Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Παραίτηση Μακρυγιάννη από τον ΛΑ.Ο.Σ.

Την παραίτησή του από τις λίστες των υποψηφίων ακόμα και από μέλος του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού υπέβαλε ο Τρικαλινός πολιτευτής Χρήστος Μακρυγιάννης, με επιστολή του προς τον πρόεδρο του κόμματος Γιώργο Καρατζαφέρη.

Στην επιστολή του τονίζει ότι «λόγοι προσωπικοί αλλά και καθαρά αξιοπρέπειας και συνειδησιακοί μου επιβάλουν να μην δώσω τον εκλογικό αγώνα με ανθρώπους που δεν πιστεύουν στην Ελληνική κοινωνία εναντίον των λαθρομεταναστών αλλά και την προσβολή που έγινε στο πρόσωπο μου και των συναδέλφων μου Αξιωματικών αποκαλώντας μας μέσα από τον χώρο του ΛΑ.Ο.Σ τραμπούκους!».

Σε άλλο σημείο της επιστολής του καταλήγει προσθέτοντας ότι «επειδή η προσπάθειά μου δεν αναγνωρίστηκε αλλά αντίθετα συκοφαντήθηκα,
όταν πρώτος από όλους και μέσα από τα ΜΜΕ αντέδρασα στην συμμετοχή του ΛΑ.Ο.Σ στην Κυβέρνηση Παπαδήμου προβλέποντας τα γεγονότα!

Συνεχίζω την προσπάθεια μου εναντίον όλων αυτών που επιβουλεύονται την ασφάλεια και την τιμή της Πατρίδος!».

Πηγή: thessalianews

Δεν υπάρχουν σχόλια: