφονται σήμερον δεν αποτελούν παρά μόνον το πρώτον βήμα, ένα απλό στάδιο προς τον τελικόν και αμετάθετον εθνικόν σκοπόν, προς την πλήρη και αδέσμευτον εφαρμογήν του δικαιώματος αυτοδιαθέσεως του λαού.

Εφ'όσον ο σκοπός παραμένει αμετάθετος, εκείνο το οποίον εναπομένει να εξετασθή είναι το θέμα της τακτικής. Αύτη πρέπει αναγκαστικώς να διαιρεθή εις εσωτερικήν και εξωτερικήν (διεθνή) διότι διάφορος είναι και ο τρόπος χειρισμού και παρουσιάσεως του θέματός μας εις εκάστην περίπτωσιν.

Α. Και πρώτον εξωτερικώς (διεθνώς). Εις την διεθνή κοινήν γνώμην και εις τους διπλωματικούς κύκλους το Κυπριακόν παρουσιάσθη εις τα τελευταία στάδια του αγώνος ως αίτημα εξασκήσεως του δικαιώματος αυτοδιαθέσεως του Κυπριακού λαού. Εις την εξάσκησιν του δικαιώματος τούτου παρεισέφρυσεν υπό τας γνωστάς συνθήκας το θέμα της Τουρκικής μειονότητος και με επιχείρημα τας διακοινοτικάς βιαίας συγκρούσεις επεδιώχθη να αποδειχθή ότι συμβίωσις των δύο κοινοτήτων υπό ενιαίαν διακυβέρνησιν ήτο αδύνατος. Τελικώς, δια τους πολλούς διεθνείς κύκλους το θέμα ελύθη δια των Συμφωνιών Λονδίνου-Ζυρίχης, λύσις η οποία παρουσιάσθη ως το αποτέλεσμα συμφωνίας και διαπραγματεύσεων των διισταμένων πλευρών.

α) Επομένως πρώτος στόχος υπήρξεν η καλλιέργεια διεθνώς της εντυπώσεως ότι το Κυπριακόν δεν ελύθη ποσώς και χρειάζεται αναθεώρησιν.

β) Πρώτη επιδίωξις υπήρξεν η προσπάθεια να δικαιωθώμεν ως Ελληνική πλειοψηφία και να δημιουργήσωμεν την εντύπωσιν ότι:

(i) Η δοθείσα λύσις δεν είναι ικαvoποιητική ούτε δικαία.

(ii) Η επιτευχθείσα συμφωνία δεν ήτο αποτέλεσμα εθελουσίας και αβιάστου συγκαταθέσεως των διισταμένων απόψεων.

(iii)Ότι η αναθεώρησις αποτελεί επιτακτικήν ανάγκην επιβιώσεως και όχι προσπάθειαν των Ελλήνων προς αθέτησιν της υπογραφής των.

(iv) Ότι είναι εφικτή η επιβίωσις των δύο κοιvoτήτων και

(v) Ότι το ισχυρόν στοιχείον επί του οποίου δέον να βασίζωνται οι ξένοι είναι η Ελληνική πλειοψηφία και ουχί οι Τούρκοι.

γ) Πάντα τα ανωτέρω τα οποία απετέλουν δυσκολωτάτην προσπάθειαν επετεύχθησαν εις ικανοποιητικόν βαθμόν. Οι πλείστες διπλωματικές αντιπροσωπείες είναι ήδη πεπεισμέναι ότι η δοθείσα λύσις ούτε δικαία ούτε ικανοποιητική είναι και ότι υπεγράφη λόγω πιέσεων και άνευ πραγματικών διαπραγματεύσεων επιβληθείσα υπό διαφόρους απειλάς. Είναι δε σημαντικόν επιχείρημα εν προκειμένω το γεγονός οτι η επιτευχθείσα λύσις δεν επεκυρώθη υπό του λαού διότι η ηγεσία μας φρονίμως ποιούσα απέφυγε να καλέση τον λαόν δια δημοψηφίσματος ή άλλως πως να δώση επισήμως την έγκρισιν του εις την συμφωνίαν πράγμα το οποίον θα εγίνετο ασφαλώς υπό το πνεύμα του 1959. Γενικώς η μέχρι σήμερον διακυβέρνησις της Κύπρου απεδείχθη ότι επιτελείται υπό των Ελλήνων, των Τούρκων περιοριζομένων εις τον ρόλον του αρνητού και της τροχοπέδης.

δ) Δευτέρα επιδίωξις. Συμπληρωθέντος του πρώτου σταδίου πρέπει να προγραμματίσωμεν το δεύτερον στάδιον των ενεργειών μας και των επιδιώξεών μας επί διεθνούς πεδίου. Αύται εν γενικαίς γραμμαίς διαγράφωνται ως εςής:

(i) Προσπάθεια των Ελλήνων είναι να άρουν παραλόγους και αδίκους προνοίας διακυβερνήσεως και ουχί η καταπίεσις των Τούρκων.

(ii) Ότι η αναίρεσις των στοιχείων τούτων της διακυβερνήσεως επιβάλλεται να εφαρμοσθή σήμερον διότι αύριον θα είναι αργά.

(iii) Ότι η αναίρεσις αύτη παρ'όλον ότι είναι λογική και επιβεβλημένη καθίσταται αδύνατος λόγω της παραλόγου στάσεως των Τούρκων και επομένως δικαιολογείται η μονομερής ενέργεια εφ'όσον από κοινού μετά των Τούρκων και εκ συμφώνου ενέργεια είναι εκ των πραγμάτων αδύνατος.

(iv) Ότι το θέμα της αναθεωρήσεως αποτελεί εσωτερικόν θέμα των Κυπρίων μη παρέχον δικαίωμα επεμβάσεως, δυναμικώς ή άλλως πως εις οιονδήποτε.

(v) Ότι αι προτεινόμεναι τροποποιήσεις είναι λογικαί, δίκαιαι και διασφαλίζουν τα λογικά δικαιώματα της μειονότητος.

ε) Σήμερον είναι γενικώς αποδεδειγμένον ότι το διεθνές κλίμα είναι εναντίον πάσης μορφής καταπιέσεως και ιδιαίτερα καταπιέσεως των μειονοτήτων. Οι δε Τούρκοι έχουν ήδη κατορθώσει να πείσουν την διεθνή κοινήν γνώμην ότι η Ένωσις της Κύπρου με την Ελλάδα ισοδυναμεί με προσπάθειαν υποδουλώσεώς των. Επιπροσθέτως κρίνεται ότι έχομεν σοβαρές πιθανότητες επιτυχίας εις τον αγώνα δια τον επηρεασμόν υπέρ μας της διεθνούς κοινής γνώμης τοποθετώντας το αίτημά μας ως και κατά την διάρκειαν του αγώνος επί του δικαιώματος εξασκήσεως της ελευθέρας θελήσεώς μας δια αυτοδιάθεσιν παρά δια Ένωσιν.

Δια να δυνηθώμεν όμως να εξασκήσωμεν το δικαίωμα πλήρους και ελευθέρας αυτοδιαθέσεως πρέπει πρώτον να αποδεσμευθώμεν από όλας εκείνας τας προνοίας του Συντάγματος και των Συμφωνιών (π.χ. Συνθήκη Εγγυήσεως, Συνθήκη Συμμαχίας κλπ) οι οποίες εμποδίζουν την ελευθέραν και αδέσμευτον έκφρασιν και εφαρμογήν των επιθυμιών του λαού και οι οποίες εγκυμονούν κινδύνους εξωτερικής επεμβάσεως. Δι'αυτόν ακριβώς τον λόγον ο πρώτος στόχος επιθέσεως υπήρξεν η συμφωνία εγγυήσεως, ήτις και πρώτη ανεφέρθη ως μη αναγνωριζομένη πλέον υπό των Ελλήνων Κυπρίων.

Όταν τούτο επιτελεσθή ουδεμία δύναμις, νομική ή ηθική, δύναται να μας εμποδίση από του να αποφασίσωμεν μόνοι και ελευθέρως δια το μέλλον μας και δια δημοψηφίσματος να εφαρμόσωμεν το δικαίωμα της αυτοδιαθέσεως.

Εκ των ανωτέρω συνάγεται ότι δια την επιτυχίαν του σχεδίου μας επιβάλλεται μια άλυσις ενεργειών και εξελίξεων εκάστη τούτων ούσα αναγκαία και επιβεβλημένη διότι άλλως αι μελλοντικαί ενέργειαι θα παραμείνουν νομικώς αδικαιολόγητοι και πολιτικώς ανέφικτοι ενώ παραλλήλως θα εκθέσωμεν τον λαόν και τον τόπον εις σοβαράς συνεπείας. Εν ανακεφαλαιώσει αι ενέργειαι διαγράφονται:

α) Τροποποίησις αρνητικών στοιχείων των Συμφωνιών και παραλλήλως έμπρακτος ατόνησις των συμφωνιών εγγυήσεως και συμμαχίας. Το βήμα τούτο είναι αναγκαίον διότι η ανάγκη τροποποιήσεως των αρνητικών σημείων είναι διεθνώς γενικώς παραδεκτή και κρίνεται δικαιολογημένη (μέχρι και μονομερή ενέργειαν δυνάμεθα να δικαιολογήσωμεν) ενώ παραλλήλως έξωθεν επέμβασις δια να μας εμποδίσουν εις την τροποποίησιν είναι αδικαιολόγητος και ανεφάρμοστος.

β) Κατόπιν της ως άνω ενεργείας η συνθήκη Εγγυήσεως (δικαίωμα επεμβάσεως) καθίσταται και νομικώς και ουσιαστικώς ανεφάρμοστος.

γ) Αποδεσμευομένης της Κύπρου (εκ των Συμφωνιών Εγγυήσεως και Συμμαχίας) εκ των περιορισμών δια την εξάσκησιν του δικαιώματος αυτοδιαθέσεως ο λαός θα δυνηθή ελευθέρως να εκφράση και εφαρμόση την επιθυμίαν του.

δ) Νόμιμος αντιμετώπισις υπό δυνάμεων του κράτους (αστυνομίας ή ακόμη και φιλικών στρατιωτικών δυνάμεων) πάσης επεμβάσεως έσωθεν ή έξωθεν διότι τότε θα είμεθα πλήρως ανεξάρτητοι.

Άρα αι ενέργειαι από α)- δ) είναι απολύτως αναγκαίαι και κατά την ως άνω σειράν και κατά χρονικήν ακολουθίαν.

Είναι επομένως προφανές ότι εάν ελπίζωμεν να έχωμεν οιανδήποτε πιθανότητα επιτυχίας διεθνώς εις τας ως άνω ενεργείας δεν δυνάμεθα ούτε πρέπει να αποκαλύπτωμεν ή να διακηρύττωμεν τα διάφορα στάδια του αγώνος προτού συμπληρωθή το προηγούμενον, π.χ. εάν γίνεται αποδεκτόν ότι τα ως άνω 4 στάδια είναι αναγκαία πορεία τότε είναι αδιανόητον να ομιλούμεν δια τροποποίησιν (στάδιον α) εάν αποκαλυφθή το στάδιον δ. Διότι πώς είναι δυνατόν να επιδιώκη τις την τροποποίησιν αρνητικών στοιχείων, με επιχείρημα ότι η τροποποίησις είναι αναγκαία δια την λειτουργίαν του κράτους και των συμφωνιών.

Ταύτα όσον αφορά τους στόχους, τας επιδιώξεις και την τακτικήν εις το διεθνές πεδίον. Και τώρα εις το εσωτερικόν μέτωπον.


Β. Εσωτερικόν Μέτωπον. Αι εσωτερικαί ενέργειαι κρίνονται από την ερμηνείαν η οποία θα δοθή εις αυτάς διεθνώς και τας επιπτώσεις τας οποίας αι ενέργειαί μας θα έχουν επί του εθνικού ζητήματος.

1. Ο μόνος κίνδυνος ο οποίος μπορεί να χαρακτηρίζεται ως ανυπέρβλητος είναι η πιθανότης εξωτερικής επεμβάσεως. Όχι τόσον δια τας υλικάς ζημίας, ούτε δια τον κίνδυνον αυτόν καθ'εαυτόν (ο οποίος εν τελευταία αναλύσει είναι δυνατόν να αντιμετωπισθή μερικώς ή ολικώς υφ'ημών δυναμικώς) αλλά κυρίως εκ των πιθανών πολιτικών επιπτώσεων. Εάν ήθελε απειληθή ή εφαρμοσθή επέμβασις προ του σταδίου γ) τότε η τοιαύτη επέμβασις θα είναι νομικώς συζητήσιμος αν όχι και δικαιολογημένη. Το γεγονός τούτο βαρύνει πολύ τόσον διεθνώς όσον και εις τα Ηνωμένα Έθνη. Εκ της ιστορίας δε πολλών προσφάτων περιπτώσεων διδασκόμεθα ότι εις ουδεμίαν περίπτωσιν επεμβάσεως, έστω και μη νομικώς δικαιολογημένης, είτε τα Ηνωμένα Έθνη είτε άλλαι δυνάμεις κατώρθωσαν να απομακρύνουν τον επιτεθέντα και επεμβάντα άνευ σοβαρών ανταλλαγμάτων εις βάρος του υποστάντος την επίθεσιν. Και εις αυτήν ακόμη την περίπτωσιν επιθέσεως του Ισραήλ εις Σουέζ, ήτις κατεδικάσθη υφ'όλων σχεδόν των Εθνών από τα Ηνωμένα Έθνη και διά την οποίαν μάλιστα ηπειλήθη Ρωσσική επέμβασις, οι Ισραηλίται απεμακρύνθησαν μεν αλλά έλαχον (εκράτησαν) ως αντάλλαγμα τον λιμένα Εϊλάτ εις την Ερυθράν Θάλασσαν. Πολύ σοβαρώτεροι φυσικά κίνδυνοι υπάρχουν εις Κύπρον.

Εάν αντιθέτως μελετήσωμεν και δικαιολογήσωμεν καλώς την ενέργειάν μας υπό το α) ανωτέρω, αφ'ενός επέμβασις δεν θα δικαιολογήται και αφ'ετέρου εξαρχής θα έχωμεν πάσαν υποστήριξιν εφ'όσον δια της Συμφωνίας Εγγυήσεως δεν δύναται να γίνη επέμβασις προτού διεξαχθούν συνεννοήσεις μεταξύ των Εγγυητριών Δυνάμεων ήτοι Αγγλίας, Ελλάδος και Τουρκίας. Είναι δε εις το στάδιον τούτο των συνεννοήσεων (ήτοι προ της επεμβάσεως) κατά το οποίον χρειαζόμεθα την διεθνή υποστήριξιν. Θα έχωμεν δε ταύτην εάν αι υφ'ημών εισηγούμεναι αλλαγαί φαίνονται λογικαί και δικαιολογημέναι.

Άρα πρώτος στόχος η αποφυγή της επεμβάσεως δια επιλογής των τροποποιήσεων τας οποίας θα εισηγηθώμεν εις το πρώτον στάδιον.

Τακτική. Λογικαί Συνταγματικαί τροποποιήσεις αφού εξαντληθούν αι προσπάθειαι κοινών συνεννοήσεων μετά των Τούρκων. Επειδή δε κοινή συμφωνία αποκλείεται τότε θα προσπαθήσωμεν να δικαιολογήσωμεν μονομερή ενέργειαν. Εις το στάδιον τούτο παραλλήλως εψαρμόζονται αι ενέργειαι (ii) και (iii) της σελίδος 21.

2. Είναι φανερόν ότι δια να δικαιολογήται επέμβασις πρέπει να υπάρχη σοβαρώτερος λόγος και αμεσώτερος κίνδυνος από την απλήν Συνταγματικήν τροποποίησιν.

Τοιούτος λόγος δύναται να είναι (α) άμεσος κήρυξις της Ενώσεως προτού συμπληρωθούν αι ενέργειαι α) - γ) και (β) σοβαραί διακοινοτικαί ταραχαί παρουσιαζόμεναι ως σφαγιασμός των Τούρκων.

Ο μεν (α) λόγος έχει καλυψθή εις το πρώτον μέρος και επομένως παραμένει ο κίνδυνος των διακοινοτικών ταραχών. Εφ'όσον δε εμείς, δεν προτιθέμεθα να αποδυθώμεν απρόκλητοι εις σφαγιασμόν ή επίθεσιν κατά των Τούρκων παραμένει το ενδεχόμενον ή οι Τούρκοι να προβούν ευθύς ως προχωρήσωμεν εις την μονομερή τροποποίησιν οιουδήποτε άρθρου του Συντάγματος, εις αυθόρμητες αντιδράσεις προκαλούντες επεισόδια και σύγκρουσιν ή υποβολιμιαία να σκηνοθετήσουν σφαγές, δηλώσεις ή βομβαρδισμούς Τούρκων δια να δημιουργήσουν την εντύπωσιν ότι πράγματι οι Έλληνες επετέθησαν κατά των Τούρκων ότε θα επιβάλλεται επέμβασις δια προστασίαν των.

Τακτική. Αι ενέργειαι μας δια τροποποίησιν του Συντάγματος θα είναι φανεραί, θα δεικνυόμεθα πάντοτε έτοιμοι δια ειρηνικάς συνομιλίας και αι ενέργειαί μας δεν θα έχουν ουδεμίαν μορφήν προκλήσεως ή βιαίας ενεργείας. Τυχόν επεισόδια θα αντιμετωπισθούν κατ'αρχήν νομίμως υπό των νομίμων δυνάμεων ασφαλείας συμφώνως σχεδίου. Αι ενέργειαι θα έχουν νομικήν μορφήν.

3. Προτού καθιερωθή και γίνει αποδεκτόν το δικαίωμά μας μονομερούς τροποποιήσεως του Συντάγματος, πρέπει να αποφευχθούν ενέργειες και αποφάσεις οι οποίες απαιτούν θετικήν δυναμικήν ενέργειαν εκμέρους μας, π.χ. ενοποίησις Δήμων. Τοιαύτη απόφασις επιβάλλει εις την Κυβέρνησιν να επέμβη δυναμικώς δια να επιφέρη ενοποίησιν και κατάληψιν της δημοτικής περιουσίας δια της βίας, πράγμα το οποίο επιβάλλει εις τους Τούρκους πιθανώς δυναμικήν αντίδρασιν. Αντιθέτως είναι ευκολώτερον δι'ημάς δια νομικής πράξεως να τροποποιήσωμεν π.χ. την πρόνοιαν περί 70:30 οπότε οι Τούρκοι θα είναι εκείνοι οι οποίοι θα χρειάζονται θετικήν δυναμικήν ενέργειαν, ενώ δι'ημάς η πράξις θα είναι ουχί ενέργεια αλλά "άρνησις". Το ίδιο και δια τις χωριστές φορολογικές πλειοψηφίες. Τα μέτρα ταύτα έχουσιν ήδη μελετηθή και αποφασισθή σειρά επί μέρους συναφών μέτρων προς εφαρμογήν των. Αφού δια μερικών τοιούτων ενεργειών επικυρωθή ντε φάκτο το δικαίωμά μας περί μονομερούς τροποποιήσεως του Συντάγματος, τότε δυνάμεθα να προχωρήσωμεν κατά την κρίσιν και δύναμίν μας πλέον δυναμικώς.

4. Είναι όμως αφελές να πιστεύωμεν ότι είναι δυνατόν να προβούμεν εις ουσιαστικές ενέργειες τροποποιήσεως του Συντάγματος, ως πρώτου βήματος του γενικωτέρου μας σχεδίου ως διεγράφη ανωτέρω, χωρίς οι Τούρκοι να επιδιώξουν να δημιουργήσουν ή σκηνοθετήσουν δυναμικήν σύγκρουσιν.

Δια τούτον ακριβώς τον λόγον η ύπαρξις και ενδυνάμωσις της Οργανώσεώς μας είναι επιβεβλημένη και επιτακτική ανάγκη διότι:

α) Σε περίπτωσιν αυθορμήτου αντιδράσεως των Τούρκων, εάν η αντεπίθεσις μας δεν είναι άμεσος, διατρέχομεν τον κίνδυνον να αντιμετωπίσωμεν πανικόν των Ελλήνων Και δη εις τας πόλεις ότε κινδυνεύομεν να χάσωμεν ανεπανορθώτως σημαντικάς περιοχάς ζωτικού χώρου, ενώ αφ'ετέρου άμεσος και καιρία επίδειξις της δυνάμεώς μας είναι πιθανόν να συνετίση τους Τούρκους και να περιορίση την δράσιν των εις σποραδικάς ασημάντους ενεργείας και,

β) Σε περίπτωσιν μελετημένης ή υποβολιμιαίας επιθέσεως, σκηνοθετημένης ή μη, των Τούρκων επιβάλλεται να καταστείλωμεν ταύτην δυναμικώς εις το συντομώτερον δυνατόν χρονικόν διάστημα εφ'όσον εάν κατορθώσωμεν να γίνωμεν κύριοι της καταστάσεως εντός 1-2 ημερών, ουδεμία έξωθεν επέμβασις θα είναι δυνατή, πιθανή ή δικαιολογημένη.

γ) Εις οιανδήποτε εκ των άνω περιπτώσεων δυναμική και αποτελεσματική αντιμετώπισις των Τούρκων θα διευκολύνη τα μέγιστα τας μεταγενεστέρας ενεργείας μας δια περαιτέρω τροποποιήσεις ότε αύται θα είναι δυνατόν να εφαρμοσθούν άνευ οιασδήποτε αντιδράσεως διότι οι Τούρκοι θα γνωρίζουν ότι αντίδρασις των είναι αδύνατος ή επιζημία σοβαρώς δια την κοινότητά τους και

δ) Εν περιπτώσει γενικωτέρας και γενικεύσεως της συγκρούσεως πρέπει να είμεθα έτοιμοι να προχωρήσωμεν αμέσως εις τας ενεργείας από α) - δ) περιλαμβανομένης και της αμέσου κηρύξεως της Ενώσεως διότι τότε ουδείς λόγος αναμονής ή διπλωματικών ενεργειών θα υπάρχη.

5. Εις όλα αυτά τα στάδια δεν πρέπει να παραγνωρίζεται και ο παράγων της διαφωτίσεως και της αντιμετωπίσεως της προπαγάνδας των μη γνωριζόντων και μη δυναμένων να μάθουν τα σχέδιά μας ως και των αντιδραστικών. Κατεδείχθη ότι ο αγών μας πρέπει να διέλθη τουλάχιστον 4 στάδια και ότι είμεθα υποχρεωμένοι να μην αποκαλύπτωμεν δημοσίως και ακαίρως τα σχέδια και τας προθέσεις μας. Η πλήρης εχεμύθεια και μυστικότης είναι πέραν του απλού εθνικού καθήκοντος. ΕΙΝΑΙ ΖΩΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΙΒΙΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ.

Τούτο όμως δεν εμποδίζει τους αντιδραστικούς και τους ανευθύνους δημοκόπους από του να επιδίδωνται εις όργιον πατριδοκαπηλίας και προκλήσεων. Το σχέδιον δε παρέχει εις αυτούς πρόσφορον έδαφος διότι τους παρέχει την δυνατότητα να ισχυρίζωνται ότι αι προσπάθειαι της ηγεσίας μας περιορίζονται εις την επιδίωξιν συνταγματικών τροποποιήσεων ουχί δε καθαρού εθνικού σκοπού. Το έργον μας καθίσταται περαιτέρω δύσκολον διότι ες ανάγκης και αναλόγως των εκάστοτε επικρατουσών συνθηκών και αυταί ακόμη αι Συνταγματικαί τροποποιήσεις πρέπει να γίνωνται σταδιακώς. Πάντα ταύτα όμως δεν πρέπει να μας παρασύρουν εις την ανεύθυνον δημοκοπίαν των πεζοδρομίων ούτε και εις εθνικήν πλειοδοσίαν. Τα έργα θα αποβούν οι αψευδέστεροι υπερασπισταί μας.

Εν πάση όμως περιπτώσει επειδή το ως άνω έργον πρέπει να έχη σημαντικώς προχωρήση και αποδώση καρπούς πολύ προ των επομένων εκλογών δια γνωστούς λόγους, εις το μικρόν σχετικώς χρονικόν διάστημα το οποίον μεσολαβεί πρέπει να μας διακρίνη αυτοσυγκράτησις και ψυχραιμία. Παραλλήλως όμως οφείλομεν μέχρι τότε όχι μόνον να διατηρήσωμεν την σημερινήν ενότητα και πειθαρχίαν των πατριωτικών δυνάμεων αλλά και να την εντείνωμεν. Τούτο δε μόνον δια της καταλλήλου διαφωτίσεως των μελών μας, και μέσω αυτών του λαού, δυνάμεθα να επιτύχωμεν.

Εν πρώτοις οφείλομεν να αποκαλύψωμεν τους αντιδραστικούς τι ακριβώς είναι. Μικροί και ανεύθυνοι δημοκόποι και οππορτουνιστές ως το πρόσφατον παρελθόν των αποδεικνύει. Άγονοι αρνητές και αντιδραστικοί οι οποίοι λυσσωδώς καταπολεμούν την ηγεσίαν μας, αλλά παραλλήλως ουδεμίαν ιδικήν των ουσιαστικήν και πρακτικήν λύσιν προσφέρουν. Χρειαζόμεθα σταθερήν και ισχυράν Κυβέρνησιν δια να προωθήσωμεν όλες τες ενέργειες μας και μέχρις της τελευταίας στιγμής. Αυτοί είναι γνωστοί ως συνθηματολόγοι και λογάδες με ωραία λόγια και συνθήματα αλλά ανίκανοι και απρόθυμοι να προβούν εις συγκεκριμένες ενέργειες ή να υποστούν θυσίες. Παράδειγμα ότι και εις το σημερινόν ακόμη στάδιον ουδέν ουσιαστικώτερον προτείνουν πέραν της προσφυγής εις τα Ηνωμένα Έθνη, ήτοι και πάλιν λόγους με το αζημίωτόν των μάλιστα. Πρέπει επομένως να αποξενωθούν και να απομονωθούν.

Παραλλήλως όμως και ταυτοχρόνως θα διαφωτίζωμεν τα μέλη μας περί του ως άνω σχεδίου και προθέσεων μας ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΩΣ. Τα Υπαρχηγεία πρέπει εις συγκεντρώσεις στελεχών και μελών να αναλύσουν και επεξηγήσουν πλήρως και συνεχώς τα ανωτέρω μέχρις ότου έκαστον μέλος μας κατανοήση ταύτα πλήρως και είναι ικανόν να διαφωτίση άλλους. ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΓΓΡΑΦΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ. Η ΑΠΩΛΕΙΑ Ή ΔΙΑΡΡΟΗ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΕΣΧΑΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑΝ. Ουδεμία ενέργεια δύναται να βλάψη τόσον καίρια και τόσον αποφασιστικά τον αγώνα μας όσον αποκάλυψις του παρόντος εγγράφου ή η δημοσίευσις τούτου υπό αντιπάλων.

Πλην της δια προφορικού λόγου κατατοπίσεως και διαφωτίσεως όλες οι άλλες ενέργειές μας και κυρίως τα δημοσιεύματα εις τον τύπον, εις ψηφίσματα και αλλαχού θα είναι πολύ συγκρατημένα και εις ουδεμίαν αναφοράν των ανωτέρω θα προβαίνουν. Παρομοίως εις δημοσίας ομιλίας και εκδηλώσεις μόνον υπεύθυνα πρόσωπα θα δύνανται, και υπό την προσωπικήν ευθύνην του Αρχηγού των Υπαρχηγείων να αναφέρωνται γενικώς εις το ως άνω διαγραφέν σχέδιον και τούτο μόνον κατόπιν ρητής εγκρίσεως του Αρχηγού του Υπαρχηγείου όστις θα ελέγχη τον λόγον. Και εις τοιαύτην όμως περίπτωσιν ΕΝ ΟΥΔΕΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΙΟΥΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΤΥΠΟΝ Ή ΕΙΣ ΑΛΛΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ.

Τακτική. Πλήρης διαφώτισις των ημετέρων και του λαού ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ. Θα καταβάλλεται πάσα προσπάθεια προς παρουσίασιν μας δημοσίως ως μετριοπαθών. Προβολή των σχεδίων μας εγγράφως ή αναφορά εις ταύτα εις τον τύπον ή εγγράφως αυστηρώς απαγορεύεται. Επίσημα πρόσωπα και άλλα υπεύθυνα πρόσωπα θα συνεχίσουν την διαφώτισιν του λαού και την εξύψωσιν του ηθικού και της αγωνιστικότητός του, αλλά η διαφώτισις αποκλείει την διαπόμπευσιν των σχεδίων μας και την δια του τύπου ή άλλως πως προβολήν των.

ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ: Το παρόν θα καταστραφή δια πυράς υπό την προσωπικήν ευθύνην του Αρχηγού του Υπαρχηγείου και εις την παρουσίαν όλων των μελών του επιτελείου εκάστου εντός 1Ο ημερών από της λήψεως. Αντιγραφή εν όλω ή εν μέρει απαγορεύεται. Μέλη του επιτελείου του Υπαρχηγείου κατέχουν τούτο μόνον υπό την προσωπικήν ευθύνην του Αρχηγού του Υπαρχηγείου αλλά δεν δικαιούνται να μεταφέρουν τούτο εκτός της έδρας του Υπαρχηγείου.

Ο Αρχηγός ΑΚΡΙΤΑΣ

Τέσσερα τζιαί τέσσερα


Ελλάδα - Κύπρος - Ένωση

Ξεπουλημένοι πολιτικοί η Κύπρος είναι Ελληνική

Αντιδράσεις και πορεία για την επιλογή Δραγώνα ως Γεν. Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας


ΜΑΖΕΨΤΕ την!!! Λεει Ρατσιστή όποιον ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!

Πορεία διαμαρτυρίας έξω από το γραφείο της κυρίας Υπουργού, Άννας Διαμαντοπούλου, ύστερα από την επιλογή της κυρίας Δραγώνα ως Γεν. Γραμματέας του Υπουργείου.

Ιδού μερικές από τις ανιστόρητες απόψεις της...

Μερικά απ΄ όσα γράφει στο βιβλίο της «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;»

1) Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού (σελ. 16)

2) Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό (σελ. 81), κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!… (σελ. 82).

3) Ένδειξη ρατσισμού και στείρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήσαν πάντα οι αδικημένοι της Ιστορίας (σελ. 84) κι ότι για τις ήττες και τις καταστροφές που υποστήκαμε, φταίνε πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.

4) Κλασική ένδειξη ρατσισμού είναι και η γνωστή ρήση «Όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια!» (σελ. 85). Ψιλο-ρατσισμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.

5) Εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα (σελ. 86), ενώ το να μιλάμε για απόλυτη ομοιογένεια του πληθυσμού της Ελλάδος και να αποσιωπούμε την ύπαρξη χιλιάδων Εβραίων στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις επί 450 χρόνια είναι καθαρός ρατσισμός! (σελ. 95).

6) Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας, ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα», ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά»! (σελ. 96).

Εξ ίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»! (σελ. 9).

Το ίδιο συμβαίνει κατά την κ. Δραγώνα, αν τολμήσουμε να πούμε πως με την είσοδο των Ξένων Μεταναστών στην Ελλάδα αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία των Ελλήνων! (σελ. 100).

Σάββατο, 19 Δεκεμβρίου 2009
Ώρα: 7:00 μ.μ. - 10:00 μ.μ.
Τοποθεσία: ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ

Πηγή: News24.gr

Η «Εθνική συστράτευση» και η ...«back door»


Η ...«Εθνική συστράτευση» που ζήτησε εκ νέου ο πρωθυπουργός, κ. Γ. Παπανδρέου, ρίχνοντας το γάντι στα κόμματα της αντιπολίτευσης να... βάλουν πλάτη για τη διαφθορά και την αδιαφάνεια, μου θύμισαν τα λόγια του Γάλλου συγγραφέα Tristan Bernard, που πριν ένα αιώνα έγραφε ότι:«Κανείς δεν φαίνεται περισσότερο αθώος, από έναν ένοχο που ...δεν κινδυνεύει πια».

Αναντίρρητα η διαφθορά στον τόπο μας θέτει ένα σοβαρό πλήγμα ανάπτυξης και προκαλεί παθογένειες και στρεβλώσεις στην οικονομία μας. Ταλαιπωρεί την κοινωνία μας ως αποτέλεσμα της παθολογίας της λειτουργίας τού συστήματος.

Αναμφίβολα λοιπόν η διαφθορά μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο συστημικά με την αλλαγή των κανόνων με ένα ανοικτό σύστημα.

Όμως...., την ίδια ώρα που ο κ. Γ. Παπανδρέου ζητά συστράτευση για την διαφθορά, δεν ξέρω εάν γνωρίζετε ότι μόλις προχθές αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους (ο φερετζές ενός άρρωστου δικαιϊκού συστήματος, που αποδεικνύει ότι το Δίκαιο τελικά είναι μία πολυδαίδαλη έννοια-επιχείρηση ) και ο ...τελευταίος προφυλακισμένος για την υπόθεση SIEMENS.

Πρόκειται για τον κ. Πρόδρομο Μαυρίδη, άλλοτε υψηλόβαθμο στέλεχος της γερμανικής εταιρείας, ο οποίος είχε κριθεί προφυλακιστέος τον περασμένο Μάιο με τις κατηγορίες της δωροδοκίας και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομη δραστηριότητα.

Θα θυμάστε ότι, όπως έγραφα τον Μάιο (εδώ) ο κ. Μαυρίδης είχε δώσει κατάθεση ενώπιον των εσωτερικών ελεγκτών της μητρικής SIEMENS κ. Burgard, Hafner και Huppert, όπου έκαιγε «κόσμο» για την περίοδο 1997-2004, καθώς παραδεχόταν, μεταξύ άλλων, ότι:«Οι πολυάριθμες ....πριμοδοτήσεις (sic !) ήταν απαραίτητες, ιδίως επειδή η διοίκηση του ΟΤΕ τα προηγούμενα χρόνια είχε αντικατασταθεί πλήρως, συνολικά τέσσερις φορές και γι’ αυτό το λόγο έπρεπε να διασφαλιστεί ότι δεν θα μεταβαλλόταν τίποτα, ως προς τη συμφέρουσα για τη SIEMENS ....ακολουθούμενη πρακτική».

Όπως θα θυμάστε είχα αποκαλύψει (εδώ) ότι στο ΔΣ του ΟΤΕ (ΦΕΚ 2815/18 Απριλίου 2002) μαζί με τον υπόδικο , αλλά και πρόσφατα αποφυλακισθέντα με ...περιοριστικούς όρους (είπαμε,…. μετεκλογικά δεν έμεινε μέσα ΚΑΝΕΙΣ !), κ. Σκαρπέλη , ήταν και ο ...σημερινός υπουργός Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου !!!.

Και δεν ήταν και ο μόνος! Στα ΔΣ του λαδωμένου ΟΤΕ μετείχαν και άλλοι ...«εκσυγχρονιστές» , οι οποίοι σήμερα βρίσκονται «ανάμεσα μας» ,καταλαμβάνοντας υψηλές θέσεις διοικητών, διορισμένοι πρόσφατα από τον κ. Γ. Παπανδρέου.

Όμως το παραμύθι της ....«διαφάνειας» έχει και συνέχεια. Μόλις προχθές ο υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας(?) και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Καστανίδης, μεταξύ των υπολοίπων μέτρων για την πάταξη της ....διαφθοράς στην χώρας μας πέρασε και ένα πονηρό ... «καθαγιαστικό γραμμάτιο».

Απλά οι κεραμιδόγατοι και οι γουρλομάτηδες της δημοσιογραφίας (μέρος της ολοφάνερης διαπλοκής στην χώρα μας), «πάσαραν» το μέτρο για τις offshores ως αποχαυνωτικό δόλωμα , αποκρύπτοντας το …αγκίστρι!

Ποιο ήταν λοιπόν το «καθαγιαστικό γραμμάτιο»; Το αγκίστρι λοιπόν ήταν η εισήγηση νομοσχεδίων για ...επιεική μεταχείριση όσων συμπράττουν με τη Δικαιοσύνη, προκειμένου να αποκαλυφθούν φαινόμενα και πράξεις διαφθοράς.

Θα αφορούν όλα τα περιουσιακά εγκλήματα κατά του Δημοσίου, όπως κυρίως απάτη, απιστία, πλαστογραφία, υπεξαίρεση, δωροδοκία, δωροληψία, κ.ο.κ.

Πιστεύετε ότι μετά από αυτό, θα γυρίσει κανείς από τους ασπάλακες της SIEMENS και του ΟΤΕ στην φυλακή; Θα σας πω τα μελλούμενα λοιπόν!

Οι ασπάλακες θα ...συμπράξουν (ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΑ φυσικά) στην δικαιοσύνη και το ΠαΣοΚ θα σηκώσει τους τόνους ξεχνώντας τα περί συναίνεσης, ήπιου κλίματος λόγω «οικονομίας στην εντατική» κλπ,(ήδη δειλά- δειλά έχουν ξεκινήσει οι διεργασίες.... περί εξεταστικών).

Με αυτόν τον τρόπο θα αλλάξει την επικοινωνιακή πολιτική ατζέντα όταν κρίνει ότι το κλίμα λόγω των σκληρών οικονομικών μέτρων είναι ...βαρύ και προκαλεί μεγάλο πολιτικό κόστος.

Οι ασπάλακες θα ευεργετηθούν από το γράμμα του (νέου) νόμου και δεν θα γυρίσουν στην φυλακή, το ΠαΣοΚ (εκτός Τσουκάτου) θα έχει βγει από την διαδικασία...καθαγιασμένο, τα μπακαλοτεύτερα που παρουσιάστηκαν ως επίσημα λογιστικά βιβλία θα ...ξεχαστούν και όλα «μέλι γάλα».

Σ` ένα σκάνδαλο «κοπής και ραφής ΠαΣοΚ», που έβγαζε μάτια -αφού υπάρχει και η κατάθεση Τσουκάτου- το ΠαΣοΚ τελικά θα βρεθεί και ...«από πάνω»!!

Καταλάβατε γιατί θυμήθηκα τα λόγια του Γάλλου συγγραφέα Tristan Bernard ; Κατά τα άλλα, ο κ. Γ. Παπανδρέου ζητά να βάλουν πλάτη ΚΑΙ τα υπόλοιπα πολιτικά κόμματα κατά ...της διαφθοράς!

Ποτέ άλλοτε δεν θα πήγαινε «γάντι» εκείνη η περίφημη φράση του Εθνάρχη Κ. Καραμανλή, όσο στις μέρες μας: «Η Ελλάδα είναι ένα απέραντο τρελοκομείο»!..

Πηγή: politis-gr

Ιεροσυλία με πολιτικά κίνητρα


Του ΜΑΚΑΡΙΟΥ ΔΡΟΥΣΙΩΤΗ

Σοκ διαρκείας προκαλεί στην Κύπρο το πρωτοφανές γεγονός της σύλησης του τάφου του Τάσσου Παπαδόπουλου και της κλοπής των λειψάνων του από το κοιμητήριο της κοινότητας Δευτεράς, σε μια περιοχή δυτικά της Λευκωσίας.

*Η επιχείρηση ήταν επαγγελματικά οργανωμένη κι εκτελέστηκε όχι από έναν αλλά, όπως όλα δείχνουν, από ομάδα ανθρώπων. Η ταφόπλακα βάρους 170 κιλών μετακινήθηκε χωρίς να καταστραφεί σε μια προσπάθεια που έγινε βράδυ και υπό βροχή, ενώ υπήρξε και διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος που εικάζεται ότι προκλήθηκε από τους δράστες για να έχουν την κάλυψη του σκότους.

Οι δράστες προτού αποχωρήσουν μάλιστα κάλυψαν τα ίχνη τους με ασβέστη.

*Η «σύμπτωση» με τη χρονική συγκυρία της επετείου του θανάτου του προέδρου (ήταν χθες) ήταν επίσης σημαδιακή.

Ολα αυτά τα γεγονότα κάνουν την κυπριακή αστυνομία να πιστεύει πως η σύληση του τάφου δεν ήταν μια επιπόλαια ή απονενοημένη πράξη, αλλά μια άρτια οργανωμένη επιχείρηση. «Για προβοκάτσια» μίλησε, άλλωστε, και ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Δ. Χριστόφιας.

Μέχρι τη στιγμή που γράφεται αυτό το ρεπορτάζ, μόνο εικασίες υπάρχουν για τα πιθανά κίνητρα των δραστών:

*Ηταν φανατικοί υποστηριχτές του οι οποίοι προσπάθησαν συμβολικά να συσπειρώσουν το μέτωπο του 2004;

*Ηταν αμετανόητοι αντίπαλοί του που θέλησαν να εξευτελίσουν τη μνήμη του Τάσσου Παπαδόπουλου επειδή είχε αντιταχθεί στο σχέδιο Ανάν για το νησί;

*Πρόκειται για προβοκάτσια αυτών που αντιστρατεύονται την προσπάθεια λύσης και επιθυμούν διχασμό και αναστάτωση ενόψει εξελίξεων στο Κυπριακό;

*Ηταν ακραία στοιχεία από την τουρκοκυπριακή κοινότητα που, όπως φαίνεται, είχαν διαθέσεις ρεβανσισμού;

*Η τελευταία εκδοχή, μάλιστα, προβάλλεται με επιμονή από διάφορες πηγές που επικαλούνται απόψεις της οικογένειας του Τάσσου Παπαδόπουλου. Είναι αλήθεια, πάντως, ότι από την πρώτη στιγμή η οικογένεια και οι συνεργάτες του εκλιπόντος προέδρου προσέδωσαν στο γεγονός πολιτικές διαστάσεις και το συνέδεσαν άμεσα με τις εξελίξεις στο Κυπριακό.

«Οπου κι αν βρίσκεται τώρα η σορός του, η φωνή του θα ακούγεται και θα διαρκεί, σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς της εθνικής μας υπόθεσης», αναφέρεται σε ανακοίνωση του οικογενειακού κύκλου του, ενώ ο αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος επεσήμανε πως το γεγονός αυτό «θα ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο το αγωνιστικό πνεύμα της αντίστασης του λαού μας προς οποιαδήποτε προσπάθεια ή απόπειρα επιβολής μιας άδικης και θνησιγενούς λύσης στο εθνικό μας πρόβλημα».

*Από την άλλη, οι τοποθετήσεις αυτές έδωσαν τροφή για σενάρια και ψιθύρους στη Λευκωσία περί προβοκάτσιας από μέρους πιστών οπαδών του νέου προέδρου, ώστε να συσπειρώσουν την κοινή γνώμη και να αντιδράσει σε περίπτωση που θα υπάρξει σύντομα ένα νέο δημοψήφισμα για λύση του Κυπριακού...

*Η πραγματικότητα είναι πως δεν υπάρχει ίχνος πληροφορίας που να υποστηρίζει τη μια ή την άλλη θεωρία. Τα διάφορα σενάρια έχουν αφετηρία το γεγονός ότι οι σχέσεις κυβέρνησης και ΑΚΕΛ από τη μια και των πολιτικών δυνάμεων που στήριξαν το 2008 την υποψηφιότητα Τάσσου Παπαδόπουλου από την άλλη είναι τεταμένες. Παρ' όλο που τα κόμματα ΔΗΚΟ και ΕΔΕΚ συμμετέχουν στην κυβέρνηση, η συνοχή του συνασπισμού κρέμεται από μια κλωστή και ίσως κάποιοι σκαρφίζονται ποικίλους τρόπους για να τη σπάσουν.

Πηγή: Ελευθεροτυπία

Το νέο τραγούδι του Νότη για την Κύπρο και τον Σολωμό Σωλομού


Το νέο τραγούδι του Νότη για την Κύπρο και τον Σολωμό Σωλομού. Πιο επίκαιρο από ποτέ. Την Κυριακή το μοιράζει το "Πρώτο Θέμα" μαζί με όλο του τον νέο δίσκο.

Πηγή: GreekAlert

Ένα ωραίο video με πολιτικούς

Μανώλης Λιδάκης: Αν βουληθώ