Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Τζάλλας Γεώργιος - Υποψήφιος Βουλευτής Χαλκιδικής με το ΛΑ.Ο.Σ

Χαλκιδικιώτες και Χαλκιδικιώτισες,
γεννήθηκα στις 19/10/1985 στη Θεσσαλονίκη με καταγωγή από τον Ταξιάρχη Χαλκιδικής (από τη μητέρα μου).

Σπούδασα Ιστορικός (στο τμήμα Ιστορίας-Εθνολογίας Κομοτηνής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης) και έχω εκπληρώσει τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις.

Γνωρίζω την Αγγλική και την Τουρκική γλώσσα (κάτοχος του Lower στα αγγλικά και του Tomer C1-αντίστοιχου με το Proficiency στα Τουρκικά) ενώ ταυτόχρονα έχω πάθος για την ιστορία, κάτι που με κάνει να θέλω να υπερασπιστώ και εγώ την πατρίδα, τα δίκαια του Έθνους και τα Εθνικά μας θέματα.

Είμαι εδώ και χρόνια μέλος της νεολαίας του ΛΑ.Ο.Σ ενώ έχω διατελέσει μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής ΛΑ.Ο.Σ Θεσσαλονίκης.


• ΝΑΙ στην Ευρώπη των Εθνών, ΌΧΙ στην Ευρώπη του κεφαλαίου, τω τοκογλύφων και των εκβιαστών
• ΝΑΙ στην προστασία της πολύτεκνης οικογένειας
• ΝΑΙ σε όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου
• ΝΑΙ στην εθνική ανάπτυξη
• ΝΑΙ στη Μακεδονία μας, ΝΑΙ στη Θράκη, ΝΑΙ στην Κύπρο, ΝΑΙ στη Βόρειο Ήπειρο, ΝΑΙ στον Ελληνισμό
• ΝΑΙ στις Ένοπλες Δυνάμεις, ΝΑΙ στα Σώματα Ασφαλείας
• ΝΑΙ στις Ελληνορθόδοξες αρχές και ιδανικά
• ΌΧΙ στους λαθρομετανάστες
• ΌΧΙ στους φαύλους

ΝΑΙ στο Έθνος, ΝΑΙ στην πατρίδα, ΝΑΙ στις αξίες και στα δίκαια της φυλής, ΝΑΙ στη θρησκεία και στην οικογένεια, ΝΑΙ στα ήθη και στις αξίες του Έθνους.

ΝΑΙ στον Λαίκό Ορθόδοξο Συναγερμό = ΝΑΙ στην Ελλάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια: