Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

19/3/2010: Ο Αντώνης Σαμαράς στο Πολύγυρο


Ανακοίνωση του Ανδρέα Παπαμιμίκου σχετικά με την έναρξη της διαδικασίας εγγραφών στους καταλόγους της ΟΝΝΕΔ


Ο Ανδρέας Παπαμιμίκος, υποψήφιος Πρόεδρος της Ο.Ν.ΝΕ.Δ., έκανε την ακόλουθη δήλωση σχετικά με την έναρξη της διαδικασίας εγγραφών στους καταλόγους της ΟΝΝΕΔ:

«Ξεκίνησε από χθες η διαδικασία εγγραφών ώστε να συμπεριληφθούν στους εκλογικούς καταλόγους της Ο.Ν.ΝΕ.Δ, οι νέοι ηλικίας 16-18 ετών, οι Κύπριοι και οι Έλληνες το γένος, προκειμένου να προστεθούν στον Εθνικό Εκλογικό Κατάλογο βάσει του οποίου θα ψηφίσουμε όλοι στις 18 Απριλίου για την ανάδειξη του νέου Προέδρου της Ο.Ν.ΝΕ.Δ.

Συνεπής στην προσπάθειά μου για ουσιαστικά ανοιχτές, δημοκρατικές και διαφανείς διαδικασίες για την εκλογή Προέδρου της Ο.Ν.ΝΕ.Δ., καλώ όλους τους νέους να συμμετέχουν και να αντιμετωπίσουμε μαζί τις κοινές προκλήσεις του μέλλοντός για την οργάνωση, τους νέους, τον τόπο μας.

Δημόσια έχω διατυπώσει τη θέση μου και έχω διεκδικήσει οι ανοιχτές διαδικασίες, να είναι ουσιαστικά ανοιχτές, με ουσιαστική Δημοκρατία, ουσιαστική Διαφάνεια και ουσιαστική Συμμετοχή. Αυτό σημαίνει να παρέχουμε τη δυνατότητα συμμετοχής σε όλους τους νέους. Ζητάμε όσο το δυνατόν περισσότερες κάλπες. Ήμουν, εξάλλου, αυτός που σταθερά, μόνος και πρώτος διεκδίκησα το άνοιγμα στην κοινωνία, το άνοιγμα στους νέους. Στη Νέα Ο.Ν.ΝΕ.Δ. βάζουμε τέλος σε κάθε είδους αποκλεισμούς.

Μέσα από τη συμμετοχή μας στην Ο.Ν.ΝΕ.Δ., διεκδικούμε ένα καλύτερο αύριο για όλους τους νέους. Αγωνιζόμαστε για τις ιδέες μας, για την πατρίδα και τα εθνικά μας συμφέροντα, για όλα τα ζητήματα που απασχολούν τους νέους στην καθημερινότητα τους, με προτεραιότητες την παιδεία, την απασχόληση, την κοινωνική ενσωμάτωση, το περιβάλλον.»


Ακολουθεί η επίσημη ανακοίνωση της Ο.Ν.ΝΕ.Δ. (πηγή το www.onned.gr) :

Ξεκινά σήμερα 22/03/2010 η διαδικασία εγγραφών ώστε να συμπεριληφθούν στους εκλογικούς καταλόγους της ΟΝΝΕΔ, όσοι Έλληνες πολίτες από 16 έως 18 ετών που κατέχουν αστυνομική ταυτότητα αλλά δεν συμπεριλαμβάνονται στους Εθνικούς Εκλογικούς Καταλόγους, όπως επίσης και Έλληνες το γένος που δεν έχουν δικαίωμα ψήφου στις Εθνικές Εκλογές αλλά κατέχουν Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Ομογενούς καθώς και Κύπριοι πολίτες που δεν έχουν δικαίωμα ψήφου στις Εθνικές Εκλογές.

Οι εγγραφές αυτές θα γίνονται στα γραφεία των ΝΟΔΕ όλης της χώρας πλην των Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης που θα γίνονται στα κεντρικά Γραφεία του Κόμματος στην Αθήνα (Ρηγίλλης 18) και Θεσσαλονίκη (Μητροπολίτου Ιωσήφ 8). Οι ενδιαφερόμενοι θα προσέρχονται στα γραφεία των ΝΟΔΕ αυτοπροσώπως με επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας ή της κάρτας ομογενούς ή του διαβατηρίου της Κυπριακής Δημοκρατίας, θα συμπληρώνουν το έντυπο της αιτήσεως που επισυνάπτεται, θα το υπογράφουν και θα παραδίδουν φωτοαντίγραφο της ταυτότητας, του διαβατηρίου ή της κάρτας ομογενούς ανάλογα με την περίπτωση.

Το γραφείο υποδοχής των αιτήσεων θα λειτουργεί τις καθημερινές από 10:00π.μ. έως 2:00μ.μ. και 5:00μ.μ. έως 9:00μ.μ. και για το Σάββατο 10:00π.μ. έως 2:00μ.μ. Η προθεσμία εγγραφών είναι από 22/3/2010 έως 12/4/2010.

Ευχαριστούμε τον Ανδρέα Παπαμιμίκο για το κείμενο που μας έστειλε, το οποίο και δημοσιεύουμε ευχαρίστως.

O Max Keiser στο Al Jazeera για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα


* Ο Max Keiser είναι σκηνοθέτης, παρουσιαστής, παραγωγός ραδιοτηλεοπτικών προγραμμάτων και πρώην έμπορος μετοχών.

25η Μαρτίου 1821 Ανδρεία, Αυτοθυσία, Διχασμός & Διχόνοια


Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

Επέλεξα για τίτλο τα 4 γνώριμα στο Έθνος των Ελλήνων χαρακτηριστικά επειδή επιθυμώ να επισημάνω τη διαχρονική σημασία της κοινωνικής ψυχολογίας ηγετών και αγωνιστών στους χρόνους της Επανάστασης του 1821. Καθώς πλησιάζει η 25η Μαρτίου 2010 και οι απανταχού της γης Έλληνες (εξαιρουμένων, για πρώτη φορά όπως μας πληροφόρησε ξαφνικά η Κυβέρνηση, των Πρεσβειών και Προξενικών μας Αρχών) οι απλοί πολίτες – σε ΕΜΦΑΝΗ αντίθεση με το επίσημο Κράτος της Κυβέρνησης του κ Γιώργου Ανδρέα Παπανδρέου - θα αποτίσουμε τον πρέποντα φόρο τιμής σε γνωστούς και άγνωστους αγωνιστές της Επανάστασης.

Το μάθημα της ιστορίας ήταν και παραμένει σαφές: οι Έλληνες κάθε φορά που παραμερίσαμε τις εθνικές μας αδυναμίες του διχασμού και της διχόνοιας μεγαλουργήσαμε δείχνοντας πρωτόγνωρες για το ανθρώπινο γένος εκφάνσεις ανδρείας και αυτοθυσίας!

Η έκφραση, όμως, «οι λαοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν…» ενώ δεν ειπώθηκε με στόχο τους Έλληνες έχει για εμάς ανεξίτηλα διαχρονικά νοήματα και σημασίες. Από το 1821 μέχρι και σήμερα κάθε φορά που επιτρέψαμε στους εαυτούς μας την πολυτέλεια να λησμονήσουμε τα διδάγματα της εθνικής μας ιστορίας δυστυχώς ξαναζήσαμε οδυνηρά τα αιώνια πάθη και μίση και τα πληρώσαμε με βαρύ φόρο αίματος και αλληλοσπαραγμών.

Το σημείωσε με πικρό λυρισμό ο εθνικός μας ποιητής

«η διχόνοια που βαστάει ένα σκήπτρο η δολερή
καθενός χαμογελάει πάρτο λέγοντας και σύ
Κειό το σκήπτρο που σας δείχνει έχει αλήθεια ωραία θωριά
Μην το πιάστε γιατί ρίχνει εισέ δάκρυα θλιβερά…»

Ποιος άλλος λαός στον πλανήτη έχει να επιδείξει συμπυκνωμένη μέσα σε τόσο μικρά χρονικά περιθώρια τέτοιες εκφάνσεις ηρωισμού, ανδρείας και αυτοθυσίας όση οι Έλληνες με Αρκάδι, Κάσο, Ζάλλογγο, Αραπίτσα, Χίο, Ψαρά και άλλα τόσα; Ποιό άλλο εθνικο-απελευθερωτικό κίνημα είδε τους πρωταγωνιστές του να πέφτουν στα πεδία της μάχης μαζί με τους αφανείς αγωνιστές τους χωρίς να περιμένουν να «εισπράξουν» την επιβράβευση του αγώνα τους μετά τη δικαίωσή του και την επικράτηση της Επανάστασης;

Από τις πρώτες μέρες του ξεσηκωμού φάνηκε ότι ο δρόμος για τη λευτεριά θα ήταν βαμένος με αίμα, πόνο και δάκρυα. Από τη σφαγή του «Ιερού Λόχου» στη Μολδοβλαχία μέχρι την προδοσία του Υψηλάντη, από τη θυσία του Γεωργάκη Ολύμπιου στον πνιγμό του Καρπενησιώτη στον Προύθο, από τον ανασκωλοπισμό του Θανάση Διάκου, στη σφαγή του επισκόπου Σαλώνων Ησαϊα! Στη Νάουσα ο Ζώτος βάζει μπουρλότο στο μπαρούτι και γίνεται κομμάτια, ο Μάρκος Μπότσαρης πέφτει στο κεφαλόβρυσο του Καρπενησίου, ο Παπαφλέσας θανατώνεται στο Μανιάκι, ο Οδυσσέας Ανδρούτσος αφήνει την τελευταία του πνοή στον ιερό λόφο της Ακρόπολης όπου πέφτει και ο Γιώργος Καραϊσκάκης.

Παραδείγματα σαν τα παραπάνω είναι μικρά μόνο δείγματα ανδρείας και αυτοθυσίας που μας καλούν, (τις δύσκολες μέρες που περνάμε παρακολουθώντας γαργαλιστικές λεπτομέρειες κλεφτών του εθνικού μας πλούτου, επίορκων πολιτικών, δημοσίων λειτουργών, ιερέων, δικαστικών και άλλων ανδρών «επιφανών» καθηλωμένοι μπροστά στις οθόνες της εθνικής μας τηλετύφλωσης αποχαύνωσης, και αποβλάκωσης) να σκύψουμε ευλαβικά πάνω στα ιστορικά κείμενα και χωρίς φόβο και πάθος να αναπλάσουμε τα διδακτικά παραδείγματα εκείνων των ανδρών και γυναικών.

Και τούτο επειδή πιστεύω ότι μόνο εάν ψηλαφίσουμε ως σύγχρονοι άπιστοι Θωμάδες «τους τύπους των ήλων» επί του σώματος της μητέρας μας Ελλάδας θα μπορέσουμε να θυμηθούμε και να μάθουμε για να μην…ξαναπάθουμε!

Σύμφωνα με μια αξιοπρόσεκτη προσέγγιση ο αγώνας του 1821 μπορεί να διαρεθεί σε τρείς σημαντικές περιόδους –

Στην πρώτη περίοδο (1821 – 1825) κυριάρχησε ο ενθουσιασμός, απερίγραπτου μεγαλείου πράξεις ανδρείας και αυτοθυσίας, βοήθεια από φιλέλληνες της Δύσης και Ανατολής και κόντεψε να χαθούν τα πάντα όταν ενεπλάκησαν σε εμφύλιο σπαραγμό Ρουμελιώτες και Μωραίτες!

Στη δεύτερη περίοδο (1825 – 1827) η Επανάσταση έφτασε στα πρόθυρα της καθολικής κατάρρευσης όταν ο Αντιβασιλέας της Αιγύπτου Μεχμέτ Αλή ήρθε να ενισχύσει το Σουλτάνο με χερσαίες και ναυτικές δυνάμεις έχοντας επικεφαλής τον γαμπρό του στρατηγό Ιμπραήμ.

Στην Τρίτη περίοδο (1827 – 1829) με την επιλογή του Ιωάννη Καποδίστρια ως πρώτου Κυβερνήτη της Ελλάδας με επταετή θητεία γεννήθηκε το μικρό ελεύθερο ελληνικό Κράτος με σύνορα μέχρι τη Θεσσαλία και την Άρτα…

Σκύβοντας σήμερα ευλαβικά πάνω από τις ιστορικές μνήμες εκέινων των ανδρών και γυναικών, εκείνων των γεγονότων ας είμαστε βέβαιοι ότι θα βρούμε αμέτρητα δείγματα ΑΝΔΡΕΙΑΣ και ΑΥΤΟΘΥΣΙΑΣ όπως θα βρούμε και αρνητές της απώλειας της ζωής τους για κάποιο θαμπό, απόμακρο ιδεώδες που δεν είχε για αυτούς άγγιγμα χειροπιαστό, άγγιγμα σαρκικό.

Θα βρούμε ανεξίτηλα σημάδια, επίσης, διχασμού και διχόνοιας όπως και σημάδια πράξεων έμπνευσης και ομόνοιας προερχόμενα όχι μόνο από Ελληνες αλλά και από κάθε εθνότητας φιλλέληνες.

Και όλα αυτά γιατί τα παραπάνω 4 χαρακτηριστικά της ανδρείας, της αυτοθυσίας του διχασμού και της διχόνοιας είναι κοινά γνωρίσματα του ελληνισμού όπως και μέλη αναπόσπαστα από την συμβολική σάρκα του Εθνους ήταν και οι ηγέτες και αγωνιστές της Επανάστασης του 1821.

Σίγουρα πάντοτε μπορούμε, εκ των υστέρων ή κατόπιν εορτής, να επερωτήσουμε και άτομα και πράξεις και γεγονότα και φαινόμενα. Με την ίδια όμως σιγουριά μπορούμε να πούμε ότι φέτος στις 25 Μαρτίου 2010 υπαρχουν ΣΑΦΕΙΣ κίνδυνοι ΔΙΧΑΣΜΟΥ και ΔΙΧΟΝΟΙΑΣ όπως υπάρχουν, δυστυχώς, εμφανέστατοι και οι εξ Ανατολών κίνδυνοι και τα εκ Δυσμών είς βάρος μας «οικονομικά παιχνίδια» ακριβώς επειδή οι πολιτικοί μας τους έδωσαν αυτό το δικαίωμα που καλούμεθα να πληρώσουμε ΟΛΟΙ…

Κυττάζω γύρω μου και διαπιστώνω ότι και σήμερα στην εποχή του άκρατου ατομικισμού, της επιδερμικότητας των διαπροσωπικών μας σχέσεων και της έλειψης οραμάτων και αφοσίωσης σε ιδεώδη δεν έπαψαν να υπάρχουν ανάμεσά μας άνδρες γυναίκες και παιδιά που τρέχουν ΠΡΟΣ την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ την ίδια ώρα που ολάκεροι λαοί ενγκλωβισμένοι στην δήθεν ευδαιμονία της παραπαίουσας τώρα οικονομικής παγκοσμιοποίησης αποφεύγουν τις ευθύνες που συνεπάγεται η πραγμάτωση, η βίωση της Ελευθερίας...

Αυτή η διαπίστωση μας δίνει στις δύσκολες αυτές μέρες για άτομα, οικογένειες, για το Έθνος το δικαίωμα σκύβοντας ευλαβικά πάνω από τις άγιες μνήμες επώνυμων ηγετών και αφανών αγωνιστών που ελλοχεύουν στο κοινό ελληνικό μας υποσυνείδητο να σας προτρέψω:

Χαρείτε αδέλφια και αδελφές και μαζί εσείς τα παιδιά μας τη Μεγάλη διπλή του Ελληνικού Έθνους γιορτή της πίστης και της λευτεριάς...

Ζήτω η 25η Μαρτίου 1821 --- Ζήτω το Εθνος τών Ελληνων

Το ρομπότ που χορεύει Ζεϊμπέκικο καλύτερα από τον Γ.Α.Π.

Συνεχίζει να ξετυλίγεται το κουβάρι…


Δύο νέες συλλήψεις για την κλοπή της σορού του Τάσσου Παπαδόπουλου

Οι δύο συλληφθέντες φέρονται να εμπλέκονται και στην απόπειρα φόνου, που έγινε στις 25 Δεκεμβρίου 2009, εναντίον δύο αδελφών στο Τσέρι. Άλλο ένα άτομο υπό ανάκριση, ενώ και τέταρτο ανακρίνεται μόνο για την απόπειρα φόνου.

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΙΤΑ

Διαβιβάστηκε στην υπηρεσία
εγκληματολογικών ερευνών

Στη σύλληψη άλλων δύο προσώπων, ενός 32χρονου και ενός 28χρονου από τη Λευκωσία, αναφορικά με την υπόθεση της κλοπής της σορού του τέως Πρόεδρου της Δημοκρατίας Τάσσου Παπαδόπουλου, προχώρησε χθες το μεσημέρι η Αστυνομία. Οι δύο συλληφθέντες φέρονται, επίσης, να εμπλέκονται στην απόπειρα φόνου, που έγινε στις 25 Δεκεμβρίου 2009, εναντίον δύο αδελφών στο Τσέρι. Σύμφωνα με την Αστυνομία, οι δύο νέες συλλήψεις έγιναν βάσει της κατάθεσης του ενός εκ των τριών υπόπτων, που εμπλέκονται στην υπόθεση της κλοπής του λειψάνου.

Σε δηλώσεις του, ο εκπρόσωπος Τύπου της Δύναμης, Μιχάλης Κατσουνωτός, διευκρίνισε ότι για να εκδοθεί ένα ένταλμα σύλληψης θα πρέπει να υπάρχει μαρτυρία που να δημιουργεί εύλογη υποψία ότι κάποιο πρόσωπο ενέχεται στην υπό διερεύνηση υπόθεση. «Στο πλαίσιο θεληματικής κατάθεσης που δόθηκε από τον έναν εκ των τριών υπόπτων για την υπόθεση της κλοπής του λειψάνου του τέως Προέδρου της Δημοκρατίας, υπήρξαν κάποιοι ισχυρισμοί, στο μεσοδιάστημα έγιναν πρόσθετες ανακρίσεις, δημιουργήθηκε το υπόβαθρο και προχωρήσαμε στην έκδοση διαταγμάτων σύλληψης εναντίον των δύο που έχουν συλληφθεί», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς κατά πόσον η Αστυνομία προβαίνει και πάλι σε ενέργειες με βάση την κατάθεση του ισοβίτη Αντώνη Προκοπίου Κίτα, ο κ. Κατσουνωτός περιορίσθηκε να επαναλάβει ότι οι συλλήψεις έγιναν βάσει της θεληματικής κατάθεσης του ενός εκ των τριών υπόπτων. Στην ερώτηση εάν τα δύο άτομα που συνελήφθησαν ήταν πληροφοριοδότες της Αστυνομίας, με βάση τις προφορικές καταθέσεις των οποίων συνελήφθησαν οι πρώτοι τρεις ύποπτοι για τη δολοφονία του Άντη Χατζηκωστή, ο κ. Κατσουνωτός απάντησε ότι δεν διαθέτει τέτοια πληροφόρηση στο παρόν στάδιο, ούτε και τις λεπτομέρειες της εμπλοκής τους στις δύο υποθέσεις. Ο κ. Κατσουνωτός είπε, επίσης, ότι «η Αστυνομία, στο πλαίσιο της διερεύνησης της κλοπής του λειψάνου του Τάσσου Παπαδόπουλου και της απόπειρας φόνου, ανακρίνει άλλο ένα άτομο, ενώ τέταρτο άτομο ανακρίνεται για την απόπειρα φόνου μόνο».

Εξετάζουν την επιστολή

Σύμφωνα με τον κ. Κατσουνωτό, η Αστυνομία, στο πλαίσιο των ερευνών για εντοπισμό των ενόχων της σύλησης του τάφου και της κλοπής του λειψάνου του Τάσσου Παπαδόπουλου, παρέλαβε αντίγραφο της επιστολής που στάλθηκε στο «Σίγμα», η οποία φέρεται να έχει υπογραφεί από τον έναν εκ των τριών υπόπτων, που φέρονται να εμπλέκονται στην υπόθεση. Η επιστολή, όπως ανέφερε ο κ. Κατσουνωτός, έχει διαβιβαστεί στην υπηρεσία εγκληματολογικών ερευνών για να γίνουν γραφολογικές εξετάσεις και να διαπιστωθεί κατά πόσον, όντως, έχει υπογραφεί από το συγκεκριμένο πρόσωπο.

Στο πλαίσιο αυτό, η Αστυνομία και η Διεύθυνση των Κεντρικών Φυλακών διερευνούν τις συνθήκες αποστολής της επιστολής στο «Σίγμα».

Ο κ. Κατσουνωτός εξήγησε πως η προσαγωγή των συλληφθέντων ενώπιον δικαστηρίου θα εξαρτηθεί από τις καταθέσεις τις οποίες θα δώσουν -εάν το πράξουν-, από τους ισχυρισμούς τους οποίους θα προβάλουν και από το ανακριτικό υλικό που υπολείπεται.

Διάταγμα υποχρεωτικής νοσηλείας για το Ρουμάνο

ΣΕ ΜΙΑΝ άλλη εξέλιξη, διάταγμα υποχρεωτικής νοσηλείας σε κρατικό ίδρυμα εναντίον του 43χρονου υπόπτου, ο οποίος φέρεται να μετακίνησε τις ταφόπλακες από τους τάφους των αείμνηστων Αρχιεπισκόπων Κύπρου Σωφρονίου Γ', Κυρίλλου Β' και Κυρίλλου Γ' στο Κοιμητήριο Αγίου Σπυρίδωνα, εξέδωσε το Επαρχιακό Δικαστήριο Λευκωσίας. Ο εκπρόσωπος Τύπου του Αρχηγείου Αστυνομίας, Μιχάλης Κατσουνωτός, διευκρίνισε ότι, το Επαρχιακό Δικαστήριο Λευκωσίας, αρχικά εξέδωσε διάταγμα υποχρεωτικής ιατρικής εξέτασης.
«Στη συνέχεια και στη βάση της ιατρικής έκθεσης, αλλά και της έκθεσης του Γραφείου Ευημερίας, το δικαστήριο εξέδωσε εναντίον του διάταγμα υποχρεωτικής νοσηλείας για ένα μήνα σε κρατικό ίδρυμα», σημείωσε ο κ. Κατσουνωτός.

Απαντώντας σε ερώτηση για το λείψανο του Αρχιεπισκόπου Σωφρονίου Γ’, ανέφερε ότι «η Αστυνομία, σε συνεργασία με την Αρχιεπισκοπή, διενεργεί εξετάσεις, ώστε να διαπιστωθεί πέραν πάσης αμφιβολίας κατά πόσον το οστεοφυλάκιο βρισκόταν εντός του τάφου», προσθέτοντας, ταυτόχρονα, ότι «από τις εξετάσεις στη σκηνή, η Αστυνομία εκτιμά πως η μετακίνηση της ταφόπλακας δεν επέτρεπε να αφαιρεθεί οτιδήποτε υπήρχε εντός του τάφου».

Στην παρατήρηση ότι ίσως να είναι οξύμωρο το σχήμα να λαμβάνεται η θεληματική κατάθεση ενός ανθρώπου, ο οποίος δεν μπορεί να κατηγορηθεί λόγω της ψυχολογικής του κατάστασης, ως στοιχείο της υπόθεσης, ο κ. Κατσουνωτός ανέφερε πως «η ικανότητα ενός ατόμου να παρακολουθήσει μια δικαστική διαδικασία, είναι πλήρως αποκομμένη από τη θεληματική κατάθεση».

«Η θεληματική κατάθεση του υπόπτου δεν εξετάζεται στο παρόν στάδιο, αλλά θα εξετασθεί ενώπιον δικαστηρίου στην περίπτωση που ο ύποπτος οδηγηθεί ενώπιον δικαστηρίου», είπε ο κ. Κατσουνωτός, ξεκαθαρίζοντας ότι μετά την εκπνοή του διατάγματος νοσηλείας θα εξετασθεί κατά πόσο θα ασκηθεί ποινική δίωξη εναντίον του ή θα ενεργοποιηθούν οι πρόνοιες τού περί αλλοδαπών νόμου, ώστε να απελαθεί στη χώρα του.

Πηγή: Σημερινή