Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009
Οι βουλευτικές αποζημιώσεις - ρεαλισμός, λαϊκισμός, πανικός και λογική
Η πρόθεση του Γιώργου Παπανδρέου να μειώσει τους μισθούς των βουλευτών στο πλαίσιο της μείωσης των δαπανών έφερε στο προσκήνιο πολλά επιχειρήματα υπέρ του μέτρου, από το σύνολο της κοινωνίας αλλά και κατά, κυρίως από τους ίδιους τους βουλευτές.
Ας πω ότι κατά βάση είμαι υπέρ της μείωσης της αποζημίωσης των βουλευτών, αλλά από την άλλη δεν είναι δυνατόν να υποστηρίξει κανείς αυτή τη θέση χωρίς να ξεκαθαρίσει κάποια πράγματα πρώτα. Η βουλευτική ιδιότητα δεν αποτελεί ένα οποιοδήποτε επάγγελμα και, επομένως έχει ιδιαίτερες παραμέτρους που πρέπει να συζητηθούν.
Πρώτον πρέπει να καταστεί σαφές ότι οι βουλευτές δεν είναι πλούσιοι. Συγκεκριμένα υπάρχουν δύο ειδών βουλευτές. Αυτοί με οικογενειακή περιουσία, οι οποίοι αποτελούν και την μειοψηφία, και η μεγάλη πλειοψηφία που ζει από το μισθό της. Υπάρχουν βουλευτές που υπουργοποιήθηκαν πολλές φορές στο παρελθόν και για πολλά χρόνια, και υπάρχουν όσοι δεν είχαν ποτέ αυτή την ευκαιρία. Επομένως, δεν είναι όλοι οι βουλευτές ίδιοι.
Δεύτερον, η συζήτηση δείχνει να περιστρέφεται γύρω από το ότι οι βουλευτές κάθονται άνετα πάνω στα 7000 ευρώ, ενώ οι συμπολίτες τους ζουν με πενιχρούς μισθούς. Οι βουλευτές, πρέπει να ξεκαθαριστεί, δεν πληρώνονται 7000 ευρώ γιατί πολλά από αυτά είναι έξοδα γραφείου, μετακινήσεων κλπ. Το ίδιο συμβαίνει σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό με τους ευρωβουλευτές, οι όποιοι πληρώνουν αεροπορικά εισιτήρια και συντηρούν γραφεία και στις Βρυξέλλες.
Δεν καταλαβαίνω με ποια λογική συγκαταλέγουμε χρήματα που δεν καταλήγουν ποτέ στα χέρια βουλευτών στην προσωπική τους αποζημίωση. Τέλος, πρέπει να αναφερθεί ότι ένα μεγάλο μέρος των εξόδων τους είναι έμμεσο αποτέλεσμα της δουλειάς τους, όπως γεύματα, ταξί, εμφανίσεις, δωρεές τα οποία κάποιες φορές αιτιολογούνται, κι άλλες φορές όχι.
Τρίτον, υπενθυμίζεται ότι με την κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης ο μισθός των βουλευτών θα μειωθεί ούτως ή άλλως, αφού θα φορολογηθούν έως και 6 φορές περισσότερο απ’ o,τι σήμερα. Αυτό πρέπει να το λάβουμε υπ’ όψιν σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο μισθός τους μειώθηκε ήδη κατά 5% το 2009.
Τέλος, πολλοί είναι αυτοί που θα προτιμούσαν οι βουλευτές τους να λαμβάνουν μια αξιοπρεπή αποζημίωση και να μην μπαίνουν στον πειρασμό να τσιμπάνε από εδώ και από εκεί. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το πρόσφατο σκάνδαλο με τα έξοδα βουλευτών στην Μεγάλη Βρετανία, όπου δήλωναν υπέρογκα ποσά για το γραφείο τους που ρεαλιστικά δεν δικαιολογούνταν.
Από την άλλη, όμως, πρέπει να σημειωθούν και κάποιες άλλες προεκτάσεις του ζητήματος που, εν τέλει, με κάνουν να γέρνω προς τη μείωση των απολαβών τους.
Πρώτον, η μείωση αυτή είναι συμβολική. Δεν περιμένει κανείς ότι η μείωση αυτή θα μειώσει το έλλειμμα τη χώρας μας, αλλά από την άλλη είναι αλήθεια ότι οι βουλευτές δεν μπορούν να ζουν απομακρυσμένοι από την κοινωνία καθώς το ίδιο το λειτούργημά τους έχει ιδιαίτερη συμβολική αξία στην κοινωνία. Δεν δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα όπου οι μισθοί καθορίζονται από την αξία που προσθέτουν στην εταιρία άλλα για τελούν κοινωνικό λειτούργημα με αυξημένες υποχρεώσεις. Με λίγα λόγια, όταν ζητούν οι ίδιοι οι βουλευτές από τους πολίτες να κάνουν θυσίες, οφείλουν να τις κάνουν και οι ίδιοι.
Οι Βουλευτές ζουν με πολλά προνόμια που δεν έχει η υπόλοιπη κοινωνία και τα οποία από μόνα τους βελτιώνουν τις συνθήκες διαβίωσής τους. Για παράδειγμα, οι βουλευτές συχνά δέχονται μικρά κεράσματα, δώρα και γενικώς τυγχάνουν ειδικής μεταχείρισης. Επίσης δεν είναι κρυφό ότι τα παιδιά τους διαθέτουν περισσότερα εφόδια και ευκαιρίες για την κοινωνική τους και επαγγελματική ανέλιξη (αλλά και ειδικές υποχρεώσεις). Το τελευταίο αυτό γεγονός ίσως συμψηφίζεται με τις αυξημένες κοινωνικές και οικονομικές υποχρεώσεις που έχουν οι βουλευτές λόγω της ιδιότητάς του και αναφέραμε πιο πάνω.
Τέλος, οι Βουλή έχει αποδειχθεί στο παρελθόν αρκετά αποτελεσματική στο να αυξάνει τα προνόμια και τους μισθούς των βουλευτών, επομένως πιστεύω ότι όποια μείωση γίνει, εν τέλει, θα είναι προσωρινή, για όσο κρατάει η κρίση. Ακόμα και ο Καρατζαφέρης, ο οποίος πιστός στις λαϊκιστικές του τακτικές πρότεινε να μειωθούν οι απολαβές των βουλευτών κατά 50%, μίλησε μόνο για προσωρινή μείωση.
Εν τέλει, είμαι υπέρ του να γίνει κάποια συμβολική μείωση στους μισθούς των βουλευτών καθώς αυτό απαιτούν οι συνθήκες.
Ευχαριστώ
Ο γνώριμός σας Unionist
Πηγή: Κωμικοτραγικά Δρώμενα
Οι βουλευτές όμως φίλτατε Unionist δικαιούνται 10 υπαλλήλους, δωρεάν κινητά, εισητήρια δωρεάν, πολυτελές αυτοκίνητο, γεύματα δωρεάν και πολλά άλλα... τα οποία τα πληρώνει ο Ελληνικός λαός και από την πολλή σπατάλη έχουμε φτάσει στο χείλος της χρεοκοπίας...
Βόμβα Οικουμενικού Πατριάρχη κατά της Άγκυρας
«Στην Τουρκία αισθάνομαι σαν να με σταυρώνουν καθημερινά.» Με αυτή τη φράση ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος εξαπέλυσε δριμύτατο κατηγορώ κατά του τουρκικού κράτους για την εν γένει συμπεριφορά του απέναντι στο Οικουμενικό Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης αλλά και την ελληνική κοινότητα της Πόλης.
Μιλώντας στην εκπομπή «60 minutes» του αμερικανικού τηλεοπτικού δικτύου CBS, ο Οικουμενικός Πατριάρχης για πρώτη φορά επιτίθεται ευθέως κατά του τουρκικού κράτους, καταγγέλλοντας την Άγκυρα ότι επιθυμεί την πλήρη εξαφάνιση τόσο της ελληνικής κοινότητας των 4.000 ανθρώπων όσο και του ιστορικού και ιερού ρόλου του Πατριαρχείου.
«Η τουρκική κυβέρνηση θα ήταν ευχαριστημένη εάν αφανίζονταν το Πατριαρχείο και εγκαταλείπαμε τη χώρα, όμως εμείς αυτό δεν θα το κάνουμε παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε, δεν θα αποχωρήσουμε» είπε νέτα σκέτα ο Οικουμενικός Πατριάρχης. Είναι η πρώτη φορά, εδώ και αιώνες, που ο ιστορικός ηγέτης της Ορθοδοξίας εξαπολύει ευθεία επίθεση κατά της τουρκικής κυβέρνησης, αλλά και κατά του τρόπου με τον οποίο αντιμετώπιζε παλαιότερα η Πύλη, και αργότερα η κοσμική Κεμαλική Τουρκία, τον ρόλο και την ιερή πραγματικότητα του Φαναρίου.
Όπως ανάφερε ο κ.κ. Βαρθολομαίος, παρότι η « Κωνσταντινούπολις είναι το ίδιο ιερή με την Ιερουσαλήμ» και παρότι πολλάκις έχει απευθυνθεί στις τουρκικές θεσμικές Αρχές -από τον πρωθυπουργό Ερντογάν έως και τους υπουργούς της ισλαμικής κυβέρνησης της Τουρκίας- ζητώντας χείρα βοηθείας, αυτοί του γύρισαν την πλάτη και τον άφησαν εντελώς αβοήθητο.
Παρόλα αυτά, ο Πατριάρχης σημειώνει στην τηλεοπτική του συνέντευξη, που θα παρουσιαστεί από το αμερικανικό δίκτυο στις 20 Δεκεμβρίου, ότι παρά τα προβλήματα και τις δυσκολίες τόσο το Πατριαρχείο όσο και ο ελληνισμός της Κωνσταντινούπολης «θα σταθούν στα πόδια τους».
Σε ερώτηση του δημοσιογράφου, εάν εκτός από τον θεσμικό – ιερό του ρόλο και ο ίδιος προσωπικά θεωρεί ότι σταυρώνεται από τις συνθήκες που επικρατούν στην Τουρκία, απάντησε «Ναι», λέγοντας ότι εδώ και χρόνια τόσο οι Έλληνες της Πόλης όσο και αυτοί που είναι στο Πατριαρχείο θεωρούνται από το τουρκικό κράτος «πολίτες δεύτερης κατηγορίας».
Είναι προφανές ότι η επίθεση Βαρθολομαίου κατά της Άγκυρας, και μάλιστα με τέτοιο ευθύ τρόπο, αποκτά πολιτικές διαστάσεις από την στιγμή που πολύ πρόσφατα ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν συναντήθηκε με τον Μπαράκ Ομπάμα στην Ουάσιγκτον. Σε αυτήν την συνάντηση ετέθη ξεκάθαρα από την αμερικανική πλευρά το ζήτημα του Πατριαρχείου, αυτό της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, καθώς και το θέμα των Βακουφιών -θέμα που αφορά πρωτίστως στην ίδια την επιβίωση του Φαναρίου και της Ορθόδοξης Κοινότητας της Τουρκίας.
Διπλωματικοί κύκλοι στην Αθήνα εκτιμούσαν, νωρίς το μεσημέρι, πως η συνέντευξη Βαρθολομαίου εντάσσεται σε ένα συγκεκριμένο timing και ενδεχομένως να «βοηθά» -υπό προϋποθέσεις- την πρόθεση του ιδίου του Ερντογάν και των Συμβούλων του να προχωρήσουν σε ένα θετικό βήμα όσον αφορά στις σχέσεις Οικουμενικού Θρόνου και Άγκυρας.
Οι ίδιοι κύκλοι σημειώνουν πως ενδεχομένως ο Ερντογάν «χρειάζεται» μία τέτοια ενέργεια, αλλά και την παράλληλη παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ουάσιγκτον, ώστε να καμφθούν οι αντιδράσεις του υπερσυντηρητικού μπλοκ των εθνικιστών και των Κεμαλιστών, καθώς και των Στρατηγών, για την απελευθέρωση του καθεστώτος που διέπουν τις ισλαμικές ιερατικές σχολές.
Πηγή: Romfea.gr
Ετικέτες
Εκκλησία,
Ελληνοτουρκικά,
Εξωτερική Πολιτική,
Κωνσταντινούπολη
Εικόνες που σοκάρουν απο τα Τέμπη
Οι φωτογραφίες είναι απο τα Τέμπη σήμερα... Η εικόνα σοκάρει και τίποτα δεν θυμίζει τα Τέμπη που όλοι ξέρουμε.
Πηγή: troktiko
Ετικέτες
Δήμος Τεμπών,
Λάρισα,
Οδικό Δίκτυο
Άφαντα 9 γουρούνια στον Στανό...
Ζωοκλοπών συνέχεια στην Χαλκιδική. Ούτε Κρήτη να ήμασταν. Συγκεκριμένα ζωοκλέφτες έκλεψαν από φάρμα ενός 57χρονου στο Στανό Χαλκιδικής 9 γουρούνια.
Οι δράστες παραβίασαν την περίφραξη της φάρμας, σκότωσαν τα εννέα γουρούνια και τα πήραν μαζί τους.
Μάλλον τα πήραν για να τα φάνε τώρα τα Χριστούγεννα και να πουλήσουν ό,τι περισσεύει.
Οι δράστες παραβίασαν την περίφραξη της φάρμας, σκότωσαν τα εννέα γουρούνια και τα πήραν μαζί τους.
Μάλλον τα πήραν για να τα φάνε τώρα τα Χριστούγεννα και να πουλήσουν ό,τι περισσεύει.
Ετικέτες
Δήμος Αριστοτέλη,
Ζώα,
Κοινωνία,
Χαλκιδική
Επιχείρηση Κάθαρση: Εξεταστικές επιτροπές για Ομόλογα, Siemens, Χρηματιστήριο
Το ΠΑΣΟΚ, όπως είχε προαναγγείλει, κατέθεσε, χθες, στη Βουλή αίτημα για σύσταση εξεταστικών επιτροπών που αφορά τα σκάνδαλα των δομημένων ομολόγων, της Siemens, και του Χρηματιστηρίου. Ειδικά για το Χρηματιστήριο το αίτημα γίνεται έπειτα από πρόταση του νέου προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνη Σαμαρά. Τη συγκεκριμένη πρόταση είχε καταθέσει στον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου κατά τη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών την περασμένη Τρίτη, στο Προεδρικό Μέγαρο.
Οι προτάσεις κατατέθηκαν αργά χθες το βράδυ προς τον πρόεδρο της Βουλής Φίλιππο Πετσάλνικο με υπογραφές 128 βουλευτών του ΠΑΣΟΚ. Προκειμένου να αποφασιστεί η συγκρότηση των επιτροπών απαιτείται η απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων βουλευτών, που δεν μπορεί να είναι μικρότερη από 120 θετικές ψήφους. Με την ίδια απόφαση θα ορίζεται ο αριθμός των μελών των επιτροπών και η προθεσμία υποβολής των σχετικών πορισμάτων. Οι εξεταστικές επιτροπές έχουν όλες τις αρμοδιότητες των ανακριτικών αρχών και του εισαγγελέα πλημμελειοδικών. Πιο αναλυτικά:
Για την υπόθεση των ομολόγων οι βουλευτές σημειώνουν ότι η υπόθεση της έκδοσης από το υπουργείο Οικονομίας της κυβέρνησης της ΝΔ ειδικών ομολόγων υψηλοτάτου κινδύνου με τελικό αποδέκτη ασφαλιστικά ταμεία, προκάλεσε δικαιολογημένη ανασφάλεια, ανησυχία και αγανάκτηση στους Έλληνες πολίτες και "κατεγράφη ως ένα οργανωμένο σχέδιο, ως ένα σκάνδαλο μεγάλων διαστάσεων, με στόχο τη λεηλασία της περιουσίας των ταμείων".
Όπως αναφέρεται στην πρώτη πρόταση, η έκδοση των σχετικών ομολόγων από το υπουργείο Οικονομίας της κυβέρνησης της ΝΔ και η αγορά τους από τα Ασφαλιστικά Ταμεία έγινε με παραβίαση των αρχών της νομιμότητας και διαφάνειας και μέχρι να καταλήξουν στα Ασφαλιστικά Ταμεία ακολούθησαν "ειδικές διαδρομές" με στόχο την καταβολή υψηλών και παράνομων προμηθειών (μαύρο χρήμα) σε υψηλά ιστάμενα στελέχη χρηματιστηριακών επιχειρήσεων.
Στην εξέλιξη της όλης υπόθεσης εμπλέκονταν και εποπτικές αρχές και αναδεικνύονται τεράστιες ευθύνες τους. Κεντρικοί πρωταγωνιστές του εγκλήματος, αναφέρεται στην πρόταση, φέρονται να είναι ξένη εταιρία με προνομιακές σχέσεις με την τότε κυβέρνηση, αλλά και υψηλόβαθμα στελέχη χρηματιστηριακών εταιρειών -η λεγόμενη παρέα του Λονδίνου- που επίσης έχουν στενή σχέση με τη Νέα Δημοκρατία.
Οι προτείνοντες βουλευτές σημειώνουν ότι η κυβέρνηση της ΝΔ προσπάθησε εξ αρχής να μεταθέσει τις ευθύνες της σε "ανίδεες διοικήσεις ταμείων" ή σε "άπληστες χρηματιστηριακές εταιρίες" με σκοπό της συγκάλυψη της υπόθεσης, με αποκορύφωμα την περιφρόνηση της κοινοβουλευτικής διαδικασίας με τη μη κατάθεση στη Βουλή των πλήρων συμβάσεων όλων των ομολόγων, αλλά και των σχετικών εγγράφων.
Επίσης, προστίθεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ επιχείρησε να συγκαλύψει με νόμο τη ζημιά που είχαν υποστεί ορισμένα ταμεία μεταθέτοντας τη ζημία στους φορολογούμενους, αντί να αναζητηθούν και αποδοθούν πολιτικές, διοικητικές και ποινικές ευθύνες.
Κατά την πρόταση, στο ίδιο σχέδιο εντάσσεται και η συμπεριφορά οργανισμών και επιχειρήσεων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και η Αγροτική Τράπεζα που επένδυσαν και σε δομημένα ομόλογα υψηλού κινδύνου, τα οποία εκδόθηκαν ειδικά γι' αυτούς που απέδωσαν τεράστιες προμήθειες σε τρίτους.
Συμπληρώνεται ότι δεν υπήρξε άμεση και αποτελεσματική δικαστική διερεύνηση, ούτε αξιοποιήθηκαν σχετικά πορίσματα που είχαν εκδοθεί και διαβιβαστεί στη Δικαιοσύνη από τον τότε πρόεδρο της Αρχής Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες Γιώργο Ζορμπά, γεγονός που γεννά υπόνοιες για τυχόν ανοίκειες κυβερνητικές παρεμβάσεις. Κατόπιν αυτού, η πρόταση των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ θέτει δεκατέσσερα ζητήματα προς διερεύνηση:
1.Τις πολιτικές ευθύνες των κυβερνητικών παραγόντων της περιόδου 2004-2007 που σχεδίασαν, υλοποίησαν ή ανέχτηκαν το σκάνδαλο των ομολόγων.
2.Γιατί η Κυβέρνηση της ΝΔ προώθησε στα Ασφαλιστικά Ταμεία ομόλογα υψηλού κινδύνου και εγκατέλειψε την πολιτική των σταθερών και εγγυημένων αποδόσεων;
3.Γιατί η έκδοση των "αμαρτωλών" ομολόγων έγινε με αδιαφανείς διαδικασίες;
4.Γιατί, με ποιους και πώς έγινε η διακίνηση των δομημένων ομολόγων πριν ακόμη αυτά εκδοθούν;
5.Πόσα από τα συγκεκριμένα ομόλογα απορροφήθηκαν από τα Ασφαλιστικά Ταμεία και πόσα από άλλους φορείς και ποιους;
6.Γιατί η Κυβέρνηση της ΝΔ δεν δημοσιοποίησε τους ακριβείς όρους έκδοσης όλων των σχετικών συμβάσεων που αφορούν δομημένα ομόλογα;
7.Γιατί αδρανοποιήθηκε ο νομίμως προβλεπόμενος έλεγχος από την Τράπεζα της Ελλάδος;
8.Πώς και γιατί την 6.7.2005 οι διοικήσεις οκτώ (8) Ασφαλιστικών Ταμείων και την επομένη (7.7.2005) ακόμη πέντε (5) Διοικήσεις αποφάσισαν ταυτοχρόνως να "σπάσουν" ομόλογα σταθερής απόδοσης και να επενδύσουν σε δομημένα ομόλογα υψηλού ρίσκου;
9.Ποια Ασφαλιστικά Ταμεία αγόρασαν, από τις αρχές του 2005 μέχρι σήμερα, σύνθετα δομημένα ομόλογα, σε ποια τιμή, σε ποιες ημερομηνίες, μέσα από ποιες διαδικασίες και ποιο είναι το ποσόν των προμηθειών που έχουν καταβληθεί, από κάθε Ταμείο για κάθε συναλλαγή χωριστά; Ποια Ασφαλιστικά Ταμεία εκποίησαν, την ίδια περίοδο, ομόλογα σταθερής απόδοσης;
10.Ποιες χρηματιστηριακές εταιρείες, τράπεζες ή επενδυτικοί οργανισμοί του εσωτερικού ή του εξωτερικού, συνέπραξαν για την αγορά των σύνθετων δομημένων ομολόγων και με ποια διαδικασία επιλέχτηκαν από τις διοικήσεις των Ασφαλιστικών Ταμείων;
11.Ποια Ασφαλιστικά Ταμεία συνήψαν δάνεια, με Ελληνικές και ξένες Τράπεζες, με ποιους όρους και μέσα από ποιες διαδικασίες;
12.Ποιοι δημόσιοι οργανισμοί αγόρασαν την ίδια περίοδο ή απέκτησαν με οποιονδήποτε τρόπο, δομημένα ομόλογα;
13.Πού βρίσκονται σήμερα οι τεράστιες και παράνομες προμήθειες τις οποίες φέρεται ότι καρπώθηκαν - χρησιμοποιώντας ακόμα και βαλίτσες - οι διάφοροι ενδιάμεσοι;
14.Γιατί δεν αναζητήθηκαν ευθύνες και η αποκατάσταση της ζημίας που υπέστη το Δημόσιο από εκείνους που με παράνομες πράξεις ή παραλείψεις συμμετείχαν με οποιοδήποτε τρόπο στο σκάνδαλο των ομολόγων;
Για τη υπόθεση Siemens
Η δεύτερη πρόταση για τη διερεύνηση της υπόθεσης Ζίμενς αναφέρει ότι οι σοβαρές αποκαλύψεις για παράνομες δραστηριότητες της εταιρείας σε διάφορες χώρες, όπως και στην Ελλάδα, σε συνδυασμό με καταγγελίες για εμπλοκή πολιτικών προσώπων, διοχέτευση πολιτικού χρήματος σε κομματικά ταμεία και δωροδοκίες κυβερνητικών αξιωματούχων και υπηρεσιακών παραγόντων πλήττουν το πολιτικό σύστημα. Και για την υπόθεση αυτή, οι υπογράφοντες βουλευτές του ΠΑΣΟΚ σημειώνουν ότι δεν υπήρξε άμεση και αποτελεσματική δικαστική διερεύνηση, ενώ εγείρονται υπόνοιες για κυβερνητικές παρεμβάσεις, ενώ δόθηκε η δυνατότητα σε πρόσωπα-κλειδιά να διαφύγουν στο εξωτερικό και πέραν αυτού απετράπη με επιλεκτικές διαρροές η έρευνα για την περίοδο μετά το 2004.
Κατά την πρόταση, η πορεία των ερευνών για την υπόθεση χειραγωγήθηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση με σκοπό να συγκαλυφθούν οι ευθύνες για το δικό της πολιτικό χώρο. Ήδη, συμπληρώνεται, τους τελευταίους μήνες αναζητούνται ευθύνες του ανακριτή της υπόθεσης για τον τρόπο που την χειρίστηκε. "Δεν είναι εξάλλου τυχαίο", σημειώνεται στην πρόταση "ότι η προηγούμενη κυβέρνηση κατήργησε την Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες, μόλις πληροφορήθηκε ότι ερευνούσε ύποπτους λογαριασμούς".
Σε κάθε περίπτωση, τονίζεται στην πρόταση, η υπόθεση που επιχείρησε να συγκαλύψει η προηγούμενη κυβέρνηση πρέπει να διερευνηθεί στο σύνολό της και σε βάθος χρόνου για να φωτιστούν όλες οι πτυχές και να καταλογιστούν οι πολιτικές ευθύνες σε όλους όσοι ενέχονται ή συνήργησαν με οποιοδήποτε τρόπο, τόσο στις παράνομες δραστηριότητες της εταιρείας, όσο και στην επιχείρηση συγκάλυψης των ευθυνών για την μετά το 2004 περίοδο.
Για την υπόθεση του Χρηματιστηρίου
Η τρίτη και τελευταία πρόταση αφορά στην υπόθεση των χρηματιστηριακών συναλλαγών, κυρίως της περιόδου 1998-2008, "που απασχόλησε την κοινή γνώμη εξαιτίας ακραίων συμπεριφορών και πρακτικών που επέδειξαν και μεταχειρίστηκαν επαγγελματίες της χρηματιστηριακής κερδοσκοπίας και εξαιτίας των οποίων πολλοί μικροεπενδυτές υπέστησαν οικονομικές ζημιές από την άνοδο και πτώση των μετοχών που αγόρασαν και μεταπώλησαν υπό το κράτος ευφορίας ή του πανικού που δημιουργήθηκε και τροφοδοτήθηκε από τους κερδοσκόπους".
Στην πρόταση αναφέρεται ότι με πτυχές της υπόθεσης έχει ασχοληθεί και ασχολείται η Δικαιοσύνη, αλλά κρίνεται επιβεβλημένη και έρευνα από τη Βουλή για τον τυχόν εντοπισμό ευθυνών προς κάθε κατεύθυνση. Ταυτόχρονα ζητείται να αποκαλυφθούν οι αδυναμίες και τα κενά του νομοθετικού και θεσμικού πλαισίου και της λειτουργίας των εποπτικών και ελεγκτικών αρχών.
Πηγή: Foreign Press
Τρεις εναλλακτικές διαδρομές για να αποφύγετε τα Τέμπη
Λόγω των κατολισθήσεων βράχων στα Τέμπη και το κλείσιμο της Εθνικής Οδού προς Βόρεια και Νότια Ελλάδα, προτείνουμε 3 εναλλακτικές διαδρομές για να κινηθείτε άνετα. Οι δρόμοι βέβαια είναι πιο στενοί και απαιτείται να είμαστε προσεκτικοί, μιας και για τους περισσότερους είναι άγνωστες διαδρομές.
Ερχόμενοι από Λάρισα προς Κατερίνη, πηγαίνετε στην Αγιά, από την Αγιά μπορείτε να στρίψετε είτε προς Μελίβοια, είτε προς Αγιόκαμπο
Αν επιλέξετε την διαδρομή προς Αγιόκαμπο συνεχίζετε και φτάνετε 1 χιλιόμετρο μετά τον Αγιόκαμπο και στρίβετε αριστερά προς Κάτω Σωτηρίτσα, συνεχίζετε και περνάτε την Βελίκα, φθάνετε στην Παλιουριά. Συνεχίζετε την επαρχιακή Οδό, βγαίνετε στην Κουτσουπιά και από εκεί συνεχίζετε για Κόκκινο Νερό, από εκεί φτάνετε στο Στόμιο και συνεχίζετε προς Ομόλιο. Μετά το Ομόλιο συναντάτε την Εθνική οδό και συνεχίζετε προς τον Πλαταμώνα. Από εκεί φτάνετε στον Παλαιό Παντελεήμονα.
Εναλλακτική διαδρομή είναι η παρακάτω:
Αν επιλέξετε την διαδρομή προς Μελίβοια, περνάτε την Μελίβοια και συνεχίζετε μέχρι την Παλιουριά, από εκεί κατευθύνεστε προς Κουτσουπιά - Κόκκινο Νερό - Στόμιο - Ομόλιο και βγαίνετε στην Εθνική Οδό προς Νέους Πόρους - Πλαταμώνα.
Για να παρακάμψετε τα στενά των Τεμπών κατευθυνόμενοι προς Λάρισα και Αθήνα, με το που περάσετε την γέφυρα των Τεμπών, στρίβετε αριστερά στην διασταύρωση προς Ομόλιο. Ακολουθείτε τον δρόμο προς Στόμιο, συνεχίζετε, περνάτε το Στόμιο και φτάνετε στο Κόκκινο Νερό. Μετά βγαίνετε στην Κουτσουπιά, συνεχίζετε περνάτε και από την Παλιουριά. Όλη η διαδρομή είναι παραλιακή. Μετά από την Παλιουριά μπορείτε να στρίψετε Προς Μελίβοια ή να συνεχίσετε παραλιακά.
Από την Παλιουριά, συνεχίζετε δίπλα στην θάλασσα και βγαίνετε στην Βελίκα, από την Βελίκα συνεχίζετε και φτάνετε στην Κάτω Σωτηρίτσα και συνεχίζετε για Αγιόκαμπο. 1 χιλιόμετρο πριν τον Αγιόκαμπο στρίβετε προς την Αγιά. Από την Αγιά ακολουθείτε τις πινακίδες για Εθνική Οδό ή βγαίνετε στην Λάρισα.
Εναλλακτική διαδρομή είναι η παρακάτω:
Ερχόμενοι από Λάρισα προς Κατερίνη, πηγαίνετε στην Αγιά, από την Αγιά μπορείτε να στρίψετε είτε προς Μελίβοια, είτε προς Αγιόκαμπο
Αν επιλέξετε την διαδρομή προς Αγιόκαμπο συνεχίζετε και φτάνετε 1 χιλιόμετρο μετά τον Αγιόκαμπο και στρίβετε αριστερά προς Κάτω Σωτηρίτσα, συνεχίζετε και περνάτε την Βελίκα, φθάνετε στην Παλιουριά. Συνεχίζετε την επαρχιακή Οδό, βγαίνετε στην Κουτσουπιά και από εκεί συνεχίζετε για Κόκκινο Νερό, από εκεί φτάνετε στο Στόμιο και συνεχίζετε προς Ομόλιο. Μετά το Ομόλιο συναντάτε την Εθνική οδό και συνεχίζετε προς τον Πλαταμώνα. Από εκεί φτάνετε στον Παλαιό Παντελεήμονα.
Εναλλακτική διαδρομή είναι η παρακάτω:
Αν επιλέξετε την διαδρομή προς Μελίβοια, περνάτε την Μελίβοια και συνεχίζετε μέχρι την Παλιουριά, από εκεί κατευθύνεστε προς Κουτσουπιά - Κόκκινο Νερό - Στόμιο - Ομόλιο και βγαίνετε στην Εθνική Οδό προς Νέους Πόρους - Πλαταμώνα.
Για να παρακάμψετε τα στενά των Τεμπών κατευθυνόμενοι προς Λάρισα και Αθήνα, με το που περάσετε την γέφυρα των Τεμπών, στρίβετε αριστερά στην διασταύρωση προς Ομόλιο. Ακολουθείτε τον δρόμο προς Στόμιο, συνεχίζετε, περνάτε το Στόμιο και φτάνετε στο Κόκκινο Νερό. Μετά βγαίνετε στην Κουτσουπιά, συνεχίζετε περνάτε και από την Παλιουριά. Όλη η διαδρομή είναι παραλιακή. Μετά από την Παλιουριά μπορείτε να στρίψετε Προς Μελίβοια ή να συνεχίσετε παραλιακά.
Από την Παλιουριά, συνεχίζετε δίπλα στην θάλασσα και βγαίνετε στην Βελίκα, από την Βελίκα συνεχίζετε και φτάνετε στην Κάτω Σωτηρίτσα και συνεχίζετε για Αγιόκαμπο. 1 χιλιόμετρο πριν τον Αγιόκαμπο στρίβετε προς την Αγιά. Από την Αγιά ακολουθείτε τις πινακίδες για Εθνική Οδό ή βγαίνετε στην Λάρισα.
Εναλλακτική διαδρομή είναι η παρακάτω:
κλικ για μεγέθυνση
Αν ακολουθήσετε την διαδρομή προς Μελίβοια, (υπάρχουν αρκετές στροφές) βγαίνετε στην Αγιά. Από την Αγιά ακολουθείτε τις πινακίδες για Εθνική Οδό ή βγαίνετε στην Λάρισα.
Άλλη διαδρομή:
Από Λάρισα μέσω Τυρνάβου - Ελασσόνας - Δήμο Πέτρας - Κατερίνη
Από την Λάρισα κατευθυνόμαστε προς Τύρναβο. Από εκεί ακολουθούμε την Επαρχιακή Οδό Ελασσόνας - Κατερίνης και φθάνουμε στην Τσαρίτσανη, μετά από λίγο συναντούμε την Ελασσόνα. Μετά περνάμε το Μικρό Ελευθεροχώρι και συνεχίζουμε προς τον Άγιο Δημήτριο. Αφού περάσουμε τον Άγιο Δημήτριο φτάνουμε στο χωριό Φωτεινά, συνεχίζουμε και περνάμε έξω από την Κάτω Μηλιά και συνεχίζοντας φτάνουμε στο Μοσχοχώρι. Συνεχίζουμε και βγαίνουμε στο χωριό Σβορώνος. Λίγο μετά είναι η Κατερίνη.
Από Κατερίνη μέσω Δήμου Πέτρας - Ελασσόνα - Τύρναβο - Λάρισα.
Από την Κατερίνη κατευθυνόμαστε προς τον Δήμο Πέτρας. Περνάμε το χωριό Σβορώνος, που είναι αμέσως μετά την Κατερίνη και φτάνουμε στο Μοσχοχώρι. Συνεχίζουμε και περνάμε έξω από την Κάτω Μηλιά, συνεχίζουμε προς Φωτεινά και φθάνουμε στον Άγιο Δημήτριο. Από τον Άγιο Δημήτριο συνεχίζουμε στην Επαρχιακή Οδό προς Ελασσόνα. Περνάμε από το Mικρό Ελευθεροχώρι και φτάνουμε στην Ελασσόνα. Από εκεί συνεχίζουμε την Επαρχιακή Οδό, περνάμε την Τσαρίτσανη και φτάνουμε στον Τύρναβο. Μετά ακολουθούμε τις πινακίδες και βγαίνουμε στη Λάρισα. Από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα είναι εύκολα.
Οι δύο πρώτες διαδρομές μέσω Αγιόκαμπου είναι περίπου 80km παραπάνω.
Η δεύτερη διαδρομή μέσω Αγίου Δημητρίου - Ελασσόνας είναι 100km περισσότερη διαδρομή.
Πηγή: nefelh.com
Αυτές τις οδηγίες να τις τυπώσετε και να τις έχετε στο αυτοκίνητο αν κατευθυνθείτε προς την Αθήνα. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται για την διαδρομή Κατερίνη - Αγίος Δημήτριος - Ελασσόνα - Λάρισα γιατί ο δρόμος είναι στενός, έχει πολλές στροφές και είναι ορεινός.
Ευτυχώς που δεν θα περνάνε οι νταλίκες από εκεί και θα πηγαίνουν μέσω Κοζάνης - Ελασσόνας. Επίσης να προσέχουν οι οδηγοί γιατί επικρατούν και χαμηλές θερμοκρασίες εκεί.
Αν ακολουθήσετε την διαδρομή προς Μελίβοια, (υπάρχουν αρκετές στροφές) βγαίνετε στην Αγιά. Από την Αγιά ακολουθείτε τις πινακίδες για Εθνική Οδό ή βγαίνετε στην Λάρισα.
Άλλη διαδρομή:
Από Λάρισα μέσω Τυρνάβου - Ελασσόνας - Δήμο Πέτρας - Κατερίνη
Από την Λάρισα κατευθυνόμαστε προς Τύρναβο. Από εκεί ακολουθούμε την Επαρχιακή Οδό Ελασσόνας - Κατερίνης και φθάνουμε στην Τσαρίτσανη, μετά από λίγο συναντούμε την Ελασσόνα. Μετά περνάμε το Μικρό Ελευθεροχώρι και συνεχίζουμε προς τον Άγιο Δημήτριο. Αφού περάσουμε τον Άγιο Δημήτριο φτάνουμε στο χωριό Φωτεινά, συνεχίζουμε και περνάμε έξω από την Κάτω Μηλιά και συνεχίζοντας φτάνουμε στο Μοσχοχώρι. Συνεχίζουμε και βγαίνουμε στο χωριό Σβορώνος. Λίγο μετά είναι η Κατερίνη.
Από Κατερίνη μέσω Δήμου Πέτρας - Ελασσόνα - Τύρναβο - Λάρισα.
Από την Κατερίνη κατευθυνόμαστε προς τον Δήμο Πέτρας. Περνάμε το χωριό Σβορώνος, που είναι αμέσως μετά την Κατερίνη και φτάνουμε στο Μοσχοχώρι. Συνεχίζουμε και περνάμε έξω από την Κάτω Μηλιά, συνεχίζουμε προς Φωτεινά και φθάνουμε στον Άγιο Δημήτριο. Από τον Άγιο Δημήτριο συνεχίζουμε στην Επαρχιακή Οδό προς Ελασσόνα. Περνάμε από το Mικρό Ελευθεροχώρι και φτάνουμε στην Ελασσόνα. Από εκεί συνεχίζουμε την Επαρχιακή Οδό, περνάμε την Τσαρίτσανη και φτάνουμε στον Τύρναβο. Μετά ακολουθούμε τις πινακίδες και βγαίνουμε στη Λάρισα. Από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα είναι εύκολα.
Οι δύο πρώτες διαδρομές μέσω Αγιόκαμπου είναι περίπου 80km παραπάνω.
Η δεύτερη διαδρομή μέσω Αγίου Δημητρίου - Ελασσόνας είναι 100km περισσότερη διαδρομή.
Πηγή: nefelh.com
Αυτές τις οδηγίες να τις τυπώσετε και να τις έχετε στο αυτοκίνητο αν κατευθυνθείτε προς την Αθήνα. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται για την διαδρομή Κατερίνη - Αγίος Δημήτριος - Ελασσόνα - Λάρισα γιατί ο δρόμος είναι στενός, έχει πολλές στροφές και είναι ορεινός.
Ευτυχώς που δεν θα περνάνε οι νταλίκες από εκεί και θα πηγαίνουν μέσω Κοζάνης - Ελασσόνας. Επίσης να προσέχουν οι οδηγοί γιατί επικρατούν και χαμηλές θερμοκρασίες εκεί.
Ετικέτες
Δήμος Τεμπών,
Λάρισα,
Οδικό Δίκτυο,
Πιερία
Όχι άλλα διόδια στην Πιερία
Αυτά είναι τα νέα διόδια Αιγινίου που είναι έτοιμα όπως βλέπετε και στη φωτογραφία να αρχίσουν να σας παίρνουν τα φράγκα από το παντελόνι στις 21 Δεκεμβρίου που θα γίνει η έναρξη των εισπράξεων και της κονόμας εις βάρος σας. Η σύμβαση για την κατασκευή αυτών των διοδίων είχε ψηφισθεί στη βουλή από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.
Πού είναι όλοι αυτοί της επιτροπής αγώνα κατά των διοδίων Αιγινίου και οι πολιτικοί παράγοντες της Πιερίας που έλεγαν ότι θα κάνουν μεγάλο αγώνα, για να καταργήσουν αυτά τα διόδια; Θα τους αφήσουν να ανοίξουν τα ταμεία και να αρχίσουν τις εισπράξεις;
Να σημάνουμε συναγερμό και να κατεβούμε όλοι στο δρόμο. Να φέρουμε τρακτέρ και μπουλντόζες και να κλείσουμε τα πάντα.
Να μην περάσουν νέα διόδια μέσα στην Πιερία. Μας φτάνουν αυτά της Λεπτοκαρυάς. Δεν θέλουμε άλλα διόδια, πάρτε το καλά χαμπάρι όλοι σας.
Αγανακτισμένος Αιγινιώτης
Πηγή: Λευτεριά
Ετικέτες
Δήμος Πύδνας - Κολινδρού,
Οδικό Δίκτυο,
Όχι στα Διόδια,
Πιερία
Περί Τεμπών ερωτήσεις….
Του καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ
Τελικά το γεγονός ότι υπάρχουν 2 Ελλάδες που τις χωρίζουν ΚΑΙ τα Τέμπη (πέρα από τόσα και τόσα άλλα "διαχωριστικά" κυρίως οικονομικής και ποδοσφαιρικής φύσεως) αποδείχτηκε χτες το μεσημέρι περίτρανα και μάλιστα με τραγικό τρόπο αφού κόστισε και τη ζωή ενός Ιταλού επιστήμονα που πήγε επί τόπου να ελέγξει τα αποτελέσματα της έκφρασης του θυμού της γης
Στα Τέμπη έχουν χαθεί ΠΟΛΛΕΣ ζωές (ποιός θα ξεχάσει τα παιδιά του Μακρυχωρίου) αλλά στη προκείμενη περίπτωση θέλω να εγείρω κάποια απλά ερωτήματα:
ΟΛΟΙ όσοι εμπλέκονται στην κατασκευή της νέας σήραγγας και της νέας ΠΑΘΕ όλο αυτό το χρονικό διάστημα ΔΕΝ σκέφτηκαν μήπως υπάρχουν επιπτώσεις από τους πολλούς μικροσεισμούς που προκλήθηκαν από τα αμέτρητα φουρνέλα και από την διάβρωση του ορεινού όγκου εξαιτίας των βροχών στα πλαϊνά της εθνικής οδού στα Τέμπη και όταν μάλιστα ΔΕΝ υπήρχε για δεκαετίες το σχετικό προστατευτικό πλέγμα;
Ομολογώ ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα σε κάποια σημεία είχαν τοποθετηθεί μεταλλικά πλέγματα (μήπως όμως είχαμε και αστοχία των πλεγμάτων καθώς το πρόβλημα απαιτούσε ίσως πολύ πιο ισχυρές κατασκευές ή μήπως ήταν ήδη αργά;)
Απλές ερωτήσεις ενός, (ίσως όχι τόσου απλού), Έλληνα Μακεδόνα...
Ετικέτες
Γιώργος Πιπερόπουλος,
Δήμος Τεμπών,
Λάρισα,
Οδικό Δίκτυο,
Πιερία
Αγρότες κατέλαβαν την Αγροτική Τράπεζα Κατερίνης
Εξοργισμένοι αγρότες της Πιερίας κατέλαβαν πριν από λίγο την Αγροτική Τράπεζα Κατερίνης, γιατί όπως δήλωσαν είναι αγανακτισμένοι, γιατί τους κοροϊδεύουν εδώ και καιρό και δεν τους έχουν πληρώσει ακόμα τα δικαιώματα.
Πηγή: Λευτεριά
Ετικέτες
Αγρότες,
Δήμος Κατερίνης,
Πιερία
Τέμπη: Κομμένη η Ελλάδα στα δύο
-Νεκρός ο μηχανικός του έργου
-Κλειστή και τις γιορτές η εθνική
-80 χιλιόμετρα μεγαλύτερη η διαδρομή
Τεράστια βράχια έχουν κόψει το δρόμο στα Τέμπη, μετά από κατολίσθηση και είναι αδύνατη η διέλευση των οχημάτων από χθες και η κίνηση από Αθήνα-Θεσσαλονίκη και αντίστροφα γίνεται μόνο μέσω παρακαμπτηρίων.
Τα βαριά οχήματα (φορτηγά-νταλίκες) κινούνται πλέον μόνο μέσω Ελασσόνας
ενώ τα Ι.Χ. και τα μικρά φορτηγά κινούνται μέσω Αγιάς και Αγιόκαμπου Λάρισας.
Από τον παραλιακό δρόμο στο Νομό Λάρισας η διαδρομή είναι κατά 80 χιλιόμετρα μεγαλύτερη και χρειάζεται τουλάχιστον μια ώρα παραπάνω.
Από την Ελασσόνα και ύστερα μέσω Κοζάνης και την Εγνατία οδό ο δρόμος είναι καλύτερος αλλά και πάλι λόγω των πολλών χιλιομέτρων η διαδρομή μεγαλώνει κατά μία ώρα.
ΚΛΕΙΣΤΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
Το φαινόμενο δεν είναι παροδικό και δεν πρόκειται να λυθεί μέσα σε λίγες ώρες.
Ο δρόμος θα παραμείνει κλειστός τις γιορτές καθώς υπάρχει πρόβλημα στο έδαφος και θα είναι πολύ δύσκολη η αποκατάσταση.
Ήδη ομάδα ειδικών από Ελβετία έχει κληθεί για αυτοψία, ενώ είναι σε εξέλιξη από τα ξημερώματα σύσκεψη στο Υπουργείο Υποδομών για την εξεύρεση λύσης.
ΦΟΝΙΚΗ Η ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΗ
Νεκρός ο μηχανικός- υπεύθυνος των έργων στην περιοχή, ο Ιταλός Σέρτζιο Σιάννι. Ο 57χρονος άνδρας έσπευσε στο σημείο πριν τη μεγάλη κατολίσθηση για αυτοψία καθώς είχαν ξεκινήσει πτώσεις βράχων.
Την ώρα που με ομάδα άλλων τεσσάρων τεχνικών έκαναν αυτοψία αποκολλήθηκαν τεράστια βράχια βάρους 100 τόνων.
Οι τέσσερις άνδρες έπεσαν στο ποτάμι για να γλυτώσουν.
Ο 57χρονος μηχανικός δεν πρόλαβε. Προσπάθησε να βρει καταφύγιο πίσω από το φορτηγό που είχαν μαζί τους αλλά τα βράχια και αυτό το ανέτρεψαν με αποτέλεσμα να το ανατρέψουν και να συνθλίψουν το σώμα του άτυχου μηχανικού.
Πηγή: NewsIt
Ετικέτες
Δήμος Τεμπών,
Θεσσαλία,
Οδικό Δίκτυο
Επιστρέφει ο Ζαγοράκης!
Από τις 8 Ιανουαρίου ο Θοδωρής Ζαγοράκης, όπως όλα δείχνουν, θα είναι και πάλι στην προεδρεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ!
Οι επενδυτές που αναμένεται να «μπουν» στον «δικέφαλο» με την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου που θα γίνει στη ΓΣ στις αρχές του νέου έτους, απαίτησαν-παρότρυναν ουσιαστικά, την παρουσία του Ζαγοράκη στην ΠΑΕ. Κι έτσι, ο «Τεό» συμφώνησε και ουσιαστικά το ανακοίνωσε σε όλους σε γεύμα που δόθηκε χθες βράδυ σε όλα τα μέλη της ομάδας.
Να σημειωθεί πως η επιστροφή του Ζαγοράκη δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση τον παραγκωνισμό του Ζήση Βρύζα, ο οποίος θα παραμείνει στην διοικητική ηγεσία, ως το δεξί χέρι του προέδρου, έχοντας πολύ αυξημένες αρμοδιότητες.
Πηγή: Εθνοσπόρ
Ετικέτες
Αθλητισμός,
ΠΑΟΚ
Με τα Τέμπη μοιάζει, Τέμπη δεν είναι... τι είναι;
Δεν είναι τα Τέμπη
Είναι ο καινούργιος δρόμος προς την Φτέρη.
Σε 35 σημεία είχε καταστραφεί ο ασφαλτοτάπητας και επισκευάστηκε εσπευσμένα για να μην έχουμε και κανέναν έλεγχο και βγούμε εκτεθειμένοι.
Αυτό που φαίνεται στις φωτογραφίες είναι 2 από τις 6 κατολισθήσεις που ευτυχώς έγιναν νύχτα και δεν υπήρξαν θύματα.
Φταίει η κακοτεχνία του εργολάβου και η απουσία ελέγχου από αυτούς που είναι υπεύθυνοι;
Ή εκδικούνται οι Πιερίδες Μούσες;
Είναι ο καινούργιος δρόμος προς την Φτέρη.
Σε 35 σημεία είχε καταστραφεί ο ασφαλτοτάπητας και επισκευάστηκε εσπευσμένα για να μην έχουμε και κανέναν έλεγχο και βγούμε εκτεθειμένοι.
Αυτό που φαίνεται στις φωτογραφίες είναι 2 από τις 6 κατολισθήσεις που ευτυχώς έγιναν νύχτα και δεν υπήρξαν θύματα.
Φταίει η κακοτεχνία του εργολάβου και η απουσία ελέγχου από αυτούς που είναι υπεύθυνοι;
Ή εκδικούνται οι Πιερίδες Μούσες;
Θ.Κ. Πιέριος
Ετικέτες
Δήμος Κατερίνης,
Οδικό Δίκτυο,
Πιερία
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)