Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

Δήλωση για τσιμπούκια από τον μητροπολίτη Πειραιά


«Εάν χρησιμοποιήσεις τη στοματοφαρυγγική κοιλότητα στους χώρους των γεννητικών οργάνων, τότε, επειδή η βλεννογόνος συντίθεται από μαλακά μόρια, δια της επιθέσεως των εκεί παροικούντων μικροοργανισμών δημιουργείται άμεσος κίνδυνος καρκινογενέσεων»

Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ


Μακριά από τα τσιμπούκια, ολόκληρος μητροπολίτης το δήλωσε...

Τα Ανήλια προειδοποιούν: Το τσιμπούκι μπορεί να σκοτώσει

Αμήν...

Αντιδράσεις για συνένωση δήμων στη Χαλκιδική


Αντίθετος με τη συνένωση Δήμων, που αναμένεται να γίνει στη Βόρεια Χαλκιδική είναι ο Δήμος Σταγείρων-Ακάνθου και ο δήμαρχος Μιχάλης Βλαχόπουλος καλεί λαϊκή συνέλευση στις 7 αύριο το βράδυ, στο πολιτιστικό κέντρο Ιερισσού, προκειμένου να ληφθούν αποφάσεις για την αντιμετώπιση του ζητήματος

Οι μέχρι τώρα πληροφορίες λένε ότι ο «Καποδίστριας 2» θα προβλέπει συνένωση των Δήμων Σταγείρων-Ακάνθου, Παναγίας και Αρναίας.

Ο κ. Βλαχόπουλος επισημαίνει πως αν συμβεί αυτό δεν θα υπάρχει ανάπτυξη, αλλά μοίρασμα της φτώχειας κι αυτός είναι ο λόγος της αντίθεσης σε μια τέτοια προοπτική. Αποδέχεται μόνο τη συνένωση του Δήμου Σταγείρων-Ακάνθου με τον Δήμο Παναγίας και απορρίπτει τη συνένωση με το Δήμο Αρναίας.

Πηγή: Ελευθεροτυπία

Πατημασιές τετράποδων στη Γη πάνω από 397 εκατ. έτη


Οι πρώτοι τετράποδοι πρόγονοι των σύγχρονων θηλαστικών, ερπετών και πουλιών εξήλθαν από τα ύδατα των θαλασσών και πρωτοπερπάτησαν στη Γη εκατομμύρια χρόνια νωρίτερα από ό,τι πίστευαν μέχρι τώρα οι επιστήμονες. Αυτό δείχνουν τα αρχαιότερα ίχνη από απολιθωμένες πατημασιές ενός αινιγματικού -εξαφανισμένου προ πολλού- τετράποδου, οι οποίες ανακαλύφθηκαν στην Πολωνία και χρονολογούνται πριν 397 εκατ. χρόνια.

Σύμφωνα με τους πολωνούς και σουηδούς ερευνητές, το εύρημα πρέπει να οδηγήσει σε αναθεώρηση των δεδομένων για μια κρίσιμη περίοδο στην εξελικτική ιστορία του πλανήτη μας, όταν τα πρώτα τετράποδα σπονδυλωτά, προερχόμενα από τις θάλασσες, «μετέτρεψαν» τα πτερύγιά τους σε πόδια, περπάτησαν στη Γη και σταδιακά έγιναν δεινόσαυροι, θηλαστικά και, τελικά, άνθρωποι.

Το ενδιάμεσο στάδιο, σύμφωνα με την έως τώρα κυρίαρχη θεωρία, ήταν ψάρια με κεφάλι και σώμα τετράποδου, τα οποία όμως είχαν ακόμα τα πτερύγιά τους αντί για χέρια και πόδια. Το πιο διάσημο «ενδιάμεσο πλάσμα» ήταν το Τικτααλίκ, ένα μεγάλο ψάρι του ρηχού νερού, απολίθωμα του οποίου έχει βρεθεί το 2006 σε ένα νησί του αρκτικού Καναδά, 1.000 χλμ. νοτιότερα του βόρειου Πόλου και το οποίο έζησε πριν 375 εκατ. χρόνια.

Σύμφωνα με την παλαιοντολόγο Τζένι Κλακ, η νέα ανακάλυψη «ανατρέπει όλη την ιστορία για την έξοδο (σ.σ. των ζώων) από το νερό». Οι πατημασιές «χεριών» και «ποδιών», πλάτους έως 26 εκατοστών (άρα το τετράποδο πρέπει να είχε μήκος περίπου δυόμιση μέτρων), που παρουσιάζονται σε σχετική εργασία στο περιοδικό Nature, υπό την Περ Άλμπεργκ του σουηδικού πανεπιστημίου της Ουψάλα, σύμφωνα με το BBC και το Γαλλικό Πρακτορείο, βρέθηκαν σε ένα εγκαταλειμμένο λατομείο στη νοτιοανατολική Πολωνία, από ερευνητές του πανεπιστημίου της Βαρσοβίας και η χρονολόγησή τους έγινε με βάση την ηλικία των πετρωμάτων που τα περιέβαλαν και τα οποία ανάγονται στη Μέση Δεβόνιο περίοδο.

Μέχρι σήμερα τα αρχαιότερα ίχνη βαδίσματος τετράποδων στη Γη ήσαν ηλικίας 385 εκατ. ετών, αλλά η νέα ανακάλυψη παραπέμπει σε αρκετά εκατομμύρια χρόνια νωρίτερα. Αν και μερικά από τα ίχνη είχαν πιθανώς γίνει σε ρηχά νερά με λασπωμένο βυθό, είναι σαφές από το καθαρό σχήμα των δαχτύλων των ποδιών και από την φύση των γεωλογικών ιζημάτων ότι οι πρόγονοι εκείνοι των σημερινών ζώων περνούσαν ένα μέρος της ζωής τους και στην ξηρά. Πολλά από τα αποτυπώματα είναι πολύ καθαρά για να έχουν γίνει κάτω από το νερό. Δεν βρέθηκε ίχνος από σύρσιμο του σώματος, άρα το τετράποδο (πιθανώς σε σχήμα σημερινού κροκόδειλου) πρέπει να έπλεε στο νερό και ταυτόχρονα να περπατούσε στο λασπώδη βυθό, όταν βρισκόταν μέσα στο ρηχό νερό.

Το εύρημα επίσης ανατρέπει την ευρέως διαδεδομένη αντίληψη ότι τα τετράποδα αποίκισαν την ξηρά προερχόμενα από τοποθεσίες του γλυκού νερού, όπως λίμνες και κοίτες ή δέλτα ποταμών. Αντίθετα, ενισχύεται πλέον η θεωρία ότι τα πρώτα αμφίβια ζώα προήλθαν από παραθαλάσσιες τοποθεσίες αλμυρού νερού, όπως οι κοραλλιογενείς λιμνοθάλασσες.

Πάντως οι επιστήμονες παραμένουν επιφυλακτικοί, αν δεν δουν πρώτα απολιθώματα των ίδιων των ζώων, στο να βγάλουν οριστικά συμπεράσματα, όσον αφορά το πώς, πότε και που τα πρώτα σπονδυλωτά άρχισαν να «κατακτούν» τον πλανήτη μας, μετατρεπόμενα από ψάρια σε ζώα. Σύμφωνα με μια θεωρία, τα πρώτα τετράποδα βγήκαν στη στεριά για να εναποθέσουν εκεί τα αυγά τους, ώστε να είναι πιο ασφαλή από την θάλασσα που έβριθε τότε από κινδύνους. Σύμφωνα με μια άλλη θεωρία, τα πρώτα αμφίβια ανέπτυξαν πόδια για να μπορούν να πηδάνε από τη μια λιμνούλα στην άλλη.

Οι θεωρίες αυτές αμφισβητούνται από το νέο εύρημα, καθώς δεν θα ήταν λογικό για ένα ψάρι να αφήσει τα αυγά του σε ένα παραθαλάσσιο μέρος όπου η παλίρροια θα τα σκέπαζε, ούτε θα είχε νόημα η ανάπτυξη ποδιών σε ένα παράκτιο περιβάλλον, όπου δεν θα υπήρχαν λιμνούλες. Οι παλαιοντολόγοι συνεχίζουν να «χτενίζουν» τη νοτιοανατολική Πολωνία για ανάλογα ευρήματα, καθώς και για απολιθώματα των ίδιων των ζώων.

Πηγή: Foreign Press

Τέμπη: Σάπιο το βουνό σε μήκος 3,5 χλμ.


* Υψηλή ζώνη κινδύνου σε τρία σημεία των Τεμπών.

* Την Παρασκευή η συνάντηση της κοινοπραξίας με το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών για να βρεθεί λύση.

Το πρόβλημα των κατολισθήσεων στα Τέμπη παρότι ήταν εξ αρχής προβλέψιμο, τελικά έχει ανοίξει σε μήκος 3,5 χιλιομέτρων. Εκτός από το σημείο της φονικής κατολίσθησης ο κίνδυνος να σημειωθεί παρόμοιο συμβάν σε αυτό το προβληματικό τμήμα των 3.5 χιλιομέτρων βρίσκεται και σε άλλα δύο σημεία.

* Σε 5 εκατ. ευρώ υπολογίζονται οι ζημίες που έχουν υποστεί τα ΚΤΕΛ της Βόρειας Ελλάδας από την ημέρα του αποκλεισμού.

* Καταστροφικές οι συνέπειες για τους κτηνοτρόφους στα ορεινά της Πιερίας.

* Ανυπολόγιστες οι ζημίες και στους υπόλοιπους κλάδους επαγγελματικών και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, όπου οι μετακινήσεις είναι απαραίτητες.

Επεκτείνεται το πρόβλημα των κατολισθήσεων στα Τέμπη

Της Στελίνας Μαργαριτίδου
smargaritidou@gmail.com

Το πρόβλημα των κατολισθήσεων στα Τέμπη, παρότι ήταν εξαρχής προβλέψιμο, τελικά έχει “ανοίξει” σε μήκος 3,5 χιλιομέτρων. Εκτός από το σημείο της φονικής κατολίσθησης, κίνδυνος να σημειωθεί παρόμοιο συμβάν σ’ αυτό το προβληματικό τμήμα των 3,5 χιλιομέτρων υπάρχει σε άλλα δύο σημεία.

Την Παρασκευή στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων η πολιτική του ηγεσία έχει ραντεβού με ειδικούς και στελέχη της κατασκευάστριας κοινοπραξίας, προκειμένου να συζητηθούν οι προτάσεις για να καταλήξουν στη μία που θα εγγυηθεί την ασφάλεια του περάσματος.

Στα σενάρια που εξετάζονται με στόχο να παραδοθεί ξανά η εθνική οδός σε κυκλοφορία το συντομότερο, περιλαμβάνονται η κατασκευή ειδικού στεγάστρου στο σημείο της κατολίσθησης και η μετατροπή της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής σε δρόμο. Με αυτές τις παρεμβάσεις θεωρείται πιθανή να ξανά ανοίξει η εθνική σε διάστημα ακόμη και ενός μήνας.

Οι ειδικοί αναζητούν διάφορους τρόπους για να αποκατασταθεί η κυκλοφορία στην κοιλάδα των Τεμπών όσο το δυνατόν συντομότερα και να πάψει να είναι κομμένη η Ελλάδα στα δύο, καθώς φοβούνται τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν από την κακοκαιρία στους εναλλακτικούς δρόμους, οι οποίοι απορροφούν σήμερα την κυκλοφορία.

Η επαναχρησιμοποίηση της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής που ένωνε τη Θεσσαλονίκη με την Αθήνα και η μετατροπή της σε δρόμο θεωρείται ως επικρατέστερη λύση. Σύμφωνα με την πρόταση, ο δρόμος αυτός θα είναι μονής κατεύθυνσης με προορισμό τη Λάρισα. Όσοι ταξιδεύουν για Θεσσαλονίκη θα χρησιμοποιούν, σύμφωνα πάντοτε με την πρόταση, τον δρόμο των Τεμπών, αφού πρώτα απομακρυνθούν οι βράχοι και τοποθετηθεί στο σημείο της κατολίσθησης ειδική κατασκευή, που θα δημιουργήσει μια μίνι... σήραγγα ώστε να μπορούν να περνούν τα αυτοκίνητα με ασφάλεια.

Πρόκειται για μια πρωτοποριακή κατασκευή από τη Γερμανία, που θα δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα ανθεκτικό σκέπαστρο στο επικίνδυνο σημείο, αφήνοντας τα αυτοκίνητα να περνούν από κάτω. “Θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε άμεσα και να δώσουμε τον εναλλακτικό δρόμο σε ένα μήνα στην κυκλοφορία, αν είχαμε λύσει το οικονομικό ζήτημα”, λένε οι τεχνικοί.

Οι δύο αυτοί μονόδρομοι θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από ΙΧ αυτοκίνητα, ενώ τα φορτηγά θα ακολουθούν τον δρόμο μέσω Κοζάνης.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ

Στο μεταξύ η Κοινοπραξία τηρεί προς το παρόν σιγήν ιχθύος σχετικά με τα όσα έχουν βγει στη δημοσιότητα το τελευταίο διάστημα. Καλά πληροφορημένες πηγές θέλουν τους εκπροσώπους της να συγκεντρώνουν υλικό προκειμένου να απαντήσουν και να δημοσιοποιήσουν τη θέση τους.

Οι τεχνικοί επιμένουν ότι έστειλαν στο υπουργείο Περιβάλλοντος τη μελέτη επικινδυνότητας και τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Ωστόσο από το υπουργείο γνωστοποιείται ότι η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, η οποία αυτό το διάστημα αξιολογείται, κατατέθηκε στο υπουργείο στις 10 Δεκεμβρίου 2009 με αριθμό πρωτοκόλλου 1481/347. Ερωτήματα προκαλεί το γεγονός πάντως ότι οι τεχνικοί της εταιρείας επιμένουν ότι το συγκεκριμένο έγγραφο έφυγε από τα χέρια τους “εδώ και μήνες”.

ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΠΟΡΙΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΗ

“Για την εκδήλωση του φαινομένου των καταπτώσεων στην κοιλάδα των Τεμπών πιστεύουμε ότι δεν είναι ικανή η παρουσία ενός και μόνο παράγοντα. Απαιτείται η συνύπαρξη πολλών παραγόντων, που έχουν σχέση τόσο με τις γεωλογικές, γεωτεχνικές και μορφολογικές συνθήκες όσο και με τις περιβαλλοντικές συνθήκες και ανθρώπινες παρεμβάσεις και δραστηριότητες”.

Αυτό επισημαίνει το πόρισμα του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Κεντρικής Ελλάδας (ΓΕΩΤΕΕ), το οποίο αναφέρει επίσης: “Ο κίνδυνος κατά τη διέλευση από την κοιλάδα των Τεμπών υπήρχε ήδη από παλιά. Η ιδιαιτερότητα της πρόσφατης κατάπτωσης είναι ότι αφορούσε έναν ιδιαίτερα μεγάλο όγκο από μεγάλο ύψος και ότι προκάλεσε την απώλεια ανθρώπινης ζωής”.

Το ΓΕΩΤΕΕ επισημαίνει κατόπιν τούτου ότι “καλό θα ήταν να γίνεται έλεγχος της ζώνης επιρροής και της έντασης των δονήσεων από τις εκρήξεις για να εξασφαλιστεί ότι δεν θα επηρεάσουν την υπάρχουσα επισφαλή ισορροπία σε θέσεις όπου η σήραγγα θα πλησιάσει τα πρανή της οδού”. Επίσης προτείνεται να γίνει έλεγχος των γεωλογικών-γεωτεχνικών μελετών στα πλαίσια σχεδιασμού και υλοποίησης του έργου.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το προκαταρκτικό πόρισμα για τα Τέμπη που εξέδωσε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ). Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, “η αναπόφευκτη επικινδυνότητα ως αποτέλεσμα φυσικών διεργασιών είχε ήδη επισημανθεί στο παρελθόν σε διάφορες τεχνικές εκθέσεις - μελέτες. Πράγματι, πτώσεις λίθων, βράχων κτλ. έχουν συμβεί επανειλημμένα κατά το παρελθόν. Η ιδιαιτερότητα της πρόσφατης κατάπτωσης είναι ότι αφορούσε έναν ιδιαίτερα μεγάλο όγκο από μεγάλο ύψος και ότι προκάλεσε την απώλεια της ανθρώπινης ζωής”.

Αξίζει να αναφερθεί ότι από τους πρώτους που έφτασαν στο σημείο των κατολισθήσεων ήταν γεωλόγοι του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις του προέδρου του τμήματος Γεωλογίας, Σπύρου Παυλίδη, ένας ακόμη από τους λόγους της κατολίσθησης ήταν η μεγάλη ποσότητα νερού αλλά και η ποιότητα του εδάφους. Στην ίδια κατεύθυνση αναμένεται να κινηθεί το τελικό πόρισμα του ΤΕΕ αλλά και του υπουργείου Δικτύων και Υποδομών.

Πηγή: Μακεδονία

Αντώνης Σαμαράς: Υπό αυστηρά κριτήρια η ιθαγένεια στους μετανάστες


ΒΙΚΥ ΣΑΜΑΡΑ

Αρνητική θα είναι η στάση του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά απέναντι στο κυβερνητικό νομοσχέδιο με το οποίο παραχωρείται η ελληνική ιθαγένεια στα παιδιά των μεταναστών που ζουν νόμιμα πέντε χρόνια στην Ελλάδα και παράλληλα το δικαίωμα εκλέγειν και εκλέγεσθαι στις δημοτικές εκλογές. «Όχι» θα πει ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και στο αίτημα του προέδρου του ΛΑΟΣ Γιώργου Καρατζαφέρη για δημοψήφισμα επί του θέματος, θεωρώντας τέτοιες κινήσεις «παιχνίδια εντυπωσιασμού» χωρίς ουσία και μάλιστα με ένα κρίσιμο και λεπτό θέμα.

Με δημόσια τοποθέτησή του, μόλις το σχέδιο νόμου για την ιθαγένεια κατατεθεί στη Βουλή, ο κ. Σαμαράς θα εξηγήσει ότι η Ν.Δ. επιθυμεί την ενσωμάτωση των μεταναστών. Θα ξεκαθαρίσει, όμως, ότι η παροχή ιθαγένειας και πολιτικών δικαιωμάτων πρέπει να γίνεται με συγκεκριμένες προϋποθέσεις (π.χ. γνώση της γλώσσας και εκπαίδευση), όπως σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Αναμένεται, μάλιστα, να προαναγγείλει ότι η Ν.Δ. ως κυβέρνηση θα καταργήσει το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, εφόσον ψηφιστεί.

Η Ν.Δ. δεν είναι συνεπώς κατά της ενσωμάτωσης των μεταναστών, αλλά κατά του συγκεκριμένου νομοσχεδίου. Ο λόγος είναι, όπως εξηγούσαν πηγές της Ρηγίλλης, ότι δεν είναι δυνατόν η Ελλάδα, η οποία αποτελεί χώρα εισόδου, να εφαρμόζει πιο ελαστικούς όρους για την παροχή της ιθαγένειας από χώρες της κεντρικής Ευρώπης, οι οποίες αποτελούν τελικούς προορισμούς και όχι άμεσους σταθμούς μεταναστών.

Οι ίδιες πηγές σχολίαζαν ότι είναι προφανής η εκλογική σκοπιμότητα της κυβέρνησης, θέτοντας το ερώτημα γιατί το ΠΑΣΟΚ προωθεί με τέτοια βιασύνη τη ρύθμιση για δικαίωμα ψήφου στους μετανάστες από τις επικείμενες δημοτικές εκλογές, ενώ είχε φροντίσει να δημιουργήσει εμπόδια στο νομοσχέδιο για την ψήφο των αποδήμων Ελλήνων.

Γεγονός είναι, πάντως, ότι η χώρα μας θα πρέπει να αντιμετωπίσει δύο υπαρκτά ζητήματα: Πρώτον, το καθεστώς για τους ομογενείς Βορειοηπειρώτες, που ανέρχονται σε περίπου 100.000, και δεύτερον τους δεύτερης γενιάς μετανάστες που έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα, έχουν φοιτήσει σε ελληνικά σχολεία και πανεπιστήμια, αλλά δεν έχουν νομική υπόσταση και δικαιώματα.

Παροιμίες για τους Γιάννηδες


Χρόνια Πολλά

Γιάννη είχα, Γιάννη έχω κι αν ποτέ μου θα χηρέψω, πάλι Γιάννη θα γυρέψω.

Τι κάνεις Γιάννη; κουκιά σπέρνω.

Ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τόνε βγάλαμε.

Αν είχαν οι Γιάννηδες γνώση, να μας δάνειζαν καμπόση.

Να σε κάψω Γιάννη, να σ' αλείψω μέλι να γειάνει.

Να σε κάψω Γιάννη, να σʼ αλείψω λάδι.

Κόψε κέδρο, φτιάξε Αντώνη και από πλάτανο Θανάση, εάν πεις και για το Γιάννη, όποιο ξύλο να ʽναι κάνει.

Σπίτι που δεν έχει Γιάννη προκοπή ποτέ δεν κάνει.

Πότε ο Γιάννης δεν μπορεί , πότε ο κώλος του πονεί.

Τα καλά του Γιάννη θέμε και το Γιάννη δεν τον θέμε.

Σαράντα πεντε Γιάννηδες ενός κοκκόρου γνώση.

Γιάννης κερνάει , Γιάννης πίνει.

Τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα.

Φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό τον Γιάννη

Όχι Γιάννης ... Γιαννάκης.

Σαράντα πέντε Γιάννηδες ενός κοκόρου γνώση.

Τρέξε Γιάννη γύρευε και Νικολό καρτέρει.

Άλλη καμιά δε γέννησε μόνο η Μαριώ το Γιάννη

Κάνε Γιάννο μ' τη δουλειά σου, κι ύστερα και πάλι θεια σου.

Χρόνια Πολλά στους Γιάννηδες και τις Γιάννες, που γιορτάζουν σήμερα.

Πρόστιμο για Χριστουγεννιάτικο δέντρο στη Νιγρίτα


Την πρωτοχρονιά διαχειριστές του ιστολογίου μας επισκέφθηκαν τις Σέρρες και τη Νιγρίτα.

Μας έκανε εντύπωση ότι η Νιγρίτα ήταν περισσότερο στολισμένη εορταστικά από τα Σέρρας.

Στην κεντρική της πλατεία είχαν φωτίσει τα δέντρα στο πάρκο που βρίσκεται δίπλα στον πεζόδρομο. Εκεί υπάρχει και η προτομή του Καπετάν Γιαγκλή, ήρωα της Χαλκιδικής και της Βισαλτίας. Επίσης υπήρχε και φωτεινό καραβάκι.

Στη Νιγρίτα όταν φτάσαμε είχε νυχτώσει. Μας τράβηξε την προσοχή το πανέμορφο δέντρο της φωτογραφίας που βλέπετε.

Σήμερα το πρωί έκπληκτοι ακούσαμε στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά στο Alter, την ιδιοκτήτρια του καταστήματος, που είχε στολίσει το δέντρο αυτό, να λέει ότι κατόπιν καταγγελίας γειτόνισσας, αστυνομικοί της Νιγρίτας της έκοψαν πρόστιμο 400€.

Ε αυτό είναι από τα ανήκουστα, δεν έχει ξαναγίνει στην Ελλάδα. Το δέντρο ήταν στην άκρη του πεζοδρομίου και δεν ενοχλούσε κανέναν.