ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΝΤΟΝΙΑ ΚΑΝΙΤΣΑΚΗ
Κλείνει για δέκα μήνες η οδός Δελφών, από τη συμβολή της με τη Μάρκου Μπότσαρη μέχρι τη συμβολή της με την Πέτρου Συνδίκα! Αυτό προβλέπεται ως λύση από τους επιτελείς του μετρό, προκειμένου να μπορέσει να κατασκευαστεί ο σταθμός Αναλήψεως του υπόγειου μέσου σε σταθερή τροχιά της Θεσσαλονίκης.
Κυκλοφοριακό κομφούζιο, απίστευτη ταλαιπωρία, χαμένες ώρες στους δρόμους αναμένεται να συνθέτουν την καθημερινότητα όσων κινούνται μέσω του άξονα της οδού Δελφών, η οποία από τα μέσα Σεπτεμβρίου και για περίπου δέκα μήνες θα κλείσει σε όλο της το πλάτος και σε μήκος περίπου 300 μέτρων. Ετσι, το φθινόπωρο και ο χειμώνας που έρχονται προβλέπονται... καυτοί, από πλευράς κίνησης και ταλαιπωρίας.
Το νοσοκομείο
«Αποκλεισμένο», όμως, θα είναι και το Νοσοκομείο Αφροδίσιων και Δερματικών Νόσων Θεσσαλονίκης, στον αύλειο χώρο του οποίου θα επεκταθεί το εργοτάξιο του μετρό. Οι ασθενείς θα εξυπηρετούνται μέσω της δευτερεύουσας έως σήμερα εισόδου του, που βρίσκεται επί της οδού Χαλκιδικής.
Μάλιστα, ο αύλειος χώρος του νοσοκομείου έχει ήδη παραληφθεί από την «Αττικό Μετρό ΑΕ», μετά από σχετικό πρωτόκολλο παράδοσης - παραλαβής που υπέγραψε η εταιρία με τη διοίκηση του νοσοκομείου και τις επόμενες μέρες ξεκινούν οι εργασίες αλλαγής της εισόδου.
Ο ΟΑΣΘ
Η ακριβής ημερομηνία κατά την οποία θα κλείσει ο δρόμος δεν έχει ακόμη καθοριστεί, καθώς εκκρεμούν οι σχετικές εγκρίσεις. Ετσι, δεν έχει οριστικοποιηθεί ούτε το δρομολόγιο που θα ακολουθούν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ που περνούν από την περιοχή, καθώς συγκοινωνιολόγοι ψάχνουν για τις καλύτερες δυνατές εναλλακτικές διαδρομές. Στο πλαίσιο αυτό αναπτύσσουν κυκλοφοριακά μοντέλα για τις οδούς Χαλκιδικής, Μακεδονίας, Σόλωνος κ.λπ.
Εξάλλου, από την περιοχή περνούν σημαντικές λεωφορειακές γραμμές, όπως το 3 (ΑΣ ΙΚΕΑ – ΝΣΣ), το 7 (Αγιος Ιωάννης – Πανεπιστήμιο) και το 39 (Κηφισιά – Δικαστήρια) και σε κάθε περίπτωση στους μήνες που θα ακολουθήσουν το επιβατικό κοινό θα πρέπει να συνεχίσει να εξυπηρετείται. Λύση, όμως, αναζητείται και για τη διέλευση των αυτοκινήτων.
Η κατασκευή
Γιατί, όμως, θα κλείσει η οδός Δελφών; Διότι στο σημείο εκείνο είναι πολύ στενή και δε χωρούν τα ευμεγέθη μηχανήματα που απαιτούνται για την κατασκευή των σταθμών του μετρό. Οι αρχικές μελέτες του μετρό της Θεσσαλονίκης δεν είχαν λάβει υπόψη τους τα μπαλκόνια των παρακείμενων πολυκατοικιών. Ετσι, ή θα έπρεπε τα μπαλκόνια να... κοπούν ή θα έπρεπε η οδός Δελφών να κλείσει προκειμένου να συνεχιστούν οι εργασίες κατασκευής του μετρό. Με βάση το... δίλημμα αυτό, το κλείσιμο της οδού ήταν μονόδρομος.
Στους δέκα μήνες που η Δελφών θα παραμείνει κλειστή πρόκειται να κατασκευαστούν οι διαφραγματικοί τοίχοι, δηλαδή το κέλυφος του σταθμού Αναλήψεως.
Οι πεζοί
Στελέχη της «Αττικό Μετρό ΑΕ» διατείνονται ότι καθ' όλη τη διάρκεια των εργασιών θα υπάρχει πρόσβαση για τους πεζούς, οι οποίοι θα μπορούν να φτάνουν σε όλες τις ιδιοκτησίες, είτε τα καταστήματα, είτε τις πολυκατοικίες. Τα ίδια στελέχη υπογραμμίζουν ότι εκτός από τους πεζούς, λαμβάνεται μέριμνα ώστε να υπάρχει πρόσβαση καθ' όλες τις ώρες του 24ώρου και στα οχήματα εκτάκτων αναγκών (ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, Αμεση Δράση), μέσω του εργοταξίου που θα αναπτυχθεί στην περιοχή.
Πηγή: Αγγελιοφόρος
Κλείνει για δέκα μήνες η οδός Δελφών, από τη συμβολή της με τη Μάρκου Μπότσαρη μέχρι τη συμβολή της με την Πέτρου Συνδίκα! Αυτό προβλέπεται ως λύση από τους επιτελείς του μετρό, προκειμένου να μπορέσει να κατασκευαστεί ο σταθμός Αναλήψεως του υπόγειου μέσου σε σταθερή τροχιά της Θεσσαλονίκης.
Κυκλοφοριακό κομφούζιο, απίστευτη ταλαιπωρία, χαμένες ώρες στους δρόμους αναμένεται να συνθέτουν την καθημερινότητα όσων κινούνται μέσω του άξονα της οδού Δελφών, η οποία από τα μέσα Σεπτεμβρίου και για περίπου δέκα μήνες θα κλείσει σε όλο της το πλάτος και σε μήκος περίπου 300 μέτρων. Ετσι, το φθινόπωρο και ο χειμώνας που έρχονται προβλέπονται... καυτοί, από πλευράς κίνησης και ταλαιπωρίας.
Το νοσοκομείο
«Αποκλεισμένο», όμως, θα είναι και το Νοσοκομείο Αφροδίσιων και Δερματικών Νόσων Θεσσαλονίκης, στον αύλειο χώρο του οποίου θα επεκταθεί το εργοτάξιο του μετρό. Οι ασθενείς θα εξυπηρετούνται μέσω της δευτερεύουσας έως σήμερα εισόδου του, που βρίσκεται επί της οδού Χαλκιδικής.
Μάλιστα, ο αύλειος χώρος του νοσοκομείου έχει ήδη παραληφθεί από την «Αττικό Μετρό ΑΕ», μετά από σχετικό πρωτόκολλο παράδοσης - παραλαβής που υπέγραψε η εταιρία με τη διοίκηση του νοσοκομείου και τις επόμενες μέρες ξεκινούν οι εργασίες αλλαγής της εισόδου.
Ο ΟΑΣΘ
Η ακριβής ημερομηνία κατά την οποία θα κλείσει ο δρόμος δεν έχει ακόμη καθοριστεί, καθώς εκκρεμούν οι σχετικές εγκρίσεις. Ετσι, δεν έχει οριστικοποιηθεί ούτε το δρομολόγιο που θα ακολουθούν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ που περνούν από την περιοχή, καθώς συγκοινωνιολόγοι ψάχνουν για τις καλύτερες δυνατές εναλλακτικές διαδρομές. Στο πλαίσιο αυτό αναπτύσσουν κυκλοφοριακά μοντέλα για τις οδούς Χαλκιδικής, Μακεδονίας, Σόλωνος κ.λπ.
Εξάλλου, από την περιοχή περνούν σημαντικές λεωφορειακές γραμμές, όπως το 3 (ΑΣ ΙΚΕΑ – ΝΣΣ), το 7 (Αγιος Ιωάννης – Πανεπιστήμιο) και το 39 (Κηφισιά – Δικαστήρια) και σε κάθε περίπτωση στους μήνες που θα ακολουθήσουν το επιβατικό κοινό θα πρέπει να συνεχίσει να εξυπηρετείται. Λύση, όμως, αναζητείται και για τη διέλευση των αυτοκινήτων.
Η κατασκευή
Γιατί, όμως, θα κλείσει η οδός Δελφών; Διότι στο σημείο εκείνο είναι πολύ στενή και δε χωρούν τα ευμεγέθη μηχανήματα που απαιτούνται για την κατασκευή των σταθμών του μετρό. Οι αρχικές μελέτες του μετρό της Θεσσαλονίκης δεν είχαν λάβει υπόψη τους τα μπαλκόνια των παρακείμενων πολυκατοικιών. Ετσι, ή θα έπρεπε τα μπαλκόνια να... κοπούν ή θα έπρεπε η οδός Δελφών να κλείσει προκειμένου να συνεχιστούν οι εργασίες κατασκευής του μετρό. Με βάση το... δίλημμα αυτό, το κλείσιμο της οδού ήταν μονόδρομος.
Στους δέκα μήνες που η Δελφών θα παραμείνει κλειστή πρόκειται να κατασκευαστούν οι διαφραγματικοί τοίχοι, δηλαδή το κέλυφος του σταθμού Αναλήψεως.
Οι πεζοί
Στελέχη της «Αττικό Μετρό ΑΕ» διατείνονται ότι καθ' όλη τη διάρκεια των εργασιών θα υπάρχει πρόσβαση για τους πεζούς, οι οποίοι θα μπορούν να φτάνουν σε όλες τις ιδιοκτησίες, είτε τα καταστήματα, είτε τις πολυκατοικίες. Τα ίδια στελέχη υπογραμμίζουν ότι εκτός από τους πεζούς, λαμβάνεται μέριμνα ώστε να υπάρχει πρόσβαση καθ' όλες τις ώρες του 24ώρου και στα οχήματα εκτάκτων αναγκών (ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, Αμεση Δράση), μέσω του εργοταξίου που θα αναπτυχθεί στην περιοχή.
Πηγή: Αγγελιοφόρος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου