Μαριάννα Τζάννε
To ξεκαθαρίζει ο Βορίδης
Ολίγη από τις επενδύσεις στους οδικούς άξονες, τις νέες νομοθετικές πρωτοβουλίες του υπουργείου αλλά και προτροπή να ξεμπλοκάρει η επένδυση χρυσού στην Θράκη περιελάμβανε η παρθενική εμφάνιση του υπουργού Υποδομών κ. Μάκη Βορίδη στους διαπιστευμένους δημοσιογράφους του υπουργείου.
Από την συζήτηση δεν έλειψαν ούτε οι ασαφείς αναφορές για την απελευθέρωση των ταξί που για άλλη μια φορά ο υπουργός άφησε να εννοηθεί ότι θα υπάρξει τροποποίηση του θεσμικού πλαισίου με κριτήρια συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά ενώ εκτίμησε ότι πιθανότητα πριν τα Χριστούγεννα θα υπάρξει η νέα νομοθετική πρόταση η οποία θα περιλαμβάνει και τα φορτηγά.
Ήξεις αφίξεις εμφανίστηκε ο κ. Βορίδης στο θέμα των οδικών αξόνων.
Μίλησε για επανέναρξη των διαπραγματεύσεων μεταξύ τραπεζών, εργολάβων και υπουργείου που όπως είπε είχαν ατονήσει, άφησε να εννοηθεί ότι οι τράπεζες παίζουν τα δικά τους παιχνίδια που συνδέονται με το γενικότερο οικονομικό περιβάλλον και μίλησε για περίπου 20 ανοικτά ζητήματα που συνδέονται με τα έργα και χρειάζεται να επιλυθούν.
Όπως είπε «υπάρχουν ζητήματα διεκδικήσεων από τις παραχωρησιούχους, τεχνικά ζητήματα, ζητήματα επιτοκίων, αποδόσεων ζητήματα διοδίων, υπάρχουν χίλια ζητήματα».
Ειδικά πάντως στο θέμα των διοδίων έκοψε την συζήτηση που είχε ξεκινήσει προ διετίας το υπουργείο Υποδομών για μείωση των διοδίων, έχοντας στο πλευρό του τον υφυπουργό Υποδομών κ. Γιάννη Μαγκριώτη, ο οποίος απέφυγε κάθε αναφορά στο θέμα.
«Δεν πρόκειται να πάω σ’ αυτή τη συζήτηση, με αίτημα τη μείωση των διοδίων. Υπάρχουν ενδεχομένως ζητήματα τοπικά τα οποία θα τα δούμε» είπε ο κ. Βορίδης όταν όμως ρωτήθηκε από το protothema.gr πώς τοποθετείται σε πρόταση που έχει κατατεθεί από το υπουργείου του για μείωση κατά 50% στα διόδια των Αφιδνών απέφυγε να απαντήσει δηλώνοντας ότι η συζήτηση για τα έργα δεν θα γίνει on camera!
Έκπληξη προκάλεσε η αναφορά του υπουργού υποδομών στην συνάντηση που είχε με τον Καναδό Πρέσβη για την επένδυση των Χρυσωρυχείων Θράκης στο νομό Έβρου. Η επένδυση είχε πάρει θετική γνωμοδότηση από το Invest In Greece για να ενταχθεί στο fast truck αλλά κόλλησε λόγω πολιτικών πιέσεων αλλά και έντονων αντιδράσεων από τοπικούς φορείς που αντιστέκονται στην επένδυση για περιβαλλοντικούς όρους.
Ο κ. Βορίδης πάντως τάχθηκε ανοικτά υπέρ της υλοποίησης της επένδυσης, επισημαίνοντας ότι η Ελλάδα πρέπει να χαράξει ένα δρόμο φιλικό προς τις ξένες επενδύσεις.
Ας σημειωθεί ότι την ίδια μέρα έγινε γνωστό ότι η μητρική Καναδική εταιρεία των Χρυσωρυχείων Θράκης «Eldorado Gold» φλερτάρει ανοικτά με την εξαγορά της «European Goldfield», η οποία διαχειρίζεται τα μεταλλεία Κασσάνδρας της Ελληνικός Χρυσός, με την συμμετοχή του Κατάρ.
To ξεκαθαρίζει ο Βορίδης
Ολίγη από τις επενδύσεις στους οδικούς άξονες, τις νέες νομοθετικές πρωτοβουλίες του υπουργείου αλλά και προτροπή να ξεμπλοκάρει η επένδυση χρυσού στην Θράκη περιελάμβανε η παρθενική εμφάνιση του υπουργού Υποδομών κ. Μάκη Βορίδη στους διαπιστευμένους δημοσιογράφους του υπουργείου.
Από την συζήτηση δεν έλειψαν ούτε οι ασαφείς αναφορές για την απελευθέρωση των ταξί που για άλλη μια φορά ο υπουργός άφησε να εννοηθεί ότι θα υπάρξει τροποποίηση του θεσμικού πλαισίου με κριτήρια συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά ενώ εκτίμησε ότι πιθανότητα πριν τα Χριστούγεννα θα υπάρξει η νέα νομοθετική πρόταση η οποία θα περιλαμβάνει και τα φορτηγά.
Ήξεις αφίξεις εμφανίστηκε ο κ. Βορίδης στο θέμα των οδικών αξόνων.
Μίλησε για επανέναρξη των διαπραγματεύσεων μεταξύ τραπεζών, εργολάβων και υπουργείου που όπως είπε είχαν ατονήσει, άφησε να εννοηθεί ότι οι τράπεζες παίζουν τα δικά τους παιχνίδια που συνδέονται με το γενικότερο οικονομικό περιβάλλον και μίλησε για περίπου 20 ανοικτά ζητήματα που συνδέονται με τα έργα και χρειάζεται να επιλυθούν.
Όπως είπε «υπάρχουν ζητήματα διεκδικήσεων από τις παραχωρησιούχους, τεχνικά ζητήματα, ζητήματα επιτοκίων, αποδόσεων ζητήματα διοδίων, υπάρχουν χίλια ζητήματα».
Ειδικά πάντως στο θέμα των διοδίων έκοψε την συζήτηση που είχε ξεκινήσει προ διετίας το υπουργείο Υποδομών για μείωση των διοδίων, έχοντας στο πλευρό του τον υφυπουργό Υποδομών κ. Γιάννη Μαγκριώτη, ο οποίος απέφυγε κάθε αναφορά στο θέμα.
«Δεν πρόκειται να πάω σ’ αυτή τη συζήτηση, με αίτημα τη μείωση των διοδίων. Υπάρχουν ενδεχομένως ζητήματα τοπικά τα οποία θα τα δούμε» είπε ο κ. Βορίδης όταν όμως ρωτήθηκε από το protothema.gr πώς τοποθετείται σε πρόταση που έχει κατατεθεί από το υπουργείου του για μείωση κατά 50% στα διόδια των Αφιδνών απέφυγε να απαντήσει δηλώνοντας ότι η συζήτηση για τα έργα δεν θα γίνει on camera!
Έκπληξη προκάλεσε η αναφορά του υπουργού υποδομών στην συνάντηση που είχε με τον Καναδό Πρέσβη για την επένδυση των Χρυσωρυχείων Θράκης στο νομό Έβρου. Η επένδυση είχε πάρει θετική γνωμοδότηση από το Invest In Greece για να ενταχθεί στο fast truck αλλά κόλλησε λόγω πολιτικών πιέσεων αλλά και έντονων αντιδράσεων από τοπικούς φορείς που αντιστέκονται στην επένδυση για περιβαλλοντικούς όρους.
Ο κ. Βορίδης πάντως τάχθηκε ανοικτά υπέρ της υλοποίησης της επένδυσης, επισημαίνοντας ότι η Ελλάδα πρέπει να χαράξει ένα δρόμο φιλικό προς τις ξένες επενδύσεις.
Ας σημειωθεί ότι την ίδια μέρα έγινε γνωστό ότι η μητρική Καναδική εταιρεία των Χρυσωρυχείων Θράκης «Eldorado Gold» φλερτάρει ανοικτά με την εξαγορά της «European Goldfield», η οποία διαχειρίζεται τα μεταλλεία Κασσάνδρας της Ελληνικός Χρυσός, με την συμμετοχή του Κατάρ.
Πηγή: Πρώτο Θέμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου