«Μεγέθει τε και ρώμη πάντων διήνεγκεν, ην δε, και θεωρηθείς, φανερόν, ότι Διός παις ην...». Αυτό γράφει από τη δεξιά πλευρά το λεωφορείο του Ηρακλή, με την πινακίδα, «ΝΗΤ 1908». Η “BLUEARENA” σας παρουσιάζει το “blue bus” που ήδη, με τον οδηγό του, τον Θεόδωρο Μελίτο, βρίσκεται στο εξωτερικό και θα είναι εκεί για τις μετακινήσεις της ομάδας. Και εκτός των άλλων, το να κυκλοφορεί το λεωφορείο του Ηρακλή στους ευρωπαϊκούς δρόμους είναι σίγουρα και μια διαφήμιση για την ομάδα.
Πάμε όμως στο ρητό. Είναι από την πλευρά που βρίσκονται οι δύο πόρτες και το διαβάζει κάποιος πολύ εύκολα. Αναφέρεται βεβαίως στον Ηρακλή και λέει (σε μετάφραση πια) ότι… «διέφερε από όλους στο παράστημα και στη δύναμη και από την εμφάνισή του, ήταν φανερό, ότι ήταν γιος του Δία...». Η φράση είναι παρμένη από το έργο του Απολλοδώρου, «Βιβλιοθήκη» και αποδίδει όλη τη δυναμική του ρωμαλέου ήρωα, στον οποίο οφείλει την ονομασία του ο αρχαιότερος βορειοελλαδικός Σύλλογος.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι δεν πρόκειται για ένα απλό μέσο μεταφοράς για τον ποδοσφαιρικό Ηρακλή. Η πρόθεσή του είναι να συμβολίζει πολύ περισσότερα.
Το λεωφορείο της ΠΑΕ Ηρακλής, μπήκε την τελευταία διετία στη ζωή του ποδοσφαιρικού τμήματος. Στα χρώματα της ομάδας φυσικά, με κύριο στίγμα το έντονο «μπλε ρουά» και – βεβαίως – με ψήγματα λευκού.
Κυριαρχεί το όνομα «Ηρακλής» στα ελληνικά και στα αγγλικά αλλά και μία εντυπωσιακή γκραβούρα του Ημίθεου, στο πίσω μέρος.
Στην πινακίδα για παράδειγμα, το “NHT 1908”, δεν είναι τυχαίο ότι επιλέχθηκε το συγκεκριμένο νούμερο, μετά από αίτημα των ανθρώπων της ΠΑΕ όταν το καλοκαίρι του 2007 γινόταν η παραγγελία, γιατί αυτό είναι και το έτος ίδρυσης του συλλόγου
Μέσα, τα καθίσματα είναι αραιά ώστε να είναι άνετα για τους παίκτες. Κυριαρχεί το μπλε ενώ το σήμα του Ηρακλή υπάρχει σε κάθε πανί που βρίσκεται στο προσκέφαλο των επιβατών. Το λεωφορείο έχει δορυφορική τηλεόραση και αυτό είναι πολύ χρήσιμο.
O... "BLUE DRIVER"
Ο οδηγός του λεωφορείου είναι ο Θεόδωρος Μελίτος. Γνωστός και αγαπητός σε όλους στο ποδοσφαιρικό τμήμα, μίλησε στην “BLUEARENA”. «Είμαι επαγγελματίας οδηγός εδώ και 30 χρόνια. Οι συγκινήσεις είναι πολλές. Πρώτος θα αντικρίσω τη χαρά τους μετά από καλό αποτέλεσμα, πρώτος τη θλίψη τους μετά από αρνητική κατάληξη. Μου αρέσει αυτή η ατμόσφαιρα της ομάδας, αυτό το να αισθάνεσαι τόσο έντονα το «εμείς». Δεν αλλάζω με τίποτε όσες συγκινήσεις ζω αυτόν τον καιρό. Έχω γίνει ένα με την ομάδα, ένα με τα παιδιά, χαίρομαι και πονάω μαζί τους. Είναι μεγάλη τρέλα ο Ηρακλής και ελπίζω φέτος να γελάσουμε πολύ περισσότερο».
Μας ξεναγεί, με πιο τεχνικές λεπτομέρειες στο “blue bus”. «Είναι ένα εξαιρετικά αξιόπιστο όχημα για το ρόλο που καλείται να παίξει. Είναι ένα άνετο και σύγχρονο “VOLVO BARBH”, με 380 άλογα και μηχανή “B12”, σουηδικής κατασκευής από τη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία της σκανδιναβικής χώρας. Μάλιστα το αμάξωμα και η μηχανή είναι της “VOLVO” ενώ ιταλικό είναι το σκάφος, από την εταιρία “BARBH”.
Μας περιγράφει κάποια πράγματα για το εσωτερικό του.
"Διαθέτει 39 θέσεις, εξαιρετικά άνετες, καθώς η πρόβλεψη του κατασκευαστή ήταν για 51 θέσεις και εμείς αποφασίσαμε να τις αραιώσουμε, προχωρώντας σε κατασκευαστική παρέμβαση, ώστε οι επιβαίνοντες να είναι άνετοι ακόμη και για μακρινά ταξίδια, ακόμη και μετά από σημαντική κούραση, όπως συμβαίνει με τις υποχρεώσεις των ποδοσφαιριστών μας. Διαθέτει σύστημα κλιματισμού, δύο plasma τηλεοπτικούς δέκτες, που συνδέονται με δορυφορική κεραία και αποκωδικοποιητή συνδρομητικών καναλιών, ώστε να υπάρχει εικόνα από όλα τα αθλητικά γεγονότα».
Και να και τι μας είπε για το ταξίδι. Αναχώρησε την Παρασκευή, 10/7, και μέσω Ηγουμενίτσας θα πάει στη Βενετία. Από εκεί πάει οδικώς μέχρι το Σάλτσμπουργκ και ως το αθλητικό κέντρο, όπου θα καταλύσει η ομάδα, προκειμένου να ξεφορτώσει όλο το αγωνιστικό και προπονητικό υλικό, που θα κουβαλάει με το πούλμαν.
Στη συνέχεια, ταξίδι για το Μόναχο, όπου έχει διανυκτέρευση και την Δευτέρα, 13/7, με το καλό, είναι η παραλαβή της αποστολής από το αεροδρόμιο και προορισμός στο Φούσλσι.
Μετά, εσωτερικές μετακινήσεις για τα φιλικά και ό,τι άλλο χρειαστεί και μετά από 11 μέρες επιστροφή στο αεροδρόμιο του Μονάχου, όταν μετά για τον Θεόδωρο Μελίτο θα αρχίσει το μακρύ ταξίδι της επιστροφής στη Θεσσαλονίκη με το λεωφορείο.
Πηγή: Blue Arena
Κυριακή 12 Ιουλίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου