Ο Λαρσινός πολιτικός, Γιώργος Σουφλιάς, πολύ την αγαπάει την Λάρσα.
Ακούστε τι σκέφτηκε και εφαρμόζει ο άνθρωπος.
Φρόντισε να καταργήσει τα διόδια των Τεμπών, τα παλαιότερα της χώρας, που είχαν κόστος 1€, που ήταν πάμφθηνα, πάλι λόγω Λάρσας. Δηλαδή υπάρχουν κάποιες παραλίες που ανήκουν στο Νομό Λαρίσης και τα τελευταία χρόνια αξιοποιήθηκαν. Αυτές οι παραλίες είναι το Ομόλιο, τα Μεσάγγαλα και άλλες.
Έχτισε νέα διόδια στον Πυργετό για να πηγαίνουν οι Λαρσινοί δωρεάν στις παραλίες αυτές.
Όμως σκέφτεται να προσθέσει και νέα διόδια στο Αιγίνιο της Πιερίας.
Δηλαδή ο πιο μικρός Νομός της Ελλάδας, η Πιερία, να έχει δύο σταθμούς διοδίων. Η κουτοπονηριά του δεν σταματάει όμως εκεί. Από το Ομόλιο υπάρχει δρόμος που οδηγεί μέχρι τα παράλια της Πιερίας παρακάμπτοντας τα διόδια του Πυργετού.
Εμείς τα κορόιδα άμα ταξιδεύουμε προς Λάρισα, πρέπει να πληρώσουμε τα διόδια Μαλγάρων, σύντομα θα πληρώνουμε και διόδια στο Αιγίνιο, τα διόδια Λεπτοκαρυάς και τα νέα διόδια του Πυργετού με διπλή τιμή αυτά.
Φυσικά ελάχιστοι θα πάνε στις παραλίες της Λάρσας, οι περισσότεροι ξέρουν που θα πάνε, στους Νέους Πόρους, στον Πλαταμώνα, στο Νέο Παντελεήμονα κλπ. Μέχρι την παραλία της Κατερίνης μπορούν να φτάσουν παρακάμπτοντας και τα διόδια της Λεπτοκαρυάς.
Πως την είδαν εκεί στην Λάρσα οι Λαρσινοί πολιτικοί; Μας περνάνε εμάς για κορόιδα;
Η κατρακύλα που θα έχουν, θα οφείλεται και στην Λαρσινή κουτοπονηριά του Σουφλιά.
3 σχόλια:
Καταρχάς νομιζω οτι ο Σουφλιας χεστηκε για τη λαρσα γιατι ειναι στο επικρατειας (αν δεν κανω λαθος).
Αν κατεβει τωρα στη λαρσα θα παρει τα 3 τα μακρυτερα.
Δευτερον η παραπανω αναρτηση ειναι πολυ ευστοχη. Μαλιστα εγω προτεινο να βαλουν διοδια και προς χαλκιδικη. Ενα στον κομβο Λακκωματος κι ενα στον κομβο μουδανιων, μια και ειναι της μοδας.
Τα λεφτα ας τα παρει μια ακομη εταιρεια με ΣΔΙΤ.Γιατι οπως λεει και ο σαρακατσανος ετσι το κρατος δεν βαζει φραγκο απο την τσεπη του.
Γενικοτερα προτεινο να εφαρμοστει αυτο το μετρο.
Π.χ. δρομος θεσ/νικη κασσανδρα. Ας πληρωσουμε ολοι πριν γινει και μολις μαζευτουν τα λεφτα να γινει.Το ιδιο για οποιοδηποτε εργο. Για παραδειγμα θελουμε κολυμβητηριο στον πολυγυρο ή στα μουδανια; Φορολογια στους χαλκιδικιωτες και μολις μαζευτει το κονδυλι να γινει.
Με τετοια λογικη θα κανετε να δειτε κυβερνηση οχι 5 χρονια που εκανε το ΠΑΣΟΚ αλλά ΆΛΛΑ 20 χρονια.
(σ.σ. ΧΕΣΤΗΚΑ για το ΠΑΣΟΚ.αλλα ρε παιδια της ΝΔ εσεις ΔΕΝ τα παιρνετε στο κρανιο με αυτα;νομος πιεριας με 2 διόδια; ΕΛΕΟΣ! ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ! [ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΒΩ])
Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ, ανέλαβε να συντηρεί τους δρόμους και να εισπράττει τα αντίστοιχα διόδια στους περισσότερους σταθμούς διοδίων στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Αθηνών και αντίστροφα. Υποτίθεται ότι αύξησαν το κόστος των διοδίων για να αναπλάσουν την Εθνική οδό, να την φωτίσουν κλπ.
Προχθές που ταξιδεύαμε για Αθήνα τη νύχτα, είδαμε μόνο τρία αυτοκίνητα οδικής βοηθείας του Αυτοκινητόδρομου ΑΕ και αυτά βρισκόταν στα διόδια των Τεμπών.
Στους υπόλοιπους σταθμούς διοδίων δεν υπήρχε τίποτα. Ούτε ένα ασθενοφόρο, ούτε όχημα οδικής βοήθειας. Αν γινόταν ένα τροχαίο ατύχημα στην Λαμία ας πούμε ή έξω από την Χαλκίδα, θα φέρνανε ασθενοφόρο από την Λάρισα που είναι η έδρα της εταιρείας;
Αν περιμένουν ασθενοφόρο από νοσοκομείο της περιοχής, σώθηκαν... Δεν υπάρχουν ασθενοφόρα στα νοσοκομεία επιπλέον.
Ο δρόμος είναι πιο χάλια από κάθε άλλη φορά. Ούτε φωτίζεται στα περισσότερα σημεία του και είναι γεμάτος λακκούβες. Όμως το παραδάκι ρέει άφθονο και διπλάσιο από πριν, σε αυτή την εταιρεία που έχει έδρα την Λάρισα.
Μα δεν έχει σημασία αν ο Σουφλιάς δεν πολιτεύεται ο ίδιος στην Λάρισα, εισπράττει ψήφους από τους Λαρισινούς η Νέα Δημοκρατία.
Άσε το άλλο, που για να πάει κανείς στην Ελασσόνα, έχει τεράστια πλέγματα, προστατευτικά, φωτεινές σημάνσεις, λες και είναι Εθνική Οδός μέσα στα κατσάβραχα. Πλέγμα δεν έχει ούτε η Εθνική Οδός μέχρι την Αθήνα. Λίγο κοτετσόσυρμα έχουν βάλει στο Αιγάλεω Όρος στην Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου.
Σχετικά με τα διόδια που είπες φίλε, για την Χαλκιδική, είχε προσπαθήσει ο προηγούμενος Νομάρχης, ο Αργύρης Λαφαζάνης, να βάλει διόδια στην Κασσάνδρα. Για να μένει και κάτι στην Χαλκιδική.
Η προσπάθεια αυτή δεν προχώρησε γιατί συνάντησε την λυσσαλέα αντίδραση του Ζορρό (Ψωμιάδη).
Μαζί με εσένα, το ίδιο προβλέπουμε κι εμείς. Είναι τέτοια η κατρακύλα της Νέας Δημοκρατίας που θα κάνουν πάνω από 2 τετραετίες να δούνε κυβέρνηση, μην σου πω 3...
Έχουν χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα. Η αλαζονεία τους έχει ξεπεράσει κάθε όριο, αλλά Κυριακή κοντή γιορτή. Κοντά είναι οι εκλογές, θα τα πούμε σύντομα.
Το ΠΑΣΟΚ δεν έρχεται από μόνο του. Η Νέα Δημοκρατία το έφερε, γιατί τα πρόκοψε παντού.
Ως πρώην κάτοιος του εξωτερικού πρώτη φορά συναντώ τέτοιο μπάχαλο όσον αφορά τα διόδια.
Είναι αδιανόητο να πληρώνουμε τόσα πολλά διόδια σε τόσο μικρές χιλιομετρικές αποστάσεις.
Επίσης εν έτη 2009 και δεν έχουμε (πέραν της Εγνατίας οδού), ολοκληρωμένο κάθετο άξονα απο την συμπρωτεύουσα προς την πρωτεύουσα.
Εγώ ποτέ σε όλα μου τα χρόνια που έμενα στο εξωτερικό δεν πλήρωσα διόδια κατ'αυτόν τον τρόπο.
Και σας πληροφορώ οτι οι δρόμοι ήταν δ ρ ό μ ο ι! Όχι καρόδρομοι όπως πολύ σωστά λέει ο σοφός λαός.
Με όλες τις προϋποθέσεις ασφαλείας με τηλέφωνα ανάγκης με με με.
Είμαι περισσότερο κοντά στην ιδέα του καπιταλισμού αλλά αυτό δεν είναι καπιταλισμός και ελεύθερη αγορά! Αυτό είναι εκμετάλευση.
Απο τη μία το κράτος σε φορολογεί με ποικίλους τρόπους, τέλη κυκλοφορίας, καρτα καυσαερίων, πράσινα τέλη (που έρχονται) και άλλα που έχω χάσει το μέτρημα, και απο την άλλη σε βάζει να πληρώσεις ι δ ι ω τ ι κ ή εταιρεία που τσεπώνει κανονικά τα χρήματα και ο χ ι το κράτος για ενα δρόμο κοινής ωφέλειας! Δεν είναι λογική αυτή σε ένα κράτος που λέει οτι έχει πρώτα τον πολίτη. Πρώτα έχει το πορτοφόλι του!
Δεν είμαι ξενολάγνος φίλοι μου.
Αγαπώ πάρα πολύ τη χώρα μου!
Σιχαίνομαι όμως το δούλεμα και τις δικαιολογίες που σκαρφίζονται!
Ευχαριστώ και συγνώμη για το κατεβατό αλλα αγανάκτησα!
Δημοσίευση σχολίου