Μείζον θέμα στην κυβέρνηση Παπαδήμου. Υπουργός του ΠΑΣΟΚ καταψήφισε νομοσχέδιο και μούγκα στη στρούγκα...
Διχάζει το Υπουργικό Συμβούλιο η ρύθμιση για την απελευθέρωση των ταξί και, για πρώτη φορά απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου δεν θα είναι ομόφωνη, αλλά κατά πλειοψηφία, αφού ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας Γιάννης Ραγκούσης καταψήφισε στο Υπουργικό τη ρύθμιση του διαδόχου στο υπουργείο Μεταφορών, Μάκη Βορίδη.
Ο κ. Ραγκούσης, μάλιστα, αναμένεται να μην ψηφίσει και στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, το οποίο χαρακτήρισε στο Υπουργικό Συμβούλιο ως «θλιβερή εξαίρεση που προστατεύει τα στενά συμφέροντα μιας μικρής ολιγαρχίας, μια θλιβερή εξαίρεση κοινωνικά άδικη και πολιτικά ανήθικη».
Ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας κατέθεσε τις απόψεις του στο Υπουργικό Συμβούλιο, οι οποίες συνίστανται στα εξής τέσσερα σημεία:
Το νομοσχέδιο αντιμετωπίζει την δημόσια περιουσία, όπως είναι οι άδειες επιβατηγών οχημάτων δημοσίας χρήσης, ως ιδιωτική περιουσία του κατόχου, η οποία μεταβιβάζεται, κληρονομείται και δωρίζεται, άρα διατηρείται η «μαύρη» αγορά, η παραοικονομία και η φοροδιαφυγή.
Με το εφεύρημα του αλγόριθμου, δεν δίνεται καμία νέα άδεια στην Αττική, στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας.
Κλείνει πριν καν ανοίξει και η αγορά των ειδικής μίσθωσης οχημάτων (εννεαθέσιων τουριστικών προμισθωμένων).
Οι έδρες των ταξί παραμένουν, πλην Αττικής, οι προ-Καποδίστρια Τοπικές κοινότητες και δεν λαμβάνεται υπόψη η νέα διοικητική δομή της χώρας.
Επίσης, ο κ. Ραγκούσης είπε ότι με το νομοσχέδιο αυτό οι εταιρείες ταξί θα μπορούν να έχουν έως το 10% των αδειών, πχ στην Αττική, ενώ το νομοσχέδιο που είχε εισηγηθεί εκείνος, ως υπουργός Μεταφορών, προέβλεπε τη δυνατότητα για δέκα άδειες ανά εταιρεία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι υπουργοί Ν.Σηφουνάκης, Γ.Παπακωνσταντίνου, Π.Γερουλάνος και Δ.Ρέππας έθεσαν στην εν εξελίξει συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου, θέμα για τις ειδικές μισθώσεις των τουριστικών ταξί, προτείνοντας να υπάρξει και η κατηγορία των εννεαθέσιων ταξί.
Ο κ. Ραγκούσης, μάλιστα, αναμένεται να μην ψηφίσει και στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, το οποίο χαρακτήρισε στο Υπουργικό Συμβούλιο ως «θλιβερή εξαίρεση που προστατεύει τα στενά συμφέροντα μιας μικρής ολιγαρχίας, μια θλιβερή εξαίρεση κοινωνικά άδικη και πολιτικά ανήθικη».
Ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας κατέθεσε τις απόψεις του στο Υπουργικό Συμβούλιο, οι οποίες συνίστανται στα εξής τέσσερα σημεία:
Το νομοσχέδιο αντιμετωπίζει την δημόσια περιουσία, όπως είναι οι άδειες επιβατηγών οχημάτων δημοσίας χρήσης, ως ιδιωτική περιουσία του κατόχου, η οποία μεταβιβάζεται, κληρονομείται και δωρίζεται, άρα διατηρείται η «μαύρη» αγορά, η παραοικονομία και η φοροδιαφυγή.
Με το εφεύρημα του αλγόριθμου, δεν δίνεται καμία νέα άδεια στην Αττική, στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας.
Κλείνει πριν καν ανοίξει και η αγορά των ειδικής μίσθωσης οχημάτων (εννεαθέσιων τουριστικών προμισθωμένων).
Οι έδρες των ταξί παραμένουν, πλην Αττικής, οι προ-Καποδίστρια Τοπικές κοινότητες και δεν λαμβάνεται υπόψη η νέα διοικητική δομή της χώρας.
Επίσης, ο κ. Ραγκούσης είπε ότι με το νομοσχέδιο αυτό οι εταιρείες ταξί θα μπορούν να έχουν έως το 10% των αδειών, πχ στην Αττική, ενώ το νομοσχέδιο που είχε εισηγηθεί εκείνος, ως υπουργός Μεταφορών, προέβλεπε τη δυνατότητα για δέκα άδειες ανά εταιρεία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι υπουργοί Ν.Σηφουνάκης, Γ.Παπακωνσταντίνου, Π.Γερουλάνος και Δ.Ρέππας έθεσαν στην εν εξελίξει συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου, θέμα για τις ειδικές μισθώσεις των τουριστικών ταξί, προτείνοντας να υπάρξει και η κατηγορία των εννεαθέσιων ταξί.
Πηγή: DefenceNet
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου