Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2010

Αποκριάτικος Χορός των Καρναβαλιστών Πολυγύρου στο "Μοντάζ"

κλικ στην αφίσα για μεγέθυνση

Παρουσίαση βιβλίου στην Θεολογική σχολή του Α.Π.Θ.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΟΣ

ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Α.Π.Θ.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29/1/2010 – 8:00 μμ


Η εφημερίδα “ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ” οργανώνει εκδήλωση παρουσίασης του βιβλίου του Γιώργου Ροδίτη «Χριστιανισμός και πλούτος», την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010, στις 8μμ, στο Α΄ Αμφιθέατρο του Β΄ ορόφου της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης.

Το βιβλίο θα παρουσιάσουν οι:

-Στέλιος Παπαθεμελής, Πρόεδρος της Δημοκρατικής Αναγέννησης

-Πέτρος Βασιλειάδης, Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.

-Δημήτριος Λάππας, Επίκουρος Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.

-Γεώργιος Παναγιωτίδης, φοιτητής Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

-Μανώλης Μηλιαράκης, Πρόεδρος της Χριστιανικής Δημοκρατίας

Συντονίζει ο Μανώλης Τασόγλου, μέλος της Κ.Ε. της Χριστιανικής Δημοκρατίας

Την εκδήλωση θα τιμήσει και θα χαιρετήσει ο Κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής κ. Ιωάννης Κογκούλης.

Θα παρευρίσκεται και ο συγγραφέας Γιώργος Ροδίτης για να συμμετάσχει στη συζήτηση και να υπογράψει τα βιβλία του.

Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 6974393694 και 6974702549

Επιμνημόσυνη τελετή για τους πεσόντες στα Ίμια


Επιμνημόσυνη τελετή για το πλήρωμα του ελικοπτέρου ΠΝ-21 που συνετρίβη κατά την εκτέλεση του καθήκοντος την 31η Ιανουαρίου 1996 στη θαλάσσια περιοχή των Ιμίων έγινε σήμερα στο ελικοδρόμιο του Πολεμικού Ναυτικού στη θέση Κοτρώνι Μαραθώνα.

Στην τελετή παρέστησαν ο Αρχηγός Στόλου, Αντιναύαρχος Ιωάννης Καραΐσκος ΠΝ, Ανώτατοι Αξιωματικοί του ΠΝ, Διοικητές Διοικήσεων του Αρχηγείου Στόλου, ο Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ναυτικής Αεροπορίας και επίτιμος Αρχηγός Στόλου Αντιναύαρχος (ε.α.) κ. Γεώργιος Μπεζεριάνος καθώς και συγγενείς των πεσόντων.

Μετά το πέρας της επιμνημόσυνης δέησης ακολούθησε κατάθεση στεφάνων στο μνημείο των πεσόντων της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού.

Πηγή: Foreign Press

Κατασκευάζεται από την τουρκία Αεροπορική στρατιωτική βάση στην Ίμβρο "σφήνα" στο βόρειο Αιγαίο

Η μονάδα υποστηρίζει κυρίως τους εκτοξευτές των πυραύλων WS-1 των 302 χλστ, εμβέλειας 80 χλμ. που εδράζονται σε τετραπλούς εκτοξευτές και στοχεύουν τη Λήμνο…

Προωθημένη αεροπορική βάση επιχειρήσεων με διάδρομο αποπροσγείωσης μαχητικών αεροσκαφών μήκους 2.100 μ. κατασκευάζουν οι Τούρκοι με άκρα μυστικότητα στην Ίμβρο το νησί που η Άγκυρα μετέτρεψε σε ανοικτή φυλακή για να διώξει τους Έλληνες κατοίκους του. Σύμφωνα με τις πληροφορίες και τα φωτογραφικά ντοκουμέντα που φέρνει σήμερα για πρώτη φορά στην δημοσιότητα το defencenet.gr η αεροπορική βάση κτίζεται δίπλα (απόσταση 1,6 χλμ) από το κεντρικό στρατόπεδο του νησιού όπου εδρεύει ένα σύνταγμα ειδικών δυνάμεων, αλλά και η μονάδα του πυροβολικού (1,5 χλμ από την πρωτεύουσα το χωριό Παναγιά Μπαλωμένη).

Η μονάδα υποστηρίζει κυρίως τους εκτοξευτές των πυραύλων WS-1 των 302 χλστ, εμβέλειας 80 χλμ. που εδράζονται σε τετραπλούς εκτοξευτές και στοχεύουν τη Λήμνο.

Το αεροδρόμιο θα έχει την δυνατότητα υποστήριξης των δύο βασικών τύπων μαχητικών αεροσκαφών, F-16C/D και F-4Ε 2020 Terminator (λόγω του οριακού μήκους του διαδρόμου για απογειώσεις με πλήρες οπλικό φορτίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί κυρίως σε συνθήκες επιχειρήσεων ή για αναγκαστικές προσγειώσεις μαχητικών), των μεταγωγικών αεροσκαφών C-130 και C-160 της τουρκικής Αεροπορίας, καθώς και όλων των ελικοπτέρων. Το αεροδρόμιο θα εξυπηρετεί αποκλειστικά στρατιωτικούς σκοπούς.

Η κίνηση της Άγκυρας είναι καθαρά επιθετική ειδικά αν συνδυαστεί με τις εργασίες αναβάθμισης του κεντρικού λιμανιού του νησιού του Κάστρου που βρίσκεται βορειοανατολικά, τις νέες αποθήκες πυρομαχικών που κτίζονται συνέχεια και τα έργα υποδομής και υποστήριξης βόρεια της πρωτεύουσας του νησιού. Οι εργασίες έχουν ενταθεί από το περασμένο καλοκαίρι κα σίγουρα αυτό δεν είναι άσχετο με την ελληνική κινητικότητα λίγα μίλια βορειοδυτικά στα πετρελαϊκά πεδία της Θάσου και του Μπάμπουρα.


Δημιουργείται μία προωθημένη αεροπορική βάση, λίγα μίλια βορειοανατολικά της Λήμνου και νοτιοανατολικά της Σαμοθράκης, ανάλογη με την Σμηναρχία Μάχης της Λήμνου, προφανώς για να υποστηρίζει τις βάσεις Μπαλίκεσερ και την Μπαντίρμα, αλλά και για να αποτελεί εφαλτήριο σε αποβατικές ενέργειες στο βόρειο Αιγαίο.

Το αεροδρόμιο κατασκευάστηκε σε εκτάσεις που ανήκαν σε Έλληνες στους οποίους δε τους αναγνωρίστηκαν οι παλαιοί τίτλοι κυριότητας και έτσι τα κτήματα αυτά περιήλθαν στην κατοχή του τουρκικού δημοσίου.

Όπως φαίνεται από την φωτογραφία του αεροδρομίου (λήφθηκε μόλις είχαν τελειώσει οι εργασίες του διαδρόμου αποπροσγείωσης και πριν αρχίσουν οι εργασίες κατασκευής του πύργου ελέγχου, των υποστέγων, των αποθηκών κλπ), βρίσκεται στη μέση μιας αγροτικής περιοχής.

Στην Ίμβρο το 1964 απαγορεύθηκε η διδασκαλία της ελληνικής με αποτέλεσμα ο κύριος όγκος των μαθητών να μεταναστεύσει προς Κωνσταντινούπολη και Ελλάδα. Τα μέτρα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα την δραματική μείωση του ελληνικού πληθυσμού.

Έτσι από 9.000 μέλη περίπου το 1960, ανέρχεται σήμερα σε 500 περίπου ομογενείς (μονίμους κατοίκους) και στα δύο νησιά που με την συνθήκη της Λωζάνης, έμειναν υπό τουρκική κατοχή (Ίμβρος-Τένεδος). Το 1965 ιδρύθηκαν οι περίφημες «ανοικτές φυλακές», όπου οι πάσης φύσεως εγκληματίες κυκλοφορούσαν ελεύθεροι από το πρωί μέχρι το βράδυ, προβαίνοντας σε κάθε είδους βιαιότητες σε βάρος του πληθυσμού και μάλιστα...χωρίς την τυπική δυνατότητα των τουρκικών αρχών ασφαλείας να παρεμβαίνουν!

Γιατί; Σύμφωνα με το άρθρο 14 της Συνθήκης της Λωζάννης θεσπίστηκε για την Ίμβρο και την Τένεδο καθεστώς ειδικής διοικητικής οργάνωσης (τοπική αυτονομία) αποτελούμενη από τοπικά στοιχεία για την παροχή εγγυήσεων στον γηγενή μη-μουσουλμανικό πληθυσμό (ο οποίος αποτελούσε τότε την συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων των δύο νήσων)!

Χαρακτηριστικό είναι όταν ομάδα παρακρατικών επιτέθηκε σε Ιμβριώτη ομογενή κατά την επίσκεψη του Έλληνα γενικού προξένου στην Κωνσταντινούπολη Αλέξη Αλεξανδρή αυτό έγινε όταν το αυτοκίνητο της αστυνομίας που συνόδευε τον Έλληνα διπλωμάτη, αποχώρησε με πρόσχημα την... έλλειψη ευθύνης στη περιοχή. Δηλαδή χρησιμοποίησαν το άρθρο 14, το οποίο βέβαια έχουν ποδοπατήσει όλα αυτά τα χρόνια. Από τους 9.000 Έλληνες της Ίμβρου και της Τενέδου στις αρχές της δεκαετίας του 1960, σήμερα ο πληθυσμός δεν ξεπερνάει τους 500 περίπου ομογενείς και στα δύο νησιά...

Την περασμένη εβδομάδα η τουρκική εφημερδία Taraf, δημοσίευσε απομαγνητοφωνημένη ομιλία Τούρκου συνταγματάρχη στην οποία ο Τούρκος αξιωματικός παραδεχόταν ότι βάσει οργανωμένου σχεδίου και για να διώξουν τους Έλληνες ομογενείς από την Ίμβρο μετέτρεψαν το 1965 το νησί σε ανοικτή φυλακή και το ίδιο πρότεινε να εφαρμοστεί μετά την κατάληψη του βόρειου Έβρου στην επίθεση που σχεδιαζόταν εκεί το 2003 βάσει των αποκαλύψεων της Taraf.

Όλα αυτά την ώρα που η Πολεμική Αεροπορία πιεζόμενη να περικόψει δαπάνες, προγραμματίζει, αν απαιτηθεί από τις οικονομικές εξελίξεις, την κατάργηση των προωθημένων Σμηναρχιών σε Σκύρο και Καστέλλι...

Τμήμα ειδήσεων defenencenet.gr

Πηγή: Χρόνος

Δεν του καίγεται καρφί….


Πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκαν τα «νέα» ονόματα Αντιδημάρχων για το Δήμο Αθηναίων. Όλοι περίμεναν ότι ο Κακλαμάνης θα καταδικάσει ορισμένες ανεπίτρεπτες συμπεριφορές συμβούλων του προς το πρόσωπο του νέου Προέδρου της Ν.Δ. Προς μεγάλη έκπληξη όλων, όλοι αυτοί που «πρωταγωνίστησαν» σε απαράδεκτα γεγονότα επιβραβεύτηκαν παραμένοντας όλοι ανεξαιρέτως στις θέσεις τους.

Η συμπεριφορά αυτή του Κακλαμάνη σημαίνει ότι επιλογή του είναι να τραβήξει και άλλο το σχοινί στις σχέσεις του με τη Ρηγίλλης. Μάλιστα φήμες που κυκλοφορούν ότι έχει ήδη αποφασίσει να κατέλθει στις ερχόμενες εκλογές, μη έχοντας το χρίσμα της Ν.Δ, φαίνεται ότι μάλλον θα επιβεβαιωθούν. Πιστεύει ότι έχοντας την στήριξη του μηχανισμού της «Ευρυτανίας και των Χανίων» δεν έχει την ανάγκη της επίσημου χρίσματος και έτσι θα συνεχίζει να προκαλεί και να μην του καίγεται καρφί…

Πηγή: Α' Αθήνας - Νέα Δημοκρατία

Θεσσαλονίκη: Εντόπισαν κίβδηλο νόμισμα των 2 ευρώ


Ενα κίβδηλο νόμισμα των δύο ευρώ εντόπισαν οι αστυνομικές αρχές στη Θεσσαλονίκη και ήδη διεξάγουν έρευνα, καθώς εκτιμάται ότι προέρχεται από «παρτίδα» που διοχετεύτηκε το τελευταίο διάστημα στη Βόρεια Ελλάδα. Είναι η πρώτη φορά που οι αστυνομικοί έχουν στα χέρια τους κίβδηλα νομίσματα των δύο ευρώ, καθώς στο παρελθόν είχαν κατασχεθεί του ενός ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, σχηματίστηκε δικογραφία κατ' αγνώστων, ενώ την έρευνα της υπόθεσης αναμένεται να αναλάβουν οι αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Οικονομικών Εγκλημάτων, προκειμένου να διαπιστώσουν αν πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό ή «οργανωμένη» προσπάθεια να διοχετευτούν στην αγορά κίβδηλα νομίσματα.

Οι αστυνομικοί, εξετάζοντας το κίβδηλο νόμισμα και συγκρίνοντάς το με άλλα γνήσια, διαπίστωσαν ότι δεν έχουν αντιγραφεί πιστά οι παραστάσεις της ελληνικής εκδοχής του νομίσματος, ενώ το εσωτερικό τμήμα του -αν πιεστεί- αποκολλάται. Ακόμη, το κίβδηλο νόμισμα είναι ελαφρύτερο από τα γνήσια, ενώ ατέλειες παρατηρούνται και στις χαράξεις που υπάρχουν στην περίμετρο του νομίσματος.

«Το κέρδος από τα κίβδηλα ευρώ δεν μπορεί να είναι μεγάλο. Ο λόγος όμως που κάποιο κύκλωμα στρέφεται στην κατασκευή κίβδηλων κερμάτων είναι προφανής. Τα χαρτονομίσματα ελέγχονται από μηχανές, ενώ τα κέρματα διακινούνται ανυποψίαστα και σχεδόν ανέλεγκτα από το σύνολο των συναλλασσομένων», δήλωσε αστυνομικός της Ασφάλειας.

Οι αστυνομικές αρχές στη Βόρεια Ελλάδα στο παρελθόν είχαν εντοπίσει μεγάλη παρτίδα κάλπικων ευρώ. Συγκεκριμένα, το Σεπτέμβριο του 2003, οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Ξάνθης συνέλαβαν ένα δικαστικό επιμελητή ο οποίος μετέφερε 6.600 κίβδηλα κέρματα του ενός ευρώ. Κατά την προανάκριση διαπιστώθηκε ότι τα προμηθεύτηκε από την Κεσάνη της Τουρκίας για να τα διοχετεύσει στην αγορά της Θράκης.

Πηγή: Αγγελιοφόρος

Θεσσαλονίκη: «Σαφάρι» για μια θέση πάρκινγκ


ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΝΤΟΝΙΑ ΚΑΝΙΤΣΑΚΗ

Απέραντη... ζούγκλα θυμίζει η Θεσσαλονίκη, όπου τα αυτοκίνητα στοιβάζονται μέσα στους στενούς δρόμους, ενώ τις περισσότερες ώρες της μέρας οι ταχύτητές τους κινούνται σε μονοψήφιους αριθμούς.

Και δεν είναι μόνο το μποτιλιάρισμα το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι Θεσσαλονικείς, καθώς και η εξεύρεση μιας θέσης στάθμευσης αποτελεί... μόνιμο βραχνά.

Τι φταίει, όμως, για την κατάσταση αυτήν; Τα αίτια, λοιπόν, σύμφωνα με τους επιστήμονες του ελληνικού Ινστιτούτου Μεταφορών (ΙΜΕΤ), είναι τα εξής:

1) Η συσσώρευση πόλων έλξης υπηρεσιών και εργασίας στο κέντρο της πόλης, παρά τη μετακίνηση του πληθυσμού προς τα προάστια. 2) Το ανεπαρκές και μη ελκυστικό σύστημα δημόσιων συγκοινωνιών για τις ώρες αιχμής. 3) Οι καθυστερήσεις στην εφαρμογή στρατηγικών και μέτρων που έχουν από καιρό μελετηθεί για την πόλη. 4) Η έλλειψη ολοκληρωμένου κέντρου παρακολούθησης και διαχείρισης της κυκλοφορίας. 5) Η καθυστέρηση στην εφαρμογή μέτρων προώθησης των φιλικών προς το περιβάλλον μεταφορικών μέσων και στη δημιουργία σχετικών υπηρεσιών αστικής κινητικότητας. 6) Ο πολύ μικρός αριθμός πληρότητας στα ΙΧ.

Τι πρέπει να γίνει

Το ΙΜΕΤ και οι επιστήμονές του, ωστόσο, δεν αρκούνται στις διαπιστώσεις, καθώς προτείνουν και λύσεις. Ετσι, αναφέρουν ότι πρέπει να αυξηθεί η κυκλοφοριακή ικανότητα του οδικού δικτύου, κάτι το οποίο μπορεί να επιτευχθεί μέσω της βελτίωσης διαχείρισής του, με τη δημιουργία ενός κέντρου διαχείρισης της κυκλοφορίας, στο οποίο θα ενταχθούν όλες οι υφιστάμενες υποδομές παρακολούθησης και σηματοδότησης.

Οι επιστήμονες επισημαίνουν, επίσης, την ανάγκη μείωσης της χρήσης των ΙΧ και, κατ' επέκταση των περιβαλλοντικών ρύπων, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί μέσω της καλύτερης ενημέρωσης των μετακινουμένων και της προώθησης φιλικών προς το περιβάλλον μέσων.

Οι ίδιοι θεωρούν επιτακτική την ανάγκη δημιουργίας χώρων στάθμευσης εκτός του συμφορημένου κέντρου, πιστεύουν ότι πρέπει να συσταθεί παρατηρητήριο αστικών και υπεραστικών μεταφορών (θα παρακολουθεί τους δείκτες λειτουργίας του δικτύου και θα εντοπίζει τα κυριότερα προβλήματα, προχωρώντας σε συγκρίσεις με αντίστοιχα στοιχεία ευρωπαϊκών πόλεων).

Τέλος, το μέτρο της μετεπιβίβασης και η αποκέντρωση των τερματικών σταθμών είναι, σύμφωνα πάντα με τους επιστήμονες, εκ των ων ουκ άνευ.

Τα στοιχεία για το κυκλοφοριακό, τη στάθμευση και το περιβάλλον προέρχονται από μελέτες που έκανε το ΙΜΕΤ, το οποίο σήμερα γιορτάζει την επέτειο της 10ετούς λειτουργίας του και εγκαινιάζει το νέο του κτίριο, στις εγκαταστάσεις του Εθνικού Κέντρου Ερευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), στη Θεσσαλονίκη.

Πηγή: Αγγελιοφόρος

Φαινόμενα αλλοτρίωσης στην Ελληνική κοινωνία


Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

Τι ακριβώς σημαίνει ο όρος αλλοτρίωση, ή αποξένωση, του ατόμου που ζεί, λειτουργεί, εργάζεται και δημιουργεί ως μέλος μιάς σύγχρονης τεχνολογικά αναπτυγμένης αστικοβιομηχανικής κοινωνίας; Σταχυολογώντας από την πλούσια πάνω στο θέμα αυτό βιβλιογραφία των κοινωνικών επιστημών μπορούμε να προσδιορίσουμε 5 πιθανές ερμηνείες του όρου αλλοτρίωση ή αποξένωση και συγκεκριμένα μπορεί να σημαίνει «αποδυνάμωση» ή πάλι «έλλειψη νοημάτων», ακόμη «έλλειψη αρχών ή ανομία» επίσης «απομόνωση ή μοναξιά» και τελικά «αποξένωση από τον ίδιο μας τον εαυτό.»

H αλλοτρίωση ως "αποδυνάμωση" ξεκίνησε από το έργο του Μαρξ και συνεχίζεται σήμερα. Στην μαρξιστική θεωρία το εργαζόμενο άτομο αισθάνεται αλλοτριωμένο μέσα στο καπιταλιστικό σύστημα διότι αποτελεί μιά «ασήμαντη» για τον επιχειρηματία – «καπιταλιστή» μονάδα που δεν του επιτρέπεται να συμμετέχει στην λήψη αποφάσεων ακόμη και όταν αυτές αφορούν άμεσα την τύχη και το μέλλον του.

Η αλλοτρίωση ως κατάσταση όπου το άτομο υποφέρει από «έλλειψη νοημάτων» αφορά στο γεγονός ότι στη σύγχρονη αστικο-βιομηχανική κοινωνία το μεμονωμένο άτομο αδυνατεί να κατανοήσει τις γοργά εναλλασσόμενες διαδικασίες, να αξιολογήσει και να εκτιμήσει σωστά όσα συμβαίνουν γύρω του.

Η αλλοτρίωση ως κατάσταση «ανομίας ή έλλειψης αρχών» πηγάζει από το έργο του Ντέρκχαϊμ. Σύμφωνα με αυτόν τον ορισμό η ραγδαία κοινωνική αλλαγή φέρνει το άτομο αντιμέτωπο με καταστάσεις στις οποίες οι ψυχοκοινωνικοί κανόνες του παιχνιδιού έχουν χάσει την ισχύ τους, τα παραδοσιακά πρότυπα συμπεριφοράς έπαψαν να καθορίζουν το πλαίσιο των διαπροσωπικών σχέσεων και το άτομο λειτουργεί σε κατάσταση σύγχισης.

Η αλλοτρίωση ως «απομόνωση ή μοναξιά» αναφέρεται στα έντονα συναισθήματα του κατοίκου μιάς σύγχρονης αστικοβιομηχανικής μητρόπολης που αν και περιστοιχίζεται από μυριάδες συνανθρώπους στο χώρο εργασίας στην πολυκατοικία, στους δρόμους και τα λεωφορεία αισθάνεται απομονω μένος, υποφέρει από έντονα συναισθήματα μοναξιάς.

Τελικά η αλλοτρίωση ως «αποξένωση από τον ίδιο μας τον εαυτό» ταυτίζεται με την απώλεια του νοήματος της εργασίας μας καθώς στην παραγωγική διαδικασία το άτομο προσθέτει με τον μόχθο της καθημερινής 8ωρης εργασίας του ένα πολύ μικρό κομμάτι στο τελικό προϊόν που δεν εντοπίζεται εύκολα.

Η σύγχρονη τεχνολογία μαζικής παραγωγής αγαθών και υπηρεσιών, βασισμένη στην ορθολογιστική κατανομή ανθρώπινου δυναμικού, μηχανημάτων παραγωγής και κεφαλαίου αφαίρεσε από τον μεμονωμένο εργαζόμενο την άντληση ικανοποίησης από την εργασία, από την δουλειά του, που συνήθως ερχόταν ως αποτέλεσμα της ολοκλήρωσης μιάς πράξης που το αποτέλεσμά της ήταν χειροπιαστό, ένα ζευγάρι παπούτσια, ένα βάζο, κάποιο, οποιοδήποτε, χειροπιαστό αντικείμενο...

Μιά από τις περισσότερο δραματικές διαστάσεις της αλλοτρίωσης του σύγχρονου ανθρώπου είναι η γέννηση και εκδήλωση της ψυχοκοινωνικής «απάθειας» δηλαδή της παθητικής αποδοχής του γεγονότος ότι τα μεμονωμένα άτομα αδυνατούμε να επηρεάσουμε τις διαδικασίες που χαρακτηρίζουν το κοινωνικό σύστημα .

Η "απάθεια" του νεο-Ελληνα - όχι μόνο κατοίκου της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης – αλλά και ικκρότερων επαρχιακών πόλεων διαφαίνεται και σε κρούσματα ψυχοκοινωνικής παθολογίας όπως είναι η αύξηση της απρόσωπης και βάρβαρης μικρομεσαίας εγκληματικότητα αλλά και η ακραία δραμτική περίπτωση όταν κάποιος μοναχικός συγκάτοικος στην πολυκατοικία μας πεθάνει χρειάζεται «να μυρίσει το πτώμα του» για να αντιληφθούμε οι υπόλοιποι - δήθεν γείτονες - ότι για τον άγνωστο αυτόν συνάνθρωπό μας έκλεισε η παρένθεση μιάς ζωής…