Ξεκαθάρισε ο Γ. Μαγκριώτης
Μόλις 110 εκατ. ευρώ η εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από τα διαρθρωτικά ταμεία
Μπορεί ο σχεδιασμός της προηγούμενης κυβέρνησης για έργα υποδομής στη Χαλκιδική στο πλαίσιο της 4ης προγραμματικής περιόδου (ΕΣΠΑ) να ήταν προϋπολογισμού άνω των 500 εκατ. ευρώ, ωστόσο η εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από τα διαρθρωτικά ταμεία φτάνει μόλις τα 110 εκατ. ευρώ. Το ξεκαθάρισε ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, στη σημερινή συνάντηση της οργανωτικής επιτροπής που συγκροτήθηκε με πρότασή του στη Χαλκιδική και στην οποία μετέχουν εκπρόσωποι όλων των φορέων της Αυτοδιοίκησης, των Παραγωγικών τάξεων και των εργαζομένων του νομού.
Ο υφυπουργός ενώ σημείωσε πως "πρόθεσή μας είναι η υλοποίηση του συνόλου των έργων" όπως και "να υπάρξει πρόσθετη χρηματοδότηση, πέραν του ΕΣΠΑ", έκανε λόγο και για "απόλυτα αναγκαίο επανασχεδιασμό της ανάπτυξης της Χαλκιδικής και των προτεραιοτήτων της".
Πάντως, από τα όσα είπε ο υφυπουργός, δύο είναι μέχρι στιγμής τα έργα που προγραμματίστηκε να χρηματοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ, με συνολικό προϋπολογισμό τα 88,65 εκατ. ευρώ: το πρώτο αφορά την κατασκευή του τμήματος Ποτίδαια – Κασσανδρεία (17,48 χλμ. αυτοκινητοδρόμου, με δύο ανισόπεδους κόμβους) στο οδικό Δίκτυο Κασσάνδρας και το δεύτερο την περιμετρική οδό Πολυγύρου, τμήμα Άγιος Βλάσης προς Βράσταμα (οδικό τμήμα μήκους 2 χλμ). Το πρώτο έργο έχει προϋπολογισμό ένταξης: 80 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΠ Μακεδονία - Θράκη. Το δεύτερο έργο με προϋπολογισμό ένταξης 8,65 εκατ. ευρώ, χρηματοδοτείται επίσης από το Ε.Π. Μακεδονία - Θράκη. Η δημοπράτησή του θα πραγματοποιηθεί στο άμεσο χρονικό διάστημα.
Στη συνάντηση έγινε αναφορά και στα υπόλοιπα προτεινόμενα έργα και εξετάστηκε η μελετητική τους ωριμότητα. Σε αυτά περιλαμβάνονται έργα Οδοποιίας, Λιμενικά (Λιμάνι Νέων Μουδανιών), Υδραυλικά (Φράγματα Ολύνθου, Χαβρία, Πετρένια) όπως επίσης και έργα ΧΥΤΑ και Βιολογικών Καθαρισμών. Μεταξύ άλλων συζητήθηκε και η αντιπλημμυρική προστασία της περιοχής, για την οποία ο Γιάννης Μαγκριώτης είπε ότι "αποτελεί απόλυτη προτεραιότητά μας, καθώς οι πρόσφατες πλημμύρες ανέδειξαν το βάθος των προβλημάτων και της έλλειψης υποδομών" και ανακοίνωσε πως "ήδη έχουν υπογραφεί οι απαιτούμενες Υπουργικές Αποφάσεις για την οριοθέτηση των περιοχών που έχουν πληγεί καθώς έχει υπογραφεί και η χρηματοδότηση της Νομαρχίας και των Δήμων".Σύμφωνα με την εξαγγελία του υφυπουργού απομένουν άλλα 11,35 εκατ. ευρώ για την υλοποίηση των έργων.
Πηγή: Ελευθεροτυπία
Αυτά έλεγες πολιτικάντη Μαγκριώτη όταν είχες συναντήσει το Νομάρχη Χαλκιδικής τότε που ήρθες στον Πολύγυρο;
Μέσα στην βουλή, στην ερώτηση του Αργύρη Λαφαζάνη, αυτό απαντήσατε με τον Ρέππα; Σα δε ντρέπεστε λίγο. Δεν είχατε πει ότι θα δοθεί προτεραιότητα στον δρόμο καρμανιόλα Θέρμης - Γαλάτιστας;
Ξυπνήστε Πολυγυρινοί, αυτοί μας δουλεύουν, δεν δίνουν στον Πολύγυρο τίποτα. Ούτε τον δρόμο όρια Νομού - Γαλάτιστα που υποσχέθηκε ο Μαγκριώτης, ούτε τα Ζερβοχώρια με το σχέδιο Καλλικράτη και πάνε να μας φορτώσουνε και όλα τα σκουπίδια της Βόρειας Χαλκιδικής μέσα στον Πολύγυρο.
Να αντιδράσουμε όλοι για αυτή την υποβάθμιση του Πολυγύρου.
Μόλις 110 εκατ. ευρώ η εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από τα διαρθρωτικά ταμεία
Μπορεί ο σχεδιασμός της προηγούμενης κυβέρνησης για έργα υποδομής στη Χαλκιδική στο πλαίσιο της 4ης προγραμματικής περιόδου (ΕΣΠΑ) να ήταν προϋπολογισμού άνω των 500 εκατ. ευρώ, ωστόσο η εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από τα διαρθρωτικά ταμεία φτάνει μόλις τα 110 εκατ. ευρώ. Το ξεκαθάρισε ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, στη σημερινή συνάντηση της οργανωτικής επιτροπής που συγκροτήθηκε με πρότασή του στη Χαλκιδική και στην οποία μετέχουν εκπρόσωποι όλων των φορέων της Αυτοδιοίκησης, των Παραγωγικών τάξεων και των εργαζομένων του νομού.
Ο υφυπουργός ενώ σημείωσε πως "πρόθεσή μας είναι η υλοποίηση του συνόλου των έργων" όπως και "να υπάρξει πρόσθετη χρηματοδότηση, πέραν του ΕΣΠΑ", έκανε λόγο και για "απόλυτα αναγκαίο επανασχεδιασμό της ανάπτυξης της Χαλκιδικής και των προτεραιοτήτων της".
Πάντως, από τα όσα είπε ο υφυπουργός, δύο είναι μέχρι στιγμής τα έργα που προγραμματίστηκε να χρηματοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ, με συνολικό προϋπολογισμό τα 88,65 εκατ. ευρώ: το πρώτο αφορά την κατασκευή του τμήματος Ποτίδαια – Κασσανδρεία (17,48 χλμ. αυτοκινητοδρόμου, με δύο ανισόπεδους κόμβους) στο οδικό Δίκτυο Κασσάνδρας και το δεύτερο την περιμετρική οδό Πολυγύρου, τμήμα Άγιος Βλάσης προς Βράσταμα (οδικό τμήμα μήκους 2 χλμ). Το πρώτο έργο έχει προϋπολογισμό ένταξης: 80 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΠ Μακεδονία - Θράκη. Το δεύτερο έργο με προϋπολογισμό ένταξης 8,65 εκατ. ευρώ, χρηματοδοτείται επίσης από το Ε.Π. Μακεδονία - Θράκη. Η δημοπράτησή του θα πραγματοποιηθεί στο άμεσο χρονικό διάστημα.
Στη συνάντηση έγινε αναφορά και στα υπόλοιπα προτεινόμενα έργα και εξετάστηκε η μελετητική τους ωριμότητα. Σε αυτά περιλαμβάνονται έργα Οδοποιίας, Λιμενικά (Λιμάνι Νέων Μουδανιών), Υδραυλικά (Φράγματα Ολύνθου, Χαβρία, Πετρένια) όπως επίσης και έργα ΧΥΤΑ και Βιολογικών Καθαρισμών. Μεταξύ άλλων συζητήθηκε και η αντιπλημμυρική προστασία της περιοχής, για την οποία ο Γιάννης Μαγκριώτης είπε ότι "αποτελεί απόλυτη προτεραιότητά μας, καθώς οι πρόσφατες πλημμύρες ανέδειξαν το βάθος των προβλημάτων και της έλλειψης υποδομών" και ανακοίνωσε πως "ήδη έχουν υπογραφεί οι απαιτούμενες Υπουργικές Αποφάσεις για την οριοθέτηση των περιοχών που έχουν πληγεί καθώς έχει υπογραφεί και η χρηματοδότηση της Νομαρχίας και των Δήμων".Σύμφωνα με την εξαγγελία του υφυπουργού απομένουν άλλα 11,35 εκατ. ευρώ για την υλοποίηση των έργων.
Πηγή: Ελευθεροτυπία
Αυτά έλεγες πολιτικάντη Μαγκριώτη όταν είχες συναντήσει το Νομάρχη Χαλκιδικής τότε που ήρθες στον Πολύγυρο;
Μέσα στην βουλή, στην ερώτηση του Αργύρη Λαφαζάνη, αυτό απαντήσατε με τον Ρέππα; Σα δε ντρέπεστε λίγο. Δεν είχατε πει ότι θα δοθεί προτεραιότητα στον δρόμο καρμανιόλα Θέρμης - Γαλάτιστας;
Ξυπνήστε Πολυγυρινοί, αυτοί μας δουλεύουν, δεν δίνουν στον Πολύγυρο τίποτα. Ούτε τον δρόμο όρια Νομού - Γαλάτιστα που υποσχέθηκε ο Μαγκριώτης, ούτε τα Ζερβοχώρια με το σχέδιο Καλλικράτη και πάνε να μας φορτώσουνε και όλα τα σκουπίδια της Βόρειας Χαλκιδικής μέσα στον Πολύγυρο.
Να αντιδράσουμε όλοι για αυτή την υποβάθμιση του Πολυγύρου.