Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Όλγα Ρενταρή: «Ήταν σοκ. Ηλικιωμένοι με έβριζαν και μου πέταγαν πέτρες, γιαούρτια και αυγά»


Δύο φορές σε διάστημα μιας εβδομάδας έπεσε θύμα επιθέσεων "αγανακτισμένων" η βουλευτής Έβρου του ΠΑΣΟΚ Όλγα Ρενταρή, η οποία εκλέγεται για πρώτη φορά - γράφει σήμερα ο Ν. Χασαπόπουλος στο «Βήμα της Κυριακής».

Από την ημέρα που ψηφίστηκε το Μεσοπρόθεσμο η κυρία Ρενταρή δεν έχει πάει στην εκλογική της περιφέρεια. Οι κόρες της είναι αυτές που ανησύχησαν περισσότερο και την προέτρεψαν να αποφεύγει τις δημόσιες εμφανίσεις, να προσέχει πλέον πού πάει και σε ποιες εκδηλώσεις συμμετέχει.

Η ίδια μιλώντας στο «Βήμα της Κυριακής» δηλώνει ιδιαίτερα σοκαρισμένη και συγκλονισμένη: «Τα παιδιά μου, η Μυρτώ, 25 χρόνων και η Ιόλη, 23 χρόνων, έγιναν τώρα με αυτές τις καταστάσεις η… μαμά μου» τονίζει χαρακτηριστικά και αφηγείται τη στιγμή της επίθεσης...»


«Περικύκλωσαν το βουλευτικό μου αυτοκίνητο και άρχισαν να μου πετούν πέτρες, γιαούρτια, αυγά και μπουκάλια με νερό. Ένας μάλιστα είχε και μία ντουντούκα και την έβαζε στο αυτί μου και με εξύβριζε με τον χειρότερο τρόπο και χειρονομούσε εναντίον μου» τονίζει η κα Ρενταρή.

«Εγώ, που τίποτα δε με φοβίζει, έπαθα σοκ εκείνη την ημέρα. Και ξέρετε γιατί; Γιατί όλοι αυτοί που με προπηλάκιζαν ήταν άτομα ηλικίας πάνω από 60 ετών. Φαίνονταν “αγανακτισμένοι”, δεν είδα ούτε έναν κουκουλοφόρο ούτε έναν μασκοφόρο ούτε τίποτε… Ήταν ηλικιωμένοι, το καταλαβαίνετε; αυτοί που μας πετούσαν τα αυγά και τα γιαούρτια. Αυτό ήταν το τραγικό», καταλήγει η βουλευτής Έβρου…

 Πηγή: Το Βήμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: