Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Αίτηση αποφυλάκισης κατέθεσε ο Π. Ηλιόπουλος

EUROKINISSI/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ
Όπως υποστηρίζει ο κατηγορούμενος βουλευτής, το εν λόγω ένταλμα δεν περιέχει εμπεριστατωμένη αιτιολογία ότι προκύπτουν σοβαρές ενδείξεις ενοχής σε βάρος του (φωτογραφία αρχείου).

 Προσφυγή κατά του εντάλματος προσωρινής κράτησης που εκδόθηκε σε βάρος του κατέθεσε ενώπιον του Συμβουλίου Εφετών ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Παναγιώτης Ηλιόπουλος και ζητεί να αποφυλακιστεί, καθώς -όπως λέει- δεν είναι ύποπτος φυγής και δεν υπάρχουν σε βάρος του στοιχεία.

Όπως υποστηρίζει ο κατηγορούμενος βουλευτής, το εν λόγω ένταλμα δεν περιέχει εμπεριστατωμένη αιτιολογία ότι προκύπτουν σοβαρές ενδείξεις ενοχής σε βάρος του.

«Από την ανακριτική διαδικασία ουδόλως αποδείχθηκαν τα ανωτέρω και ειδικότερα ότι α) ο προσφεύγων δήθεν μετείχε στον σχεδιασμό της δήθεν εγκληματικής δράσης της Χρυσής Αυγής με την δήθεν ιδεολογική εκπαίδευση και κατήχηση από μέρους του των νέων μελών της οργάνωσης β) είχε δήθεν την ευθύνη κινητοποιήσεων αυτών στις προαποφασισμένες δήθεν δράσεις - επιθέσεις της οργάνωσης. Ειδικότερα ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ούτε ένα στοιχείο, που θα επέτρεπε να ληφθεί υπ’ όψιν έστω ως ένδειξη, σύμφωνα με όσα εδέχθη στο αιτιολογικό του, το προσβαλλόμενο δια της παρούσας προσφυγής ένταλμα περί προσωρινής κράτησης», αναφέρεται στην προσφυγή.

Επίσης τονίζεται ότι δεν υπάρχει ούτε ελάχιστη ένδειξη ενοχής, ενώ «στο προσβαλλόμενο ένταλμα δεν περιελήφθη έστω και μια φράση, για να αντικρουσθούν οι απολογητικοί ισχυρισμοί του προσφεύγοντος, οι οποίοι προβλήθηκαν με υπευθυνότητα, σοβαρότητα και τεκμηρίωση, υποστηρίχθηκαν, δηλαδή με τα νόμιμα αποδεικτικά μέσα που προβλέπονται από τον ισχύοντα Κώδικα Ποινικής Δικονομίας.»

Σε άλλο σημείο της αναφέρεται ότι «ο προσφεύγων τυγχάνει Βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου με το κόμμα ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ –ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ με έντονο κοινοβουλευτικό έργο. Είναι παράλληλα οικογενειάρχης και πατέρας μιας κόρης μόλις 15!!!!! ημερών η οποία χρήζει απόλυτα της φυσικής παρουσίας του»

Ο κατηγορούμενος βουλευτής της Χρυσής Αυγής υπογραμμίζει ακόμη: «Κανένα απολύτως λόγο δεν έχω να μην εμφανιστώ στο ακροατήριο, δεδομένου ότι μόνο με την παρουσία μου σε αυτό θα πετύχω να αποδείξω την αθωότητά μου. Στόχος μου και πρωταρχικό μου μέλημα σε όλη την εξέλιξη της παρούσας υποθέσεως ήταν και είναι η απόδειξη της αλήθειας και άρα της αθωότητάς μου. Μόνο έτσι θα αποκατασταθεί η υπόληψή μου στον κύκλο μου που τόσο βάναυσα στιγματίσθηκε από την σε βάρος μου ποινική δίωξη».

Πηγή: Ναυτεμπορική

Δεν υπάρχουν σχόλια: