Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Αργύρης Λαφαζάνης: Οι επιστολές παραίτησης προς τον Γ.Α.Π. και τον Πετσάλνικο

Αργύρης Λαφαζάνης: Δεν μπορώ να αντέξω πλέον την ταπείνωση του λαού μας
12-02-2012
Προς τον πρόεδρο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Γιώργο Παπανδρέου

Αγαπητέ πρόεδρε,

Θεωρούσα και θεωρώ πατριωτικό μου καθήκον να ταυτισθώ με την επώδυνη προσπάθεια της
παράταξής μας τα τελευταία δυόμιση χρόνια. Στήριξα όσο λίγοι και την πρόταση σας για έκφραση της λαϊκής βούλησης μέσω δημοψηφίσματος. Τιμώ και αναγνωρίζω την γενναιότητα της κοινοβουλευτικής μας ομάδας και κυρίως τη δική σας γενναιότητα να σηκώσετε ξένο σταυρό αλλά και του Βαγγέλη Βενιζέλου που μπήκε στη φωτιά χωρίς να το οφείλει.

Αναγνωρίζω τα πολλά θετικά στοιχεία που περιέχει η νέα δανειακή σύμβαση. Διακρίνω την ελπίδα της σωτηρίας μέσα στις προβλέψεις της. Δεν μπορώ να δω όμως, τη βεβαιότητα εξόδου από την κρίση, όπως και εσείς πιστεύω. Φοβάμαι ότι έχουμε μπει σε μια πορεία αδιέξοδη και κάθε υποχώρηση, μας οδηγεί σε νέες απαιτήσεις και μεγαλώνει την αναλγησία και την σκληρότητα των εταίρων μας. Δεν μπορώ να αντέξω πλέον την ταπείνωση του λαού μας.

Από την άλλη δεν υποβαθμίζω τον κίνδυνο της χρεοκοπίας και το ενδεχόμενο να βρεθεί η χώρα μας σε συνθήκες πολεμικής ήττας.

κλικ για μεγέθυνση

Αγαπητέ πρόεδρε,

Το δόρυ και η ασπίδα είναι χρήσιμα όταν γνωρίζουμε τον εχθρό. Όταν έχουμε απέναντί μας το άθλιο παγκόσμιο μετακαπιταλιστικό ή αεριτζίδικο σύστημα με τα αόρατα πλοκάμια του, αλλά και τις δικές μας αδυναμίες που κυρίως συγκεκριμενοποιούνται στον επιζήμιο κρατικό μηχανισμό και στο ένοχο πολιτικό σύστημα, δεν ξέρουμε τι να κάνουμε την ασπίδα. Δεν τη ρίχνω, αγαπητέ πρόεδρε, την παραδίδω σε σας.

Λυπάμαι και έχω την ευθύνη που δεν υπάρχει χρόνος για την αντικατάστασή μου. Δεν θέλω να κάνω ζημιά στην παράταξή μας και κυρίως στη χώρα μας ή και να επηρεάσω το αποτέλεσμα της σημερινής ψηφοφορίας με τη δημοσιοποίηση της παραίτησής μου την τελευταία στιγμή..

Δεν αμφισβητώ ούτε κατ΄ ελάχιστον τις καλές σας προθέσεις και την καθαρότητα των
πατριωτικών σας κινήτρων. Δεν είμαι όμως σίγουρος ότι τώρα δεν κάνουμε λάθος.

Η επιστολή μου αυτή επέχει θέση παραίτησης από το βουλευτικό αξίωμα. Αφήνω στην κρίση σας και σας εξουσιοδοτώ για το χρόνο της ενεργοποίησής της με τη διαβίβασή της στον πρόεδρο της Βουλής, άμεσα ή σε χρόνο που θα επιλέξετε εσείς. Η δημοσιοποίησή της δεν θα γίνει από εμένα.

Σε κάθε περίπτωση θα είμαι πάντα έτοιμος να υπηρετήσω από όποια θέση τις αρχές και τα ιδανικά της παράταξής μας που με τίμησε με την υποψηφιότητα του βουλευτή αλλά και τρεις φορές με την υποψηφιότητα του Νομάρχη.

Με αγάπη και εκτίμηση,
Αργύρης Λαφαζάνης


Η επιστολή του Αργύρη Λαφαζάνη προς τον Πρόεδρο της Βουλής:

κλικ για μεγέθυνση

13-02-2012
Κύριε Πρόεδρε,

Σε συνέχεια της χθεσινής μου επιστολής προς τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, την οποία
επισυνάπτω, υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του βουλευτή Χαλκιδικής.

Αγαπητέ πρόεδρε,

Έκανα αυτό που αποτελούσε πάγια άποψη μου αλλά και δημόσια δέσμευσή μου ότι αν
έφθανε η στιγμή να διαφωνήσω με την παράταξη μου δεν θα υπήρχε άλλη σκέψη από την
παραίτησή μου. Κατανοώ βεβαίως και δικαιολογώ την θέση της παράταξης μας μπροστά
στον υπαρκτό κίνδυνο της χρεοκοπίας με τις φοβερές συνέπειές της.

Η προσωπική μου στάση υπαγορεύθηκε από ζητήματα αρχής και από την ανάγκη να
αναδειχθεί ότι εξαναγκαζόμαστε να ενεργήσουμε με τρόπο αντίθετο με τα πιστεύω μας.

Σας ευχαριστώ για τη σωστή και ανθρώπινη συνεργασία μας και σας διαβεβαιώνω ότι
θα είμαστε μαζί και για την στήριξη των δημοκρατικών θεσμών, αλλά και για να
υπηρετήσουμε τις αρχές και τα ιδανικά της παράταξής μας για το συμφέρον της χώρας και του λαού μας.

Με τιμή
Αργύρης Λαφαζάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: