Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Διαμαρτυρία για προνομιούχο συνταξιοδότηση ιερέων


Επί Υπουργίας Αλογοσκούφη δόθηκε αυθαίρετα το δικαίωμα σε όλους τους κληρικούς-ιερείς όταν συνταξιοδοτούνται να εισπράττουν(40- 50.000)ανάλογα με τα έτη προϋπηρεσίας ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ... να τους έχει παρακρατηθεί το μηνιαίο ποσό που παρακρατείται από το μισθό σε όλους τους Δημοσίους Υπαλλήλους απ 'τη πρώτη ημέρα διορισμού τους.

Το Ταμείο Πρόνοιας (για εφάπαξ παρακράτησε επί 30 έτη 110 ευρώ περίπου μηνιαίως και σε προσωπικά σαν καθηγητής Δ.Υ. όπως ακριβώς γίνεται επί σειρά δεκαετιών και στους άλλους Δ. Υπαλλήλους. Έλα όμως που μπήκαν σφήνα οι ιερείς όταν συνταξιοδοτούνται τα τελευταία 3,5 χρόνια και εισπράττουν εφάπαξ 40- 50.000 ευρώ, χωρίς όπως προανέφερα να τους έχει γίνει ουδέποτε καμιά κράτηση για τούτο!!!απ' τον μηνιαίο μισθό τους. Παρακρατείται απ΄ τους ιερείς το ΕΤΑΚ ΑΛΛΑ ΤΟΥΤΗ Η ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΦΑΠΑΞ .


Λόγω ειδικότητας μου σαν Θεολόγος αντιλαμβάνομαι πολύ καλά το ρόλο που παίζουν οι ιερείς -κυρίως στην επαρχία- προεκλογικά και για τούτο ο Αλογοσκούφης ενέκρινε ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ να παίρνουν εφάπαξ, γιατί είναι γνωστός ο ρόλος του παππά στην επαρχία, όταν επίκεινται εκλογές.

Επηρεάζει έμμεσα το εκλογικό σώμα με αποτέλεσμα να βγει οριακά η Ν. Δημοκρατία το έτος 2007. Στο καπάκι ήρθαν και οι δικαστικοί που με δική τους απόφαση διπλασίασαν το εφάπαξ τους. Τι να κάνει τώρα το έρημο το Ταμείο των εφάπαξ; Μας έβαλε όλους στην ουρά και παρέτεινε την είσπραξη κάθε δικαιούχου είτε πλήρωνε επί δεκαετίες για έτη και έτη.

Και θέτω το ερώτημα γιατί εγώ που παραιτήθηκα και συνταξιοδοτήθηκα από το Σεπτέμβριο του 2009 να περιμένω το εφάπαξ που μου αντιστοιχεί να το πάρω σε άγνωστο χρόνο τη στιγμή που έχασα τη μητέρα μου πριν 20 ημέρες και κατόπιν πολύμηνης παραμονής της σε Νοσοκομείο.

Στη συνέχεια κατόπιν πρόσφατης μαστογραφίας βρέθηκε κακοήθης όγκος στη σύζυγό μου η οποία πρέπει άμεσα να εγχειριστεί και να ακολουθήσει χημειοθεραπεία και ακτινοβολίες. Παρακαλώ μεταφερθείτε στη θέση μου.

Ήδη προσπάθησα να διαμαρτυρηθώ έξω απ΄ το Μέγαρο Μαξίμου όπου με συνέλαβαν και με οδήγησαν στο αστ. τμήμα Συντάγματος όπου και με κράτησαν επί 4ωρο για "εξακρίβωση στοιχείων" είμαι έτοιμος να τα παίξω όλα για όλα, γιατί αυτό που ζητώ το δικαιούμαι εγκαίρως ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ. το έχω πληρώσει.

Και περίμενα στο 3μηνο το πολύ να λάβω πίσω το εφάπαξ που μου αναλογεί σύμφωνα με τις μηνιαίες κρατήσεις που μου έχουν γίνει. Τι φταίω εγώ αν ο Αλογοσκούφης ξεκίνησε να δίνει εφάπαξ σε ιερείς απ' τους οποίους ουδέποτε έγινε κράτηση από μισθό για το λόγο τούτο.

Πηγή: tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια: