Παρασκευή 7 Αυγούστου 2009

Παπα - Χρήστος: » Θα είμαι πάντα κοντά στον ΠΑΟΚ»


Στο studio του ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΣ βρέθηκε ο παπα - Χρήστος ο γνωστός κληρικός που κατά κάποιους σκανδάλισε τους οπαδούς του ΠΑΟΚ με την παρουσία του στην πρώτη της Τούμπας: « Ήμουνα με τα παιδιά μου στην Τούμπα και παρακολουθούσα την πρώτη του ΠΑΟΚ. Ήταν μια ανακοίνωση που έγινε και δεν έγινε, ότι θα πάρει μέτρα. Εκεί βέβαια μας είπε ο Μητροπολίτης ότι το θέμα τελείωσε, κακώς βέβαια μας είπε πως βρεθήκαμε εκεί, αλλά εντάξει. Μάλιστα ενημέρωσε τον πατέρα Ιωάννη Τασσιά, ο οποίος είναι πρωτοσύγκελος να μην ασχοληθεί άλλο με το θέμα.

Όμως στις 30 Ιουλίου με έγγραφο με κάλεσαν να απολογηθώ γιατί παρακολούθησα την προπόνηση. Νομίζω ότι αυτό προσβάλει και τον κόσμο του ΠΑΟΚ αλλά και όλους όσους πάνε στο γήπεδο. Δηλαδή αυτά παιδιά που πάνε στο γήπεδο και στην εκκλησία, τι είναι; Αλήτες; Πόσο όμως ο κόσμος δεν σκανδαλίζεται με αυτά που εμείς οι κληρικοί κάνουμε τελευταία και σκανδαλίζετε με έναν παπά που είναι στο γήπεδο.

Η απάντηση μου είναι ξεκάθαρη. Θα είμαι πάντα κοντά στον ΠΑΟΚ, θα είμαι εκεί, και ότι και αν είναι θα το πληρώσω εγώ. Δεν θα βάλω τον ΠΑΟΚ να το πληρώσει, εγώ θα το πληρώσω, αλλά θα είμαι εκεί κοντά στον λαό. Ο ΠΑΟΚ κουβαλάει και μια άλλη ιστορία στις πλάτες του και για αυτό έχει και σήμα τον Δικέφαλο. Δεν ξεχνιούνται αυτά. Θα ήθελα και εγώ να δω τις επιπτώσεις. Κανένας δεν ξέρει τι τάσεις θα έχει. Πρώτη φορά γίνεται αυτό. Στην έκθεση φωτογραφίας της Μπαρτσελόνα υπάρχει μια φωτογραφία ενός κληρικού να παίζει μπάλα»

Πηγή: Metrosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: