Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Κατέρρευσε ο Στάθης Μπούκουρας στο γραφείο της ανακρίτριας!

«Πήγα να κρεμαστώ 2 φορές στο κελί μου!»

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΓΑΝΗΣ

- Άγριο επεισόδιο έγινε στο γραφείο των ανακριτριών όπου βρισκόταν για να απολογηθεί ο πρώην χρυσαυγίτης βουλευτής Στάθης Μπούκουρας
- Ο κ. Μπούκουρας δέχθηκε σύμφωνα με πληροφορίες έντονες παρατηρήσεις από τις ανακρίτριες καθώς και πάλι κατέρρευσε και άρχισε να κλαίει
- «Θέλω να πάω στη γυναίκα μου και στα παιδιά μου. Είμαι νεκρός άνθρωπος», φώναζε
- Ο δικηγόρος του, Αλέξης Κούγιας τον πήρε σηκωτό και έφυγαν!

Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, ο κ. Μπούκουρας λιποθύμησε.


Ο ήδη προσωρινά κρατούμενος βουλευτής για ένταξη και διεύθυνση σε εγκληματική οργάνωση, επικαλέστηκε το δικαίωμα σιωπής στις ερωτήσεις των ανακριτριών, ενώ σε δηλώσεις του, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο συνήγορός του Αλέξης Κούγιας, κατήγγειλε τις δικαστικές λειτουργούς ότι του πρότειναν να «μιλήσει» για να αφεθεί ελεύθερος για την υπόθεση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Μπούκουρας, που αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται, είπε απαντώντας σε ερωτήσεις των ανακριτριών:

«Έχω απαντήσει μέσω του υπομνήματός μου. Δεν επιθυμώ να απαντήσω σε ερωτήσεις και ασκώ το δικαίωμα της σιωπής. Θεωρώ τις ερωτήσεις προκατειλημμένες, τις μέχρι τώρα και δεν θέλω να απαντήσω ούτε και να παραμείνω στο ανακριτικό γραφείο και δηλώνω παντελώς αθώος. Δεν μπορώ να παραμείνω άλλο και θέλω να αποχωρήσω».

Μάλιστα σε ερώτηση αν θα ακούσει τις ερωτήσεις ή αν αρνείται να τις ακούσει, ο βουλευτής απάντησε:

«Αρνούμαι. Δεν είμαι σε ψυχική κατάσταση να σας απαντήσω. Θέλω να πάω στα παιδιά μου. Δεν έχω κάνει κάτι για να πάω στη φυλακή. Θέλω να πάω στη γυναίκα μου και στα παιδιά μου. Είμαι νεκρός άνθρωπος. Σεβαστείτε την κατάστασή μου. Δεν είμαι ούτε φασίστας, ούτε ναζιστής. Δεν έχω κάνει τίποτα. Το απέδειξα. Είμαι νεκρός. Είμαι άδειος άνθρωπος χωρίς τα παιδιά μου. Δεν έχω κάνει κάτι για να είμαι στη φυλακή. Έχω χάσει 16 κιλά σε τέσσερις μήνες. Έφυγα, ανεξαρτητοποιήθηκα. Με διώξανε. Τους έκανα χατίρια. Έλεγα αυτά που μου έλεγαν. Πού είναι το μεμπτό; Δυο φορές έχω επιχειρήσει να κρεμαστώ στο κελί. Γιατί; Γιατί είμαι φυλακή;».

Αυτό που πυροδότησε την ένταση ήταν ότι όταν ο κ. Μπούκουρας κατέρρευσε και άρχισε να κλαίει μια από τις 2 ανακρίτριες φέρεται να του είπε: «Άστα αυτά! Ασε το θέατρο και πες μας ρε!»

Αυτό εξόργισε τον δικηγόρο του Στάθη Μπούκουρα, Αλέξη Κούγια ο οποίος φέρεται να είπε απευθυνόμενος στην ανακρίτρια:
«Λέτε ρε, στον πελάτη μου;» Και στην συνέχεια τον πήρε σηκωτό από το γραφείο και έφυγαν.

Βγαίνοντας ο κ. Κούγιας δήλωσε στους δημοσιογράφους:

«Θεωρώ προσβλητικές τις ερωτήσεις των ανακριτριών στον πελάτη μου. Προσπάθησαν να εκμαιεύσουν ονόματα συγκατηγορουμένων του και γενικότερα η στάση τους ήταν πολύ επιθετική απεναντι στον πελάτη μου.»

Υπενθυμίζεται ότι στις 7 Μαϊου έμεινε ιστορικό το ξέσπασμα του κ. Μπούκουρα στην Βουλή. Άφωνοι τον παρακολουθούσαν οι βουλευτές να κλαίει γοερά στο βήμα της Βουλής. «Στέκομαι όρθιος με ψυχοφάρμακα. Με λεξοτανίλ και λαντόζ», είχε πει μεταξύ άλλων.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΓΑΝΗΣ
Πηγή: NewsIt.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: