Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Καπερνάρος, Κικίλιας, Ρεπούση ελέγχονται για εμβάσματα στο εξωτερικό

ΥΠΟΙΚ: «ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ»

Τα ονόματα των τριών βουλευτών που ελέγχονται για εμβάσματα στο εξωτερικό έδωσε στη δημοσιότητα με επίσημη ανακοίνωσή του το υπουργείο Οικονομικών.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, σε πρώτο έλεγχο με την αρχική λίστα με την οποία είχαν ζητηθεί στοιχεία δικαιολόγησης των εμβασμάτων (24.710 περιπτώσεις) βρέθηκαν 3 βουλευτές και συγκεκριμένα οι κ. κ. Καπερνάρος, Κικίλιας και Ρεπούση καθώς και οι σύζυγοι των βουλευτών Σηφουνάκη και Καπερνάρου.

«Οποιαδήποτε άλλα ονόματα έχουν ακουστεί δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα» αναφέρει το υπουργείο και προσθέτει επίσης ότι
η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων ελέγχει κατά πόσο τα ποσά καλύπτονται από τις φορολογικές δηλώσεις των φορολογουμένων και δεν έχει στοιχεία ή την αρμοδιότητα για έλεγχο πόθεν έσχες. «Συνεπώς, και ως προς αυτό το σκέλος, τα δημοσιεύματα είναι ανακριβή» προσθέτει.

Η διαδικασία ελέγχου κάποιων εξ αυτών των υποθέσεων είναι σε εξέλιξη και η υπόθεση του κ. Κικίλια είναι στις 531 στοχευμένες υποθέσεις. Παράλληλα προστίθεται ότι ο κ. Κικίλιας προσκόμισε κατόπιν της σχετικής πρόσκλησης στις 15/4/2013 στην αρμόδια ΔΟΥ Γλυφάδας, πλήρη στοιχεία δικαιολόγησης. Τα στοιχεία αυτά ελέγχονται με την τωρινή διαδικασία.

Καταλήγοντας το υπουργείο αναφέρει ότι η ολοκλήρωση των ελέγχων θα γίνει το συντομότερο δυνατό, ώστε να μην υπάρχει καμία δυνατότητα παρερμηνείας. «Υπενθυμίζουμε, όμως, ότι πριν την ολοκλήρωση του ελέγχου είναι λάθος να θεωρηθεί πως υπάρχει παραβατική συμπεριφορά. Προς τούτο, θυμίζουμε ότι στις 44 υποθέσεις που πρόσφατα ελέγχθηκαν μόνο οι 12 (27%) κατέδειξαν αποκρυβέντα εισοδήματα. Η πλειοψηφία, συνεπώς, παρείχε πλήρη δικαιολόγηση των ποσών των εμβασμάτων».

Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Κικίλιας νωρίτερα, αντέδρασε έντονα σχετικά με τα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για έμβασμά του στο εξωτερικό, με τον βουλευτή της ΝΔ, να προαναγγέλλει νομική δράση.

«Με έκπληξη διαβάζω δημοσιεύματα για έμβασμα μου στο εξωτερικό που δήθεν δεν δικαιολογείται από το πόθεν έσχες μου. Τα χρήματα μου προέρχονται από τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες πολύ πριν την ενασχόληση μου με την πολιτική (επαγγελματικό μπάσκετ, ιατρική) είναι φορολογημένα στο σύνολο τους, βρίσκονται σε ελληνικές τράπεζες και είναι δηλωμένα στο πόθεν έσχες μου» τόνισε ο κ. Κικίλιας.

«Πορεύομαι με την τιμή και την υπόληψη μου, που κανένας δεν μπορεί και δεν δέχομαι να αμφισβητήσει. Δεν συνηθίζω να χρησιμοποιώ ένδικα μέσα αλλά το θέμα είναι βαθύτατα πολιτικό και στις συκοφαντίες προς το πρόσωπο μου επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου» ανέφερε στη δήλωσή του.

Πηγή: NewPost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: