Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Άννα Μπιθικώτση - Όταν οι "Ηχηρές σιωπές του έρωτα" γίνονται τραγούδι στην Κρήτη

κλικ για μεγέθυνση
Έχω τη χαρά και τη τιμή μαζί με τον Σύνδεσμο Μελών Γυναικείων Σωματείων Νομού Ηρακλείου, να προσκαλέσω όλους σας, τη Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014 και ώρα 19:30, στην αίθουσα Brillant του ξενοδοχείου Lato Boutique και αντίστοιχα έχω την ίδια χαρά και τιμή μαζί με το Λύκειο Ελληνίδων Ρεθύμνης τη Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014 και ώρα 19:00, στην αίθουσα του, να έρθετε να παρακολουθήσετε όσοι το επιθυμείτε και διαμένετε στο νησί, τη μουσική αυτή παράσταση στην οποία η πεζογραφία και η ποίηση συναντούν το λυρισμό και τα ερωτικά τραγούδια του Γρηγόρη Μπιθικώτση το συναίσθημα.

Ο σκοπός ιερός !

Στων « ανθρώπων τα βάσανα» όπως τα τραγούδησε και ο μύθος πατέρας μου Γρηγόρης Μπιθικώτσης θα διατεθούν έσοδα από την διάθεση βιβλίων στο ΞΕΝΩΝΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΟΥ Ηρακλείου και στα «ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ,στο Σύλλογο «ΑΓΑΠΗ» στο Ρέθυμνο.


Μεγάλωσα σε ένα σπίτι που το έδερνε ο αγέρας και η βροχή κείνα τα πέτρινα για μας χρόνια πριν η ζωή μας χαμογελάσει ,όποτε ξέρω όχι μόνο μέσα από τους καημούς και τα βάσανα που τραγούδησε ο ακριβός μου πατέρας αλλά μέσα από προσωπικά μου βιώματα τι σημαίνει να ζητά κάποιος ένα χέρι να του απλωθεί στα δύσκολα του. Για το λόγο αυτό είμαι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη και κάνω όσα η συνείδηση μου λέει.


Πιστεύω ότι μπορεί λίγο πολύ ο καθένας μας να γίνει «αντίδωρο αγάπης» για τον συνάνθρωπο του «φυτεύοντας ένα δέντρο ανθρωπιάς» στον «κήπο των λυγμών» για να ανθίσουν οι ελπίδες και τα όνειρα!

Με τιμή

Άννα Μπιθικώτση


Δεν υπάρχουν σχόλια: