Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010
Απόφαση Πολιτικής Προστασίας για την Χαλκιδική
Κατόπιν σχετικού αιτήματος του Νομάρχη Χαλκιδικής κ. Αστέριου Ζωγράφου η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας με την υπ’ αριθμ. 1120/12-2-2010 απόφαση κήρυξε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας τους Δήμους:
Σταγείρων – Ακάνθου, Παναγίας, Αρναίας, Τορώνης, Σιθωνίας, Μουδανιών και Πολυγύρου, λόγω των ισχυρών βροχοπτώσεων που εκδηλώθηκαν στις 10 και 11 Φεβρουαρίου 2010 με αποτέλεσμα να προκληθούν υλικές ζημιές.
Σύμφωνα με την ανωτέρω απόφαση ο συντονισμός για την αντιμετώπιση της υπάρχουσας δυσμενούς κατάστασης θα ανατεθεί στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χαλκιδικής.
Στο Στρατώνι ακόμα είναι κομμένα τα δίκτυα κοινής ωφέλειας. Οι κάτοικοι δεν έχουν νερό και ο Δήμος Σταγείρων - Ακάνθου εφοδιάζει τον κόσμο με εμφιαλωμένο νερό. Ο πρόεδρος του Τ.Σ. Στρατωνίου Νίκος Ζαγοράκης μιλώντας στην Τηλεόραση SUPER είπε ότι, κάθε προσφορά που γίνεται με αγάπη, (νερό κλπ) θα είναι ευπρόσδεκτη.
Το Στρατώνι επισκέφθηκαν την Παρασκευή ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ Χαλκιδικής Αρ.Λαφαζάνης, ο βουλευτής ΚΚΕ Θεσσαλονίκης Αγγ.Τζέκης, εκπρόσωποι της Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ. Αύριο το Στρατώνι θα επισκεφθεί ο Ευρωβουλευτής Μιχ.Βλαχόπουλος. Την Κυριακή θα επισκεθφεί την περιοχή η υφυπουργός Εσωτερικών Θεοδώρα Τζάκρη.
Πηγή: Τα Νέα της Χαλκιδικής
Σταγείρων – Ακάνθου, Παναγίας, Αρναίας, Τορώνης, Σιθωνίας, Μουδανιών και Πολυγύρου, λόγω των ισχυρών βροχοπτώσεων που εκδηλώθηκαν στις 10 και 11 Φεβρουαρίου 2010 με αποτέλεσμα να προκληθούν υλικές ζημιές.
Σύμφωνα με την ανωτέρω απόφαση ο συντονισμός για την αντιμετώπιση της υπάρχουσας δυσμενούς κατάστασης θα ανατεθεί στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χαλκιδικής.
Στο Στρατώνι ακόμα είναι κομμένα τα δίκτυα κοινής ωφέλειας. Οι κάτοικοι δεν έχουν νερό και ο Δήμος Σταγείρων - Ακάνθου εφοδιάζει τον κόσμο με εμφιαλωμένο νερό. Ο πρόεδρος του Τ.Σ. Στρατωνίου Νίκος Ζαγοράκης μιλώντας στην Τηλεόραση SUPER είπε ότι, κάθε προσφορά που γίνεται με αγάπη, (νερό κλπ) θα είναι ευπρόσδεκτη.
Το Στρατώνι επισκέφθηκαν την Παρασκευή ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ Χαλκιδικής Αρ.Λαφαζάνης, ο βουλευτής ΚΚΕ Θεσσαλονίκης Αγγ.Τζέκης, εκπρόσωποι της Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ. Αύριο το Στρατώνι θα επισκεφθεί ο Ευρωβουλευτής Μιχ.Βλαχόπουλος. Την Κυριακή θα επισκεθφεί την περιοχή η υφυπουργός Εσωτερικών Θεοδώρα Τζάκρη.
Πηγή: Τα Νέα της Χαλκιδικής
Ετικέτες
Έκτακτο γεγονός,
Καιρός,
Χαλκιδική
Συμβουλές για συνετή, οικονομική, ασφαλή και οικολογική οδήγηση
Το τριήμερο για πολλούς σημαίνει εκδρομή. Αν θα θέλατε να χαρακτηρίζεται από οδική ασφάλεια και οικονομία στα καύσιμα τότε θα πρέπει να διαβάσετε για το ecodriving.
Τι σημαίνει ecodriving;
To ecodriving σημαίνει να σκέφτεσαι και να οδηγείς οικολογικά. Είναι ένας έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καύσιμου, των εκπομπών ρύπων και των αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Επίσης συμβάλλει στον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων. Ecodriving σημαίνει συνετή, ήπια και ασφαλής οδήγηση σε χαμηλό αριθμό στροφών του κινητήρα με την οποία εξοικονομείται έως 15% καυσίμου.
Οι χρυσοί κανόνες του ecodriving
1. Αλλάξτε ταχύτητα στις 2.000-2.500 στροφές όπου είναι η πιο οικονομική «περιοχή» λειτουργίας του κινητήρα. Ο μεγάλος αριθμός στροφών και οι υψηλές ταχύτητες αυξάνουν υπερβολικά την κατανάλωση καυσίμου. Οδηγώντας σε υψηλές σχέσεις μετάδοσης, διατηρώντας χαμηλό αριθμό στροφών κινητήρα, μπορείτε να εξοικονομήσετε μέχρι 30% καύσιμο.
Ως πρακτικός κανόνας προτείνεται η γρήγορη αλλαγή στην υψηλότερη σχέση πατώντας το γκάζι μεταξύ του 50 και του 75% της διαδρομής του γκαζιού, έτσι ώστε:
• τρίτη μεταξύ των 30 και 40 χλμ / ώρα
• τέταρτη στα 50 χλμ / ώρα
• πέμπτη στα 60 χλμ / ώρα
2. Οδηγείστε με σταθερή ταχύτητα
Να αποφεύγετε τα άσκοπα φρεναρίσματα ή τις αλλαγές ταχυτήτων. Όταν οδηγείτε με σταθερή ταχύτητα 60 km/h με 5η σχέση μετάδοσης αντί για 3η, αποφεύγοντας τα άσκοπα φρεναρίσματα και τις αλλαγές ταχυτήτων, μπορείτε να εξοικονομήσετε καύσιμο από 15-24% ανάλογα με τον κυβισμό του αυτοκινήτου. Το απότομο φρενάρισμα και η απότομη επιτάχυνση προκαλούν κατανάλωση μεγάλης ποσότητας καυσίμου με την οποία θα μπορούσατε να οδηγήσετε για αρκετά λεπτά με λογική ταχύτητα. Σε συνθήκες επιβαρημένης κυκλοφορίας προσπαθήστε να επιβραδύνετε ομαλά. Απαιτείται 20%περισσότερο καύσιμο για την επιτάχυνση από στάση από ό,τι με 10 km/ ώρα.
3. Σταματήσετε επιβραδύνοντας ομαλά
Αν πρόκειται να σταματήσετε σε ένα σηματοδότη ή σε μια διασταύρωση, αφήστε όσο πιο νωρίς μπορείτε το γκάζι, με επιλεγμένη μια υψηλή σχέση μετάδοσης. Αφήνοντας το αυτοκίνητο να κυλήσει με κάποια σχέση χωρίς να πατάτε το γκάζι, και πατώντας απαλά το φρένο, τότε η κατανάλωση είναι μηδέν. Αυτό δεν συμβαίνει στην περίπτωση που αφήνετε το αυτοκίνητο με νεκρά και τον κινητήρα στο ρελαντί. Τέλος, αν συνεχίσετε να πατάτε το γκάζι και φρενάρετε απότομα στα τελευταία μέτρα, θα καταναλώσετε πολύ περισσότερο καύσιμο και θα φθείρετε φρένα και ελαστικά.
4. Στις στροφές επιβραδύνετε ομαλά,
εάν είναι δυνατόν χωρίς τη χρήση φρένου. Η επιτάχυνση και το βίαιο φρενάρισμα πριν από κάθε στροφή, εκτός από την αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου είναι και επικίνδυνη. Αφήστε νωρίς το γκάζι πριν τη στροφή ώστε να μην χρειαστεί να φρενάρετε απότομα.
5. Στις ανηφόρες, να κινείστε με τη μέγιστη δυνατή σχέση μετάδοσης
χρησιμοποιώντας σχεδόν όλο το γκάζι. Οι κατασκευαστές σχεδιάζουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα με τρόπο τέτοιο ώστε να είναι δυνατή η συνεχής κίνηση στο δρόμο με 1.000 στροφές/λεπτό και με πλήρες φορτίο στον κινητήρα.
6. Στις κατηφόρες, εκμεταλλευθείτε την ταχύτητα που αποκτά το όχημα
χωρίς να χρησιμοποιείτε γκάζι, έχοντας τη μέγιστη δυνατή σχέση μετάδοσης. Έτσι χρησιμοποιείτε τη σημαντική κινητική ενέργεια που αποκτά το όχημα, ώστε αυτό να κινηθεί στην κατηφόρα. Την ενέργεια αυτή μπορείτε να την εκμεταλλευθείτε και για περαιτέρω κίνηση του οχήματος για κάποιο χρόνο στον επίπεδο ή ανηφορικό δρόμο που ενδεχομένως ακολουθεί την κατηφόρα, χωρίς να απαιτείται νέα επιτάχυνση.
7. Όταν οδηγείτε, προσπαθήστε να παρατηρείτε συνεχώς το δρόμο
μπροστά σας σε όσο το δυνατόν πιο μακρινή απόσταση, ώστε να είστε σε θέση να προβλέψετε τις συνθήκες κυκλοφορίας γύρω σας και να ενεργήσετε κατάλληλα. Ελέγχοντας από μακριά τη ροή της κυκλοφορίας και διατηρώντας την κατάλληλη απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα, αποφεύγετε τα απότομα φρεναρίσματα και τις επιταχύνσεις. Ειδικά μέσα στην πόλη, η επιθετική οδήγηση δε σας εξασφαλίζει κανένα όφελος σε χρόνο, αφού το επόμενο φανάρι που θα συναντήσετε κόκκινο, δεν είναι θέμα ταχύτητας αλλά απλά θέμα τύχης!
8. Σχεδιάστε τη διαδρομή εξαρχής
Για τις καθημερινές σας μετακινήσεις, κάντε δοκιμές και φροντίστε να επιλέξετε την πιο οικονομική διαδρομή. Παράλληλα, όταν ξεκινάτε για έναν προορισμό, σχεδιάστε εκ των προτέρων τη διαδρομή σας, αποφεύγοντας τις άσκοπες περιπλανήσεις.
9. Σβήστε τον κινητήρα σε σύντομες στάσεις (άνω του 1 λεπτού),
π.χ. όταν περιμένετε σε ένα φανάρι, όταν είστε ακινητοποιημένος λόγω κυκλοφοριακού ή όταν περιμένετε κάποιον κλπ. Επίσης, όταν εκκινείτε τον κινητήρα σε σύγχρονα οχήματα (κατασκευής μετά από το 1990 περίπου) μη χρησιμοποιείτε το γκάζι και ξεκινήστε αμέσως χωρίς ζέσταμα του κινητήρα.
10. Χρησιμοποιήστε κλιματισμό μόνο όταν είναι απαραίτητο
και μην τον ρυθμίζετε κάτω από τους 23οC. Όταν οδηγείτε μέσα στην πόλη σε χαμηλές ταχύτητες, είναι πιο συνετό να ανοίγετε τα παράθυρα. Ωστόσο, για ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ ώρα είναι πιο οικονομικό να χρησιμοποιείτε τον κλιματισμό αντί να ανοίγετε τα παράθυρα.
11. Κάντε σωστή και τακτική συντήρηση του οχήματος
σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και ιδιαιτέρως των ελαστικών. Η οδήγηση με πίεση ελαστικών μικρότερη κατά 0,3 bar σε σχέση με αυτή που συνιστά ο κατασκευαστής αυξάνει την κατανάλωση κατά 3%. Ελέγξτε την πίεση των ελαστικών τουλάχιστον μία φορά το μήνα. Η σωστή πίεση ελαστικών βελτιώνει την οικονομία καυσίμου και την οδική ασφάλεια. Πίεση μικρότερη κατά 25% σημαίνει περίπου 2% περισσότερο καύσιμο. Μη χρησιμοποιείτε φαρδύτερα ελαστικά από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής, γιατί έτσι αυξάνετε την κατανάλωση. Εξετάστε τη δυνατότητα αγοράς νέας τεχνολογίας ελαστικών «εξοικονόμησης καυσίμου» που διατίθενται στην αγορά.
12. Αποφύγετε τη μεταφορά περιττών φορτίων και τη χρήση σχαρών
οροφής. Κάθε πρόσθετο εξάρτημα και βάρος που τοποθετείτε στο όχημά σας (ξεχασμένα αντικείμενα στο πορτ-μπαγκάζ, αεροτομές, σχάρες, μπαγκαζιέρες οροφής, πρόσθετες μεγάλες κεραίες κλπ.) προκαλεί αύξηση της ισχύος που απαιτείται από τον κινητήρα, αύξηση της αεροδυναμικής αντίστασης και συνεπώς αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου. Οδηγώντας με 120 χλμ την ώρα και έχοντας τοποθετημένες αποσκευές στη σχάρα οροφής, η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να αυξηθεί μέχρι 39%. Ακόμη, μην οδηγείτε με τα παράθυρα άσκοπα ανοιχτά γιατί αυξάνετε πολύ την αεροδυναμική αντίσταση του αυτοκινήτου και συνεπώς την κατανάλωση καυσίμου. Τέλος, η οδήγηση με ανοιχτή την ηλιοροφή αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 15%.
Πηγή: Καλά Νέα
Τι σημαίνει ecodriving;
To ecodriving σημαίνει να σκέφτεσαι και να οδηγείς οικολογικά. Είναι ένας έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καύσιμου, των εκπομπών ρύπων και των αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Επίσης συμβάλλει στον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων. Ecodriving σημαίνει συνετή, ήπια και ασφαλής οδήγηση σε χαμηλό αριθμό στροφών του κινητήρα με την οποία εξοικονομείται έως 15% καυσίμου.
Οι χρυσοί κανόνες του ecodriving
1. Αλλάξτε ταχύτητα στις 2.000-2.500 στροφές όπου είναι η πιο οικονομική «περιοχή» λειτουργίας του κινητήρα. Ο μεγάλος αριθμός στροφών και οι υψηλές ταχύτητες αυξάνουν υπερβολικά την κατανάλωση καυσίμου. Οδηγώντας σε υψηλές σχέσεις μετάδοσης, διατηρώντας χαμηλό αριθμό στροφών κινητήρα, μπορείτε να εξοικονομήσετε μέχρι 30% καύσιμο.
Ως πρακτικός κανόνας προτείνεται η γρήγορη αλλαγή στην υψηλότερη σχέση πατώντας το γκάζι μεταξύ του 50 και του 75% της διαδρομής του γκαζιού, έτσι ώστε:
• τρίτη μεταξύ των 30 και 40 χλμ / ώρα
• τέταρτη στα 50 χλμ / ώρα
• πέμπτη στα 60 χλμ / ώρα
2. Οδηγείστε με σταθερή ταχύτητα
Να αποφεύγετε τα άσκοπα φρεναρίσματα ή τις αλλαγές ταχυτήτων. Όταν οδηγείτε με σταθερή ταχύτητα 60 km/h με 5η σχέση μετάδοσης αντί για 3η, αποφεύγοντας τα άσκοπα φρεναρίσματα και τις αλλαγές ταχυτήτων, μπορείτε να εξοικονομήσετε καύσιμο από 15-24% ανάλογα με τον κυβισμό του αυτοκινήτου. Το απότομο φρενάρισμα και η απότομη επιτάχυνση προκαλούν κατανάλωση μεγάλης ποσότητας καυσίμου με την οποία θα μπορούσατε να οδηγήσετε για αρκετά λεπτά με λογική ταχύτητα. Σε συνθήκες επιβαρημένης κυκλοφορίας προσπαθήστε να επιβραδύνετε ομαλά. Απαιτείται 20%περισσότερο καύσιμο για την επιτάχυνση από στάση από ό,τι με 10 km/ ώρα.
3. Σταματήσετε επιβραδύνοντας ομαλά
Αν πρόκειται να σταματήσετε σε ένα σηματοδότη ή σε μια διασταύρωση, αφήστε όσο πιο νωρίς μπορείτε το γκάζι, με επιλεγμένη μια υψηλή σχέση μετάδοσης. Αφήνοντας το αυτοκίνητο να κυλήσει με κάποια σχέση χωρίς να πατάτε το γκάζι, και πατώντας απαλά το φρένο, τότε η κατανάλωση είναι μηδέν. Αυτό δεν συμβαίνει στην περίπτωση που αφήνετε το αυτοκίνητο με νεκρά και τον κινητήρα στο ρελαντί. Τέλος, αν συνεχίσετε να πατάτε το γκάζι και φρενάρετε απότομα στα τελευταία μέτρα, θα καταναλώσετε πολύ περισσότερο καύσιμο και θα φθείρετε φρένα και ελαστικά.
4. Στις στροφές επιβραδύνετε ομαλά,
εάν είναι δυνατόν χωρίς τη χρήση φρένου. Η επιτάχυνση και το βίαιο φρενάρισμα πριν από κάθε στροφή, εκτός από την αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου είναι και επικίνδυνη. Αφήστε νωρίς το γκάζι πριν τη στροφή ώστε να μην χρειαστεί να φρενάρετε απότομα.
5. Στις ανηφόρες, να κινείστε με τη μέγιστη δυνατή σχέση μετάδοσης
χρησιμοποιώντας σχεδόν όλο το γκάζι. Οι κατασκευαστές σχεδιάζουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα με τρόπο τέτοιο ώστε να είναι δυνατή η συνεχής κίνηση στο δρόμο με 1.000 στροφές/λεπτό και με πλήρες φορτίο στον κινητήρα.
6. Στις κατηφόρες, εκμεταλλευθείτε την ταχύτητα που αποκτά το όχημα
χωρίς να χρησιμοποιείτε γκάζι, έχοντας τη μέγιστη δυνατή σχέση μετάδοσης. Έτσι χρησιμοποιείτε τη σημαντική κινητική ενέργεια που αποκτά το όχημα, ώστε αυτό να κινηθεί στην κατηφόρα. Την ενέργεια αυτή μπορείτε να την εκμεταλλευθείτε και για περαιτέρω κίνηση του οχήματος για κάποιο χρόνο στον επίπεδο ή ανηφορικό δρόμο που ενδεχομένως ακολουθεί την κατηφόρα, χωρίς να απαιτείται νέα επιτάχυνση.
7. Όταν οδηγείτε, προσπαθήστε να παρατηρείτε συνεχώς το δρόμο
μπροστά σας σε όσο το δυνατόν πιο μακρινή απόσταση, ώστε να είστε σε θέση να προβλέψετε τις συνθήκες κυκλοφορίας γύρω σας και να ενεργήσετε κατάλληλα. Ελέγχοντας από μακριά τη ροή της κυκλοφορίας και διατηρώντας την κατάλληλη απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα, αποφεύγετε τα απότομα φρεναρίσματα και τις επιταχύνσεις. Ειδικά μέσα στην πόλη, η επιθετική οδήγηση δε σας εξασφαλίζει κανένα όφελος σε χρόνο, αφού το επόμενο φανάρι που θα συναντήσετε κόκκινο, δεν είναι θέμα ταχύτητας αλλά απλά θέμα τύχης!
8. Σχεδιάστε τη διαδρομή εξαρχής
Για τις καθημερινές σας μετακινήσεις, κάντε δοκιμές και φροντίστε να επιλέξετε την πιο οικονομική διαδρομή. Παράλληλα, όταν ξεκινάτε για έναν προορισμό, σχεδιάστε εκ των προτέρων τη διαδρομή σας, αποφεύγοντας τις άσκοπες περιπλανήσεις.
9. Σβήστε τον κινητήρα σε σύντομες στάσεις (άνω του 1 λεπτού),
π.χ. όταν περιμένετε σε ένα φανάρι, όταν είστε ακινητοποιημένος λόγω κυκλοφοριακού ή όταν περιμένετε κάποιον κλπ. Επίσης, όταν εκκινείτε τον κινητήρα σε σύγχρονα οχήματα (κατασκευής μετά από το 1990 περίπου) μη χρησιμοποιείτε το γκάζι και ξεκινήστε αμέσως χωρίς ζέσταμα του κινητήρα.
10. Χρησιμοποιήστε κλιματισμό μόνο όταν είναι απαραίτητο
και μην τον ρυθμίζετε κάτω από τους 23οC. Όταν οδηγείτε μέσα στην πόλη σε χαμηλές ταχύτητες, είναι πιο συνετό να ανοίγετε τα παράθυρα. Ωστόσο, για ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ ώρα είναι πιο οικονομικό να χρησιμοποιείτε τον κλιματισμό αντί να ανοίγετε τα παράθυρα.
11. Κάντε σωστή και τακτική συντήρηση του οχήματος
σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και ιδιαιτέρως των ελαστικών. Η οδήγηση με πίεση ελαστικών μικρότερη κατά 0,3 bar σε σχέση με αυτή που συνιστά ο κατασκευαστής αυξάνει την κατανάλωση κατά 3%. Ελέγξτε την πίεση των ελαστικών τουλάχιστον μία φορά το μήνα. Η σωστή πίεση ελαστικών βελτιώνει την οικονομία καυσίμου και την οδική ασφάλεια. Πίεση μικρότερη κατά 25% σημαίνει περίπου 2% περισσότερο καύσιμο. Μη χρησιμοποιείτε φαρδύτερα ελαστικά από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής, γιατί έτσι αυξάνετε την κατανάλωση. Εξετάστε τη δυνατότητα αγοράς νέας τεχνολογίας ελαστικών «εξοικονόμησης καυσίμου» που διατίθενται στην αγορά.
12. Αποφύγετε τη μεταφορά περιττών φορτίων και τη χρήση σχαρών
οροφής. Κάθε πρόσθετο εξάρτημα και βάρος που τοποθετείτε στο όχημά σας (ξεχασμένα αντικείμενα στο πορτ-μπαγκάζ, αεροτομές, σχάρες, μπαγκαζιέρες οροφής, πρόσθετες μεγάλες κεραίες κλπ.) προκαλεί αύξηση της ισχύος που απαιτείται από τον κινητήρα, αύξηση της αεροδυναμικής αντίστασης και συνεπώς αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου. Οδηγώντας με 120 χλμ την ώρα και έχοντας τοποθετημένες αποσκευές στη σχάρα οροφής, η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να αυξηθεί μέχρι 39%. Ακόμη, μην οδηγείτε με τα παράθυρα άσκοπα ανοιχτά γιατί αυξάνετε πολύ την αεροδυναμική αντίσταση του αυτοκινήτου και συνεπώς την κατανάλωση καυσίμου. Τέλος, η οδήγηση με ανοιχτή την ηλιοροφή αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 15%.
Πηγή: Καλά Νέα
Ετικέτες
Διάφορα,
Οδικό Δίκτυο,
Οικονομία
Ο Αργύρης Λαφαζάνης επισκέφθηκε τις πληγείσες περιοχές της Χαλκιδικής
Γραφείο Πολυγύρου
Τρικούπη 9, 631 00 Πολύγυρος
23710 21313, 21314
FAX 23710 21315
Γραφείο Αθηνών
Μητροπόλεως 1, 105 57 Αθήνα
210 3709255
FAX 210 3709259
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
info@alafazanis.gr
Ιστολόγιο
argirislafazanis.blogspot.com
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:
Καταστροφές από τις πλημμύρες στο Νομό Χαλκιδικής
Τις πληγείσες περιοχές του Γοματίου και του Στρατωνίου από την πρόσφατη θεομηνία επισκέφθηκε σήμερα Παρασκευή 12-02-10 ο Βουλευτής Χαλκιδικής και επικεφαλής της Νομαρχιακής Παράταξης Χαλκιδική Νέα Πορεία Αργύρης Λαφαζάνης συνοδευόμενος από Νομαρχιακούς Συμβούλους της παράταξης.
Διαπιστώθηκε ότι η καταστροφή είναι πολύ μεγάλη και μετά από επικοινωνίες που είχε με στελέχη της Περιφέρειας και της κυβέρνησης κηρύχθηκαν ήδη οι περιοχές σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Τρικούπη 9, 631 00 Πολύγυρος
23710 21313, 21314
FAX 23710 21315
Γραφείο Αθηνών
Μητροπόλεως 1, 105 57 Αθήνα
210 3709255
FAX 210 3709259
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
info@alafazanis.gr
Ιστολόγιο
argirislafazanis.blogspot.com
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:
Καταστροφές από τις πλημμύρες στο Νομό Χαλκιδικής
Τις πληγείσες περιοχές του Γοματίου και του Στρατωνίου από την πρόσφατη θεομηνία επισκέφθηκε σήμερα Παρασκευή 12-02-10 ο Βουλευτής Χαλκιδικής και επικεφαλής της Νομαρχιακής Παράταξης Χαλκιδική Νέα Πορεία Αργύρης Λαφαζάνης συνοδευόμενος από Νομαρχιακούς Συμβούλους της παράταξης.
Διαπιστώθηκε ότι η καταστροφή είναι πολύ μεγάλη και μετά από επικοινωνίες που είχε με στελέχη της Περιφέρειας και της κυβέρνησης κηρύχθηκαν ήδη οι περιοχές σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Ετικέτες
Αργύρης Λαφαζάνης,
Δήμος Αριστοτέλη,
Έκτακτο γεγονός,
Καιρός,
ΠΑΣΟΚ,
Χαλκιδική
Αναβολή του Ανταμώματος για σήμερα στον Πολύγυρο
ΝΟΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ταχ. Δ/νση: Πολυτεχνείου 50 63100 ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ
Τηλ.: 23713 50781
Fax: 23713 50783
e-mail: info@poligiros.gr
Πολύγυρος 12-02-2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αναβολή Αταμώματος
Αναβάλλεται η προγραμματισμένη για σήμερα εκδήλωση «7ο Παραδοσιακό Αντάμωμα Χορευτικών Τμημάτων Μακεδονίας» εξαιτίας της πρόγνωσης για έντονες βροχοπτώσεις και τοπικές καταιγίδες τις απογευματινές ώρες και στην πρωτεύουσα του νομού. Ο Λαογραφικός Όμιλος και ο Δήμος Πολυγύρου κατέληξαν από κοινού στην απόφαση της αναβολής μετά από επικοινωνία με τον μετεωρολογικό σταθμό του αεροδρομίου Μακεδονία Θεσσαλονίκης και λαμβάνοντας υπόψη όλα τα προγνωστικά μοντέλα, που προβλέπουν βροχές και καταιγίδες κατά τις ώρες πραγματοποίησης του Ανταμώματος.
Τόσο ο Δήμος όσο και ο ΛΟΠ θέλησαν να αποφύγουν να θέσουν σε κίνδυνο και μεγάλη ταλαιπωρία χιλιάδες άτομα, που θα μετακινούνταν στον Πολύγυρο,πό τη στιγμή που υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αδυναμίας πραγματοποίησης της εκδήλωσης.
Η νέα ημερομηνία πραγματοποίησης του Ανταμώματος θα αποφασιστεί από το Δήμο και τον Λαογραφικό Όμιλο και θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα.
Ο Δήμαρχος Πολυγύρου
Θωμάς Καπλάνης
Η πρόεδρος του Λαογραφικού Ομίλου Πολυγύρου
Έφη Κελιαφάνου
ΔΗΜΟΣ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ταχ. Δ/νση: Πολυτεχνείου 50 63100 ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ
Τηλ.: 23713 50781
Fax: 23713 50783
e-mail: info@poligiros.gr
Πολύγυρος 12-02-2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αναβολή Αταμώματος
Αναβάλλεται η προγραμματισμένη για σήμερα εκδήλωση «7ο Παραδοσιακό Αντάμωμα Χορευτικών Τμημάτων Μακεδονίας» εξαιτίας της πρόγνωσης για έντονες βροχοπτώσεις και τοπικές καταιγίδες τις απογευματινές ώρες και στην πρωτεύουσα του νομού. Ο Λαογραφικός Όμιλος και ο Δήμος Πολυγύρου κατέληξαν από κοινού στην απόφαση της αναβολής μετά από επικοινωνία με τον μετεωρολογικό σταθμό του αεροδρομίου Μακεδονία Θεσσαλονίκης και λαμβάνοντας υπόψη όλα τα προγνωστικά μοντέλα, που προβλέπουν βροχές και καταιγίδες κατά τις ώρες πραγματοποίησης του Ανταμώματος.
Τόσο ο Δήμος όσο και ο ΛΟΠ θέλησαν να αποφύγουν να θέσουν σε κίνδυνο και μεγάλη ταλαιπωρία χιλιάδες άτομα, που θα μετακινούνταν στον Πολύγυρο,πό τη στιγμή που υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αδυναμίας πραγματοποίησης της εκδήλωσης.
Η νέα ημερομηνία πραγματοποίησης του Ανταμώματος θα αποφασιστεί από το Δήμο και τον Λαογραφικό Όμιλο και θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα.
Ο Δήμαρχος Πολυγύρου
Θωμάς Καπλάνης
Η πρόεδρος του Λαογραφικού Ομίλου Πολυγύρου
Έφη Κελιαφάνου
Ετικέτες
Δήμος Πολυγύρου,
Εκδηλώσεις,
Καρναβαλιστές Πολυγύρου,
Πολιτισμός,
Πολύγυρος,
Χαλκιδική
Εικόνες καταστροφής στο Στρατώνι
Ετικέτες
Δήμος Αριστοτέλη,
Έκτακτο γεγονός,
Καιρός,
Κοινωνία,
Χαλκιδική
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)