Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

Υπέγραψε ο Ντάλα Μπόνα!


Ο Σαμουέλε Ντάλα Μπόνα αποτελεί τη νέα μεγάλη μεταγραφή του Ηρακλή! Ο Ιταλός άσος έφτασε το μεσημέρι της Παρασκευής (7/8) στη Θεσσαλονίκη και λίγο αργότερα υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο, με τον «γηραιό», στον οποίο θα αγωνιστεί τον επόμενο χρόνο, με τη μορφή δανεισμού από τη Νάπολι.

Στο αεροδρόμιο, τον Ντάλα Μπόνα υποδέχθηκε ο τεχνικός διευθυντής του Ηρακλή, Ηλίας Πουρσανίδης, αλλά και αντιπροσωπεία των οργανωμένων οπαδών της ομάδας, που τον καλωσόρισαν στην Ελλάδα.

Στο περιθώριο της υπογραφής του συμβολαίου του, ο Ιταλός μίλησε για τη νέα του ομάδα: «Γνωρίζω καλά τον Ηρακλή και έχω την διάθεση να βοηθήσω την ομάδα. Ξέρω και τον Ντίκα που ήταν πέρυσι στην Κατάνια. Θα με βοηθήσει αρκετά αυτό αφού θα μιλάμε την γλώσσα. Θα επιστρέψω στην Ιταλία και από την Δευτέρα θα είμαι εδώ για να ξεκινήσω κανονικά προετοιμασία με τον Ηρακλή».

Ο Ντάλα Μπόνα αποκάλυψε ότι «εδώ και δέκα περίπου ημέρες μιλούσαμε με τον Ηρακλή», ενώ για τον βαθμό ετοιμότητας του επισήμανε: «Τώρα έχω την διάθεση να ξεκινήσω με την ομάδα. Έκανα μία προετοιμασία, έπαιζα σε κάποια φιλικά. Η φόρμα και η ετοιμότητα μου θα έρθει με τον καιρό. Το σημαντικό είναι ότι διάθεση υπάρχει».

Επίσης αναφέρθηκε και στην παρουσία του Μπέπε Σινιόρι παλαιότερα από τους «κυανόλευκους». «Ξέρω ότι έχει περάσει από τον Ηρακλή όμως δεν έχω μιλήσει μαζί του». Όσο για όλα αυτά που θα ήθελε να δώσει στον Ηρακλή, ο Ιταλός μέσος τόνισε: «Για μένα είναι ακόμη μία εμπειρία μετά την Αγγλία και την Ιταλία. Ξέρω ότι πρέπει να δώσω το μάξιμουμ των δυνατοτήτων μου για να βοηθήσω την ομάδα μου και εμένα τον ίδιο».

Πηγή: Εθνοσπόρ

Δεν υπάρχουν σχόλια: