Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Δήλωση του Ευρωβουλευτή Καθηγητή Ιωάννη Α. Τσουκαλά για τις Ευρωεκλογές του Μαΐου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Βρυξέλλες, 7 Απριλίου 2014

Δήλωση του Ευρωβουλευτή Καθηγητή Ιωάννη Α. Τσουκαλά για τις Ευρωεκλογές του Μαΐου

«Όπως από την αρχή της θητείας μου, τον Ιούλιο του 2009, είχα δηλώσει, δεν θα είμαι εκ νέου υποψήφιος για τις επόμενες εκλογές για την Ευρωβουλή.

Οι επιπρόσθετοι λόγοι πολιτικής, ηθικής, αισθητικής, καθώς και προσωπικοί, που ανέκυψαν στον εντωμεταξύ διαδραμόντα χρόνο, καθιστούν την τότε απόφασή μου και σήμερα εντονότερη, και μένουν να εξηγηθούν μετά τις Ευρωεκλογές του Μαΐου.

Στους ψηφοφόρους των εκλογών του 2009 που ανέδειξαν σε εκλόγιμη την τελευταία, δημοσκοπικά εκτιμώμενη ως μη εκλόγιμη, θέση του καταλόγου υποψηφίων της ΝΔ, και μου έδωσαν την ευκαιρία να υπηρετήσω τα συμφέροντα της χώρας στην Ευρώπη, είμαι ευγνώμων.

Ευχαριστίες αυτονοήτως οφείλονται και στην τότε ηγεσία, της τότε ΝΔ, για την τιμητική αυτή επιλογή μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: