Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Αρνήθηκε να στηρίξει Καλαφάτη ο Τζιτζικώστας: «Εγώ ψηφίζω στο χωριό μου»

Σκληραίνει το «αντάρτικο» και αποστασιοποιείται όλο και περισσότερο από τη ΝΔ ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, ο οποίος τη Δευτέρα επιτέθηκε στη Συγγρού λέγοντας ότι «στη ΝΔ άλλαξαν απόψεις για το μνημόνιο».

 Στην τηλεοπτική του παρέμβαση στον ΣΚΑΪ ο Τζιτζικώστας απέφυγε να αναφέρει ότι ανήκει στη ΝΔ και αρνήθηκε να υποστηρίξει την επιλογή της Συγγρού στο πρόσωπο του Σταύρου Καλαφάτη για τον Δήμο της Θεσσαλονίκης.

Ερωτηθείς να πει ποιον προτιμά για τον Δήμο Θεσσαλονίκης, τον Γιάννη Μπουτάρη ή τον Σταύρο Καλαφάτη, ο Τζιτζικώστας απάντησε χαρακτηριστικά: «Εγώ ψηφίζω στη Βραχιά, στο χωριό μου».

«Δεν υπάρχουν κομματικές ταμπέλες... υπηρετώ τον κόσμο ανεξάρτητα από ταμπέλες. Τα κόμματα πρέπει να αφήσουν την αυτοδιοίκηση ελεύθερη... Να μην αποφασίζει η Αθήνα για τη Μακεδονία» πρόσθεσε ο Τζιτζικώστας

«Δεν αποκλείω καμία κομματική στήριξη από έχω ζητήσει τον κόσμο να μας ψηφίσει για το έργο μας και όσα λέμε, και το συγκεκριμένο σχέδιο μας για τη Μακεδονία. Ήμασταν πρώτοι σε εκταμίευση κονδυλίων του ΕΣΠΑ» υποστήριξε.

Ο Απόστολος Τζιτζικώστας υπαινίχθηκε ότι είναι πιθανόν η υποψηφιότητα του για την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να «κόπηκε» από το ΠΑΣΟΚ, λόγω της περιβόητης δήλωσής του περί «εγκληματικής οργάνωσης».

«Δεν μπορώ να το πω αυτό, περνούν πολλά από το μυαλό μου» σχολίασε με νόημα.

«Είναι δυνατόν να πιστεύω ότι το μνημόνιο αποτελεί λύση, όταν δεν το πιστεύει η Ευρώπη; (...) Είμαι υπέρ της ευρωπαϊκή προοπτικής, είμαι υπέρ των μεταρρυθμίσεων, αλλά δεν φέρνουν αποτελέσματα αυτά τα μέτρα» διερωτήθηκε. Ερωτηθείς αν στη Συγγρού άλλαξαν απόψεις για το Μνημόνιο ανέφερε χαρακτηριστικά «δεν άλλαξαν απόψεις;».

Όσον αφορά το ενδεχόμενο στήριξης από τη Χρυσή Αυγή, αρκέστηκε να αναφέρει ότι η οργάνωση «έχει ανακοινώσει τους συνδυασμούς της».

Πηγή: TheInsider

Δεν υπάρχουν σχόλια: