Τρίτη, 14 Απριλίου 2015

Το βιογραφικό σημείωμα του νέου Περιφεριακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Επώνυμο: Ανανιάδης

Όνομα: Παναγιώτης

Όνομα πατρός: Ζαχαρίας

Ημερομηνία γέννησης: 23-7-1958

Τόπος γέννησης: Βόλος

Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος με την Αργυροπούλου
Σουλτάνα, φυσικό, καθηγήτρια πληροφορικής και
3 παιδιά (1. Βασίλειο, Μηχανικό Η/Υ
και Πληροφορικής Πολυτεχνείου Πάτρας, 2. Αντωνία,
πτυχιούχο Παιδαγωγικού ΑΠΘ-αναπληρώτρια δασκάλα, και 3. Ζαχαρία, σπουδαστή ΙΕΚ. )

Τόπος κατοικίας: Θεσσαλονίκη
Διεύθυνση κατοικίας: Γ. Παπανδρέου 20, 54645 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

 Τηλέφωνο κατοικίας: 2310889541
 Φαξ κατοικίας: 2310889541
Κινητό: 6974702549
Ηλεκτρον. Διευθύνσεις: 1. pananiad@sch.gr
2. pananiad@gmail.com
Ιστοσελίδα: http://ananiadis.blogspot.com

ΣΠΟΥΔΕΣ:

1. Φυσικομαθηματική Σχολή Α.Π.Θ.
Τμήμα Γεωλογικό (πτυχίο 1982)

2. Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Ανοικτή και Εξ
Αποστάσεως Εκπαίδευση (2000-2001)

3. Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση Επιμορφωτών
 στην Παιδαγωγική Αξιοποίηση των
Υπολογιστικών και Δικτυακών Τεχνολογιών
στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Τμήμα
Πληροφορικής Α.Π.Θ. (2000-2001)

4. Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο – Μεταπτυχιακό
Πρόγραμμα Ειδίκευσης (Master of Education 2007) «Σπουδές στην Εκπαίδευση» με Θεματικές Ενότητες: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων και Εκπαιδευτική Έρευνα στην Πράξη (2004-2007)

5. Θεολογική Σχολή – Ποιμαντικό Α.Π.Θ.(πτυχίο 2007)
6. Πιστοποίηση Α και Β Επιπέδου στις ΤΠΕ (2008 & 2012)

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ: Αγγλικά (Proficiency)

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ: Διευθυντής Βιβλιοπωλείου ΜΗΝΥΜΑ Θεσσαλονίκης (1983-84) Σταθμάρχης ΟΣΕ (1984-90)


ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ: Καθηγητής Γεωλόγος(ΠΕ4)
1ου-2ου-7ου Γυμνασίου Κέρκυρας (1990-91)

Καθηγητής Γυμνασίου-Λυκείου
Αργυράδων Κέρκυρας(1991-95) (τη χρονιά 1994-95 διδασκαλία 9 ώρες Πληροφορική με απόφαση ΠΥΣΔΕ Κέρκυρας)

Καθηγητής ΤΕΛ Πολυγύρου(1995-98)

Καθηγητής ΤΕΕ Πολυγύρου και Υπεύθυνος
Αγωγής Υγείας ν. Χαλκιδικής (1998-2000)

Διάθεση-απόσπαση στο Α.Π.Θ. για ετήσιο
 μεταπτυχιακό πρόγραμμα εκπαίδευσης και
υποστήριξης επιμορφωτών με ειδίκευση στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και πολυμέσων στη Δ.Ε. (Ιούνιος 2000-Αύγουστος 2001)

Ενδοσχολική Επιμόρφωση Καθηγητών (ΠΕ4)
στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και
Επικοινωνίας (Σεπτέμβριος 2001 – Αύγουστος
2003, διδασκαλίες 450 ωρών)

Υπεύθυνος Αγωγής Υγείας της Δ/νσης Δ/θμιας
Εκπ/σης Χαλκιδικής (15-3-2002 έως 21-12-2004)

Καθηγητής Εσπερινού Γυμνασίου Πολυγύρου
(22-12-04 έως 30-6-05)

Καθηγητής Επιστημονικού Γραμματισμού
Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Θεσσαλονίκης
(από 1-9-2005 έως 31-8-2010)
Διευθυντής 1ου Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Θεσσαλονίκης – Νεάπολη (1-9-2010-16-8-2011)

Διευθυντής 10ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης – Ευκλείδης (17-8-2011 έως 31-8-2014)

 Διευθυντής 8ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης-Ευκλείδης  μετά από συγχώνευση 10ου και 8ου ΕΠΑΛ (1-9-2014 έως σήμερα)

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ

2 εισηγήσεις με θέμα τη χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών (Βιολογία) στο Γυμνάσιο, 1 εισήγηση με θέμα «Καταναλωτής: ένα διαθεματικό πρόγραμμα στην εκπαίδευση ενηλίκων» και 2 εισηγήσεις με θέμα την Αγωγή Υγείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ: ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ- ΗΜΕΡΙΔΕΣ- ΣΥΝΕΔΡΙΑ-

Α. ΑΝΟΙΚΤΗ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μεταπτυχιακή επιμόρφωση ετήσιας διάρκειας στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Μάρτιος 2000-2001).

Β. ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ετήσιας διάρκειας εκπαίδευσης και υποστήριξης επιμορφωτών με ειδίκευση στην αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών και Πολυμέσων στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Τμήμα Πληροφορικής και Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ.(Ιούνιος 2000-Αύγουστος 2001).

Πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτών 300 ωρών ΕΚΕΠΙΣ εξ αποστάσεως – ΚΕΚ ΜΙΤ, Θεσσαλονίκη, Ιούλιος 2005 – Φεβρουάριος 2007

Γ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ - Η/Υ - ΙΝΤΕΡΝΕΤ
20 σεμινάρια, ημερίδες, συνέδρια.

Δ. ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
6 σεμινάριο, ημερίδες, συνέδρια

Ε. ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
20 σεμινάρια, ημερίδες, συνέδρια.

ΣΤ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
15 σεμινάρια, ημερίδες, συνέδρια.

Ζ. ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ
1 σεμινάριο

Η. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
10 σεμινάρια, ημερίδες, συνέδρια.

Θ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ  5 σεμινάρια, ημερίδες, συνέδρια

Ι. ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
20 σεμινάρια, ημερίδες, συνέδρια σε διάφορα εκπαιδευτικά θέματα.

ΑΛΛΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Από τον διορισμό μου, 3-9-90 μέχρι σήμερα, έχω διδάξει Χημεία, Φυσική, Βιολογία, Ανθρωπολογία, Βοτανική - Ζωολογία, Γεωγραφία, Αρχές Ιατρικής, Τεχνολογία, Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό και Πληροφορική. Από το 1990 μέχρι το 2007, συντόνιζα και συμμετείχα ενεργά σε πολλά προγράμματα Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτιστικών Θεμάτων.
Έχω γνώσεις και διδακτική εμπειρία σε ενήλικες άνω των 2000 ωρών από το 1990, στην Πληροφορική, στη χρήση και προγράμματα Η/Υ (εισαγωγή στα Windows, Word, Excel, Access, PowerPoint), στη χρήση και αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού και στη χρήση του διαδικτύου (μηχανές αναζήτησης, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και κατασκευή ιστοσελίδας).

Έχω διδάξει τις 7 θεματικές ενότητες του ECDL σε επιμορφωτικά προγράμματα στο ΚΕΚ ΚΕΠΑΚ Πολυγύρου, στο ΚΕΚ ΜΙΤ και στο ΚΕΕ ΔΗΜΗΤΡΑ της Θεσσαλονίκης, και έχω πλήρες εκπαιδευτικό υλικό και ασκήσεις για το πρόγραμμα.

Είμαι στο μητρώο των πιστοποιημένων επιμορφωτών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και του Υπουργείου Παιδείας που βρίσκεται στη σελίδα του Ίντερνετ: www.de.sch.gr/epimorfosi, για το πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στη χρήση των Η/Υ «Κοινωνία της Πληροφορίας του Δασκάλου», και ήμουνα επιμορφωτής σε δύο προγράμματα της ΚτΠ στον Πολύγυρο (ΚΕΚ ΚΕΠΑΚ Πολυγύρου και Ι.Ε.Κ. Χαλκιδικής) και σε ένα στο ΙΕΚ Λαγκαδά, από 15-4-2002 έως 22-6-2002, σε 2 προγράμματα της ΚτΠ στο 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης από 9-9-2002 έως 10-11-2002, σε 2 προγράμματα της ΚτΠ στο 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης από 24/2/003 έως 6/5/2003, σε ένα πρόγραμμα στο ΚΕΚ-ΚΕΠΑΚ Πολυγύρου από 9-5-2005 έως 30-6-2005 και σε 3 προγράμματα στο 14ο Ε.Λ. Θεσ/νικης το 2008.

Από 22-2-2002 ήμουν Σύμβουλος Υποστήριξης και Καθοδήγησης (Σ.Υ.Κ.) στο πρόγραμμα ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ του Υπουργείου Ανάπτυξης και εκπαίδευσα στη χρήση Η/Υ, ίντερνετ, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ηλεκτρονικού εμπορίου μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μέχρι το τέλος του 2005.
Από το 2003 είμαι ιδρυτικό μέλος και αναπληρωματικό μέλος του ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών «Μιχάλης Δερτούζος» (http://ekped.gr) και από τον Μάιο του 2006 Γραμματέας του ΔΣ.
Είμαι ιδρυτικό μέλος και πρόεδρος του πρώτου εκλεγμένου Δ.Σ. του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτικών Αγωγής Υγείας.

Είμαι έκτακτο μέλος της ΕΠΥ, του Ελληνικού Δικτύου της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων, πάρεδρο μέλος της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ) και τακτικό μέλος της Ελληνικής Ένωσης για την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (e-Δίκτυο -ΤΠΕΕ).

Έχω κάνει έρευνες και έχω εκπονήσει 16 εργασίες και μία διπλωματική στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος ειδίκευσης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου «Σπουδές στην Εκπαίδευση». Οι εργασίες είναι στις Θεματικές Ενότητες: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Εκπαιδευτική έρευνα στην πράξη και Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων, και η διπλωματική εργασία στην Εκπαιδευτική Έρευνα στην Πράξη με θέμα: «Αντιλήψεις εκπαιδευομένων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας ως προς την εικόνα του εαυτούς τους(αυτοεκτίμηση)».

Από το 2000 στη διδασκαλία μαθημάτων των Φυσικών Επιστημών (Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Ανθρωπολογία, Γεωγραφία, Γεωλογία) χρησιμοποιώ ΤΠΕ, εκπαιδευτικό λογισμικό και διαδίκτυο. Εκπαιδευτικό υλικό δικό μου υπάρχει στο site: www.e-yliko.gr.

Eίμαι στο Μητρώο Εκπαιδευτών στις ΤΠΕ του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης (ΕΚΔΔ), και από 7-11-2002 στο Μητρώο Εκπαιδευτών Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης (Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.) στο Θεωρητικό μέρος, στο Πρακτικό μέρος και στις Βασικές Δεξιότητες στη χρήση πληροφορικής με αριθμό μητρώου ΕΚΕΠΙΣ: 710263 και από 30/5/2008 στο Μητρώο Πιστοποιημένων Εκπαιδευτών του ΕΚΕΠΙΣ με αριθμό μητρώου ΕΒ10263.

Από τα φοιτητικά μου χρόνια συμμετέχω ενεργά στα κοινά και στην πολιτική. Στο πανεπιστήμιο ήμουν ενεργό μέλος - στέλεχος της Χριστιανοσοσιαλιστικής Συνδικαλιστικής Κίνησης (Χ.Σ.Κ.) και της νεολαίας της Χριστιανικής Δημοκρατίας (ΕΧΟΝ). Από το 1979 είμαι μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της Χριστιανικής Δημοκρατίας και τα τελευταία 10 χρόνια διαχειρίζομαι και υποστηρίζω την ιστοσελίδα της εφημερίδας ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ,  www.xristianiki.gr. Συμμετείχα στις διπλές εκλογές τον Ιούνιο του 1989 ως υποψήφιος ευρωβουλευτής και υποψήφιος βουλευτής Μαγνησίας σ με το κίνημα της Χριστιανικής Δημοκρατίας.

Είμαι μέλος της Οικολογικής Κίνησης Θεσσαλονίκης από το 1986 και ήμουν υποψήφιος βουλευτής Α Θεσσαλονίκης με την Ομοσπονδία Οικολόγων – Εναλλακτικών στις εκλογές του Νοεμβρίου 1989 και Μαρτίου 1990.

Έχω δημοσιεύσει άρθρα και κείμενα με συνδικαλιστικό, πολιτικό, οικολογικό, θεολογικό, εκκλησιαστικό, κοινωνικό, πολιτιστικό περιεχόμενο σε εφημερίδες και περιοδικά της Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Βόλου, Χαλκιδικής και Κέρκυρας, καθώς και στο διαδίκτυο.

Στο χώρο της εκπαίδευσης ασχολούμαι με το συνδικαλισμό από το 1990 με την Χριστιανική Εναλλακτική Κίνηση στην Κέρκυρα, στη Χαλκιδική και στη Θεσσαλονίκη. Στη Χαλκιδική συνεργάσθηκα με την Ανασυγκρότηση του Συνδικαλιστικού Κινήματος (1998-2005) και στη Θεσσαλονίκη με την Αριστερή Πρωτοβουλία και τις Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις-ΣΥΝΕΚ (2010-2015).

Ως Διευθυντής στα ΕΠΑΛ του Ευκλείδη προσπαθώ να δημιουργήσω ένα δημοκρατικό και θετικό κλίμα στο σύλλογο των καθηγητών και σε όλη τη σχολική κοινότητα : καθηγητές, γονείς και μαθητές, για να κάνουμε πράξη το ανοικτό στην κοινωνία σχολείο.

Όλη η σχολική κοινότητα δεν συμμετείχαμε στην αξιολόγηση, ούτε υπέβαλα ηλεκτρονικά portfolio και όλοι μαζί  προσπαθούμε να δημιουργήσουμε το κλίμα του σχολείου που περιγράφεται ως εξής:

     « Ο καθένας μπορεί να είναι ο εαυτός του.
Ο καθένας αισθάνεται ότι τον καταλαβαίνουν.
Υπάρχει κλίμα εμπιστοσύνης και υποστήριξης.
Η επικοινωνία είναι ανοιχτή.
Υπάρχει χώρος για την έκφραση και την επεξεργασία συναισθημάτων.
Τα προβλήματα που προκύπτουν θεωρούνται φυσιολογικά και αντιμετωπίζονται με εποικοδομητικό τρόπο.
Όλοι αισθάνονται ότι μπορούν να εκφράσουν τις ιδέες τους και αυτές που είναι καλές γίνονται πράξη από οποιονδήποτε και αν προέρχονται.
Ο καθένας αισθάνεται ότι τον σέβονται και τον εκτιμούν.
Κανένας δεν κατηγορείται, η συζήτηση επικεντρώνεται στο πρόβλημα.
Οι δυνατότητες των ατόμων αναγνωρίζονται και καλλιεργούνται.
Οι στόχοι είναι ρεαλιστικοί.
Οι κανόνες λειτουργίας, τα όρια και οι ευθύνες είναι σαφείς.
Η διεύθυνση έχει σαφή και θετική στάση.
Ο καθένας ξέρει πώς μπορεί να πετύχει την επιβράβευση.
Η συνήθης στάση είναι η επιβράβευση και όχι η τιμωρία.
Υπάρχει μια σαφής φιλοσοφία και κοινές αξίες.
Ζητείται η γνώμη των μαθητών για θέματα που τους αφορούν.
Υπάρχει απόλυτη εχεμύθεια.
Κανένας δεν γελοιοποιείται.
Δεν επιτρέπεται η κακομεταχείριση.
Οι γονείς είναι ευπρόσδεκτοι.
Τα προβλήματα του καθενός αντιμετωπίζονται με σοβαρότητα.
Ενθαρρύνεται η ανατροφοδότηση.
Τα άτομα χαμογελάνε συχνά.
Τα άτομα αισθάνονται ασφαλή να "ρισκάρουν"».

Δεν υπάρχουν σχόλια: