Χωρίς πιλότους έχουν μείνει τα πυροσβεστικά αεροπλάνα μετά την ακατανόητη απόφαση του πρώην πλέον υπουργού Εθνικής Άμυνας, Πάνου Μπεγλίτη, να τους απολύσει δημιουργώντας έτσι προβλήματα στην συγκεκριμένη Μοίρα πυροσβεστικών αεροσκαφών.
Πριν από ένα μήνα περίπου (7 Νοεμβρίου) ανακοινώθηκε η απόλυση από τις τάξεις του στρατεύματος και ειδικά από τη Πολεμική Αεροπορία 32 αξιωματικών πιλότων οι οποίοι ήταν κάτω των 60 ετών και κάποιοι κάτω των 30 ετών σύνολο υπηρεσίας.
Το μεγαλύτερο ποσοστό υπηρετούσαν στα πυροσβεστικά αεροσκάφη και ελικόπτερα. Ο λόγος ήταν ότι εξέλειπαν οι λόγοι για τους οποίους προσελήφθησαν, πλην όμως τα πυροσβεστικά αεροσκάφη συνεχίζουν να πετούν και δυστυχώς οι φωτιές θα συνεχίσουν να καταστρέφουν τον πλούτο της χώρας.
Πριν από ένα μήνα περίπου (7 Νοεμβρίου) ανακοινώθηκε η απόλυση από τις τάξεις του στρατεύματος και ειδικά από τη Πολεμική Αεροπορία 32 αξιωματικών πιλότων οι οποίοι ήταν κάτω των 60 ετών και κάποιοι κάτω των 30 ετών σύνολο υπηρεσίας.
Το μεγαλύτερο ποσοστό υπηρετούσαν στα πυροσβεστικά αεροσκάφη και ελικόπτερα. Ο λόγος ήταν ότι εξέλειπαν οι λόγοι για τους οποίους προσελήφθησαν, πλην όμως τα πυροσβεστικά αεροσκάφη συνεχίζουν να πετούν και δυστυχώς οι φωτιές θα συνεχίσουν να καταστρέφουν τον πλούτο της χώρας.
Η εμπειρία των χειριστών που απολύθηκαν θέλει αρκετό χρόνο να αντικατασταθεί από νέους πιλότους. Επίσης, οι πιλότοι των κάτω 30 ετών υπηρεσίας θα συνταξιοδοτηθούν με πολύ μικρή σύνταξη, δυσανάλογη της υπηρεσίας που έχουν προσφέρει επί τόσα χρόνια.
Όταν ρωτήθηκε ο πρώην ΥΕΘΑ, Π. Μπεγλίτης, γιατί συνέβη αυτό δεν απήντησε. Υπ’ όψιν ότι ένας πιλότος αξιωματικός για συμπληρώσει τα έτη σύνταξης χρειάζεται 30 χρόνια υπηρεσίας.
Επίσης ότι μισθό παίρνουν όταν είναι στην ενεργό υπηρεσία. Τα ίδια θα παίρνουν και σαν συνταξιούχοι εφ’ όσον περάσουν τα 30 χρόνια υπηρεσίας, διότι δεν θα πάρουν εφ’ άπαξ διότι το είχαν πάρει όταν αποστρατεύθηκαν στο παρελθόν.
Η υπογραφή
Επίσης η υπογραφή της εντολής από το πρώην ΥΕΘΑ έγινε στις 7/11/2011 και 10/11/2011 ανέλαβε η καινούρια Διοίκηση του ΥΕΘΑ με υπουργό τον κ. Αβραμόπουλο. Με το καινούριο υπουργό θα μπορούσε να γίνει επανεξέταση του θέματος, τουλάχιστον να είναι η απόλυση με κάποιο χρονικό όριο συνόλου υπηρεσίας.
Επίσης οι πιλότοι οι οποίοι βγήκαν εκτός υπηρεσίας δεν επιβαρύνουν το προϋπολογισμό του ΥΕΘΑ ενώ σε περίπτωση πρόσληψης νέων και ο προϋπολογισμός θα αυξηθεί αλλά οι φωτιές θα υφίστανται χωρίς έμπειρο προσωπικό για να πετάξει τα πυροσβεστικά αεροσκάφη τα οποία βεβαίως οι απερχόμενοι και γνωρίζουν αλλά και τη ζωή τους έπαιξαν κορώνα γράμματα για τη κατάσβεση των πυρκαγιών αλλά και στη προστασία του περιβάλλοντος.
Όταν ρωτήθηκε ο πρώην ΥΕΘΑ, Π. Μπεγλίτης, γιατί συνέβη αυτό δεν απήντησε. Υπ’ όψιν ότι ένας πιλότος αξιωματικός για συμπληρώσει τα έτη σύνταξης χρειάζεται 30 χρόνια υπηρεσίας.
Επίσης ότι μισθό παίρνουν όταν είναι στην ενεργό υπηρεσία. Τα ίδια θα παίρνουν και σαν συνταξιούχοι εφ’ όσον περάσουν τα 30 χρόνια υπηρεσίας, διότι δεν θα πάρουν εφ’ άπαξ διότι το είχαν πάρει όταν αποστρατεύθηκαν στο παρελθόν.
Η υπογραφή
Επίσης η υπογραφή της εντολής από το πρώην ΥΕΘΑ έγινε στις 7/11/2011 και 10/11/2011 ανέλαβε η καινούρια Διοίκηση του ΥΕΘΑ με υπουργό τον κ. Αβραμόπουλο. Με το καινούριο υπουργό θα μπορούσε να γίνει επανεξέταση του θέματος, τουλάχιστον να είναι η απόλυση με κάποιο χρονικό όριο συνόλου υπηρεσίας.
Επίσης οι πιλότοι οι οποίοι βγήκαν εκτός υπηρεσίας δεν επιβαρύνουν το προϋπολογισμό του ΥΕΘΑ ενώ σε περίπτωση πρόσληψης νέων και ο προϋπολογισμός θα αυξηθεί αλλά οι φωτιές θα υφίστανται χωρίς έμπειρο προσωπικό για να πετάξει τα πυροσβεστικά αεροσκάφη τα οποία βεβαίως οι απερχόμενοι και γνωρίζουν αλλά και τη ζωή τους έπαιξαν κορώνα γράμματα για τη κατάσβεση των πυρκαγιών αλλά και στη προστασία του περιβάλλοντος.
Πηγή: Ελπίδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου