ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ
Γράφει ο Θέμης Δαγκλής
Στις πανηγυρικές εκδηλώσεις που συνόδεψαν την υποθαλάσσια σύνδεση των δύο ακτών του Βοσπόρου, πέρασε απαρατήρητο. Ωστόσο η σήραγγα των δύο Ηπείρων δεν ήταν η μόνη δουλειά που έφερε τον Ιάπωνα Πρωθυπουργό Σίνζο Άμπε στην Κωνσταντινούπολη. Η Τουρκία θα αποκτήσει το δεύτερο της πυρηνικό εργοστάσιο με τη συνδρομή της ιαπωνικής τεχνολογίας.
Την Τετάρτη το βράδυ, λίγες μετά τα εγκαίνια της υποθαλάσσιας σήραγγας ο Ερντογάν και ο Αμπε υπέγραψαν τη συμφωνία κατασκευής ενός πυρηνικού εργστασίου σε τουρκικό έδαφος. Το εργοστάσιο θα κατασκευαστεί κοντά στη Σινώπη, στη Μαύρη Θάλασσα και θα έχει δυναμικότητα 4.800 MW. Η πρώτη μονάδα θα συνδεθεί στο Τουρκικό δίκτυο το 2023 και η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται να γίνει ως το 2028. Το εργοστάσιο θα κατασκευαστεί από την ιαπωνική Mitsubishi Heavy Industries και την Γαλλική εταιρεία Areva. Το έργο θα στοιχίσει συνολικά 22 δισεκατομμύρια δολάρια.
Γράφει ο Θέμης Δαγκλής
Στις πανηγυρικές εκδηλώσεις που συνόδεψαν την υποθαλάσσια σύνδεση των δύο ακτών του Βοσπόρου, πέρασε απαρατήρητο. Ωστόσο η σήραγγα των δύο Ηπείρων δεν ήταν η μόνη δουλειά που έφερε τον Ιάπωνα Πρωθυπουργό Σίνζο Άμπε στην Κωνσταντινούπολη. Η Τουρκία θα αποκτήσει το δεύτερο της πυρηνικό εργοστάσιο με τη συνδρομή της ιαπωνικής τεχνολογίας.
Την Τετάρτη το βράδυ, λίγες μετά τα εγκαίνια της υποθαλάσσιας σήραγγας ο Ερντογάν και ο Αμπε υπέγραψαν τη συμφωνία κατασκευής ενός πυρηνικού εργστασίου σε τουρκικό έδαφος. Το εργοστάσιο θα κατασκευαστεί κοντά στη Σινώπη, στη Μαύρη Θάλασσα και θα έχει δυναμικότητα 4.800 MW. Η πρώτη μονάδα θα συνδεθεί στο Τουρκικό δίκτυο το 2023 και η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται να γίνει ως το 2028. Το εργοστάσιο θα κατασκευαστεί από την ιαπωνική Mitsubishi Heavy Industries και την Γαλλική εταιρεία Areva. Το έργο θα στοιχίσει συνολικά 22 δισεκατομμύρια δολάρια.