Με μεγάλες προσδοκίες συμμετείχε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής στην μεγαλύτερη τουριστική έκθεση στο Βερολίνο (ITB 2015) που πραγματοποιήθηκε 4-8 Μαρτίου 2015. Προσδοκίες οι οποίες επαληθεύτηκαν από την επισκεψιμότητα, το τεράστιο ενδιαφέρον των επαγγελματιών του τουρισμού και την εμπιστοσύνη που έδειξε το γερμανικό κοινό καθ' όλη τη διάρκεια της έκθεσης.
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε ως συν-εκθέτης στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού προβάλλοντας τις ομορφιές και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Χαλκιδικής. Τον Οργανισμό εκπροσώπησαν ο Πρόεδρός του και Πρόεδρος των ξενοδοχείων Χαλκιδικής, κ. Γρηγόρης Τάσιος, ο διευθυντής του, κ. Γιώργος Μπρουτζάς, η διευθύντρια μάρκετινγκ, κα. Τάνια Ακριτίδου καθώς και μεγάλος αριθμός ξενοδόχων και τουριστικών πρακτόρων από όλες τις περιοχές της Χαλκιδικής.
Επικεφαλής της αποστολής ήταν ο Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής και θεματικός Αντιπεριφερειάρχης τουρισμού της ΠΚΜ, κ. Ιωάννης Γιώργος, ο οποίος μαζί με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Απόστολο Τζιτζικώστα έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα στη συμμετοχή ολόκληρης της Κεντρικής Μακεδονίας στην ITB 2015.
Καθ' όλη τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν σειρά προκαθορισμένων συναντήσεων με δημοσιογράφους, θεματικούς τουριστικούς πράκτορες, εταιρίες
α) που εξειδικεύονται στην προβολή προορισμών μέσω του Διαδικτύου - social media και
β) στην ανάλυση στατιστικών δεδομένων προορισμών (ικανοποίηση τουριστών κλπ.). Επίσης, έγινε ενημέρωση από τον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων του Οργανισμού στη Γερμανία, Mr. Karsten Voss προς τα μέλη του Οργανισμού, που συνοδεύτηκε από συζητήσεις και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τη φετινή τουριστική περίοδο.
Τα στελέχη του Οργανισμού συναντήθηκαν με την Διευθύντρια του γραφείου του ΕΟΤ στη Γερμανία, κα. Ευτυχία Αϊβαλιώτου, ο οποία έκανε ενημέρωση για τις τάσεις της γερμανικής αγοράς καθώς και για την ικανοποιητική κίνηση των κρατήσεων η οποία αυτή τη στιγμή για τη Χαλκιδική κυμαίνεται στο +5% - +7% σε σύγκριση με το 2014. Επίσης συμφωνήθηκε να γίνουν συνέργειες προβολής για την προώθηση της Χαλκιδικής κυρίως στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Στο πλαίσιο της έκθεσης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής συμμετείχε στην εκδήλωση «Culinary Destination Circle» που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 5 Μαρτίου σε συνεργασία με την Μarketing Greece. Στην εκδήλωση συμμετείχαν Γερμανοί δημοσιογράφοι οι οποίοι ενημερώθηκαν για τη γαστρονομία της Χαλκιδικής και είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα τοπικά προϊόντα της περιοχής.
Σημαντική ήταν η συνάντηση μεταξύ της Αναπληρώτριας Υπουργού Τουρισμού, κας Έλενας Κουντουρά, με τον Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής κ. Γιώργο και τον Πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού κ. Τάσιο. Στη συνάντηση αυτή συζητήθηκε η εντονότερη προβολή της βορείου Ελλάδας σε σχέση με τον οδικό τουρισμό από τις χώρες της κεντρικής Ευρώπης καθώς και τα σημαντικά προβλήματα των υποδομών των συνοριακών σταθμών. Η υπουργός δεσμεύτηκε το επόμενο διάστημα κατόπιν και δικού μας υπομνήματος να συζητήσει το θέμα με τους αντίστοιχους υπηρεσιακούς παράγοντες.
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε ως συν-εκθέτης στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού προβάλλοντας τις ομορφιές και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Χαλκιδικής. Τον Οργανισμό εκπροσώπησαν ο Πρόεδρός του και Πρόεδρος των ξενοδοχείων Χαλκιδικής, κ. Γρηγόρης Τάσιος, ο διευθυντής του, κ. Γιώργος Μπρουτζάς, η διευθύντρια μάρκετινγκ, κα. Τάνια Ακριτίδου καθώς και μεγάλος αριθμός ξενοδόχων και τουριστικών πρακτόρων από όλες τις περιοχές της Χαλκιδικής.
Επικεφαλής της αποστολής ήταν ο Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής και θεματικός Αντιπεριφερειάρχης τουρισμού της ΠΚΜ, κ. Ιωάννης Γιώργος, ο οποίος μαζί με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Απόστολο Τζιτζικώστα έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα στη συμμετοχή ολόκληρης της Κεντρικής Μακεδονίας στην ITB 2015.
Καθ' όλη τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν σειρά προκαθορισμένων συναντήσεων με δημοσιογράφους, θεματικούς τουριστικούς πράκτορες, εταιρίες
α) που εξειδικεύονται στην προβολή προορισμών μέσω του Διαδικτύου - social media και
β) στην ανάλυση στατιστικών δεδομένων προορισμών (ικανοποίηση τουριστών κλπ.). Επίσης, έγινε ενημέρωση από τον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων του Οργανισμού στη Γερμανία, Mr. Karsten Voss προς τα μέλη του Οργανισμού, που συνοδεύτηκε από συζητήσεις και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τη φετινή τουριστική περίοδο.
Τα στελέχη του Οργανισμού συναντήθηκαν με την Διευθύντρια του γραφείου του ΕΟΤ στη Γερμανία, κα. Ευτυχία Αϊβαλιώτου, ο οποία έκανε ενημέρωση για τις τάσεις της γερμανικής αγοράς καθώς και για την ικανοποιητική κίνηση των κρατήσεων η οποία αυτή τη στιγμή για τη Χαλκιδική κυμαίνεται στο +5% - +7% σε σύγκριση με το 2014. Επίσης συμφωνήθηκε να γίνουν συνέργειες προβολής για την προώθηση της Χαλκιδικής κυρίως στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Στο πλαίσιο της έκθεσης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής συμμετείχε στην εκδήλωση «Culinary Destination Circle» που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 5 Μαρτίου σε συνεργασία με την Μarketing Greece. Στην εκδήλωση συμμετείχαν Γερμανοί δημοσιογράφοι οι οποίοι ενημερώθηκαν για τη γαστρονομία της Χαλκιδικής και είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα τοπικά προϊόντα της περιοχής.
Σημαντική ήταν η συνάντηση μεταξύ της Αναπληρώτριας Υπουργού Τουρισμού, κας Έλενας Κουντουρά, με τον Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής κ. Γιώργο και τον Πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού κ. Τάσιο. Στη συνάντηση αυτή συζητήθηκε η εντονότερη προβολή της βορείου Ελλάδας σε σχέση με τον οδικό τουρισμό από τις χώρες της κεντρικής Ευρώπης καθώς και τα σημαντικά προβλήματα των υποδομών των συνοριακών σταθμών. Η υπουργός δεσμεύτηκε το επόμενο διάστημα κατόπιν και δικού μας υπομνήματος να συζητήσει το θέμα με τους αντίστοιχους υπηρεσιακούς παράγοντες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου