Μάχη με το... χρονόμετρο θα δώσουν στα ορεινά της Χαλκιδικής οι συμμετέχοντες στο 43ο Ράλι ΔΕΘ, που θα πραγματοποιηθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.
Της Λίνας Τσιρέκα
Με αφετηρία την πλατεία Αριστοτέλους και τέρμα τη νότια πύλη της ΔΕΘ οι 53 συμμετέχοντες θα πραγματοποιήσουν τέσσερις ειδικές διαδρομές στον Χολομώντα, στον Ταξιάρχη, στο Παλαιοχώρι και στη Γαλάτιστα, η οποία θα είναι και η τελευταία διαδρομή της Κυριακής.
Μάλιστα ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης (ΑΟΘ), που διοργανώνει το ράλι, έχει εξασφαλίσει, όπως έκανε γνωστό κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος του ομίλου Δημήτρης Κουμποτής, 2.000 λίτρα σούπερ αμόλυβδη προκειμένου οι οδηγοί να μην προβληματίζονται από το ενδεχόμενο απεργιών τόσο των βενζινοπωλών όσο και των οδηγών βυτιοφόρων.
“Τα τελευταία χρόνια έχει λείψει η διάσταση της γιορτής από το Ράλι ΔΕΘ. Φέτος θελήσαμε να καινοτομήσουμε. Οι Θεσσαλονικείς θα έχουν τη δυνατότητα να επισκεφθούν τα αυτοκίνητα αλλά και να βγουν φωτογραφίες με τους οδηγούς.
Επιπλέον θα στηθούν πάγκοι στην πλατεία Αριστοτέλους προκειμένου οι λάτρεις των αυτοκινήτων και της ταχύτητας να έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν σουβενίρ εμπνευσμένα από το 43ο Ράλι ΔΕΘ” σημείωσε ο κ. Κουμποτής, ο οποίος δεν έκρυψε ότι στους στόχους του ΑΟΘ είναι η δημιουργία σούπερ ειδικής διαδρομής που θα γίνει στη Θεσσαλονίκη.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά σε αγώνα του πανελληνίου πρωταθλήματος θα συμμετέχουν δύο αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000 που χρησιμοποιούνται σε παγκόσμια πρωταθλήματα.
Τη βούληση της ΔΕΘ ΑΕ, που είναι ο επίσημος συνδιοργανωτής, να συνεχίσει να στηρίζει το ράλι που διοργανώνει ο ΑΟΘ εξέφρασε ο γενικός διευθυντής της ΔΕΘ ΑΕ Κυριάκος Ποζρικίδης, υπογραμμίζοντας ότι η εκδήλωση αποτελεί πλέον θεσμό για τη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της Βόρειας Ελλάδας.
Της Λίνας Τσιρέκα
Με αφετηρία την πλατεία Αριστοτέλους και τέρμα τη νότια πύλη της ΔΕΘ οι 53 συμμετέχοντες θα πραγματοποιήσουν τέσσερις ειδικές διαδρομές στον Χολομώντα, στον Ταξιάρχη, στο Παλαιοχώρι και στη Γαλάτιστα, η οποία θα είναι και η τελευταία διαδρομή της Κυριακής.
Μάλιστα ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης (ΑΟΘ), που διοργανώνει το ράλι, έχει εξασφαλίσει, όπως έκανε γνωστό κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος του ομίλου Δημήτρης Κουμποτής, 2.000 λίτρα σούπερ αμόλυβδη προκειμένου οι οδηγοί να μην προβληματίζονται από το ενδεχόμενο απεργιών τόσο των βενζινοπωλών όσο και των οδηγών βυτιοφόρων.
“Τα τελευταία χρόνια έχει λείψει η διάσταση της γιορτής από το Ράλι ΔΕΘ. Φέτος θελήσαμε να καινοτομήσουμε. Οι Θεσσαλονικείς θα έχουν τη δυνατότητα να επισκεφθούν τα αυτοκίνητα αλλά και να βγουν φωτογραφίες με τους οδηγούς.
Επιπλέον θα στηθούν πάγκοι στην πλατεία Αριστοτέλους προκειμένου οι λάτρεις των αυτοκινήτων και της ταχύτητας να έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν σουβενίρ εμπνευσμένα από το 43ο Ράλι ΔΕΘ” σημείωσε ο κ. Κουμποτής, ο οποίος δεν έκρυψε ότι στους στόχους του ΑΟΘ είναι η δημιουργία σούπερ ειδικής διαδρομής που θα γίνει στη Θεσσαλονίκη.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά σε αγώνα του πανελληνίου πρωταθλήματος θα συμμετέχουν δύο αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000 που χρησιμοποιούνται σε παγκόσμια πρωταθλήματα.
Τη βούληση της ΔΕΘ ΑΕ, που είναι ο επίσημος συνδιοργανωτής, να συνεχίσει να στηρίζει το ράλι που διοργανώνει ο ΑΟΘ εξέφρασε ο γενικός διευθυντής της ΔΕΘ ΑΕ Κυριάκος Ποζρικίδης, υπογραμμίζοντας ότι η εκδήλωση αποτελεί πλέον θεσμό για τη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της Βόρειας Ελλάδας.
Πηγή: Μακεδονία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου