Κύριοι
Κυκλοφορούν emailς υποτίθεται από την Εθνική Τράπεζα που ενημερώνουν τους πελάτες για μπλοκάρισμα των λογαριασμών τους. Για την υποτιθέμενη λύση στο πρόβλημα δίνουν έναν σύνδεσμο (Link) που εμφανίζει μια ιστοσελίδα της Εθνικής Τράπεζας (βλ. φώτο) και πρέπει ο χρήστης να δώσει στοιχεία της κάρτας του όπως κωδικό και PIN. Σε επικοινωνία με την Εθνική Τράπεζα πήρα την κάτωθι απάντηση:
---- αρχή ----
INTERNET BANKING
11.06.2010
Αξιότιμε κύριε Γιώτα,
Το μήνυμα που λάβατε δεν απεστάλη από την Τράπεζά μας .
Η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος ενημερώνει το κοινό ότι βρίσκεται σε εξέλιξη αποστολή πλαστών ηλεκτρονικών μηνυμάτων μέσω e-mail με σκοπό την υποκλοπή προσωπικών δεδομένων.
Τα μηνύματα προέρχονται από κακόβουλους τρίτους (hackers) και ζητούν από τους χρήστες του διαδικτύου, μέσω συνδέσεως με ηλεκτρονική διεύθυνση που δεν έχει καμία σχέση με την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, να καταχωρήσουν προσωπικά δεδομένα (κωδικούς, αριθμούς καρτών, προσωπικά στοιχεία).
Σε περίπτωση που πελάτες της Τράπεζας λάβουν το μήνυμα, παρακαλούνται να το διαγράψουν αμέσως.
Σε περίπτωση που έχετε ήδη απαντήσει σε τέτοιου είδους πλαστό μήνυμα και έχετε συμπληρώσει τα παραπάνω στοιχεία, παρακαλούμε:
Να επικοινωνήσετε άμεσα με το τηλεφωνικό κέντρο της Τράπεζας (Help Desk) στα τηλέφωνα: 210-4848484 ή 181818.
Σας διαβεβαιώνουμε ότι η Τράπεζα φροντίζει διαρκώς για την ασφάλεια των Συστημάτων της και των Υπηρεσιών που προσφέρει.
Στην περίπτωση που παραλάβετε κάποιο άλλο μήνυμα παρακαλούμε να μας το προωθήσετε εκ νέου!
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
---- τελος ----
Παρακαλώ ενημερώσατε τους αναγνώστες σας για την καλύτερη προστασία τους.
Νικόλαος Γιώτας
Σύμβουλος Πληροφορικής
MSc in Information System
mob:6973 09 59 29
Κυκλοφορούν emailς υποτίθεται από την Εθνική Τράπεζα που ενημερώνουν τους πελάτες για μπλοκάρισμα των λογαριασμών τους. Για την υποτιθέμενη λύση στο πρόβλημα δίνουν έναν σύνδεσμο (Link) που εμφανίζει μια ιστοσελίδα της Εθνικής Τράπεζας (βλ. φώτο) και πρέπει ο χρήστης να δώσει στοιχεία της κάρτας του όπως κωδικό και PIN. Σε επικοινωνία με την Εθνική Τράπεζα πήρα την κάτωθι απάντηση:
---- αρχή ----
INTERNET BANKING
11.06.2010
Αξιότιμε κύριε Γιώτα,
Το μήνυμα που λάβατε δεν απεστάλη από την Τράπεζά μας .
Η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος ενημερώνει το κοινό ότι βρίσκεται σε εξέλιξη αποστολή πλαστών ηλεκτρονικών μηνυμάτων μέσω e-mail με σκοπό την υποκλοπή προσωπικών δεδομένων.
Τα μηνύματα προέρχονται από κακόβουλους τρίτους (hackers) και ζητούν από τους χρήστες του διαδικτύου, μέσω συνδέσεως με ηλεκτρονική διεύθυνση που δεν έχει καμία σχέση με την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, να καταχωρήσουν προσωπικά δεδομένα (κωδικούς, αριθμούς καρτών, προσωπικά στοιχεία).
Σε περίπτωση που πελάτες της Τράπεζας λάβουν το μήνυμα, παρακαλούνται να το διαγράψουν αμέσως.
Σε περίπτωση που έχετε ήδη απαντήσει σε τέτοιου είδους πλαστό μήνυμα και έχετε συμπληρώσει τα παραπάνω στοιχεία, παρακαλούμε:
Να επικοινωνήσετε άμεσα με το τηλεφωνικό κέντρο της Τράπεζας (Help Desk) στα τηλέφωνα: 210-4848484 ή 181818.
Σας διαβεβαιώνουμε ότι η Τράπεζα φροντίζει διαρκώς για την ασφάλεια των Συστημάτων της και των Υπηρεσιών που προσφέρει.
Στην περίπτωση που παραλάβετε κάποιο άλλο μήνυμα παρακαλούμε να μας το προωθήσετε εκ νέου!
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
---- τελος ----
Παρακαλώ ενημερώσατε τους αναγνώστες σας για την καλύτερη προστασία τους.
Νικόλαος Γιώτας
Σύμβουλος Πληροφορικής
MSc in Information System
mob:6973 09 59 29
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου