Εργαζόμενος του μετρό Θεσσαλονίκης ενώ παρακολουθεί το μετροπόντικα «Κωστίκα» που φτάνει στο εργοτάξιο του μετρό στο ΑΠΘ.
Το εργοτάξιο του ΜΕΤΡΟ στη διασταύρωση Σιντριβανίου στη Θεσσαλονίκη, όπου έγινε η διάνοιξη του σταθμού Πανεπιστημίου από τον πρώτο μετροπόντικα, επισκέφθηκε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης.
Νωρίτερα ο κ. Μαγκριώτης επισκέφθηκε τα γραφεία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. στη Θεσσαλονίκη και συναντήθηκε με τη Διοίκηση της εταιρείας.
Στη σύσκεψη που ακολούθησε ο υφυπουργός ενημερώθηκε για την πορεία των εργασιών της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε, καθώς και για τα προβλήματα που παρουσιάζει η κατασκευή του ΜΕΤΡΟ σε συγκεκριμένους σταθμούς.
«Είναι μια πολύ καλή στιγμή για τη πόλη μας και ο καθένας που έχει την ευκαιρία να τη ζήσει μόνο χαρά και συγκίνηση μπορεί να νιώσει. Το ΜΕΤΡΟ είναι η πιο μεγάλη συγκοινωνιακή, περιβαλλοντική, αναπτυξιακή υποδομή για τη Θεσσαλονίκη και το ξέραμε χρόνια. Αγωνιστήκαμε όλοι γι’ αυτό», δήλωσε ο κ. Μαγκριώτης.
«Θέλω λοιπόν αυτή τη σημαντική στιγμή για την πόλη, να πω πως πρέπει να αφήσουμε πίσω όλα αυτά που μας δίχασαν, που μας στεναχώρησαν και δημιούργησαν και τις μεγάλες καθυστερήσεις για το ΜΕΤΡΟ, πάνω από 15 χρόνια τώρα», πρόσθεσε.
«Θα διασφαλίσουμε γρήγορα τις λύσεις των προβλημάτων, τις αναγκαίες μελέτες που χρειάζονται και την εξασφάλιση της χρηματοδότησης, για την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής, των 9,6 χιλ.», επεσήμανε και ευχαρίστησε «όσους δούλεψαν για να φτάσουμε σ’ αυτό το σημείο και για τη συνέχεια», καθώς και «την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Δημοσίων Έργων και Περιβάλλοντος, για τις προσπάθειες που κατέβαλαν, για να είμαστε σήμερα σ’ αυτό το σημείο».
«Ενότητα λοιπόν είναι το μήνυμα και η υποστήριξη που στέλνει εδώ η Θεσσαλονίκη από αυτήν τη σημαντική στιγμή για το ΜΕΤΡΟ. Θα συνεχίσουμε με γρήγορους και εντατικούς ρυθμούς», τόνισε.
Μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι «όσον αφορά στην επέκταση προς Καλαμαριά, στην παρούσα φάση βρίσκεται σε εξέλιξη μια σειρά μελετών και σύντομα θα δημοπρατήσουμε τις υπόλοιπες αναγκαίες μελέτες, ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζονται όλα τα διαδικαστικά θέματα, όπως εκείνο σχετικά με την απόφαση του Σ.τ.Ε.».
Στόχος του Υπουργείου, όπως σημείωσε, είναι ο διαγωνισμός να ολοκληρωθεί εντός του 2010 υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξουν εμπλοκές λόγω ενστάσεων, προσφυγών, κλπ. μεταξύ των διαγωνιζομένων τεχνικών εταιρειών, και αμέσως να ξεκινήσει η κατασκευή της πρώτης επέκτασης του Μετρό (4,8 χλμ - 5 σταθμοί).
Πρόσθεσε δε ότι προτεραιότητα του υπουργείου είναι ακόμη η επέκταση του Μετρό προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη, η επέκταση προς τη Σταυρούπολη με 5 χλμ. και 5 σταθμούς.
«Βάζουμε ως προτεραιότητα να αναπτύξουμε σταδιακά ένα δίκτυο Μετρό στη Θεσσαλονίκη, προσθέτοντας στο βασικό έργο που έχει μήκος 9,6 χλμ και 13 σταθμούς τις επεκτάσεις του Μετρό προς Σταυρούπολη και Καλαμαριά ακόμη 10 χλμ και 10 σταθμούς. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα αλλάξει τα συγκοινωνιακά δεδομένα της πόλης και θα βελτιώσει σημαντικά την καθημερινότητα των πολιτών», υπογράμμισε.
Πηγή: Ναυτεμπορική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου