Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Δελτίο Τύπου του Κυριάκου Βελόπουλου στους τηλεοπτικούς διαύλους


ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης – ΛΑ.Ο.Σ.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

27-03-2010

Στις εξής δηλώσεις προέβη σήμερα 27-03-2010 ο Βουλευτής Κυριάκος Βελόπουλος στους πανελλαδικούς τηλεοπτικούς σταθμούς για το θέμα του βίντεο των βατραχανθρώπων.

«ενώ όλες οι αποφάσεις του Υπουργού είναι σε ρυθμούς χελώνας, αυτή η απόφαση επάρθη σε τηλεοπτικό χρόνο!

Γεννιούνται ερωτήματα:

Έγινε ανάλυση του βίντεο;

Είναι προβοκάτσια;

Σε μια χώρα που αποφυλακίζοντα έμποροι ναρκωτικών, καταργούνται τα μηχανοκίνητα στις παρελάσεις(δίνονται όμως σε παρελάσεις καρναβαλιών)

Η λεκτική αστοχία ή ανοησία ανθρώπων που δίνουν το αίμα τους για την Ελλάδα τιμωρείται με θάνατο επαγγελματικό.

Ερώτηση: οι δήθεν δημοκράτες ευαίσθητοι που αντέδρασαν, πήγαν στρατό;»

Επιμνημόσυνη δέηση αύριο στις 11 π.μ για τους πεσόντες στη Μάχη του Λιτοχώρου το 1946


Επιμνημόσυνη δέηση αύριο στις 11 π.μ στο Ηρώο του Λιτοχώρου για τους πεσόντες κατά τη Μάχη του Λιτοχώρου της 31ης Μαρτίου του 1946 ημέρα διεξαγωγής των εθνικών εκλογών.


Η επίθεση των κομμουνιστών ανταρτών κατά του Λιτοχώρου θα σημάνει την απαρχή ενός τρίχρονου εσωτερικού αιματηρού πολέμου που θα λήξει στις 29 Αυγούστου του 1949 με την τελική συντριβή των στασιαστών στις βουνοκορφές του Γράμμου και του Βίτσι.

Κ.Γ.

Λιτόχωρο

Πηγή: Λευτεριά

Δρόμοι-καρμανιόλες στη Βόρεια Ελλάδα


Αρνητική πρωτιά κατέχει η Χαλκιδική, που βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας με τους πιο επικίνδυνους νομούς της Ελλάδας, με βάση τα τροχαία δυστυχήματα που έγιναν το 2009. Αλλοι τρεις νομοί από τη Βόρεια Ελλάδα βρίσκονται μέσα στους 17 νομούς που κατατάσσονται στους πλέον επικίνδυνους της Ελλάδας. Πρόκειται για τους νομούς Καβάλας, Ξάνθης και Θεσσαλονίκης.

Πέραν των τεσσάρων, από τους 16 νομούς της Βόρειας Ελλάδας πέντε θεωρούνται μέτριας επικινδυνότητας, ενώ χαμηλής επικινδυνότητας χαρακτηρίζονται επτά. Μέτριας επικινδυνότητας χαρακτηρίζονται οι νομοί Ροδόπης, Δράμας, Ημαθίας, Πιερίας και Κιλκίς, ενώ χαμηλής επικινδυνότητας η Πέλλα, οι Σέρρες, η Κοζάνη, ο Εβρος, τα Γρεβενά, η Καστοριά και η Φλώρινα.

Η εκτίμηση της επικινδυνότητας των νομών της Ελλάδας, με βάση τα τροχαία ατυχήματα το 2009, έγινε από το Εργαστήριο Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης.

Οι πιο επικίνδυνοι νομοί

Στην πρώτη θέση με τους πιο επικίνδυνους νομούς βρίσκεται η Χαλκιδική, όπως και το 2005. Οι νεκροί ανήλθαν στους 33 έναντι 27 το 2008, οι σοβαρά τραυματίες στους 35 και οι ελαφρά στους 235. «Ο νομός χρειάζεται μέτρα άμεσης προτεραιότητας», επισημαίνεται στην έρευνα.

Ακολουθούν η Αττική, η Κόρινθος, η Φωκίδα, η Εύβοια, η Αργολίδα, η Βοιωτία, η Λευκάδα, ενώ στην 9η θέση βρίσκεται η Καβάλα, στη 12η η Ξάνθη και στη 14η η Θεσσαλονίκη.

Η έρευνα του Πολυτεχνείου Κρήτης καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το 2009 σε όλα τα ατυχήματα και τους παθόντες καταγράφηκε μείωση. Στα θανατηφόρα και στους νεκρούς καταγράφηκε μείωση κατά 7,1% και 6,2% αντίστοιχα (100 λιγότερα δυστυχήματα και 96 λιγότεροι νεκροί) σε σχέση με το 2008. Για πρώτη φορά ο αριθμός των νεκρών βρίσκεται κάτω από τα 1.500 άτομα, πράγμα που έχει να συμβεί από το 1982. Στους σοβαρά τραυματίες παρατηρήθηκε μείωση κατά 11,6%, ενώ στους ελαφρά τραυματίες η μείωση ήταν μόνο 2,7%, με τον αριθμό τους να παραμένει μεγάλος, στα 16.683 άτομα.

ΝΤΟΝΙΑ ΚΑΝΙΤΣΑΚΗ

Πηγή: Αγγελιοφόρος

Πάσχα και Τιμόνι!...


Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ


Σάββατο του Λαζάρου και μπροστά μας η Μεγάλη Εβδομάδα των Παθών και το ερχόμενο Μεγάλο Σάββατο η ΑΝΑΣΤΑΣΗ, το Άγιο των Ελλήνων Πάσχα. Θα ξεχυθούμε άλλοι χαρούμενοι τζίτζικες και άλλοι εργαζόμενοι μέρμηγκες, χωρίς αίσθηση πειθαρχίας, ανέμελοι όπως πάντα εμείς οι γηραιότεροι και οι νεώτεροι Έλληνες και Ελληνίδες οδηγοί στις εθνικές και επαρχιακές μας οδούς και χρονιάρες μέρες ....όποιον πάρει ο Χάρος!

Τι κρίμα, αλήθεια!

Το πρόβλημα ΔΕΝ το εντοπίζω στις σταθερές συνιστώσες της Άνοιξης που μας γλύκανε με τις πρώιμα ζεστές ημέρες υπενθύμισης του ελληνικού καλοκαιριού που μεθά τους πάντες με την θαλασσινή αλμύρα, αντανακλώντας το πεντελικό λευκό και το ανεπανάληπτο στον πλανήτη γαλάζιο του ουρανού, ακτινοβολώντας με κάθε εισπνοή την πρόκληση πόθου και πάθους για έρωτα και ζωή!

Δεν θα εγκλωβίσω τη σημερινή μου πίκρα στις ευπρόσδεκτες προκλήσεις της άνοιξης και του ελληνικού καλοκαιριού που μας έρχεται με βήματα γοργά. Κάθε άλλο, αλλά να Πράσινες και μπλε λαμογιές και καθυστερήσεις διατηρούν «ζωντανές» τις....εθνικές καρμανιόλες στο Μαλλιακό, τη Χαλκιδική, την Κοζάνη, την εθνική Αθηνών-Πάτρας στην όμορφη και δύσμοιρη Ελλάδα μας…

Το υποσχέθηκα στην μαυροφορεμένη γυναίκα που στάθηκε απέναντί μου τις προάλλες και μου ζήτησε να της δώσω μια λογική απάντηση στο φαινομενικά απλό ερώτημά της ενός “γιατί“ που τελικά αποδείχθηκε να είναι ανάμεσα στα πλέον αμείλικτα “γιατί“ που έχω αντιμετωπίσει εδώ και πολλές δεκαετίες επαγγελματικής ζωής ξεκινώντας από τη Βοστόνη μέχρι τη Σαλονίκη μας.

«Γιατί ΜΟΝΟ το δικό της παιδί, το δικό της σπλάχνο, να βρεθεί νεκρό μετά από ένα, με επιεική χαρακτηρισμό, ηλίθιο ατύχημα» όπου ο οδηγός της παρέας φρόντισε να κατεβάσει αρκετά ποτηράκια για να «φτιαχτεί» και να οικοδομήσει...μεθοδικά την ψυχοσυναισθηματικά αποφορτισμένη κατάσταση που στα Μικρασιάτικα ελληνικά αποκαλείται «τσακίρ κέφι», Θεέ μου, ρώτησε η μάνα, ΓΙΑΤΙ;

Μη βιαστείτε να σκεφθείτε, «γιατί μήπως θα μετριαζόταν ο πόνος της χαροκαμένης γυναίκας αν, όπως συχνά συμβαίνει επίσης, είχαν σκοτωθεί ΟΛΑ τα παιδιά που βρίσκονταν μέσα στο ίδιο όχημα;»

Δεν διέκρινα ούτε ίχνος τέτοιας χαιρέκακης πρόθεσης στο αμείλικτο ερώτημα μιας από τις σχεδόν δυο χιλιάδες ακαριαία χαροκαμένες σε ετήσια βάση ελληνίδες μάνες ( προσθέστε και μερικές ακόμη χιλιάδες μετά τις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας...)

Διέκρινα την άδολη επιθυμία της χαροκαμένης μάνας να περάσω κάποια μηνύματα από τα αγαπημένα μου blogs και….Το κάνω!

Αγάπη σημαίνει σεβασμός για τον άλλο, ευθύνη του οδηγού σημαίνει αγάπη για τους επιβάτες του, έρωτας είναι η επιθυμία να επιμηκύνεις την εφήμερη ύπαρξή μας δίνοντάς της σπουδαία νοήματα, το οδήγημα είναι χαρά και απόλαυση όχι μέσο εκτόνωσης του μίσους για τον συνάνθρωπο ίσως ακόμη και της έλλειψης επιθυμίας να συνεχίσουμε τη δική μας ζωή..

Υπάρχουν πολλοί ανάμεσά μας, επιστήμονες αλλά και απλοί άνθρωποι που οδηγούνται στη σκέψη ότι χρειάζεται κάποιες φορές να δούμε το ατύχημα ακόμη και ως ...φόνο εκ προμελέτης ή εξ αμελείας.

Εάν υπάρχει η επιθυμία τερματισμού μιας άχαρης ζωής χωρίς νοήματα τότε άτομα με τέτοιον ψυχισμό ας επισκεφθούνε έναν ψυχολόγο γιατί, ειλικρινά, εμείς ως συνεπιβάτες στο δικό του όχημα ή ως οδηγοί που ερχόμαστε από την απέναντι λωρίδα του επαρχιακού ή εθνικού δρόμου πού ακριβώς φταίμε ώστε να απολήξουμε ως στατιστικό στοιχείο καθώς κατά την ελληνική συνήθεια θα βάψουμε και πάλι Πασχαλιάτικα όχι μόνο κόκκινα τα αυγά αλλά και με κόκκινο αίμα την ελληνική άσφαλτο;