Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009

Μπόσνιακ για δυο χρόνια



Ο κόσμος το είχε τούμπανο. Ο Ιβάν Μπόσνιακ εντάχθηκε και επίσημα στην οικογένεια του Ηρακλή. Ο κροάτης επιθετικός ήρθε στη Θεσσαλονίκη το πρωί της Τετάρτης (8/7) και αφού ολοκληρώθηκαν οι συζητήσεις με τους επιτελείς της ομάδας, έβαλε την υπογραφή του σε διετές συμβόλαιο συνεργασίας. Δίχως καμία αμφιβολία πρόκειται για μια σπουδαία μεταγραφική κίνηση, η οποία θωρακίζει την επιθετική γραμμή του Ηρακλή, ενώ τα χαρακτηριστικά του Μπόσνιακ ταιριάζουν με τα αντίστοιχα του Βικτοράς Γιάκομπ.

"Ξέρω τη νοοτροπία και το ταμπεραμέντο του κόσμου του Ηρακλή που έχει πάθος και ενθουσιασμό. Θέλω να πετύχω πολλά πράγματα", δήλωσε αρχικά ο 30άχρονος επιθετικός, ο οποίος υποβλήθηκε και σε ιατρικές εξετάσεις.

"Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ στον κόσμο είναι ότι τόσο εγώ όσο και οι υπόλοιπο παίκτες θα δώσουμε το 120%. Η διοίκηση έχει φροντίσει να φέρει καινούργιους παίκτες, παίκτες καλούς και θα προσπαθήσουμε να έχουμε μια καλή σεζόν. Γνωρίζω πολλά πράγματα αναφορικά με το ελληνικό ποδόσφαιρο", συμπλήρωσε.

Ο Μπόσνιακ αποκάλυψε μάλιστα και ταξίδι ανθρώπων του Ηρακλή στις Βρυξέλλες για να τον προσεγγίσουν. "Η πρώτη συζήτηση έγινε πριν από περίπου 4-5 μήνες. Οι άνθρωποι του Ηρακλή είχαν έρθει στις Βρυξέλλες και μου έδειξαν από τη πρώτη στιγμή πόσο πολύ με ήθελαν.

Μου άρεσε ο τρόπος που προσπάθησαν να με προσεγγίσουν, όπως και το γεγονός ότι έδειξαν την έντονη επιθυμία τους για συνεργασία μαζί μου. Είναι αλήθεια ότι αυτό το γεγονός μου άρεσε πολύ", συμπλήρωσε.

Αναφερόμενος στον ρόλο που θα έχει, ουσιαστικά αναφέρθηκε στην Ολεγκ Προτάσοφ. "Είμαι επιθετικός, αλλά ο ρόλος μου θα εξαρτηθεί από τις αποφάσεις του προπονητή. Δεν έχω μιλήσει με τον Ολεγκ Προτάσοφ. Από εκεί και πέρα, δεν μου αρέσει να μιλώ για τον εαυτό μου, είναι καλύτερο να αφήσουμε τον χρόνο να κυλήσει".

Σε διοικητικό επίπεδο, ο Φώτης Κορκόβελος επέστρεψε στο διοικητικό σχήμα της ΠΑΕ έπειτα από συζήτηση που είχε με τον πρόεδρο της εταιρίας, Αντώνη Ρέμο κι αφού λύθηκαν οι μεταξύ τους παρεξηγήσεις. Να σημειωθεί ότι ο κ. Κορκόβελος είχε παραιτηθεί τον Νοέμβριο του 2007.

Πηγή: sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: