Γράφει η Σοφία Βούλτεψη |
Το τελευταίο επεισόδιο, με την σπουδή της κυβέρνησης να ξεφορτωθεί και τον Ελληνικό Οργανισμό Τυποποίησης (ΕΛΟΤ), έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά πειστηρίων ανικανότητας.
Πλέον, αναζητείται «τεχνική βοήθεια» ακόμη και εκεί που δεν χρειάζεται.
Διερωτάται πια κανείς σε τι χρειάζονται οι πολιτικοί υπεύθυνοι (λέμε τώρα) διαφόρων τομέων, όταν κάνουν πώς και πώς να τους ξεφορτωθούν (τους τομείς) ή χρειάζονται δίπλα τους αλλοδαπούς για να φέρουν σε πέρας όλα τα εγχειρήματα.
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει τομέας όπου να μην λαμβάνουν «τεχνική βοήθεια».
Τεχνική βοήθεια για τις αποκρατικοποιήσεις, τεχνική βοήθεια για την σύλληψη της φοροδιαφυγής, τεχνική βοήθεια για την απορρόφηση των κοινοτικών κονδυλίων, τεχνική βοήθεια για να μπει τάξη στο Δημόσιο, τεχνική βοήθεια για να αντιμετωπίσουμε την «παράγκα» του ποδοσφαίρου, τεχνική βοήθεια για τη διαχείριση των απορριμμάτων, των γεωργικών επιδοτήσεων, την εφαρμογή του προγράμματος «ΑΚΣΙΑ», τις πολεοδομίες και την διαχείριση του ΕΣΠΑ από τις περιφέρειες – τις προάλλες έγινε και η πρώτη επίσημη συνεργασία της Ένωσης Περιφερειών με την Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα.
Η Κομισιόν έστειλε την υπό τον Χορστ Ράιχενμπαχ Task Force για τους κοινοτικούς πόρους.
Η τρόικα ανέλαβε να διορθώσει (με τον γνωστό τρόπο) τα δημοσιονομικά.
Για την στατιστική υπηρεσία φέραμε στέλεχος από το ΔΝΤ (με τα γνωστά αποτελέσματα του φουσκωμένου ελλείμματος).
Για το ποδόσφαιρο κουβαλήσαμε τον Πλατινί.
Με την Γαλλία και το γαλλικό υπουργείο Προϋπολογισμού, Δημόσιου Λογιστικού και Μεταρρύθμισης, υπογράψαμε μνημόνιο, για την «αξιολόγηση όλων των δομών του κράτους και των υπαλλήλων του». Υπό τον έλεγχο του ΑΣΕΠ, μας είπαν, διότι το ΑΣΕΠ πάει με όλα!
Προηγουμένως, η αξιολόγηση είχε ανατεθεί στον ΟΟΣΑ, που εξέδωσε έκθεση-σοκ, για να μας πουν μετά (οι πάνσοφοι δικοί μας) πως «αυτά είναι γνωστά» - αλλά αν και γνωστά δεν διορθώνονται!
Ανακοινώθηκε και ένας… οδικός χάρτης, προκειμένου, όπως μας είπαν, να καθοριστεί για κάθε έργο, ο τύπος της αιτούμενης βοήθειας - είτε άμεσα μέσω των Εθνικών Αρχών, Ευρωπαϊκών Οργάνων, Διεθνών Οργανισμών, πιστοποιημένων υπηρεσιών, είτε μέσω του ιδιωτικού τομέα.
Γερμανοί, Ολλανδοί, Γάλλοι, αμερικανόφερτοι από την έδρα του ΔΝΤ, διεθνείς γυρολόγοι και πολυθεσίτες τύπου Άνχελ Γκουρία από τον ΟΟΣΑ, ο Γερμανός υφυπουργός Φούχτελ που η Μέρκελ όρισε αρμόδιο για την Ελλάδα, η Κομισιόν, διάφοροι επιτηρητές για το περίφημο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, η Eurostat και ο πολύς επικεφαλής της Ραντερμάχερ, όλοι παρελαύνουν από τη χώρα για να δώσουν τα φώτα τους, να προσφέρουν τεχνογνωσία, να εκπλαγούν με το χάλι μας, να μας επαναφέρουν στον… ίσιο δρόμο!
Στη γωνία περιμένουν και διάφοροι επιτήδειοι ιδιώτες, μερικοί καταδικασμένοι για διάφορες απάτες.
Μια πρωτοφανής ομολογία αποτυχίας, που αναπόφευκτα οδηγεί στο ερώτημα:
Τι στο καλό χρειαζόμαστε επιτέλους τον Βενιζέλο, τον Ρέππα, τον Χρυσοχοΐδη, τον Γερουλάνο, αυτή την απίθανη στρατιά υπουργών, αναπληρωτών και υφυπουργών που παριστάνουν ότι κυβερνούν υπό την καθοδήγηση του «μεγάλου τιμονιέρη» Λουκά Παπαδήμου;
Το περίεργο είναι πως ενώ ο κ. Ρέππας, που μας επέκρινε μάλιστα επειδή ενοχλούμεθα από την ανικανότητα – διότι περί αυτού πρόκειται και όχι περί προσφοράς τεχνογνωσίας, καθώς τόσα χρόνια στις υπουργικές καρέκλες έπρεπε να την είχαν αποκτήσει – δήλωσε ότι η αξιολόγηση των διαφόρων δημοσίων υπηρεσιών θα ξεκινούσε από τις αρχές του 2012, στην περίπτωση του ΕΛΟΤ παρουσιάζεται μια ύποπτη σπουδή.
Διαφορετικά, θα περίμεναν να έλθουν οι (τεχνογνώστες) Γάλλοι για να τον αξιολογήσουν κι’ αυτόν.
Αλλά όχι. Με το άρθρο 19 του νέου πολυνομοσχεδίου με τις (νέες) «επείγουσες ρυθμίσεις», ο Εθνικός Οργανισμός Τυποποίησης της Ελλάδας, ο ΕΛΟΤ, που ιδρύθηκε πριν από 36 χρόνια, υποχρεώνεται όχι μόνο να παραδώσει τα Εργαστήρια Δοκιμών που λειτουργεί (όπως προέβλεπε η παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4002/2011) αλλά και την δραστηριότητά του της Πιστοποίησης.
Για κάποιον (ύποπτο) λόγο που πρέπει να εξηγηθεί – διαφορετικά θα ξαναπιάσουν δουλειά οι οικονομικοί εισαγγελείς – η κυβέρνηση, δια του υπουργείου Ανάπτυξης, όπου φαίνεται ότι υπάρχει μια διαχρονική αντίληψη περί τα πράγματα, αποφάσισε να διαχωρίσει την τυποποίηση από την πιστοποίηση.
Και η τελευταία (η πιστοποίηση) να ανατεθεί στον ιδιωτικό φορέα ΕΒΕΤΑΜ – για τον οποίο οφείλουν επίσης να μας δώσουν περισσότερες πληροφορίες.
Ο διαχωρισμός αυτός αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία, που επίσης είναι ύποπτη, καθώς έτσι σταματά η εκπροσώπηση της χώρας μας στα ευρωπαϊκά και διεθνή όργανα πιστοποίησης CEN, CENELEC, IEC, ISO – την ώρα μάλιστα που η ΠΓΔΜ μόλις στις 20 του περασμένου Δεκεμβρίου υπέβαλε αίτημα εισόδου σ’ αυτούς και βέβαια με το όνομα «Δημοκρατία της Μακεδονίας»!
(Συγγνώμη, αλλά στην περίπτωση αυτή θα εφαρμοστεί η πρόσφατη απόφαση του Δικαστηρίου της Χάγης που μας επιτρέπει να απαγορεύουμε στο μέλλον την είσοδο των Σκοπίων σε διεθνείς οργανισμούς; Και αν ισχύει, ποιος θα διαμαρτυρηθεί όταν θα δει την γνωστή ταμπελίτσα «Δημοκρατία της Μακεδονίας»; Ο ιδιώτης;).
Παράλληλα, η κυβερνητική απόφαση στερεί από τις ελληνικές επιχειρήσεις και τις ελληνικές εξαγωγές το διεθνώς κατοχυρωμένο και αναγνωρίσιμο Σήμα Συμμόρφωσης, το Σήμα του ΕΛΟΤ, καθώς και τα Σήματα που αποτελούν προνομία των Εθνικών Οργανισμών Τυποποίησης της Ευρώπης, όπως είναι το Σήμα HAR ή το Solar Keymark.
Και βέβαια, χάνονται σημαντικά δημόσια έσοδα, άνω των 2 εκ ευρώ, υπέρ ιδιωτικών φορέων πιστοποίησης, καθώς, όπως προκύπτει και από τις διαμαρτυρίες, δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι οι πελάτες του ΕΛΟΤ θα αποδεχθούν σε έναν νεοπαγή φορέα.
Το πιθανότερο είναι να καταφύγουν σε έναν από τους 80 περίπου ιδιωτικούς φορείς που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας, την ώρα που η Γερμανία, με τον όγκο της βιομηχανίας της, δεν διαθέτει πάνω από σαράντα.
Ο ύποπτος διαχωρισμός τυποποίησης και πιστοποίησης στερεί τον ΕΛΟΤ από το 65% των συνολικών του εσόδων και τον καταδικάζει σε αιφνίδιο θάνατο.
Ο στραγγαλισμός είναι καλά μεθοδευμένος. Με το άρθρο 19 προβλέπεται οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι του ΕΛΟΤ είτε να αποδεχθούν τον ζυγό του νέου φορέα, είτε να παραμείνουν στον παλιό, ο οποίος όμως δεν θα διαθέτει πλέον έσοδα για να τους πληρώνει!
Θα πρέπει επίσης να μας εξηγήσουν οι πολυπράγμονες ανίκανοι, που χρειάζονται τεχνική βοήθεια ακόμη και για να επισκεφθούν την τουαλέτα τους, τι δουλειά έχει ο ΕΛΟΤ σε ένα πολυνομοσχέδιο που αφορά σε επείγουσες ρυθμίσεις, δηλαδή σε ανειλημμένες υποχρεώσεις έναντι της τρόικας.
Δεν είχε άλλη δουλειά να κάνει η τρόικα και ασχολήθηκε ειδικώς με τον ΕΛΟΤ; Μήπως γι’ αυτό μας επισκέφθηκε εσπευσμένα ο Γερμανός υπουργός των Εξωτερικών;
Προφανώς όχι! Προφανώς βρέθηκε παππάς (η τρόικα) και θάβουμε πεντ' έξι - και λίγους λέω.
Επίσης, θα πρέπει να μας εξηγήσουν αν η Ελλάδα εγκαταλείπει το Εθνικό Σήμα Συμμόρφωσης, που αποτελεί και το «διαβατήριο» των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών – οπότε μπορεί να χρειαστούμε τεχνική βοήθεια και από τους… Σκοπιανούς!
Και επιτέλους, θέλουμε να μάθουμε ποιοι είναι αυτοί οι διαχρονικοί «υπηρεσιακοί παράγοντες» του (διαχρονικά ανίκανου) υπουργείου ανάπτυξης, που – κυβερνήσεις μπαίνουν, κυβερνήσεις βγαίνουν – επιμένουν να διαλύσουν τον ΕΛΟΤ.
Ποιοι είναι αυτοί που αποφασίζουν αν η χώρα μας θα είναι παρούσα ή όχι στα ευρωπαϊκά fora – η… «Δημοκρατία της Μακεδονίας» πάντως θα είναι, όπως σας βλέπω και με βλέπετε – με αποτέλεσμα η επιχορήγηση προς τον Οργανισμό να περιοριστεί στο 1,5 εκ ευρώ, όταν μόνο οι συνδρομές για τη συμμετοχή ανέρχονται σε 650.000 ευρώ;
Ούτε για τα Σκόπια (που ευχαρίστως θα καταβάλλουν τα ποσά, εκεί καταντήσαμε) υπάρχουν πλέον κόκκινες γραμμές;
Και γιατί συμβαίνουν όλα αυτά, όταν ο ΕΛΟΤ είχε κέρδη το 2011;
Σύμφωνα με πληροφορίες, ένας από τους αρχιτέκτονες του άρθρου 19 για τον ΕΛΟΤ, είχε διατελέσει διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού από το 2001 ως τον Φεβρουάριο του 2005!
Και όταν απομακρύνθηκε, κατέθεσε αγωγή κατά του Οργανισμού που διηύθυνε (όπως διηύθυνε) ζητώντας αποζημίωση (αλλά δεν δικαιώθηκε από την Δικαιοσύνη).
Τέλος, κατά την αγόρευσή του στη Βουλή, ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Σ. Ξυνίδης (άλλος απαραίτητος κι' αυτός) υποστήριξε πως στην Ευρώπη, μόνο τέσσερις οργανισμοί ασκούν συγχρόνως καθήκοντα τυποποίησης και πιστοποίησης.
Συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Ισπανία, Βρετανία, Ιταλία, Δανία, Ιρλανδία, Πορτογαλία, Μάλτα, Νορβηγία, Ουγγαρία, Αυστρία, Ρουμανία και Τουρκία έχουν οργανισμούς που ασκούν και τυποποίηση και πιστοποίηση και, σε πολλές περιπτώσεις, εργαστήρια και διαπίστευση και μετρολογία.
Υ.Γ1. Εντάξει, δεν είναι η πρώτη φορά που υπουργός λέει ό,τι θέλει ακόμη και από το βήμα της Βουλής. Άλλωστε, ο κ. Ξυνίδης ανήκει στο δυναμικό (λέμε τώρα) ενός υπουργείου, ο επικεφαλής του οποίου, προκειμένου να υπερασπιστεί το νομοσχέδιο για την μετανάστευση είχε... αλλάξει την θρησκευτική πίστη του Ομπάμα!
Υ.Γ2. Συνέλθετε και σταματήστε να προσθέτετε χάντρες στην εθνική προδοσία του ξεπουλήματος και της υποδούλωσης της χώρας, διότι επιβαρύνετε τη θέση σας…
Πλέον, αναζητείται «τεχνική βοήθεια» ακόμη και εκεί που δεν χρειάζεται.
Διερωτάται πια κανείς σε τι χρειάζονται οι πολιτικοί υπεύθυνοι (λέμε τώρα) διαφόρων τομέων, όταν κάνουν πώς και πώς να τους ξεφορτωθούν (τους τομείς) ή χρειάζονται δίπλα τους αλλοδαπούς για να φέρουν σε πέρας όλα τα εγχειρήματα.
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει τομέας όπου να μην λαμβάνουν «τεχνική βοήθεια».
Τεχνική βοήθεια για τις αποκρατικοποιήσεις, τεχνική βοήθεια για την σύλληψη της φοροδιαφυγής, τεχνική βοήθεια για την απορρόφηση των κοινοτικών κονδυλίων, τεχνική βοήθεια για να μπει τάξη στο Δημόσιο, τεχνική βοήθεια για να αντιμετωπίσουμε την «παράγκα» του ποδοσφαίρου, τεχνική βοήθεια για τη διαχείριση των απορριμμάτων, των γεωργικών επιδοτήσεων, την εφαρμογή του προγράμματος «ΑΚΣΙΑ», τις πολεοδομίες και την διαχείριση του ΕΣΠΑ από τις περιφέρειες – τις προάλλες έγινε και η πρώτη επίσημη συνεργασία της Ένωσης Περιφερειών με την Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα.
Η Κομισιόν έστειλε την υπό τον Χορστ Ράιχενμπαχ Task Force για τους κοινοτικούς πόρους.
Η τρόικα ανέλαβε να διορθώσει (με τον γνωστό τρόπο) τα δημοσιονομικά.
Για την στατιστική υπηρεσία φέραμε στέλεχος από το ΔΝΤ (με τα γνωστά αποτελέσματα του φουσκωμένου ελλείμματος).
Για το ποδόσφαιρο κουβαλήσαμε τον Πλατινί.
Με την Γαλλία και το γαλλικό υπουργείο Προϋπολογισμού, Δημόσιου Λογιστικού και Μεταρρύθμισης, υπογράψαμε μνημόνιο, για την «αξιολόγηση όλων των δομών του κράτους και των υπαλλήλων του». Υπό τον έλεγχο του ΑΣΕΠ, μας είπαν, διότι το ΑΣΕΠ πάει με όλα!
Προηγουμένως, η αξιολόγηση είχε ανατεθεί στον ΟΟΣΑ, που εξέδωσε έκθεση-σοκ, για να μας πουν μετά (οι πάνσοφοι δικοί μας) πως «αυτά είναι γνωστά» - αλλά αν και γνωστά δεν διορθώνονται!
Ανακοινώθηκε και ένας… οδικός χάρτης, προκειμένου, όπως μας είπαν, να καθοριστεί για κάθε έργο, ο τύπος της αιτούμενης βοήθειας - είτε άμεσα μέσω των Εθνικών Αρχών, Ευρωπαϊκών Οργάνων, Διεθνών Οργανισμών, πιστοποιημένων υπηρεσιών, είτε μέσω του ιδιωτικού τομέα.
Γερμανοί, Ολλανδοί, Γάλλοι, αμερικανόφερτοι από την έδρα του ΔΝΤ, διεθνείς γυρολόγοι και πολυθεσίτες τύπου Άνχελ Γκουρία από τον ΟΟΣΑ, ο Γερμανός υφυπουργός Φούχτελ που η Μέρκελ όρισε αρμόδιο για την Ελλάδα, η Κομισιόν, διάφοροι επιτηρητές για το περίφημο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, η Eurostat και ο πολύς επικεφαλής της Ραντερμάχερ, όλοι παρελαύνουν από τη χώρα για να δώσουν τα φώτα τους, να προσφέρουν τεχνογνωσία, να εκπλαγούν με το χάλι μας, να μας επαναφέρουν στον… ίσιο δρόμο!
Στη γωνία περιμένουν και διάφοροι επιτήδειοι ιδιώτες, μερικοί καταδικασμένοι για διάφορες απάτες.
Μια πρωτοφανής ομολογία αποτυχίας, που αναπόφευκτα οδηγεί στο ερώτημα:
Τι στο καλό χρειαζόμαστε επιτέλους τον Βενιζέλο, τον Ρέππα, τον Χρυσοχοΐδη, τον Γερουλάνο, αυτή την απίθανη στρατιά υπουργών, αναπληρωτών και υφυπουργών που παριστάνουν ότι κυβερνούν υπό την καθοδήγηση του «μεγάλου τιμονιέρη» Λουκά Παπαδήμου;
Το περίεργο είναι πως ενώ ο κ. Ρέππας, που μας επέκρινε μάλιστα επειδή ενοχλούμεθα από την ανικανότητα – διότι περί αυτού πρόκειται και όχι περί προσφοράς τεχνογνωσίας, καθώς τόσα χρόνια στις υπουργικές καρέκλες έπρεπε να την είχαν αποκτήσει – δήλωσε ότι η αξιολόγηση των διαφόρων δημοσίων υπηρεσιών θα ξεκινούσε από τις αρχές του 2012, στην περίπτωση του ΕΛΟΤ παρουσιάζεται μια ύποπτη σπουδή.
Διαφορετικά, θα περίμεναν να έλθουν οι (τεχνογνώστες) Γάλλοι για να τον αξιολογήσουν κι’ αυτόν.
Αλλά όχι. Με το άρθρο 19 του νέου πολυνομοσχεδίου με τις (νέες) «επείγουσες ρυθμίσεις», ο Εθνικός Οργανισμός Τυποποίησης της Ελλάδας, ο ΕΛΟΤ, που ιδρύθηκε πριν από 36 χρόνια, υποχρεώνεται όχι μόνο να παραδώσει τα Εργαστήρια Δοκιμών που λειτουργεί (όπως προέβλεπε η παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4002/2011) αλλά και την δραστηριότητά του της Πιστοποίησης.
Για κάποιον (ύποπτο) λόγο που πρέπει να εξηγηθεί – διαφορετικά θα ξαναπιάσουν δουλειά οι οικονομικοί εισαγγελείς – η κυβέρνηση, δια του υπουργείου Ανάπτυξης, όπου φαίνεται ότι υπάρχει μια διαχρονική αντίληψη περί τα πράγματα, αποφάσισε να διαχωρίσει την τυποποίηση από την πιστοποίηση.
Και η τελευταία (η πιστοποίηση) να ανατεθεί στον ιδιωτικό φορέα ΕΒΕΤΑΜ – για τον οποίο οφείλουν επίσης να μας δώσουν περισσότερες πληροφορίες.
Ο διαχωρισμός αυτός αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία, που επίσης είναι ύποπτη, καθώς έτσι σταματά η εκπροσώπηση της χώρας μας στα ευρωπαϊκά και διεθνή όργανα πιστοποίησης CEN, CENELEC, IEC, ISO – την ώρα μάλιστα που η ΠΓΔΜ μόλις στις 20 του περασμένου Δεκεμβρίου υπέβαλε αίτημα εισόδου σ’ αυτούς και βέβαια με το όνομα «Δημοκρατία της Μακεδονίας»!
(Συγγνώμη, αλλά στην περίπτωση αυτή θα εφαρμοστεί η πρόσφατη απόφαση του Δικαστηρίου της Χάγης που μας επιτρέπει να απαγορεύουμε στο μέλλον την είσοδο των Σκοπίων σε διεθνείς οργανισμούς; Και αν ισχύει, ποιος θα διαμαρτυρηθεί όταν θα δει την γνωστή ταμπελίτσα «Δημοκρατία της Μακεδονίας»; Ο ιδιώτης;).
Παράλληλα, η κυβερνητική απόφαση στερεί από τις ελληνικές επιχειρήσεις και τις ελληνικές εξαγωγές το διεθνώς κατοχυρωμένο και αναγνωρίσιμο Σήμα Συμμόρφωσης, το Σήμα του ΕΛΟΤ, καθώς και τα Σήματα που αποτελούν προνομία των Εθνικών Οργανισμών Τυποποίησης της Ευρώπης, όπως είναι το Σήμα HAR ή το Solar Keymark.
Και βέβαια, χάνονται σημαντικά δημόσια έσοδα, άνω των 2 εκ ευρώ, υπέρ ιδιωτικών φορέων πιστοποίησης, καθώς, όπως προκύπτει και από τις διαμαρτυρίες, δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι οι πελάτες του ΕΛΟΤ θα αποδεχθούν σε έναν νεοπαγή φορέα.
Το πιθανότερο είναι να καταφύγουν σε έναν από τους 80 περίπου ιδιωτικούς φορείς που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας, την ώρα που η Γερμανία, με τον όγκο της βιομηχανίας της, δεν διαθέτει πάνω από σαράντα.
Ο ύποπτος διαχωρισμός τυποποίησης και πιστοποίησης στερεί τον ΕΛΟΤ από το 65% των συνολικών του εσόδων και τον καταδικάζει σε αιφνίδιο θάνατο.
Ο στραγγαλισμός είναι καλά μεθοδευμένος. Με το άρθρο 19 προβλέπεται οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι του ΕΛΟΤ είτε να αποδεχθούν τον ζυγό του νέου φορέα, είτε να παραμείνουν στον παλιό, ο οποίος όμως δεν θα διαθέτει πλέον έσοδα για να τους πληρώνει!
Θα πρέπει επίσης να μας εξηγήσουν οι πολυπράγμονες ανίκανοι, που χρειάζονται τεχνική βοήθεια ακόμη και για να επισκεφθούν την τουαλέτα τους, τι δουλειά έχει ο ΕΛΟΤ σε ένα πολυνομοσχέδιο που αφορά σε επείγουσες ρυθμίσεις, δηλαδή σε ανειλημμένες υποχρεώσεις έναντι της τρόικας.
Δεν είχε άλλη δουλειά να κάνει η τρόικα και ασχολήθηκε ειδικώς με τον ΕΛΟΤ; Μήπως γι’ αυτό μας επισκέφθηκε εσπευσμένα ο Γερμανός υπουργός των Εξωτερικών;
Προφανώς όχι! Προφανώς βρέθηκε παππάς (η τρόικα) και θάβουμε πεντ' έξι - και λίγους λέω.
Επίσης, θα πρέπει να μας εξηγήσουν αν η Ελλάδα εγκαταλείπει το Εθνικό Σήμα Συμμόρφωσης, που αποτελεί και το «διαβατήριο» των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών – οπότε μπορεί να χρειαστούμε τεχνική βοήθεια και από τους… Σκοπιανούς!
Και επιτέλους, θέλουμε να μάθουμε ποιοι είναι αυτοί οι διαχρονικοί «υπηρεσιακοί παράγοντες» του (διαχρονικά ανίκανου) υπουργείου ανάπτυξης, που – κυβερνήσεις μπαίνουν, κυβερνήσεις βγαίνουν – επιμένουν να διαλύσουν τον ΕΛΟΤ.
Ποιοι είναι αυτοί που αποφασίζουν αν η χώρα μας θα είναι παρούσα ή όχι στα ευρωπαϊκά fora – η… «Δημοκρατία της Μακεδονίας» πάντως θα είναι, όπως σας βλέπω και με βλέπετε – με αποτέλεσμα η επιχορήγηση προς τον Οργανισμό να περιοριστεί στο 1,5 εκ ευρώ, όταν μόνο οι συνδρομές για τη συμμετοχή ανέρχονται σε 650.000 ευρώ;
Ούτε για τα Σκόπια (που ευχαρίστως θα καταβάλλουν τα ποσά, εκεί καταντήσαμε) υπάρχουν πλέον κόκκινες γραμμές;
Και γιατί συμβαίνουν όλα αυτά, όταν ο ΕΛΟΤ είχε κέρδη το 2011;
Σύμφωνα με πληροφορίες, ένας από τους αρχιτέκτονες του άρθρου 19 για τον ΕΛΟΤ, είχε διατελέσει διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού από το 2001 ως τον Φεβρουάριο του 2005!
Και όταν απομακρύνθηκε, κατέθεσε αγωγή κατά του Οργανισμού που διηύθυνε (όπως διηύθυνε) ζητώντας αποζημίωση (αλλά δεν δικαιώθηκε από την Δικαιοσύνη).
Τέλος, κατά την αγόρευσή του στη Βουλή, ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Σ. Ξυνίδης (άλλος απαραίτητος κι' αυτός) υποστήριξε πως στην Ευρώπη, μόνο τέσσερις οργανισμοί ασκούν συγχρόνως καθήκοντα τυποποίησης και πιστοποίησης.
Συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Ισπανία, Βρετανία, Ιταλία, Δανία, Ιρλανδία, Πορτογαλία, Μάλτα, Νορβηγία, Ουγγαρία, Αυστρία, Ρουμανία και Τουρκία έχουν οργανισμούς που ασκούν και τυποποίηση και πιστοποίηση και, σε πολλές περιπτώσεις, εργαστήρια και διαπίστευση και μετρολογία.
Υ.Γ1. Εντάξει, δεν είναι η πρώτη φορά που υπουργός λέει ό,τι θέλει ακόμη και από το βήμα της Βουλής. Άλλωστε, ο κ. Ξυνίδης ανήκει στο δυναμικό (λέμε τώρα) ενός υπουργείου, ο επικεφαλής του οποίου, προκειμένου να υπερασπιστεί το νομοσχέδιο για την μετανάστευση είχε... αλλάξει την θρησκευτική πίστη του Ομπάμα!
Υ.Γ2. Συνέλθετε και σταματήστε να προσθέτετε χάντρες στην εθνική προδοσία του ξεπουλήματος και της υποδούλωσης της χώρας, διότι επιβαρύνετε τη θέση σας…
Πηγή: Ελεύθερη Ζώνη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου