Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Στάση υψηλού ήθους από φοιτήτρια της Στρατονίκης

Θαρραλέα απάντηση προς τη διοίκηση της «Ελληνικός Χρυσός Α.Ε.»


Βικτώρια Λάμπρου / Στρατονίκη Χαλκιδικής / Τ.Κ. 63083

Προς κ. Πέτρο Στρατουδάκη, Ελληνικός Χρυσός Α.Ε. ΣΤΡΑΤΩΝΙ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

Κύριε Στρατουδάκη, ο Πρόεδρος του δ.δ. Στρατονίκης κ. Μπρίκος Χρήστος μου ενεχείρισε την Παρασκευή 18-12-2009 κλειστό φάκελο με αποστολέα την Ελληνικός Χρυσός Α.Ε., ο οποίος όπως μου ανέφερε περιέχει το χρηματικό ποσό των 300 ευρώ εκ μέρους της παραπάνω εταιρίας, ως δώρο για την είσοδό μου στην Ιατρική Σχολή του Α.Π.Θ.

Επειδή όμως εγώ δεν συμφωνώ με την πολιτική και τις ενέργειες της εταιρίας σας σχετικά με την εξόρυξη κάτω από το χωριό μου και το σπίτι μου αλλά και με όλο το σχέδιό της αναφορικά με τις ΣΚΟΥΡΙΕΣ, ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ, ΜΑΔΕΜ-ΛΑΚΚΟ, ΜΑΥΡΕΣ ΠΕΤΡΕΣ κλπ και το τραγικό περιβαλλοντικό μέλλον που επιδιώκετε για τον τόπο μου, είμαι υποχρεωμένη να σας επιστρέψω πίσω αυτό το ποσό διότι αν το κρατήσω προδίδω τις απόψεις μου και τα όνειρα που έχω για τον τόπο μου. Σίγουρα δε αυτές οι απόψεις είναι αντίθετες με αυτές που εσείς και η ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΑΕ θέλετε να επιβάλετε στην περιοχή της ΒΑ Χαλκιδικής και σε βάρος του περιβάλλοντός της.

Στρατονίκη 22-12-2009

Πηγή: Στρατονίκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: