Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Βροντερό όχι του Ευγένιου Χαϊτίδη ενώ είχε συμπεριληφθεί στο ψηφοδέλτιο του Νομού Σερρών



Αγαπητές Συμπατριώτισσες, Αγαπητοί Συμπατριώτες ΣΕΡΡΑΙΕΣ και ΣΕΡΡΑΙΟΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ, η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ δίνει για μια ακόμη φορά τη ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ με αρχηγό τον ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ. Όπως επί 35η συνεχή χρόνια, έτσι και τώρα είναι αυτονόητη η στράτευση όλων μας στον ΚΟΙΝΟ ΑΓΩΝΑ για τη ΝΙΚΗ.

Στις εκλογές του 2007 τα αθέμιτα μέσα, η λασπολογία στο πρόσωπο μου, η εκ των ένδον υπονόμευση μου και κυρίως οι τεράστιες <<αντιπαροχές>> που διέθεσαν ορισμένοι εναντίον μου, προκάλεσαν τη μη επανεκλογή μου.Όμως ποτέ δεν μίλησα δημόσια, θέλοντας να διαφυλάξω την παράταξη και την κυβέρνηση από την κατηγορία της εσωστρέφειας.

Με το κεφάλι ψηλά και τη σκέψη στο καθήκον και κυρίως με την Αγάπη και την στήριξη των στελεχών και ψηφοφόρων μου ,είχα την τιμή να εκλέγομαι επί 15 συνεχή χρόνια. Αποφάσισα αρχικά να μετάσχω και στην εκλογική μάχη της 4-10-2009 Όμως διάφορα γεγονότα και έγκυρες πληροφορίες των δυο τελευταίων ημερών με οδηγούν στο συμπέρασμα ότι και τώρα θα χρησιμοποιηθούν εναντίον μου τα ίδια ανεπίτρεπτα μέσα πακτωλός χρημάτων, λασπολογία και κατασυκοφάντηση μου (όπως πχ ότι δήθεν προσχώρησα πλέον σε άλλο κόμμα).

Προκειμένου να μην αναγκαστώ να απαντήσω αποκαλύπτοντας τώρα πρόσωπα και πράγματα, δημιουργώντας την εικόνα εσωστρέφειας αυτή την τόσο δύσκολη για την παράταξή μας στιγμή ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΑΣΧΩ ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ της 4-10-2009Όμως ως απλός και πιστός μαχητής θα αγωνιστώ για τη ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και του προέδρου ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ. Ευχαριστώ για μια ακόμη φορά τους Σερραίους ψηφοφόρους που επί 15 χρόνια με τίμησαν με την ψήφο τους.

Ευχαριστώ όσους συνεργάτες μου στάθηκαν πιστοί και έντιμοι στο πλευρό μου, χωρίς να παρασυρθούν από τις <<Σειρήνες του Κακού>>. Θα συνεχίσω να ενδιαφέρομαι για την παράταξη και ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΕΡΡΑΙΟΥΣ όπως πάντα, είτε ως βουλευτής είτε όχι, όπως τα τελευταία 2 χρόνια, με πλήρη λειτουργία του γραφείου μου. Έχω εμπιστοσύνη ότι, οι ψηφοφόροι που με τίμησαν με την ψήφο τους θα επιλέξουν ελευθέρα τους πιο ικανούς αλλά κυρίως τους πιο έντιμους.

Πολύ φιλικά τους παρακαλώ να ρωτήσουν όσους, ως <<κυνηγοί ψήφων>> τους πλησιάσουν αυτές τις ημέρες : Το κάνουν από αγνό ιδεολογικό ενδιαφέρον η έναντι <<ανταλλαγμάτων>> και <<αμοιβών>>; Τους παρακαλώ να ερευνήσουν από πού προέρχονται οι τεράστιες <<αντιπαροχές>> που διατέθησαν στις εκλογές του 2007 και ποιος κάλυψε τα έξοδα (και ενδεχομένως την αμοιβή) στρατιάς κομματαρχών, που σάρωσαν το νομό και υπόσχονταν στους πάντες τα πάντα;

Τους παρακαλώ να απαλλάξουν επί τέλους το Νομό μας από την κατάρα και τους εκβιασμούς των κάθε είδους <<μεγαλοπαραγόντων>> και <<ομάδων>>. Τους παρακαλώ να αξιολογήσουν τις μυστικές συναντήσεις και τις ίντριγκες του 2006 και του 2007, όπως αποκάλυψε γνωστός εκδότης και σχολίασε ιδιοκτήτης τηλεοπτικού σταθμού προ ημερών χωρίς να διαψευσθούν.

Τέλος ζητώ από την κομματική οργάνωση της ΝΔ στις Σέρρες να περιορισθεί στα καθήκοντα της, διότι διαφορετικά διασπά τη βάση και εκθέτει την παράταξη. Με τη σκέψη και όλες μου τις δυνάμεις στη νίκη της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

Σας Ευχαριστώ

ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΧΑΪΤΙΔΗΣ
τ. βουλευτής Σερρών

Απίστευτες καταγγελίες από τον πρώην βουλευτή Ευγένιο Χαϊτίδη.

Αφού έφυγε και ο Χαϊτίδης καταλαβαίνετε τι γίνεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια: