Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Εκοιμήθη ο Μητροπολίτης Λαγκαδά Σπυρίδων


Έκτακτο - Σύμφωνα με πληροφορίες, εκοιμήθη πριν από λίγη ώρα πλήρης ημερών ο Μητροπολίτης Λαγκαδά κ. Σπυρίδων, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έπασχε από πολλά προβλήματα υγείας.

Να σημειωθεί ότι τον Νοέμβριο του 2007, ο μακαριστός Μητροπολίτης Λαγκαδά είχε υποστεί ένα ελαφρύ εγκεφαλικό επεισόδιο.

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαγκαδά κυρός Σπυρίδων (Σωτήριος Τραντέλλης) γεννήθηκε το 1926 στη Θεσσαλονίκη.

Σπούδασε εις την Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ. Διάκονος και πρεσβύτερος χειροτονήθηκε το 1952.

Υπηρέτησε ως καθηγητής των θρησκευτικών εις την Μέση Εκπαίδευση, ως Στρατιωτικός ιερεύς, ως καθηγούμενος της Ι. Μ. Αγίας Θεοδώρας Θεσσαλονίκης, ως εφημέριος του Ι.Ν. Αγίου Νικολάου Θεσσαλονίκης και ως Ιεροκήρυκας και Πρωτοσύγκελος της Μητροπόλεως Κασσάνδρείας.

Ασχολήθηκε ιδιαιτέρως με την χριστιανική αρθρογραφία, συγγράψας πολλά βιβλία και άρθρα χριστιανικού και κοινωνικού περιεχομένου.

Μητροπολίτης Λαγκαδά χειροτονήθηκε την 26 / 6 / 1967.

Ίδρυσε Διαβαλκανικό Κέντρο, Γηροκομείο, Βρεφονηπιακό Σταθμό καθώς και Ραδιοφωνικό Σταθμό εκ του οποίου κηρύττει δις και τρις καθ' εκάστην.

Τέλος, ο 83χρονος μειλίχιος Μητροπολίτης Λαγκαδά κ. Σπυρίδων, εκοιμήθη πλήρης ημερών στις 4 Δεκεμβρίου 2009.

Πηγή: Ρομφέα

Η εξόδιος ακολουθία θα γίνει το μεσημέρι της Κυριακής 6 Δεκεμβρίου, από τον μητροπολιτικό ναό της Αγίας Παρασκευής, στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης.

Ο Μητροπολίτης Λαγκαδά ήταν επίσης γνωστός από τις αμφιλεγόμενες δηλώσεις του.

π.χ. για τις γυναίκες είχε δηλώσει: «Δεν έχει δικαίωμα να λέει “έπλυνα τα ρούχα και είμαι κουρασμένη”. Oταν το θέλει ο άνδρας θα υπηρετήσει τη συνεύρεση όσο κουρασμένη και αν είναι. Διότι οι δύο είναι ένας. Για το καλό του ζεύγους. Για να προλάβουμε τα διαζύγια. Εκτός αν έχει πυρετό...».

Ήταν γνωστός ΠΑΟΚτσής, "Είμαι ΠΑΟΚάρα" δήλωνε. "Δεν έχω δικαίωμα να είμαι ΠΑΟΚ γιατί είμαι Μητροπολίτης ; "

Επίσης: Για τον αυνανισμό, έχω να πω το εξής. Μου λένε “πάτερ, δεν μπορώ, δεν αντέχω”. Του λέω, “ναι παιδάκι μου, μη στεναχωριέσαι, μην απελπίζεσαι”. Του δίνω συμβουλές. Γιατί τέτοιες καταστάσεις βλάπτουν και την υγεία. Το λένε και οι γιατροί, ότι και το μυαλό και όλες οι δυνάμεις του οργανισμού εξαντλούνται. Φεύγουν από το σώμα οι ορμόνες και το. αφήνουν απροστάτευτο. Το υγρό αυτό, (σ.σ. εννοεί το σπέρμα) είναι μυελός. Δεν είναι για πέταμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: