Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Η Ντόρα και η πρόσθεση... κι όμως είναι Υπουργός Εξωτερικών ... Δυστυχώς...

Ο Γ. Βλάχος σε πανικό

ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΙΦΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ



Θέμα με το τι κρύβεται πίσω από τα ονόματα των ομάδων, φιλοξενείται στην επίσημη ιστοσελίδα της ΦΙΦΑ.

Στο συγκεκριμένο άρθρο γίνεται αναφορά μόνο σε μία ελληνική ομάδα, που δεν είναι άλλη από τον Ηρακλή... "που πήρε το όνομα του από τον ήρωα της μυθολογίας, ο οποίος διακρινόταν για το θάρρος και την ανδρεία του", όπως αναφέρει το κείμενο. Πέρα από τον Ηρακλή Θεσσαλονίκης, γίνεται αναφορά στη Χέρκουλες Αλικάντε της Ισπανίας και στην Χέρκουλες Αλμέλο της Ολλανδίας.

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το άρθρο από την επίσημη ιστοσελίδα της ΦΙΦΑ.

Η ιστοσελίδα του Κωνσταντίνου Κιλτίδη



Επισκεφθήκαμε την ιστοσελίδα (Portal) του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κυρίου Κωνσταντίνου Κιλτίδη. Σε όλους μας είναι γνωστός, έρχεται τακτικά στον Πολύγυρο, είναι ο γνωστός με τους δασικούς χάρτες της Χαλκιδικής.

Τελευταία του επίσκεψή ήταν στα εγκαίνια του ακαθόριστου αγάλματος, που πολλοί ισχυρίζονται ότι είναι ο Αριστοτέλης.

Ο κύριος Κιλτίδης λοιπόν αφού προβάλλει τον εαυτό του, το έργο του και το Νομό Κιλκίς, φαίνεται ότι έχει μια ιστοσελίδα όπως όλοι οι πολιτικοί, αυτή η σελίδα υποτίθεται ότι είναι η: www.kiltidis.gr/ κοιτώντας προσεκτικά όμως, όταν μπούμε μέσα, βλέπουμε επάνω στην url το εξής: http://www.minagric.gr/kiltidis/welcome.html

Δηλαδή, για να το πούμε πιο απλά, ο κύριος Κιλτίδης απλά έχει πληρώσει ένα domain (www.kiltidis.gr) το οποίο κοστίζει από 5 έως 20€. Για το κόστος φιλοξενίας πληρώνει το υπουργείο καθώς ο κύριος Κιλτίδης φιλοξενεί την ιστοσελίδα του στους servers του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης.

Ίσως να είναι νόμιμο αυτό που κάνει, μπορεί και όχι. Πάντως ηθικό δεν είναι. Δεν είναι καθόλου ηθικό.

Δεν έχει ο κύριος Κιλτίδης χρήματα για να έχει μια ιστοσελίδα δική του; Αν δεν έχει να κάνει ένα blog που είναι και δωρεάν...

Το γνωρίζει αυτό ο κύριος Καραμανλής του "σεμνά και ταπεινά";

Πώς να αποφύγετε το μποτιλιάρισμα στην επιστροφή από τη Χαλκιδική

Οι προεργασίες για τη διαμόρφωση κόμβου στο τμήμα Νέα Μουδανιά-Ποτίδαια, λίγο πριν από την Ποτίδαια, κάνουν δύσκολη τη ζωή των εκδρομέων. Ο δρόμος στενεύει απότομα και μπορεί να διέρθει ίσα ίσα ένα αυτοκίνητο ανά κατεύθυνση. Οι εναλλακτικές διαδρομές και τα επικίνδυνα σημεία.

Του Φώτη Κουτσαμπάρη

Σε “Γολγοθά” έχει μετατραπεί η επιστροφή των εκδρομέων του Σαββατοκύριακου στο πρώτο πόδι της Χαλκιδικής λόγω των προεργασιών για τη διαμόρφωση κόμβου στο τμήμα Νέα Μουδανιά - Ποτίδαια, λίγο πριν από την Ποτίδαια. Ο δρόμος στενεύει απότομα λόγω των έργων και μπορεί να διέρθει ίσα ίσα ένα αυτοκίνητο ανά κατεύθυνση. Ο σχηματισμός “λαιμού”, όπως λέγεται και στην τεχνική γλώσσα, έχει ως αποτέλεσμα τις Κυριακές κατά την επιστροφή να δημιουργείται τεράστιο μποτιλιάρισμα και να μπλοκάρεται ολόκληρος ο κεντρικός άξονας του πρώτου ποδιού, από το ύψος της Κρυοπηγής. Έτσι, μια διαδρομή δεκαπέντε λεπτών διανύεται σε μία ώρα.

Οι εργασίες εκτελούνται από την Εγνατία Οδό Α.Ε., η οποία αναφέρει ότι θα ολοκληρωθούν την ερχόμενη Πέμπτη και το ερχόμενο Σαββατοκύριακο του Αγίου Πνεύματος θα είναι απελευθερωμένος ο δρόμος. Ωστόσο, κι αν ακόμη απομακρυνθεί το εργοτάξιο, η στενότητα του δρόμου θα συνεχίσει να δημιουργεί προβλήματα. Τα έργα που γίνονται στο τμήμα Νέα Μουδιανά - Ποτίδαια αφορούν μόνο μια μικρή τεχνική παρέμβαση σ’ ένα σημείο, όπου πρόκειται να κατασκευαστεί κόμβος, όταν θα διαπλατυνθεί ο δρόμος. Η διαπλάτυνση του τμήματος αυτού είναι ενταγμένη στο έργο νέας χάραξης Σωζόπολης - Ποτίδαιας, με προϋπολογισμό 25 εκατ. ευρώ. Μέχρι τα Νέα Μουδανιά έχει ολοκληρωθεί από πέρυσι το έργο, με διαπλάτυνση του άξονα και την τοποθέτηση διαχωριστικού στηθαίου.

Ωστόσο, για τη διαπλάτυνση του τμήματος Νέα Μουδανιά - Ποτίδαια δημιουργήθηκε πρόβλημα με τις απαλλοτριώσεις και σημειώθηκε καθυστέρηση. Εκτός αυτού, επαγγελματίες της περιοχής προσέφυγαν στο ΣτΕ, καθώς είναι αντίθετοι στο σχεδιασμό του κλειστού αυτοκινητόδρομου και ζητούν ο δρόμος να έχει εξόδους στα καταστήματα. “Την Πέμπτη θα ολοκληρωθούν τα ασφαλτικά στην Ποτίδαια, ώστε πριν του Αγίου Πνεύματος να φύγουν τα συνεργεία. Έγινε ένα τεχνικό έργο και έπρεπε να περιοριστεί ο δρόμος, σε δύο φάσεις, από τη μία και την άλλη πλευρά, για να μπορέσει να εργαστεί ο εργολάβος”, αναφέρει στη “ΜτΚ” ο διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας Οδού Δημήτρης Κωτούλας. “Άλλες εργασίες δεν θα γίνουν. Δεν έχει οριστεί ακόμη δικάσιμος για τις απαλλοτριώσεις, κάτι που θα γίνει το επόμενο διάστημα. Υπάρχει και μια προσφυγή στο ΣτΕ”, προσθέτει ο κ. Κωτούλας.

Έτσι, θα πρέπει να ξεκαθαρίσει το τοπίο των απαλλοτριώσεων και της προσφυγής για να αρχίσουν εργασίες διαπλάτυνσης στο τμήμα Νέα Μουδανιά - Ποτίδαια και το φετινό καλοκαίρι ο δρόμος θα παραμείνει στενός. Εν τω μεταξύ, έτοιμο να δημοπρατηθεί από την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι το έργο διαπλάτυνσης του δρόμου Ποτίδαια - Κασσανδρεία, με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, ενδιάμεση νησίδα, ανισόπεδους κόμβους και παράπλευρο δίκτυο. “Έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες, πληρώθηκαν οι απαλλοτριώσεις και θα προχωρήσουμε σε δημοπράτηση”, αναφέρει ο κ. Γιώργος Τσίγκρος, τεχνικός σύμβουλος του γ.γ. της περιφέρειας.

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

Εάν επιστρέφετε από τις παραλίες της Χαλκιδικής στη Θεσσαλονίκη, απόγευμα Κυριακής, και θέλετε να κερδίσετε χρόνο, να αποφύγετε το μποτιλιάρισμα, την ταλαιπωρία και το άγχος της αυξημένης κίνησης στους δρόμους, υπάρχει τρόπος. Εκτός από τους βασικούς οδικούς άξονες όπου παρουσιάζονται αυξημένα κυκλοφοριακά προβλήματα τις αργίες του καλοκαιριού, μπορείτε να ακολουθήσετε με το αυτοκίνητο σας εναλλακτικές διαδρομές ώστε να μεταβείτε ή να επιστρέψετε συντομότερα στον προορισμό σας.

Στη διάθεση των οδηγών υπάρχουν μικρότεροι επαρχιακοί δρόμοι που, εκτός των άλλων, δίδουν την ευκαιρία στους επιστρέφοντες να απολαύσουν την ομορφιά των φυσικών τοπίων που διασχίζουν. Οι ώρες αιχμής στην κίνηση των αυτοκινήτων στους δρόμους της Χαλκιδικής είναι, σύμφωνα με την Τροχαία Νέων Μουδανιών, οι απογευματινές της Κυριακής. Αύξηση των οχημάτων στους δρόμους παρατηρείται μετά τις 5 το απόγευμα, ενώ τα περισσότερα αυτοκίνητα συναντώνται στους δρόμους από τις 6 το απόγευμα μέχρι τις 9 το βράδυ. Αντίθετα, είναι ομαλή η κίνηση κατά τις μεταμεσημβρινές ώρες από τις 2 έως τις 4 μετά το μεσημέρι.

Οι περισσότεροι Θεσσαλονικείς επιλέγουν να περάσουν το Σαββατοκύριακο στις παραλίες του πρώτου ποδιού της Χαλκιδικής, στη χερσόνησο της Κασσάνδρας, απ’ όπου παρατηρείται αυξημένη επιστροφή το απόγευμα της Κυριακής, με πρώτο “σκόπελο” το μποτιλιάρισμα στην Καλλιθέα. Κυκλοφοριακά προβλήματα δημιουργούνται τόσο στην Καλλιθέα όσο και στις κατοικημένες περιοχές της Αφύτου και της Φώκιας, στις οποίες, εκτός της συνεχούς διέλευσης πεζών από το δρόμο, η κίνηση διακόπτεται με φωτεινούς σηματοδότες. Έτσι, οι οδηγοί πρέπει να παρακάμψουν αυτές τις περιοχές, για να κερδίσουν χρόνο στη μετάβαση.

Α. Όσοι κινούνται από την Κασσανδρεία στη Θεσσαλονίκη, για να ξεπεράσουν απρόσκοπτα την Καλλιθέα, υπάρχουν τρεις λύσεις:

1. Να ακολουθήσουν αριστερά τον λεγόμενο “μικρό περιφερειακό” της Καλλιθέας, που οδηγεί μετά την κατοικημένη περιοχή.

2. Να οδηγηθούν από την Κασσανδρεία στην Άφυτο μέσω του επαρχιακού χωματόδρομου. Ο δρόμος ενδείκνυται για αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, αγροτικά και τζιπ 4Χ4.

3. Να ακολουθήσουν από την Κασσανδρεία το δρόμο που καταλήγει στην διασταύρωση της Σάνης και διέρχεται μέσα από το δάσος. Ο δρόμος είναι σε καλή κατάσταση, ασφαλτοστρωμένος, ενώ το φυσικό τοπίο είναι πανέμορφο.

Β. Οι οδηγοί που θα φθάσουν στα Νέα Μουδανιά, εκτός από την εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Νέων Μουδανιών, που έχει μεν τα χαρακτηριστικά του αυτοκινητόδρομου αλλά διαπιστώνεται πως δεν μπορεί να εξυπηρετήσει σε κάποια τμήματα τον κυκλοφοριακό φόρτο του απογεύματος της Κυριακής, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ τεσσάρων διαδρομών: Να κινηθούν στον παραλιακό δρόμο από την παραλία Διονυσίου, τα Φλογητά, τη Σωζόπολη, τα Πλάγια, τον Άγιο Παύλο και να φτάσουν στον Τρίλοφο, στους Νέους Επιβάτες ή να οδηγηθούν στην παλαιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Νέων Μουδανιών. Να επιλέξουν τον δρόμο από την Τρίγλια, τα Ελαιοχώρια και να εξέλθουν στον κόμβο Καλλικράτειας. Να ακολουθήσουν τη διαδρομή από τα Πετράλωνα και τον Άγιο Αντώνιο και να φθάσουν στα Βασιλικά Θεσσαλονίκης και τη Θέρμη.

Γ. Όσοι επιστρέφουν από το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής, από τη διασταύρωση Νικήτης, μπορούν να κινηθούν από τον ορεινό δρόμο του Πολυγύρου που οδηγεί στη Θέρμη μέσω της Γαλάτιστας. Στη διαδρομή αυτή είναι λίγες στον αριθμό οι κατοικημένες περιοχές και παρά τις στροφές της Γαλάτιστας, ο δρόμος είναι σε πολύ καλή κατάσταση, τόσο από τη Γερακινή στον Πολύγυρο όσο και από τον Πολύγυρο στη Γαλάτιστα. Ο συγκεκριμένος δρόμος εξυπηρετεί και όσους κινούνται στο κέντρο της Χαλκιδικής, μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ποδιού.

Δ. Από το τρίτο πόδι της Χαλκιδικής οι επιστρέφοντες στη Θεσσαλονίκη μπορούν να ακολουθήσουν δύο κατευθύνσεις με τρεις εναλλακτικές διαδρομές: Ε. Από την Ουρανούπολη μπορούν να οδηγηθούν μέσω της Μεγάλης Παναγιάς στην Αρναία και στη συνέχεια στα Δουμπιά, στα Βασιλικά και τη Θέρμη. Να φθάσουν στον Πολύγυρο μέσω Ιερισσού, Γομάτι, Πυργαδίκια, Πλάνα, Βράσταμα και να συνεχίσουν προς Θέρμη. Να κατευθυνθούν προς τον Σταυρό Θεσσαλονίκης διασχίζοντας τα Νέα Ρόδα, την Ιερισσό, το Στρατώνι και την Ολυμπιάδα, και να εξέλθουν στην Εγνατία Οδό.

Tα επικίνδυνα σημεία

Οι οδηγοί που επιστρέφουν από τις εναλλακτικές διαδρομές πρέπει να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή στα επικίνδυνα σημεία των δρόμων από τη Θεσσαλονίκη προς τη Σιθωνία και αντίστροφα. Με βάση τη συχνότητα των ατυχημάτων, η τροχαία διέκρινε αυτά τα σημεία στο δρόμο Θεσσαλονίκης - Πολυγύρου - Σιθωνίας, που είναι:

α. Στο ύψος του χωριού Γαλαρινός, λίγα χιλιόμετρα πριν από τη Γαλάτιστα, ο δρόμος στενεύει απότομα.

β. Στο ύψος Παλαιοκάστρου, πριν από τον Πολύγυρο, οι οδηγοί πρέπει να προσέχουν τις συχνές κατολισθήσεις βράχων πάνω στο οδόστρωμα.

γ. Η επικίνδυνη στροφή, ένα χιλιόμετρο μετά τον Πολύγυρο προς τη Σιθωνία.

δ. Επικίνδυνη στένωση του δρόμου έχει επισημάνει η Τροχαία στο ύψος της Γερακινής, ενώ επικίνδυνες χαρακτηρίζονται οι διασταυρώσεις των κάθετων δρόμων που οδηγούν στην παραλία από τη Γερακινή μέχρι το ύψος του Βατοπεδίου.

ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ
Στο ανατολικό τμήμα της Χαλκιδικής, ως επικίνδυνα σημεία χαρακτηρίζονται:

α. Η κάθετη διασταύρωση στο δρόμο μεταξύ Αγίου Νικολάου και Πυργαδικίων.

β. Ο παραλιακός δρόμος που συνδέει την Ιερισσό με το Στρατώνι.

γ. Ο ορεινός δρόμος που συνδέει το Στρατώνι με τον Πολύγυρο, στο ύψος του Παλαιοχωρίου και της Αρναίας.

Πηγή: Μακεδονία

Για την άλωση της Πόλης

Με δυο μέρες καθυστέρηση, να γλιτώσουμε από τη μονομανία των «επετείων», αξίζει να θυμηθούμε την Αλωση του 1453. Να σκεφτούμε τις πρώτες μέρες των κατακτητών στην παρατημένη από δεκαετίες Κωνσταντινούπολη, που λειτουργούσε με πενήντα χιλιάδες κόσμο, τους μισούς καλόγερους, σε έναν αστικό ιστό που κάποτε στέγαζε τους δεκαπλάσιους.

Να δούμε τα μεγάλα της μνημεία, ραγισμένα από σεισμούς, με πλήθος ανθισμένα αναρριχώμενα φυτά επάνω τους. Συνοικίες που τις ρήμαξαν παλιές πυρκαγιές και κανένας δεν τις συμμάζεψε. Οι «προδότες», οι «φραγκεμένοι» ήταν πλέον νεκροί, αιχμάλωτοι ή στα καράβια της εξορίας. Πρώτος ανάμεσά τους ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος. Σήμερα, ήρωας του Γένους, τότε, ένας περιφρονημένος ιππότης. Νεκρός.

Ναι, το να μετράμε τα πραγματικά μεγέθη από την Αλωση είναι πολύ χρήσιμο και διδακτικό. Οι αιώνες που κύλησαν δεν είναι πάρα πολλοί κι έτσι υπάρχουν δεκάδες ιστορικές μαρτυρίες των γεγονότων. Μπορούμε να φρίξουμε παρακολουθώντας έναν από τους πρώτους πολέμους με λουμπάρδες και κανόνια. Με εμπειροπόλεμους μισθοφόρους κι ένα σωρό χριστιανούς σπαχήδες στο πλευρό του Μωάμεθ, από όλα σχεδόν τα Βαλκάνια.

Του Μωάμεθ με τη μάνα του, την ελληνίδα κυρα-Μάρα, που έχτισε εκείνον τον πύργο που σώζεται ακόμη στη Δάφνη του Στρυμόνα, την παλιά Εζοβα. Με τον Γεννάδιο Σχολάριο, την ώρα που ο Νοταράς σφαγιαζόταν οικογενειακώς, να καλείται από το Σουλτάνο να κυβερνήσει τους ορθόδοξους. Και να τον ανεβάζει σε άτι.

Μια ιστορία οδύνης, αναστάτωσης, πόνου και φρίκης. Ωστόσο, πέρασε και με την Αλωση, ένας νέος κόσμος γεννήθηκε, ορφανός, συγκλονισμένος, βαθιά διαιρεμένος και έκθαμβος. Πήραν την Πόλη, πήραν την! Η Αλωση, δίκαια, θεωρήθηκε ένας αποφασιστικός σταθμός στην παγκόσμια Ιστορία. Ο μεσαίωνας δε σταμάτησε το 1453 και, μάλιστα, έδειξε τα δόντια του πολλές φορές στα χρόνια που ακολούθησαν. Ισως ο μεσαίωνας να είχε ήδη σβήσει το 1350, εκεί στα χρόνια του μαύρου θανάτου, που άφησε τον κόσμο με το μισό ακριβώς παγκόσμιο πληθυσμό. Αλλά η Αλωση επιτρέπει και άλλες σκέψεις.

Οι Οθωμανοί είχαν βάλει πόδι στην Ευρώπη ήδη το 1354, έναν αιώνα πριν, και κατείχαν από το 1361 την Αδριανούπολη. Δε λέω από πότε κατείχαν την Προύσα: πάνω από μια γενιά πριν. Η Θεσσαλονίκη ήταν χαμένη τελείως από το 1430 και το Βυζάντιο μόνον για τους υπεραισιόδοξους δεν ήταν μια χλιαρή ανάμνηση. Και πάρα πολλοί Ρωμιοί, εξοντωμένοι από τα γεγονότα του 1204 που τους στοίχειωναν, προτιμούσαν την υποταγή στο σαρίκι από την υποταγή στη λατινική καλύπτρα.

Από την στήλη του Αγγελιοφόρου Καναβάτσο του Πάνου Θεοδωρίδη

Συνέντευξη περιβόλι της Νίκης Τζαβέλλα στην Espresso

Μεγάλο κόμμα, μεγάλος μπελάς

Πολλοί εξεπλάγησαν στο άκουσμα της είδησης ότι η πρώην βουλευτής Επικρατείας της Ν.Δ. Νίκη Τζαβέλλα θα ετίθετο επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου του ΛΑΟΣ. Η ίδια όμως είχε σταθμίσει καλά την πρόταση του Γιώργου Καρατζαφέρη πριν πει το μεγάλο «ναι» που θα αλλάξει τη ζωή της για την επόμενη πενταετία.

Αλλωστε, είναι συνηθισμένη στα ταξίδια. Χρόνια τώρα μοιράζει τον χρόνο της μεταξύ Ελλάδος και εξωτερικού, μιας και είναι ένα από τα πλέον επιτυχημένα στελέχη μεγάλων και σημαντικών επιχειρηματικών ομίλων (μεταξύ άλλων διετέλεσε αντιπρόεδρος του Ιδρύματος Λάτση και αντιπρόεδρος της Intracom, αλλά και του Ιδρύματος Κόκκαλη, ενώ είναι και επικεφαλής των επιχειρηματικών κινήσεων του ομίλου Antenna του Μίνωα Κυριακού στο εξωτερικό).

Τη συναντήσαμε στο καλαίσθητο σπίτι που διατηρεί στη Νέα Κηφισιά και δεν δίστασε να μας μιλήσει για τα πάντα: για τον τρόπο που της έγινε η πρόταση, για τα ποσοστά που αναμένεται να πάρει ο ΛΑΟΣ, για τους συνυποψηφίους της, για τα χόμπι, ακόμη και για τις μαγειρικές ικανότητές της!

- Σας βλέπω μια χαρά... Πού οφείλεται αυτή η ενεργητικότητα;
Ξανάνιωσα τώρα που πήγα στον ΛΑΟΣ. Είναι ένα μικρό κόμμα, γεμάτο ζωντάνια και δυναμισμό.

- Πώς προέκυψε η πρόταση να τεθείτε επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου;
Είχαμε συναντηθεί σε μια κοινωνική εκδήλωση με τον Γιώργο Καρατζαφέρη. Στην κουβέντα που κάναμε έμαθε ότι ήμουν έτοιμη να πάω στο εξωτερικό, σε έναν διεθνή οργανισμό. Λίγες ημέρες αργότερα, με πήρε στο τηλέφωνο για να βρεθούμε και εκεί μου έκανε την πρόταση.

- Πριν από το Πάσχα;
Ναι, πριν από το Πάσχα. Και μάλιστα, του απάντησα «θα σας πω σε δύο μέρες». Μου είχε εξηγήσει βεβαίως τι πρεσβεύει ο ΛΑΟΣ. Δεν είναι μακριά από αυτά τα οποία ήταν οι καταβολές μου από τη Νέα Δημοκρατία. Διαπίστωσα πως ο ΛΑΟΣ δεν είναι καθόλου ακραίο κόμμα. Είναι ένα λαϊκό και αστικό δεξιό κόμμα με σταθερές στην παράδοση και τη θρησκεία.

- Είναι δεξιό ή κεντροδεξιό κόμμα;
Υπάρχουν και κεντροδεξιοί στο κόμμα. Θα έλεγα ότι έχει πολυσυλλεκτικότητα.

- Τι θα πρέπει να γίνει με τους μετανάστες;
Ζητάμε μια ποσόστωση στους μετανάστες. Αυτή τη στιγμή το 10% του πληθυσμού στη χώρα μας είναι αλλοδαποί. Εμείς ζητάμε να μειωθεί στο 2%! Θέλουμε να είναι ελεγχόμενος ο αριθμός τους ούτως ώστε να μπορούν και αυτοί να ζουν ανθρώπινα στη χώρα μας και εμείς να ξέρουμε ότι το αντέχουμε αυτό.

- Θα πρέπει να απελαθούν όσοι δεν έχουν άδεια;
Να πολιτογραφηθούν όσοι έχουν τις απαραίτητες προϋποθέσεις παραμονής. Οσοι είναι παράνομοι όμως, να επαναπροωθούν στη χώρα τους. Δεν βλέπω άλλη λύση!

- Με τι ποσοστό θα ήταν ικανοποιημένος ο ΛΑΟΣ στις ευρωεκλογές;
Ο,τι ποσοστό πάρουμε πάνω από το 4,2%, για εμάς θα είναι επιτυχία.

- Πριν από το Πάσχα όμως βουλευτές του κόμματός σας δήλωναν ότι θα πάρετε πάνω από 10%!
Ολα τα μικρά κόμματα θέλουν κάποια στιγμή να πιάσουν διψήφιο ποσοστό. Είναι μια πολύ αισιόδοξη προοπτική αυτή...

- Εσείς επιδιώκετε να εκλέξετε δύο ευρωβουλευτές;
Ναι!

- Ο κ. Θανάσης Πλεύρης, που είναι δεύτερος στο ευρωψηφοδέλτιο, όμως δεν θα έπρεπε να έχει παραιτηθεί από το βουλευτικό αξίωμα, όπως έκαναν οι συνάδελφοί του από το ΠΑΣΟΚ;
Αυτό το θέμα εξετάστηκε από τον Αρειο Πάγο και αποφασίστηκε ότι δεν χρειάζεται να παραιτηθεί!

- Ετσι όμως έχει την... καβάντζα της Βουλής. Εάν δεν εκλεγεί, θα ξαναγυρίσει στο Εθνικό Κοινοβούλιο.
Τα μικρά κόμματα δεν έχουν αυτήν την πολυτέλεια της εναλλαγής των προσώπων.

- Κάποιοι λένε ότι πάτε στο Ευρωκοινοβούλιο για να έχετε έναν σίγουρο και υψηλό μισθό που κυμαίνεται γύρω στα 6.000 ευρώ τον μήνα καθαρά.
Μα παραιτούμαι ήδη από έναν καλύτερο μισθό!

- Πάτε για μία πενταετία;
Ας έχουμε την υγεία μας και μετά βλέπουμε… Μπορεί να βαρεθώ κιόλας...

- Οι πολιτικές φιλοδοξίες σας μέχρι πού φτάνουν;
Ολοκληρώνονται με το Ευρωκοινοβούλιο. Και σας ομολογώ ότι νιώθω και πολύ άσχημα με όλη αυτήν τη δημοσιότητα τον τελευταίο καιρό λόγω του προεκλογικού αγώνα.

- Αισθάνεστε άβολα δηλαδή με τόση δημοσιότητα;
Ναι, όπως αισθάνομαι άσχημα που τώρα τελευταία μπλέκομαι πολλές φορές σε ανούσιες συζητήσεις σε πάνελ, σε πολιτικές συζητήσεις κ.λπ.

- Τα παιδιά τι σας είπαν όταν ανακοινώσατε την απόφαση ότι ετοιμάζετε βαλίτσες για την Ευρωβουλή και θα μοιράζετε την εβδομάδα σας μεταξύ Αθήνας και Βρυξελλών;
Επί δεκαπέντε χρόνια ήμουν μία εβδομάδα στην Ελλάδα και τρεις στο εξωτερικό! Για την οικογένειά μου είναι συνηθισμένο αυτό.

- Δεν θα είναι κουραστικό όμως αυτό το συνεχές πηγαινέλα;
Δεν ξέρω εάν θα πηγαινοέρχομαι! Εάν θα δουλεύω εκεί, θα κάθομαι για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα και θα έρχονται τα παιδιά να με βλέπουν ή θα κατεβαίνω κάποια Σαββατοκύριακα. Αυτό το συνεχές πηγαινέλα δεν ξέρω γιατί το κάνουν οι άλλοι. Ισως γιατί έχουν βλέψεις για το Εθνικό Κοινοβούλιο. Εγώ δεν έχω.

- Ο κ. Καρατζαφέρης πώς είναι σαν άνθρωπος;
Με τον πρόεδρο έχουμε μια πολύ καλή χημεία, είναι ταχύτατος στη σκέψη, πολύ ρεαλιστής και μετριοπαθής. Μου αρέσει έτσι όπως είναι.

- Πιστεύετε ότι ήσασταν μια επιλογή διείσδυσης στη Νέα Δημοκρατία λόγω του πολιτικού παρελθόντος σας;
Δεν νομίζω. Απ’ ό,τι κατάλαβα, ήθελε έναν τεχνοκράτη. Εγώ δεν ήμουν και κανένα προβεβλημένο στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας... Τη μόνη διείσδυση που βλέπω είναι του ίδιου του Γιώργου Καρατζαφέρη στη Ν.Δ.

- Τα σποτάκια με τα πράσινα παπαγαλάκια πώς σας φαίνονται;
Η λογική πίσω από τα σποτ αυτά είναι πως η κυβέρνηση ιεραρχεί την ανασφάλεια των πολιτών ως πρώτο πρόβλημα. Γι’ αυτό προβάλλει αυτήν την κινδυνολογία.

- Υπάρχει δίλημμα μεταξύ «σοσιαλισμού ή βαρβαρότητας»;
Αυτό το δίλημμα είναι αρκετά ντεμοντέ. Το χρησιμοποιεί το ΠΑΣΟΚ για να απευθυνθεί στο θυμικό και το συναίσθημα της ευρύτερης Αριστεράς προκειμένου να ψαρέψει ψήφους από εκεί.

- Η κ. Μαριέττα Γιαννάκου πώς σας φαίνεται;
Εξαιρετική!

- Μα, ο πρωθυπουργός την έπαψε από υπουργό, η ίδια δεν εξελέγη βουλευτής και τώρα όλοι στη Ν.Δ. μιλούν με διθυράμβους γι’ αυτήν, τοποθετώντας την και επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου!
Είναι σύνηθες φαινόμενο αυτό στην πολιτική! Η ίδια όμως ως άτομο είναι εξαιρετική και δυνατή.

- Ο κ. Παπακωνσταντίνου;
Ανήκει στη νέα γενιά που έχει αναδείξει ο Γιώργος Παπανδρέου και είναι πολύ καλός.

- Οσον αφορά τον Θανάση Παφίλη;
Τον ξέρω εδώ και χρόνια και είναι επίσης καλός.

- Ο Νίκος Χουντής;
Δεν τον έχω γνωρίσει.

- Το ΠΑΣΟΚ θα έρθει πρώτο κόμμα στις ευρωεκλογές;
Πιστεύω ότι θα έρθει πρώτο, αλλά όχι με μεγάλη διαφορά. Η οροφή του θα είναι το 3%.

- Στη Ν.Δ. θα επιστρέφατε ή έχουν κοπεί οι γέφυρες;
Δεν θα πήγαινα σε κανένα μεγάλο κόμμα τώρα. Ενα μεγάλο κόμμα είναι μεγάλος μπελάς και απαιτεί... δουλεία, που σε αυτήν τη φάση της ζωής μου δεν μπορώ να την αποδεχθώ. Τα μεγάλα κόμματα είναι συστήματα. Κι εγώ ήμουν μέρος ενός συστήματος το οποίο με ανέδειξε! Το παραδέχομαι!

- Συνεργαστήκατε επί δεκατέσσερα χρόνια με τον Σωκράτη Κόκκαλη. Είχατε επικοινωνία μαζί του τον τελευταίο καιρό;
Οχι, δεν προλάβαμε γιατί είχε πάει στο Βιετνάμ, όπου έδωσε φιλικό αγώνα ο Ολυμπιακός. Μεσοβδόμαδα όμως μιλήσαμε στο τηλέφωνο, γιατί είχε τα γενέθλιά του. Είναι ένας πολύ ευχάριστος άνθρωπος. Είναι μεγαλοαστός και αν και πέρασε τόσος καιρός που γνωριζόμαστε, εξακολουθεί και μου μιλάει στον πληθυντικό, όπως κι εγώ σε αυτόν.


«ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ, ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΗ»

- Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με τη φράση του προέδρου του ΛΑΟΣ ότι «πρωτεύουσα του Ελληνισμού είναι η Κωνσταντινούπολη»;
Η λέξη ελληνισμός έχει μια ευρύτητα που μπορεί να φτάνει μέχρι την εποχή που ήταν πρωτεύουσα η Βασιλεύουσα. Εάν έλεγε ότι πρωτεύουσα της Ελλάδας είναι η Κωνσταντινούπολη, μπορεί να εμπεριείχε επεκτατικές βλέψεις. Είπε όμως για τον Ελληνισμό και δεν διαφωνώ.

- Οι αποφάσεις για τη χώρα μας λαμβάνονται στις Βρυξέλλες;
Ναι, το 80% των αποφάσεων λαμβάνεται εκεί.

- Είστε φιλοαμερικανίδα;
Βεβαίως! Σπούδασα στην Αμερική με δική μου επιλογή και παρέμεινα πάντα σταθερή στη Δύση.

- Ο ΛΑΟΣ πάντως πολλές φορές στρέφεται κατά των Ηνωμένων Πολιτειών...
Οταν υπάρχουν πράξεις ή δηλώσεις των Αμερικανών που στρέφονται κατά τις πατρίδας μας, καλά κάνει.

- Και μια απορία για το τέλος: το «Νίκη» από πού προέρχεται;
Από το Φερονίκη. Η νονά μου διάβαζε ένα μυθιστόρημα εκείνη την εποχή και πρωταγωνίστρια της ιστορίας ήταν μια Φερονίκη. Της άρεσε και μου έδωσε αυτό το όνομα. Οταν ήμουν βουλευτής, ο τότε αντιπρόεδρος της Βουλής Παναγιώτης Σγουρίδης του ΠΑΣΟΚ με αποκαλούσε από μικροφώνου «κυρία Φερονίκη». Του άρεσε πολύ το όνομα. Από μικρή όμως με φώναζαν Νίκη!


«ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ»

- Αγαπημένο χόμπι;
Με ξεκουράζει η μαγειρική!

- Ποια είναι η σπεσιαλιτέ σας;
Το κυνήγι. Μου αρέσει να κάνω μεγάλα τραπέζια με κόσμο. Υπάρχουν φορές που γίνεται στο σπίτι μου χαμός. Υπάρχει ένας ευρύς κύκλος Αθηναίων που περνάει πολύ ωραία όταν τους καλώ για φαγητό.

- Αυτοσχεδιάζετε κιόλας στη μαγειρική;
Η μητέρα μου ήταν πρόσφυγας από το Αϊβαλί και έχω μάθει την αϊβαλιώτικη μαγειρική. Αλλά πειραματίζομαι και μόνη μου.

- Τον κ. Καρατζαφέρη τον έχετε καλέσει ποτέ για φαγητό;
Οχι ακόμα, αλλά μετά τις εκλογές θα καλέσω τον ίδιο και όλα τα νέα παιδιά που έδωσαν τον αγώνα.


«ΟΣΟ ΠΙΟ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΕΧΕΙΣ»

- Ελεύθερο χρόνο έχετε;
Οσο πιο υψηλόβαθμο στέλεχος είσαι τόσο περισσότερο ελεύθερο χρόνο έχεις.

- Και πώς τον αναλώνετε συνήθως;
Είμαι φαν του κινηματογράφου. Μου αρέσει κυρίως ο μοντέρνος κινηματογράφος, των τρίτων χωρών. Βγάζουν αριστουργήματα.

- Τηλεόραση βλέπετε;
Παρ’ ότι είναι κουραστική, κάποιες φορές κάθομαι. Τον τελευταίο καιρό αναγκαστικά λόγω ευρωεκλογών. Βλέπω δελτία ειδήσεων και ενημερωτικές εκπομπές. Παρακολουθώ επίσης πάντα τα ξένα δελτία ειδήσεων και διαβάζω πολύ εφημερίδες.

- Στεναχωριέστε με κάποια πικρόχολα σχόλια που διαβάζετε για το πρόσωπό σας;
Οχι, είμαι παλιά καραβάνα σε αυτά. Αντιθέτως, πρέπει να σας πω ότι υπάρχουν έξυπνα σχόλια που όσο δηλητηριώδη και εάν είναι μου αρέσουν!

- Με τα αθλητικά ασχολείστε καθόλου;
Καθόλου!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΡΡΗΣ

Πηγή: Espresso


Η Τζαβέλλα διαπίστωσε πως ο ΛΑΟΣ δεν είναι καθόλου ακραίο κόμμα.

Είπε για τον Πλεύρη: Τα μικρά κόμματα δεν έχουν αυτή την πολυτέλεια της εναλλαγής των προσώπων.

Δηλαδή ο Πλεύρης θα μείνει βουλευτής, 1ον γιατί δεν πρόκειται να εκλεγεί και 2ον ακόμα και στην απίθανη περίπτωση που θα εκλεγόταν, υπάρχει κώλυμα. Άρα θα εκλεγόταν ο τρίτος.

Μας είπε ακόμα ότι μπορεί να βαρεθεί κιόλας την Ευρωβουλή. Τότε γιατί κατεβαίνει;

Αισθάνεται άσχημα που τώρα τελευταία μπλέκεται σε πολιτικές συζητήσεις στα πάνελ.

Με τον Καρατζαφέρη έχουν μια καλή χημεία. Είναι πανέξυπνος είπε, ρεαλιστής και μετριοπαθής.

Την μόνη διείσδυση που βλέπει είναι του ίδιου του Γιώργου Καρατζαφέρη στη Νέα Δημοκρατία.

Θα επιστρέψει όμως πριν τις βουλευτικές εκλογές ή μετά;

Η Μαριέττα Γιαννάκου της φαίνεται εξαιρετική. Είναι σύνηθες φαινόμενο λέει, στην πολιτική να μην βγαίνει κανείς βουλευτής και να τίθεται επικεφαλής σε Ευρωψηφοδέλτιο.

Για τον κ. Παπακωνσταντίνου του ΠΑΣΟΚ είπε ότι είναι πολύ καλός, όπως επίσης και ο Θ. Παφίλης του ΚΚΕ κι αυτός πολύ καλός.

Το σύστημα την ανέδειξε και το παραδέχεται.

Όσο για τον Σωκράτη Κόκκαλη, του μιλάει και της μιλάει στον πληθυντικό.

Είναι και φιλοαμερικανίδα και το όνομα της προέκυψε από ένα μυθιστόρημα που διάβαζε η νονά της.

Επίσης είπε πως ο Σγουρίδης του ΠΑΣΟΚ, Αντιπρόεδρος της Βουλής, την αποκαλούσε Φερονίκη. Πως ήθελε να την αποκαλέσει; Νικούλα; Στη βουλή με τα βαφτιστικά τους ονόματα αποκαλούνται οι βουλευτές. πχ Αλέξανδρος Αλαβάνος και όχι Αλέκος, Γεώργιος Παπανδρέου και όχι Γιώργος κλπ. Τόσα χρόνια βουλευτής αυτό το απλό πράγμα δεν το έχει καταλάβει; Νόμιζε ότι της έκανε και κοπλιμάν ο Σγουρίδης που την αποκαλούσε Φερονίκη και όχι Νίκη. Από μικρή όμως την φώναζαν Νίκη ...

Ούτε λίγο ούτε πολύ αφού η Μαριέττα είναι εξαιρετική, ο Παπακωνσταντίνου είναι πολύ καλός και ο Παφίλης επίσης καλός, άρα γιατί οι ψηφοφόροι να μην ψηφίσουν αυτούς τους τρείς και να ψηφίσουν την ίδια; Στο κάτω κάτω αυτή τους βρήκε υπέροχους πολιτικούς.

Καλημέρα

ΑΓΑΠΗ - αφιερωμένο στους κυνηγούς


Η γυναίκα του έχει τραυματιστεί και η κατάσταση είναι πολύ άσχημη.


Της φέρνει φαγητό και την φροντίζει στοργικά


Της φέρνει κι άλλο φαγητό, όμως σοκάρεται από το θάνατό της και προσπαθεί να την συνεφέρει


Συνειδητοποιεί ότι είναι νεκρή και κλαίει γοερά


Στέκεται πλάι της κι εξακολουθεί να κλαίει


Αποδέχεται πια ότι δεν θα ξαναγυρίσει κοντά του

Αυτές οι φωτογραφίες των δύο πουλιών τραβήχτηκαν στην Ουκρανία. Ο φωτογράφος τις πούλησε με συμβολικό αντίτιμο σε πασίγνωστη γαλλική εφημερίδα. Και όλα τα φύλλα της συγκεκριμένης εφημερίδας ξεπουλήθηκαν την ημέρα της δημοσίευσης αυτών των εικόνων.

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΟΥΛΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΗ Η ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ.

(Πηγή: ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΑΔΑΣΩΣΗΣ ΠΛΑΝΗΤΗ)

ΚΚΕ το κόμμα σου λαέ...


Η Γ.Γ. του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, περιεργάζεται ένα iPhone μέσα στη βουλή (η φωτογραφία είναι από όταν πρωτοκυκλοφόρησε το συγκεκριμένο κινητό στην Ελλάδα).


Η φωτογραφία είναι από την άφιξη της Αλέκας στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ για το debate. Κατεβαίνει από ένα ταπεινό Lexus GS450 αξίας 75.000 ευρώ.

Σε εγχείρηση καρδιάς υπεβλήθη ο Κωνσταντίνος



Ομαλά εξελίσσεται η υγεία του τέως Βασιλιά Κωνσταντίνου.

Υπεβλήθη σε προγραμματισμένη εγχείρηση καρδιάς στο νοσοκομείο Ουέλινγκτον του Λονδίνου.

Θα μείνει στη μονάδα εντατικής θεραπείας για ένα 48ωρο ακόμη.

Το ιατρικό ανακοινωθέν που εξέδωσε ο Χειρούργος Καθηγητής κ. Ζιλ Ντρέυφους:

‘Ο ασθενής υπεβλήθη σήμερα σε επιτυχή αντικατάσταση αορτικής βαλβίδας και απλή αορτοστεφανιαία παράκαμψη και νοσηλεύεται στην εντατική μονάδα του Νοσοκομείου Ουέλινγκτον χωρίς ανάγκη καρδιο-αναπνευστικής υποστήριξης.’

Σάββατο 30 Μαΐου 2009

ΜΠΟΡΕΙ Ο ΠΛΕΥΡΗΣ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙ;; ΜΕΓΑ ΦΙΑΣΚΟ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ!!!



ΔΟΛΩΜΑ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΠΡΟΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΝΑΣΕΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΖΑΒΕΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΠΛΕΥΡΗ

Tα στελέχη του ΛΑ.Ο.Σ. για να κατευνάσουν τις αντιδράσεις των μελών για την επιλογή του καρατζαφέρη να τοποθετήσει επικεφαλής του Ευρωψηφοδελτίου την Νίκη Τζαβέλλα , διαδίδουν δεξιά και αριστερά πως αν δεν σας κάνει η Τζαβέλλα, ψηφίστε Πλεύρη. Με αυτό τον τρόπο επιδιώκουν την συσπείρωση των πολλάκις απογοητευμένων ψηφοφόρων τους. Αυτό όμως είναι ψευτοδίλημμα και εξηγούμαστε γιατί:

Στην υποψηφιότητα Πλεύρη και στην περίπτωση που εκλεγεί προκύπτει κώλυμα! Το γιατί μπορείτε να το δείτε στις οδηγίες για τις διαδικασίες επιλογής του Ευρωπαϊκού κοινοβουλίου

Αν δείτε στην σελίδα http://www.europarl.europa.eu/elections2009/countries/electoral_laws/greece.htm?language=EL

Λέει πως τα πρόσωπα κατέχοντα θέσεις που αναφέρονται στο άρθρ. 56 (1) κα. (4) του Συντάγματος και τα Μέλη της Βουλής των Ελλήνων δεν έχουν δικαίωμα να είναι υποψήφιοι.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι σύμφωνα με τον νόμο δεν έχουν δικαίωμα να είναι υποψήφιοι Ευρωβουλευτές όσοι είναι βουλευτές όπως στην περίπτωση του Θανάση Πλεύρη. Άρα μπορούν να είναι μόνο αν έχουν παραιτηθεί. Επομένως, ακόμη και εάν εκλεγεί (πράγμα βεβαίως που δεν πιστεύει ούτε ο Καρατζαφέρης, ούτε και ο Πλεύρης, που για τον λόγο αυτό δεν παραιτήθηκε από το ελληνικό κοινοβούλιο) ακόμη και σε αυτή την περίπτωση η εκλογή του είναι άκυρη και στην θέση του θα πάει ο επόμενος!

Για το ίδιο λόγο οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Παπακωνσταντίνου και Ράπτη, που έβαλαν υποψηφιότητα για Ευρωβουλευτές, παραιτήθηκαν από την έδρα τους στο κοινοβούλιο ούτως ώστε όταν εκλεγούν να μην υπάρχει κώλυμα. Κάτι που δεν συνέβη με τον Πλεύρη… είναι έτσι ή δεν είναι;

Ο Άρειος πάγος πριν τις εκλογές εξετάζει το διαδικαστικο και τις προυποθέσεις ανακύρηξης των υποψηφίων και όχι την εγκυρότητα ή τα κωλύματα της μετέπειτα εκλογής

Αναδημοσίευση από το blog ΛΕΥΤΕΡΙΑ

Μάθε σε ποιά παραλία ψηφίζεις...


κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση

Ο Γεώργιος Σουρής πάντα επίκαιρος...




Με εκλογές εν όψη..

Βάρδα να δράσωμε κι εμείς για τα...συμφεροντάκια μας,
Βάρδα να διορίσωμε και τα .... πατριωτάκια μας,
Βάρδα κι εμείς να κόψωμε,
Βάρδα κι εμείς να ράψωμε,
Κι αυτούς που δεν χωνεύομε με μιας να τους προγράψωμε!
Και ...κίτρινα υβριστικά «πανιά» να ξεδιπλώσωμε,
Κι έπειτα τις αρίδες μας στον... ίσκιο τους ν απλώσωμε!


Μ αυτά δεν θα προκόψει ...

Με χαιρετάς στον δρόμο,
Και με χτυπάς στον ώμο,
Μα εγώ θα σε μαυρίσω,
Στο λέω μπρός και πίσω!

Και αν άμαξα μου δώσεις
Με ολόχρυσο λακέ,
Κι αν όλον με χρυσώσεις,
Θα φάς τον ... τενεκέ.

Μαύρο λοιπόν κι ο μασκαράς,
Ο ... τάδε και ο ....δείνας!


Παρά την πλάνη και τη ζάλη...

Τα πάντα πλάνη και ψευτιά και
...λόγια, λόγια, λόγια!
Μα οι τρελλοί κι οι φρόνιμοι τα δένουν ...κομπολόγια! ...
Νομίζω πως ευρίσκομαι εις κόσμον ... εξαγγέλων,
Και θλίβομαι για το παρόν, μα ελπίζω για το μέλλον!...


Και επίλογο...στο χάλι!

Πάνε πονηριές και δόλοι,
Και σωφρώνως λένε όλοι,
Πως θα βάλουν πλέον παύλα,
Στα σημερινά τα φαύλα!

Σκατά εδώ, σκατά εκεί, σκατά κι ο κόσμος όλος
κι απ΄τα πολλά πια τα σκατά μου πιάστηκε κι ο κώλος.
Έρχεται ο ένας ο σκατάς, θαρρούμε πως σωθήκαμε,
σαν φύγει όμως βλέπουμε πως αποσκατωθήκαμε.

Ειλικρινά υμέτερος,
Γεώργιος Σουρής

Το χαστούκι...



Η αξέχαστη Μαλβίνα παρουσιάζει την χαστουκίστρια Αναστασία Αθήνη...

Δήμητρα στα FM με μήνυμα (και) προς τον Γιώργο



«Οποιαδήποτε στιγμή μου ζητηθεί από τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ να σταθώ δίπλα στο κόμμα που ίδρυσε ο αείμνηστος Ανδρέας Παπανδρέου, θα το κάνω χωρίς δεύτερη σκέψη». Η Δήμητρα Λιάνη-Παπανδρέου τονίζει σε κάθε ευκαιρία την επιθυμία της να παίξει ρόλο στην πολιτική ζωή του τόπου.

Η συνέντευξή της στον ραδιοφωνικό σταθμό Κρήτη FM 87,5 και στους δημοσιογράφους Ειρήνη Βανταράκη και Θάνο Μακρογαμβράκη, ήταν μια κουβέντα χωρίς το φόβο του «πολιτικά ορθού», μια συζήτηση από καρδιάς...

Ετσι, η Δήμητρα αποκάλυψε ότι οι σχέσεις της με τον Γιώργο Παπανδρέου εξακολουθούν να βρίσκονται εδώ και πολλά χρόνια στον «πάγο», ενώ δεν δίστασε να «καρφώσει» πολιτικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ, που κάποτε έπιναν νερό στο όνομα της και τώρα κάνουν πως δεν την ξέρουν. Ακόμη, δεν φοβήθηκε να πει την αλήθεια για όλα όσα έζησε, ως μικρό παιδί στο Ηράκλειο της Κρήτης, για τη χρυσή δεκαετία της Ολυμπιακής, το ιστορικό νεύμα του Ανδρέα Παπανδρέου κατά την επιστροφή τους από το Χέρφιλντ, τις μοναχικές στιγμές που έζησε μετά το θάνατο του καθώς και ότι σήμερα αυτό που την ενοχλεί είναι πως κάποιοι προβάλλουν μόνο το lifestyle κομμάτι της ζωής της.

Χαλαρή και άνετη καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπομπής, η Δήμητρα Λιάνη-Παπανδρέου είχε την ευκαιρία ακόμη και να... μερακλώσει, ακούγοντας την αγαπημένη της μουσική και να μιλήσει με τους ακροατές, που θέλησαν δημόσια να εκφράσουν τη στήριξή τους στο πρόσωπό της.

«Η εκλογική περιφέρεια που με ενδιαφέρει είναι η Κρήτη» είπε σταράτα σε κάποια στιγμή της συζήτησης. «Θα ήθελα να ήμουν μια από τους βουλευτές της Λεβεντογέννας, γιατί ξέρω πολύ καλά την αγάπη που έδειξαν στον σύζυγό μου. Εχω να θυμάμαι απίστευτα συγκινητικές στιγμές από τις τότε επισκέψεις μας στη Μεγαλόνησο».

Περισσότερα: Espresso

Σιγά να μην μπεί σε ψηφοδέλτιο η Δήμητρα Λιάνη ενώ ζεί η Μάργκαρετ...

Θα τον μαστιγώσει τον γιό της τον Γ.Α.Π. αν την βάλει στο ψηφοδέλτιο...

Η Παναγία σε ένα βότσαλο... κατά την άποψη του βέβαια...



Στου γιαλού τα βοτσαλάκια...

Αυτό το περίεργο βότσαλο βρέθηκε το 1979 στην Αμαλιάδα.

Μελίνα Μερκούρη - Να με θυμάσαι



Σταύρος Ξαρχάκος - Β.Γκούφας

Το κόστος από τα εθνικά θέματα φοβίζει τους Οικολόγους

Εν μέσω των αναταράξεων που προκάλεσαν οι επιθέσεις προς τον επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου Μιχάλη Τρεμόπουλο σχετικά με την παρουσία του, το 2006, σε εκδήλωση για το αναγνωστικό της «μακεδονικής γλώσσας», οι Οικολόγοι Πράσινοι εισέρχονται στην τελευταία εβδομάδα της προεκλογικής εκστρατείας. Η προσπάθεια που καταβάλλεται είναι να αλλάξει η ατζέντα, να μεταφερθεί το επίκεντρο της συζήτησης σε άλλα ζητήματα, καθώς θεωρείται δεδομένο ότι οι συγκεκριμένες αναφορές προκαλούν ζημιά.

Τις τελευταίες ημέρες, μάλιστα, πληθαίνουν οι περιπτώσεις πολιτών που σταματούν στα περίπτερα των Οικολόγων Πρασίνων και ζητούν εξηγήσεις για τις θέσεις τους στα θέματα εξωτερικής πολιτικής. Τα στελέχη του κόμματος εμμένουν στην άποψη ότι η επίθεση εναντίον του κ. Τρεμόπουλου έγινε συντονισμένα, από τον φόβο που προκάλεσε σε ορισμένα πολιτικά κόμματα η δημοσκοπική άνοδος των Οικολόγων Πρασίνων.

Για την τελευταία εβδομάδα έχει προγραμματισθεί συνέντευξη των γυναικών που συμμετέχουν στο ευρωψηφοδέλτιο, που θα μιλήσουν για τις θέσεις του κόμματος για την ισότητα των δύο φύλων και για την ενδυνάμωση της παρουσίας και της συμμετοχής των γυναικών. Δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμη εάν θα υπάρξει κάποια κεντρική προεκλογική εκδήλωση στο περίπτερο της Σανταρόζα. Πιθανότατα θα γίνει κάποια συναυλία στο κεντρικό περίπτερο της Θεσσαλονίκης. Δεν αποκλείεται να γίνει κάτι αντίστοιχο και στην Αθήνα, δεδομένου ότι την ερχόμενη Παρασκευή εορτάζεται και η Ημέρα Περιβάλλοντος.

Πηγή: Καθημερινή

Οι εφτά βρύσες που τις λέμε έξι...


κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση

Αφού οι βρύσες είναι εφτά γιατί τις λέμε έξι;

Φυσικά και θα συνεχίσουμε να τις λέμε έξι. Η ερώτηση είναι ρητορική.

Οι απαγορευμένες ερωτήσεις του Σταύρου Θεοδωράκη

Ο Μιχάλης Τρεμόπουλος απαντάει σε όλα τα ερωτήματα των αντιπάλων του

«Γιατί όχι οδός Κεμάλ Ατατούρκ;»

Η Πόρσε Καγιέν που είναι Λάντα και το ποδήλατο που του χάρισε ο... Σόρος

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΣΤΑΥΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ



Τον είχα δει και πριν από τις εκλογές του 2007. Στριμωγμένος ανάμεσα στον Χρυσόγελο, τον Νάνο Βαλαωρίτη και Πράσινους βουλευτές από την Ιταλία και την Αυστρία, προσπαθούσε να εξηγήσει στους δημοσιογράφους τα καλά της οικολογίας. Η κάμερα της ΕΡΤ, ένας φωτογράφος, ένας ανταποκριτής ξένου Τύπου και 2-3 Έλληνες δημοσιογράφοι ήμασταν όλοι κι όλοι στην αίθουσα. Ένα γραφείο δηλαδή στον 2ο όροφο της οδού Κολοκοτρώνη.

Τα έπιπλα είχαν παραμερισθεί, 4 καρέκλες είχαν «έρθει» δανεικές από τους άλλους ορόφους, δεν υπήρχαν πόρτες, ούτε ασανσέρ και οι στοίβες με τα προεκλογικά φυλλάδια, ακουμπισμένες σε κάθε σκαλοπάτι, δυσκόλευαν ακόμη περισσότερο την ανάβαση. Τα μαγνητόφωνα των δημοσιογράφων κατέγραφαν ακόμη και τις ανάσες αυτών που προσπαθούσαν να αναρριχηθούν στη στενή σκάλα. Τελικά, 75.529 άνθρωποι ψήφισαν τότε τους Οικολόγους Πράσινους. Ποσοστό 1,05%. Σήμερα «η παρέα της Κολοκοτρώνη» είναι η αγαπημένη των δημοσκοπήσεων. Αυτή που πρόσθεσε λίγο σασπένς στην προεκλογική ζωή.

Με την Πόρσε ήρθατε στην Αθήνα;

Ναι, το διάβασα και εγώ. Ότι έχω λέει μια Ρorsche Cayenne.

Και ποια είναι η αλήθεια;

Ότι έχω ένα Lada Νiva. Α! και μια βέσπα, μοντέλο του 1970. Αυτά είναι τα οχήματά μου.

Ποδήλατο δεν έχετε;

Έχω και εγώ και η γυναίκα μου και τα παιδιά μας. Ο καθένας δηλαδή σε αυτή την οικογένεια έχει το ποδήλατό του. Προχθές βέβαια έγραψαν ότι το ποδήλατο μου το χάρισε ο Τζορτζ Σόρος, αλλά πλέον γελάω με όλες αυτές τις ασυναρτησίες.

Σας αρέσει πάντως να πηγαίνετε κόντρα στο ρεύμα...

Δεν το κάνω γιατί μου αρέσει, αυτές είναι οι ιδέες μου.

Ήσασταν από τους λίγους Θεσσαλονικείς που τη δεκαετία του ΄90 διαφωνήσατε με τα συλλαλητήρια για το Μακεδονικό...

Για την ακρίβεια, στο πρώτο συλλαλητήριο ήμουν η μόνη εκπομπή που είπε «όχι». Και παίρνανε στο ραδιόφωνο και με βρίζανε. «Γυφτοσκοπιανέ» και τέτοια.

Και τι υποστηρίζατε τότε;

Ότι πρέπει να βρεθεί ένα κοινά αποδεκτό σύνθετο όνομα που να περιέχει το όνομα Μακεδονία. Αυτό που λένε σήμερα όλοι οι πολιτικοί.

Έχετε προτείνει όντως ένας δρόμος της Θεσσαλονίκης να μετονομαστεί σε Ατατούρκ;

Δεν το πρότεινα εγώ. Αυτό το είπε ο Μπουτάρης σε ένα συμπόσιο Ελλήνων και Τούρκων επιχειρηματιών.

Άκουσα τον Παπαθεμελή να ωρύεται ότι θέλετε να μετονομασθεί η Αγίου Δημητρίου σε Κεμάλ Ατατούρκ...

Ναι, δηλαδή σου λένε: «Θέλουν να αλλάξει ο πολιούχος της πόλης, να γίνει Κεμάλ Ατατούρκ, τόσο απάτριδες είναι». Έχουν αφηνιάσει και δεν ξέρουν τι λένε.

Εσείς τι πραγματικά προτείνετε;

Αυτό που είπε ο Μπουτάρης. Το στενό του Αποστόλου Παύλου που είναι δίπλα στο σπίτι του Ατατούρκ από το 1938 ώς το 1955 που έγινε το πογκρόμ της Πόλης λεγόταν Κεμάλ Ατατούρκ. Γιατί να μην επανέλθει; Να γίνει και μια οδός Ελευθερίου Βενιζέλου στην Τουρκία. Δεν ξέρω τι και πώς, αλλά γιατί όχι;

Από πού είσθε;

Στις Σέρρες γεννήθηκα, ο πατέρας από την Κοζάνη, ντόπιος Έλληνας, η μητέρα μου από την Ανατολική Θράκη, 40 Εκκλησιές Αδριανούπολη. Θρακομακεδών που λένε. Και ο παππούς μου, ο Μιχαήλ, σκοτώθηκε στο Σαγγάριο, γιατί κάποιοι τον έστειλαν να πάρει την Άγκυρα, λες και υπήρχε εκεί ίχνος Έλληνα.

Θα σας είναι εύκολο να εγκαταλείψετε τη Θεσσαλονίκη για τις Βρυξέλλες;

Για λίγο μόνο. Γιατί εμένα μ΄ ενδιαφέρει ν΄ απελευθερωθεί η πόλη από τον Ψωμιάδη, τον Παπαγεωργόπουλο και άλλα τέτοια καθεστώτα που εκφράζουν τη σκοτεινή πλευρά της.

Δεν ξέρω αν είναι σκοτεινή πλευρά, αλλά είναι πλειοψηφία.

Όλα αρχίζουν από το 1900 και τον Μακεδονικό Αγώνα. Η Θεσσαλονίκη δεν είχε ελληνική πλειοψηφία, έπρεπε να διαμορφωθεί και αναδείχθηκε ένα στρώμα που έκανε τον πατριωτισμό επάγγελμα. Οι περισσότερες πολιτικές δολοφονίες έγιναν στη Θεσσαλονίκη. Από τον Βασιλέα Γεώργιο, τον Πολκ, τον Λαμπράκη, τον Τσαρουχά... Η «Καρφίτσα»... Η πόλη ανέχτηκε την εξόντωση των Εβραίων και κάποιοι κάθησαν πάνω σε εβραϊκές περιουσίες. Και μετά τον πόλεμο διαμορφώθηκε μια ελίτ με ονοματεπώνυμο...

Βλέπω να ανοίγετε νέα μέτωπα.

Δεν θέλουμε να αρχίσουμε το μαλλιοτράβηγμα αλλά ποιος θα μας απαντήσει; Ο Καρατζαφέρης που είπε «ο Εβραίος στάζει αίμα»; Ή αυτοί που μιλούν για πατριωτισμό και δεν έχουν πάει φαντάροι;

Ποιοι είναι οι ήρωες της δικής σας Θεσσαλονίκης;

Η φωτεινή πλευρά. ΟΝαζίμ Χικμέτ, που εδώ γεννήθηκε. Ο Επαμεινώνδας Χαρίλαος, δεν ξέρω αν τον γνωρίζετε. Απ΄ αυτόν πήρε το όνομα η συνοικία Χαριλάου, ήταν δική του. Έφτιαχνε βιομηχανίες και τις έδινε στα στελέχη του. Και πέθανε στον Πειραιά σε νοικιασμένο σπίτι. Αν πάμε παλαιότερα, η Θεσσαλονίκη των «Ζηλωτών», η «κομούνα της Θεσσαλονίκης». Εγώ αυτή την πόλη αγαπώ.

Με τέτοιο πάθος για τη Θεσσαλονίκη,δεν βλέπω να μένετε πολύ καιρό στο Ευρωκοινοβούλιο.

Μα, έτσι κι αλλιώς, εγώ για δυόμισι χρόνια πάω. Μετά θα παραιτηθώ και θα πάει ο επόμενος.

Μέχρι να μάθετε τι συμβαίνει, θα παραιτηθείτε;

Γιατί το λέτε; Δυόμισι χρόνια είναι πολλά. Και μετά, επάξια μπορεί να με αποκαταστήσει ο Χρυσόγελος ή οποιοσδήποτε άλλος...

Ποιος παίρνει τις αποφάσεις στους Οικολόγους Πράσινους;

Υπάρχει ένα Πανελλαδικό Συμβούλιο 33 μελών. Κάποιοι εκλέγονται απ΄ ευθείας από τις περιφερειακές οργανώσεις και κάποιοι από το Συνέδριο. Τα περισσότερα πράσινα κόμματα έχουν τον θεσμό δύο συμπροέδρων, ένας άντρας και μια γυναίκα. Εμείς έχουμε μια εξαμελή Γραμματεία στην οποία δεν μπορεί κανείς να μετέχει πάνω από δύο συνεχόμενα έτη. Βγαίνει ο Παυλίδης και λέει «εγώ είμαι 35 χρόνια βουλευτής...». Δεν είναι πλεονέκτημα αυτό. Εμείς θα τους εμποδίσουμε να μονιμοποιηθούν στην εξουσία και να καταδυναστεύουν το κόμμα.

Από τη δεκαετία του ΄90 έλεγα ότι πρέπει να βρεθεί μια κοινά αποδεκτή σύνθετη ονομασία που να περιέχει το όνομα Μακεδονία. Αυτό που λένε σήμερα όλοι οι πολιτικοί

Έχει και δεξιούς το ψηφοδέλτιο των Οικολόγων;

Όχι. Τι θα πει δεξιός;

Ανθρώπους συντηρητικών αρχών. «Πατρίς - Θρησκεία- Οικογένεια» σε μια νέα εκδοχή;

Α, μπορεί. Από τις εκλογές του 2007 υπάρχει ένας τετραπλασιασμός των μελών.

Στους τόσους που μπαίνουν, ενδεχομένως να υπάρχουν και κάποιοι με αυτές τις ιδέες.

Γιατί τα γκάλοπ δείχνουν ότι μαζεύετε από παντού ψήφους, ακόμη και από τον ΛΑΟΣ!

Ναι, γιατί ακόμη και οι ακροδεξιοί στη Θεσσαλονίκη αναγνωρίζουν την προσφορά μου στην πόλη. Λένε «ο Τρεμόπουλος λέει και καμιά μαλακία αλλά είναι αγωνιστής...».

Έχουμε μια εξαμελή Γραμματεία στην οποία δεν μπορεί κανείς να μετέχει πάνω από δύο συνεχόμενα έτη. Βγαίνει ο Παυλίδης και λέει "εγώ είμαι 35 χρόνια βουλευτής...". Δεν είναι πλεονέκτημα αυτό

«Πάτησα πολλούς κάλους και με πέταξε έξω το κύκλωμα»

Εμφανίσθηκε σαν ταχυδρόμος. Με μια μεγάλη καφέ τσάντα γεμάτη προεκλογικά χαρτιά, να βαραίνει τον δεξί του ώμο. «Να σου δώσω ένα;».

Μόλις είχε τελειώσει την εμφάνισή του στην εκπομπή του Καμπουράκη και του Οικονομέα.

Σε ένα μικρό χαρτί είχε σημειωμένα και τα υπόλοιπα ραντεβού της ημέρας. «Ο Κύρτσος είναι μακριά;». Ήταν στο Μega, στην Κατεχάκη και αναζητούσε τον δρόμο για τον Φλας στο Μαρούσι. Το κινητό του είχε σβήσει. «Δεν υπολόγισα τις στροφές στα Τέμπη και ξόδεψα όλη την μπαταρία». Ένας Θεσσαλονικιός χαμένος στην Αθήνα.

«Ένα φορτιστή, βρε παιδιά!». Ο σεκιούριτι αναρωτιέται, «συγγνώμη, κύριε, ποιος είσθε;».

Τον κοιτάω αυστηρά (τον σεκιούριτι, όχι τον Τρεμόπουλο) και τον απάγω (τον Τρεμόπουλο, όχι τον σεκιούριτι). Καθόμαστε, πίνουμε νερό, δεν πίνει καφέ και βεβαίως δεν καπνίζει, του δανείζω το τηλέφωνό μου και σχεδόν γελάω. Αυτός ο άνθρωπος θα είναι ίσως ο μεγάλος νικητής των εκλογών. Καλοσιδερωμένοι σύμβουλοι και επαγγελματικά κομματικά στελέχη, από τη Ρηγίλλης μέχρι τον Περισσό, προσπαθούν να βρουν τον λόγο.

Ποτέ σας δεν καπνίσατε;

Στην Στ΄ Δημοτικού έγραψα με ένα κόκκινο μαρκαδόρο: «Είναι ντροπή να σε σέρνει από πίσω του ένα κουτάκι». Κάποτε βέβαια στις παρέες αγοράζαμε στουκάκια, αλλά δεν κατέβασα ποτέ τον καπνό. Αυτό είναι και μια απάντηση στη «ναρκωκουλτούρα», που κατήγγειλε το ΚΚΕ ότι πλασάρουμε.

«Ναρκωκουλτούρα»;

Εμείς λέμε όχι στις εξαρτήσεις, ναι στη μείωση της βλάβης, ναι στην αποποινικοποίησης της χρήσης- και αυτό το έκανε καμπάνια το ΚΚΕ.

Πείτε μουμερικές απαράβατες αρχές των Οικολόγων Πρασίνων.

Όχι βία.

Και αν αύριο το πρωί υπάρχει ένα οικόπεδο που θεωρείτε ότι πρέπει να γίνει πράσινο...

Θα κάνουμε μια καθιστική διαμαρτυρία. Ακόμη και μια συμβολική καταστροφή, σε έναν αγωγό ή σε έναν δρόμο, χωρίς να θέ σουμε σε κίνδυνο τη ζωή κανενός.

Μη βία, λοιπόν. Άλλο;

Συνεργασίες. Και το έχω αποδείξει στη Θεσσαλονίκη.

Με ποιους από το πολιτικό σύστημα νιώθετε συγγενείς;

Επίσημα οι Οικολόγοι- Πράσινοι δεν έχουν απάντηση σ΄ αυτό.

Ναι, αλλά με κάποιους ανθρώπουςσυνομιλείτε πιο εύκολα.
Με τον Παπανδρέου; Τον Μάνο;

Όχι τον Μάνο. Είναι νεοφιλελεύθερος. Τον Νίκο Δήμου όμως και τον Γουσέτη τούς πάω. Έχω συνεργασθεί επίσης με την ανανεωτική πτέρυγα του Συνασπισμού. Τον Παπαγιαννάκη τον εκτιμούσα απέραντα. Έχω εξαιρετικές σχέσεις και με κάποια στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Αλλά στο Νομαρχιακό Συμβούλιο συνεργαζόμαστε και με δύο συμβούλους του Ψωμιάδη: τον πρώην αντινομάρχη Μπίκο και την έπαρχο Λαγκαδά.

Σα να μου λέτε ότι τα πρόσωπα παίζουν καθοριστικό ρόλο.

Ο Τρίτσης δεν ήταν κάτι διαφορετικό μέσα στο ΠΑΣΟΚ; Ο Δήμας δεν είναι κάτι διαφορετικό μέσα στη Νέα Δημοκρατία; Ο Χατζηδάκης που βγαίνει κόντρα στο κόμμα του και λέει όχι στον λιθάνθρακα, όχι στην πυρηνική ενέργεια; Ενώ ο Καραμανλής δημιουργούσε «κλίμα φιλοπυρηνικό». Πήγε στη Βουλγαρία και εκθείασε το Κοζλοντούι.

Την πρόταση του ΠΑΣΟΚ για την «πράσινη ανάπτυξη» την ξέρετε;

Ναι, έχει πράγματα που είναι στη σωστή κατεύθυνση. Και κάποια άλλα που είναι πίσω ακόμη κι από τις κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ποιος θα είναι ο όρος, λοιπόν, για μια μετεκλογική συνεργασία;

Να συμφωνήσουμε σε ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης.

Κάποιοι λένε ότι είσαστε απολίτικοι, γι΄ αυτό παίρνετε ψήφους από τον ΛΑΟΣ μέχρι το ΚΚΕ.

Υπάρχει μια εξαιρετική έρευνα που δείχνει την αυτοτοποθέτηση των Ελλήνων στο πολιτικό φάσμα. Κομμουνιστής δηλώνει το 3%.

Πώς λοιπόν το ΚΚΕ παίρνει 7%; Άρα, κάποιοι άλλοι επιπλέον το ψηφίζουν. Και εδώ ερχόμαστε εμείς.

Και «κλέβετε» τις ψήφους του ΚΚΕ.

Το ΚΚΕ επέλεξε να μας κάνει πόλεμο τον τελευταίο μήνα, αλλά αποδεικνύεται ότι όσο αναβαθμίζει την επιθετικότητά του απέναντί μας τόσο χάνει. Αντίστοιχα, παίρνουμε από ανθρώπους που ψήφισαν Νέα Δημοκρατία και πιο πριν είχαν ψηφίσει ΠΑΣΟΚ. Είμαστε οι καλύτεροι υποδοχείς της δυσαρέσκειας του κόσμου.

Μετά το Ευρωκοινοβούλιο θα επιστρέψετε ξανά στη δημοσιογραφία;

Δύσκολο, αν και είμαι πολύ ζορισμένος οικονομικά.

Περιουσία δεν έχετε;

Ένα σπίτι, που ακόμη πληρώνω το δάνειο. Και δουλεύω στη δημοσιογραφία από το ΄81, δούλεψα 7 χρόνια στην ΕΡΤ3, δίδαξα 10 χρόνια, 13 χρόνια στα ραδιόφωνα, αλλά πάτησα πολλούς κάλους και με πέταξε έξω το κύκλωμα.

Η πρώτη σας οικολογική δράση ποια ήταν;

Ασχολούμαι με την οικολογία από τη δεκαετία του ΄70 με τους αγώνες ενάντια στο πυρηνικό εργοστάσιο στην Κάρυστο.

Αν σας ζητούσα να τοποθετηθείτε στον παλιό πολιτικό χάρτη Αριστεράς Δεξιάς;

Εγώ προσωπικά; Νιώθω ότι είμαστε η εναλλακτική Αριστερά τού σήμερα.

Πηγή: Τα Νέα


Το χαρτί Καρατζαφέρη

Πάντως, ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκος Αλαβάνος, κατά τη διάρκεια της τηλεμαχίας, δέχτηκε τις επικοινωνιακές συμβουλές του Γιώργου Καρατζαφέρη, ο οποίος καθόταν δίπλα του. Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ τον είδε ότι ήταν «μαγκωμένος» και του έκανε «πάσα» ένα σημείωμα, όπου του έγραφε: «Είσαι μαγκωμένος, ανοίξου». Ο Αλαβάνος το διάβασε και κούνησε απλώς το κεφάλι του.

Πηγή: Απογευματινή

Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Όλυμπος: Ψηφοφορία για τα 7 θαύματα της φύσης




Η ψηφοφορία για την ανάδειξη των 7 θαυμάτων της φύσης βρίσκεται σε εξέλιξη.


Η Ελληνική υποψηφιότητα του Ολύμπου, μέχρι στιγμής, βρίσκεται στην 6η θέση.

Να μπούμε όλοι να ψηφίσουμε για να ανέβει στην κατάταξη ο Όλυμπος.

Η σελίδα της Ελληνικής συμμετοχής είναι : New7Wonders

Για να φηφίσετε τον Όλυμπο πατήστε εδώ

Πρέπει να επιλέξετε συνολικά 7 υποψηφιότητες. Μπορείτε να διαλέξετε τις υπόλοιπες να είναι διαφορετικής κατηγορίας π.χ. "Λίμνες..." και όχι "Βουνά..." γιατί στην κατηγορία αυτή διαγωνίζεται ο Όλυμπος.

Χρειάζεται μόνο μια διεύθυνση e-mail.

Η Πόλις - Κωνσταντίνου Καβάφη



Απαγγέλει η αξέχαστη Έλλη Λαμπέτη.

"Κόμμα" ΚΟΙΝΩΝΙΑ


Αθήνα - Οδός Σταδίου - Παλαιά Βουλή.

Παράταξη

Όπως ήδη έχουμε ανακοινώσει στα ΜΜΕ, την Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008, μία ομάδα νέων ανθρώπων που είμαστε υπό την καθοδήγηση Πνευματικών Πατέρων της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, προχωρήσαμε στην σύσταση ενός πολιτικού κόμματος με την επωνυμία «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», το οποίο όπως τονίζεται και στην ιδρυτική του διακήρυξη αποσκοπεί να λειτουργήσει σύμφωνα με τις προδιαγραφές του μαρτυρικού κυβερνήτου Ιωάννη Καποδίστρια, ο οποίος έθεσε ως προϋπόθεση και σκοπό υπάρξεως του Έθνους την Εκκλησία. Οι μέρες είναι ιδιαιτέρως κρίσιμες και γι' αυτό προχωρήσαμε σε αυτό το εγχείρημα χωρίς καμία οικονομική υποστήριξη αλλά γιατί μόνο αισθανόμαστε την ανάγκη να αρθρώσουμε μια φωνή που θα «στεγάσει» τους πνευματικούς ανθρώπους του τόπου μας που και αυτοί έχουν κέντρο της ζωής τους την Εκκλησία. Το μήνυμά μας αυτό το απευθύνουμε σε όλες τις ενορίες της πατρίδος μας, από τις οποίες ήδη παρά το βραχύ διάστημα βρίσκουμε θερμή ανταπόκριση γιατί ήταν κάτι που το περίμεναν.

Χαρακτηριστική είναι η θερμή υποστήριξη των Ορθοδόξων ομογενών αδελφών μας του Καναδά, οι οποίοι μας έστειλαν αντιπροσώπους τους κατά την εξαγγελία του κόμματός μας, στο ξενοδοχείο «Τιτάνια». Το νέο κόμμα δεν έχει καμία σχέση με τα υπάρχοντα κόμματα, ούτε ως προς την λειτουργία του, ούτε ως προς τα πιστεύω του, ούτε ως προς τον σκοπό υπάρξεώς του. Πρόκειται για ένα πολιτικό φορέα που θέλει να τονίσει προς κάθε κατεύθυνση, ότι το σύνθημα «ανήκομεν εις την Δύσιν» είναι η ύψιστη έκφραση πνευματικής και πολιτικής μειοδοσίας καθότι ανήκουμε στην «καθ' ημάς Ανατολή» και η Δύση ανήκει σε εμάς γιατί από εμάς έλαβε τα φώτα.

Απευθυνόμαστε στους σκεπτόμενους Έλληνες που ήδη έχουν καταλάβει το αδιέξοδο των σημερινών κομμάτων. Διαβάζουμε την γεμάτη αγωνία διαπίστωση όλων των εφημερίδων και των δημοσιογράφων πως είναι επιτακτική η ανάγκη δημιουργίας ενός νέου κόμματος που θα καλύψει την απογοήτευση που σκορπίζουν τα υπάρχοντα, αλλά συνάμα διαπιστώνουμε πως παρά το γεγονός ότι αυτό ήδη το δημιουργήσαμε και έχει ευρεία απήχηση και δυναμική, τα φώτα της δημοσιότητας θέλουν να το αποσιωπήσουν γιατί οι αποτυχημένες και αδιέξοδες πολιτικές παρατάξεις είναι οι εργοδότες τους.

Είμαστε βέβαιοι ότι ο ασφαλέστερος και αποτελεσματικότερος τρόπος για την υιοθέτηση του ελπιδοφόρου μηνύματός μας, που πηγάζει από την ενοριακή μας ζωή είναι η στόμα με στόμα ενημέρωση των συμπατριωτών μας στους χώρους που καλλιεργείται και καρποφορεί η πνευματική ζωή.

Τον Καποδίστρια γιατί τον έμπλεξαν; Τι τους φταίει;

Έχουν και ιστοσελίδα: http://www.koinwnia.com/

Να που πλέον στην Ελλάδα, πέρα από τα κόμματα του Ευρωπαϊκού προσανατολισμού, υπάρχουν και κόμματα Ιρανικού προσανατολισμού.

Ποιοί πνευματικοί πατέρες κρύβονται από πίσω; Ντρέπονται να πουν το ονοματάκι τους;

Όταν το ράσο γίνεται σημαία, τότε η νίκη είναι βεβαία... και που να σφίξουν οι ζέστες...

Έλεος, τι άλλο θα δούμε σε αυτές τις Ευρωεκλογές...

Κάλια Βενέτη - Της Πόλης ο καημός

Απαράδεκτο δημοσίευμα για τη Νατάσα


κλίκ στην εικόνα για μεγέθυνση

Η Νατάσα πολεμάει τους όγκους του μαστού

Στο μαιευτήριο «Ιασώ» μπαινοβγαίνει τις τρεις τελευταίες ημέρες η σύζυγος του πρωθυπουργού, αλλά μην πάει ο νους σας στο κακό! Η Νατάσα Παζαΐτη-Καραμανλή, που ειδικεύεται στην Α' Πανεπιστημιακή Χειρουργική Κλινική του Λαϊκού Νοσοκομείου, παρακολουθεί ανελλιπώς το τριήμερο εκπαιδευτικό συνέδριο για τον καρκίνο του μαστού που διοργανώνει το ιδιωτικό θεραπευτήριο.

Η παρουσία της, ωστόσο, στους διαδρόμους του νοσοκομείου, όπως ήταν φυσικό, δημιούργησε έκπληξη σε ασθενείς και τους συνοδούς τους, ενώ δεν ήταν λίγοι εκείνοι που όταν την είδαν στην καφετέρια της κλινικής να συνομιλεί με γιατρούς, άρχισαν να αναρωτιούνται εάν εκείνη ή δικό της πρόσωπο αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα υγείας! Δεν έχει περάσει, άλλωστε, πολύς καιρός από τότε που η κυρία Παζαΐτη είχε πάει στο Λονδίνο (όπου παρέμεινε σχεδόν είκοσι μέρες) για να παρακολουθήσει σεμινάρια Χειρουργικής - ένα ταξίδι το οποίο οι τότε «φήμες» (και μόνο φήμες!) την ήθελαν να το πραγματοποιεί γιατί (δήθεν!) ήταν βαριά άρρωστη. Βέβαια, ήταν η ίδια η κυρία Καραμανλή που μόλις επέστρεψε από το Λονδίνο έδωσε την απάντησή της στο ράδιο αρβύλα με τη στάση της στο Λαϊκό Νοσοκομείο, όπου έκανε όλες τις εφημερίες που «χρωστούσε» για να μη δώσει σε κανέναν το δικαίωμα να πιστέψει ότι χρήζει ευνοϊκής μεταχείρισης. Μάλιστα, επειδή εκείνες τις μέρες το πρόγραμμά της ήταν φορτωμένο, για αρκετό καιρό δεν μπορούσε να συνοδεύσει τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή σε επίσημες συναντήσεις και ταξίδια, όπως ορίζει το πρωτόκολλο.

Η χθεσινή πολύωρη παρουσία της κυρίας Νατάσας Καραμανλή στο «Ιασώ», όπου πραγματοποιείται το Εκπαιδευτικό Ιατρικό Φροντιστήριο για τους Ελληνες Μαστολόγους, δημιούργησε για μία ακόμη φορά μεγάλο θόρυβο. Η χειρουργός Νατάσα χθες, όπως και την Τετάρτη, ήταν από τις 8.30 το πρωί στο νοσοκομείο έως τις 17.30 το απόγευμα. Μάλιστα, έφτασε χωρίς προσωπική φρουρά, όπως άλλωστε συνηθίζει να πηγαίνει και στο Λαϊκό Νοσοκομείο, όπου ολοκληρώνει φέτος το τρίτο έτος της ειδικότητάς της στην Α΄ Πανεπιστημιακή Χειρουργική Κλινική.

Φορώντας παντελόνι μπλουτζίν, ένα άσπρο σακάκι και άσπρα πέδιλα, ο φακός της «Εspresso» τη «συνέλαβε» χθες το μεσημέρι έξω από την αίθουσα του συνεδρίου, στο καθιερωμένο διάλειμμα, να μιλάει στο κινητό της. Νωρίτερα ασθενείς και επισκέπτες την είχαν δει να τα λέει με τους συναδέλφους της δρ Γρηγόρη Ξεπαπαδάκη και δρ Αντώνη Κεραμόπουλο και κάποιοι μάλιστα δεν δίστασαν να την πλησιάσουν για να τη ρωτήσουν αν έχει κάποιο πρόβλημα υγείας. Η κυρία Νατάσα Παζαΐτη-Καραμανλή τους χαμογέλασε ευγενικά και τους απάντησε: «Είμαι πάρα πολύ καλά, σας ευχαριστώ».

Δεν έλειψαν, βέβαια, και οι... τολμηροί που της ζήτησαν τα προγνωστικά της σχετικά με τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών. Εκείνη, όμως, τους απάντησε γλυκά: «Είμαι εδώ για να παρακολουθήσω το συνέδριο. Σας ευχαριστώ πολύ». Είναι, άλλωστε, γνωστό ότι η κυρία Παζαΐτη-Καραμανλή αποφεύγει να μιλάει για οτιδήποτε έχει σχέση με την πολιτική, ακόμα και με τους συναδέλφους της μέσα στο Λαϊκό Νοσοκομείο, όπου περνάει πολλές ώρες της ημέρας της.

Αξίζει να τονισθεί ότι το συνέδριο διοργανώνουν οι Κλινικές Μαστού του ιδιωτικού θεραπευτηρίου με διευθυντές τους Γρηγόρη Ξεπαπαδάκη και Αντώνη Κεραμόπουλο, οι οποίες φιλοξενούν τη Διεθνή Σχολή Υπερήχων Μαστού (IBUS - International Breast Ultrasound School). Αλλωστε, η κυρία Νατάσα Καραμανλή δήλωσε συμμετοχή στο τριήμερο εκπαιδευτικό συνέδριο, που ξεκίνησε στις 27 Μαΐου και τελειώνει σήμερα, γιατί είναι η πρώτη φορά που εκπρόσωποι της Διεθνούς Σχολής IBUS (που ιδρύθηκε το 1991 και εδρεύει στην Ελβετία) ήρθαν στη χώρα μας.

Σκοπός της IBUS είναι η συνεχής εκπαίδευση υψηλού επιπέδου με τη χρήση σύγχρονων απεικονιστικών τεχνολογιών στην εκτίμηση των παθήσεων του μαστού. Εχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα 70 εκπαιδευτικά σεμινάρια σε όλο τον κόσμο και υπολογίζεται ότι έχουν εκπαιδευτεί 1.200 επαγγελματίες της υγείας.

ΡΙΤΑ ΜΕΛΑ


Πηγή: Espresso

Κάποιοι έχουν ξεπεράσει τα όρια.

Στα blogs κυκλοφορεί η είδηση ότι παραιτήθηκε πριν από λίγο ο διευθυντής της espresso για αυτό το άθλιο δημοσίευμα.

Μουσικό αφιέρωμα στον Μιχάλη Τρεμόπουλο








Ο Αδέσμευτος τύπος για τη λίμπιντο των οπαδών του ΠΑΣΟΚ


Κλίκ στην εικόνα για μεγέθυνση

Έχει ανέβει και η λίμπιντο του Γιώργου Παπανδρέου δηλαδή;

Είναι σοβαρή δημοσκόπηση αυτή τώρα;

Δηλαδή γαμάνε οι Πασοκτσήδες περισσότερο, από τη χαρά τους που θα νικήσουν στις Ευρωεκλογές...

Ωραία ποιοτικά χαρακτηριστικά έχουν τα γκάλοπ.

Τι άλλο θα διαβάσουμε ακόμα...

Εισαγγελέας ψάχνει ύποπτες μεθοδεύσεις στο Πόρτο Καρράς

Έρευνα ζήτησε χθες ο προϊστάμενος της εισαγγελίας εφετών Θεσσαλονίκης με αφορμή καταγγελίες τριών βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και ενός υποψήφιου ευρωβουλευτή για “περίεργη προσπάθεια” αποχαρακτηρισμού δασικής έκτασης 17.000 στρ. στην περιοχή.

Οι βουλευτές κατήγγειλαν πως σε έγγραφο της διευθύντριας δασών προς τον τοπικό δασάρχη στη Χαλκιδική, με αφορμή αίτημα αποχαρακτηρισμού της συγκεκριμένης έκτασης από δασική, συστήνεται να λάβει υπόψη του την κατάσταση που επικρατούσε το 1979. Αντίθετα υποστήριξαν ότι σε τέτοιες περιπτώσεις ο νόμος προβλέπει πως πρέπει να λαμβάνονται υπόψη οι αεροφωτογραφίες που έχουν ληφθεί το 1945, και αν δεν είναι ευκρινείς, αυτές του 1960. Ο προϊστάμενος της εισαγγελίας, αντιεισαγγελέας Αρείου Πάγου Γιώργος Μπόμπολης, ζήτησε από την εισαγγελέα Χαλκιδικής Ολυμπία Γάκη να αναθέσει σε εισαγγελέα τη διενέργεια της προκαταρκτικής εξέτασης, για να διερευνηθούν οι καταγγελίες που έγιναν.

Στο πλαίσιο της έρευνας, που έχει το χαρακτηρισμό της κατ’ επείγουσας, αναμένεται να κληθούν να καταθέσουν οι καταγγέλλοντες, όπως και οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες, για να δώσουν διευκρινίσεις σχετικά με τις ενέργειες που γίνονται στο αίτημα αποχαρακτηρισμού των δασικών εκτάσεων.

Ο αποχαρακτηρισμός των εκτάσεων στο Πόρτο Καρρά της Χαλκιδικής είχε προκαλέσει θόρυβο στα τέλη του 2003 και στις αρχές του 2004 με τροπολογία που είχε κατατεθεί και είχε οδηγήσει βουλευτές του ΠΑΣΟΚ σε παραίτηση. Από την πλευρά των εκπροσώπων της ξενοδοχειακής μονάδας, στην οποία ανήκει η συγκεκριμένη έκταση, τονίζεται από τότε πως τα συμβόλαια για την αγορά του συγκροτήματος του Πόρτο Καρρά αναφέρουν ρητά πως η έκταση δεν είναι χαρακτηρισμένη δασική, άποψη που απέρριψε τμήμα του Νομικού Συμβουλίου του κράτους με γνωμοδότησή του στη συνέχεια.

Πηγή: Μακεδονία

Μιχάλης Ρακιντζής: Μαρμαρωμένος Βασιλιάς

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ


-Τον είδες με τα μάτια σου, γιαγιά, τον Βασιλέα,
ή μήπως και σε φάνηκε, σαν όνειρο, να πούμε,
σαν παραμύθι τάχα ;

-Τον είδα με τα μάτια μου, ωσάν και σένα νέα,
πα να γενώ εκατό χρονώ, κι' ακόμα το θυμούμαι,
σαν νάταν χτες μονάχα.

Στην Πόλη, στην Χρυσόπορτα, στον πύργον από κάτου,
είν' ένα σπήλαιο πλατύ, στρωμένο σαν παλάτι,
σαν άγιο παρακκλήσι;

Κανένας Τούρκος δεν μπορεί να κρατηθή κοντά του,
κανείς της σιδερόπορτας ναύρη το μονοπάτι,
να πα να το μηνύση.

Μόνο κανένας Χριστιανός, κανένας που το ξέρει,
περνά π' αυτού κρυφά κρυφά και τον σταυρό του κάνει
με φόβο και μ' ελπίδα.

Έτσι κι' εγώ, βαστούμενη στο πατρικό μου χέρι,
επήγα και προσκύνησα. Και εδ' αυτού μ' εφάνη-
Όχι μ' εφάνη ! Είδα :

Μέσ' στο σκοτάδι το βαθύ έν' άστρο, σαν λυχνάρι,
σαν μία φλόγα μυστική, απ' τον Θεό αναμμένη.
γαλάζια λάμψι χύνει.

Και φέγγει την λευκόχλωμη του Βασιλέως χάρι,
που με κλεισμένα βλέφαρα εξαπλωμένος μένει
στην αργυρή του κλίνη.

-Απέθανε, γιαγιά ; -Ποτέ, παιδάκι μου ! Κοιμάται,
κοιμάται μόνο ! Την χρυσή κορώνα στο κεφάλι,
το σκήπτρο του στο χέρι.

Και, σαν παληοί του σύντροφοι, πιστοί του
παραστάται, στα στήθη τ' ο Σταυραετός, στα πόδια του
προβάλλει δικέφαλο Ξαφτέρι.

Επάν' απ' το κεφάλι του, η ασπίδα παραστέκει,
κι' εκεί που το χρυσόπλεκτο, το ψηφωτό ζωνάρι
την μέση του κατέχει,
σαν αστραπή π' απέμεινε χωρίς αστροπελέκι,
ζερβιά, ως κάτου κρέμεται τ' αστραφτερό θηκάρι-
μέσα σπαθί δεν έχει !

-Γιατί, γιαγιά; Πού είναι το; -Βαμμένο μέσ' στο αίμα,
ακόμ' ως τώρα βρίσκεται σ' ενός αγγέλου χέρι,
στον ουρανό επάνου. . . .

Ήτανε τότε που η Τουρκιά την Πόλην επολέμα.
Μέσα μια φούχτα ελεύθεροι, απ' έξω μύριο ασκέρι,
οι σκλάβοι του Σουλτάνου.

Κι' ο Μωχαμέτ ο ίδιος του πα στ' άγριο του άτι
-Δός μου της Πόλης τα κλειδιά! του Κωνσταντίνου κράζει,
και το σπαθί σου δος μου !

-Έλα και πάρ' τα! λέγ' αυτός, του Τούρκου του μουχτάτη
Εγώ δεν δίνω τίποτε! Τίποτ' ενόσω βράζει
μια στάλλα γαίμα εντός μου !-

Κι' επρόβαλαν τα λάβαρα, κι' αρχίνησεν η μάχη !
Σαράντα μέραις πολεμούν, σαράντα μερονύχτια
χτυπιούνται και χτυπούνε,

οι Τούρκοι σαν τα κύματα κι' οι Χριστιανοί σαν βράχοι.
Κι' ούτε των Φράγκων προδοσιαίς, ούτε των φλάρων δίχτυα
τον Βασιλέα σειούνε.

Απ' ταις σαράντα κι' ύστερα Θεός τον παραγγέλλει.
-Για του λαού τα κρίματα, είναι γραφτό να γείνη,
προσκύνα τον Σουλτάνο !

-Μ' αυτός, το χέρι στο σπαθί, πεισμόνεται, δεν θέλει !
-Πριν μπρος σε Τούρκο τύραννο το γόνατό μου κλίνη,
πες κάλλιο ν' αποθάνω !-

Έξ' απ' το κάστρο χύνεται με σπάθα γυμνωμένη,
και σφάζει Τούρκων κατοσταίς κι' αγαρινών χιλιάδες-
Εκείνος κι' ο στρατός του.

Μα ήτ' ολίγος ο στρατός, κι' οι πρώτοι λαβωμένοι !
Έπεσαν τ' αρχοντόπουλα έφυγαν οι Ρηγάδες,
κι' απέμεινεν ατός του.

Όσο τον ζώνουν τα σκυλιά, τόσο χτυπά και σφάζει,
σαν πληγωμένος λέοντας, σαν τίγρη της ερήμου,
που τα παιδιά της σκώσουν.

Μα κει του πέφτει τ' άλογο ! Και πέφτ' αυτός και κράζει.
-Δεν βρίσκετ' ένας Χριστιανός να πάρ' την κεφαλή μου,
πριν παν και με σκλαβώσουν;-

Μια τρίχα και τον σκότωνεν Αράπικη λεπίδα !
Μα δεν το ήθελ' ο Θεός. Δεν ήθελε ν' αφίση
των Χριστιανών το Γένος
αιώνια δίχως βασιλιά κι' ελευθεριάς ελπίδα.
Γι' αυτό προστάζ' έν' άγγελο να πα να τον βοηθήση,
σαν ήταν κυκλωμένος.

Κι' αυτός τον Μαύρο λακπατά, τον Βασιλέ γλυτώνει.
το κοφτερό του το σπαθί του παίρν' από το χέρι,
τους Τούρκους διασκορπίζει.

Πα στα λευκά του τα φτερά τον Βασιλέα σκώνει,
μέσ' στο πλατύ το σπήλαιο, που σ' είπα, τόνε φέρει,
κι' εκεί τόνε κοιμίζει.-

-Και τώρα πια δεν ειμπορεί, γιαγιάκα, να ξυπνήση;
-Ω βέβαια ! Καιρούς καιρούς, σηκώνει το κεφάλι,
στον ύπνο τον βαθύ του,
και βλέπ' αν ήρθεν η στιγμή, πώχ' ο Θεός ορίσει,
και βλέπ' αν ήρθ' ο άγγελος για να του φέρη πάλι
το κοφτερό σπαθί του.

-Και θάρθη, ναι, γιαγιάκα μου; -Θάρθη, παιδί μου, θάρθη.
Και όταν έρθη, τι χαρά στην γη, στην οικουμένη,
σ' όποιους θα ζούνε τότε !

Διπλό, τριπλό θα πάρουμεν αυτό που μας επάρθη,
κι' η Πόλη, κι' η Αγιασοφιά δική μας θένα γένη.
-Πότε, γιαγιά μου ; Πότε ;

-Όταν τρανέψης, γυόκα μου, κι' αρματωθής και κάμης
τον όρκο στην Ελευθεριά, συ κι' όλ' η νεολαία,
να σώσετε την χώρα.

Τότε θε νάρθ' ο άγγελος κι' αγγελικαί δυνάμεις,
να μπούνε, να ξυπνήσουνε, να πουν στον Βασιλέα,
πως ήλθε πια η ώρα !

Κι' ο Βασιλές θα σηκωθή, την σπάθα του θα δράξη,
και, στρατηγός σας, θε να μπη στο πρώτο του βασίλειο
τον Τούρκο να χτυπήση.

Και χτύπα, χτύπα θα τον πα μακρά να τον πετάξη,
πίσω στην Κόκκινη Μηλιά, και πίσ' από τον ήλιο,
που πια να μη γυρίση !

Γεώργιος Βιζυηνός

29 Μαίου 1453 - Εάλω η Πόλις



Το άγαλμα του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου στον Νέο Μυστρά.

Enya - May it be

Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Η αισθητική του ΛΑΟΣ


Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση

Περίπτερο στην αρχή της οδού Τσιμισκή στην Θεσσαλονίκη.

Αυτό μόνο ο Καρατζαφέρης θα μπορούσε να το σκεφτεί. Προσβάλει και την αισθητική και τη νοημοσύνη των πολιτών.

Έχει στήσει και ένα τροχόσπιτο μπροστά στην Αγία Σοφία

Ορθόδοξο λεωφορείο



Η Χαλκιδική είναι ένας από τους τουριστικότερους Νομούς της Ελλάδας.

Η εικόνα αυτή δυσφημεί την Χαλκιδική. Δεν ανεβαίνουν μόνο Ορθόδοξοι Χριστιανοί σε αυτό το λεωφορείο. Ανεβαίνουν και Καθολικοί και Προτεστάντες και Μουσουλμάνοι και πιστοί άλλων Θρησκειών.

Αυτό δεν είναι λεωφορείο, είναι κινούμενο εξωκκλήσι...

Για τον Ίωνα Δραγούμη



Φίλιππος Δραγούμης

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1958. Σπούδασα Φιλοσοφία στο Παρίσι (Paris X Nanterre) 76/79. Γυρίζοντας στην Ελλάδα μπήκα στην Α.Σ.Καλών Τεχνών αλλά δεν τελείωσα. Μέλος του συμβουλίου της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρίας για πολλά χρόνια και πρώην πρόεδρός της. Ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Κέντρου Περίθαλψης Άγριων Ζώων. Ασχολήθηκα με προγράμματα διεθνούς αναπτυξιακής συνεργασίας από το 1998 και διοργάνωσα διεθνή σεμινάρια και συνέδρια για την περίθαλψη / προστασία άγριων ζώων στην Αθήνα, Άγκυρα, Βελιγράδι και Βουλγαρία. Τιμήθηκα για την διεθνή δράση μου από το International Wildlife Rehabilitation Council (Διεθνές Συμβούλιο για την Επανένταξη Άγριων Ζώων) με το International Award το 2000 στο Montreal και το 2005 από την UNESCO Πειραιά και νήσων για την προσφορά του στην Οικολογία. Δημοσίευσα ένα βιβλίο με διηγήματα στις εκδόσεις Ωκεανίδα το 1999, «Ο Ροζ Πελεκάνος και άλλες ιστορίες». Άρθρα μου έχουν δημοσιευτεί στην Ελευθεροτυπία, τα Νέα, την Καθημερινή και το ΟΙΚΟ. Έχω ιδρύσει την ΜΚΟ ΜΙΑΦΥΣΗ με στόχο τη διεθνή συνεργασία και δικτύωση για το περιβάλλον και τον εθελοντισμό για τη Φύση. Δραστηριοπιούμαι πολιτικά μέσα απο τους Οικολόγους Πράσινους.

Αυτό είναι το βιογραφικό του κυρίου Φίλιππου Δραγούμη, εγγονού του αδελφού του Ίωνα Δραγούμη. Είναι υποψήφιος Ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων. Έγραψε στο blog του το εξής:

Για τον Ίωνα Δραγούμη



Βρίσκω απολύτως απαράδεκτη τη χρήση του ονόματος του Ίωνα Δραγούμη που έχει γίνει από κόμματα, κύκλους και και ομάδες που εκπροσωπούν την ξενοφοβία τον εθνικισμό και τον ρατσισμό, όπως το ΛΑΟΣ.

Δεν μπορείς να μεταφέρεις τι συνέβη σε μια εποχή εντελώς διαφορετική από την σημερινή χωρίς να δεις ότι τα πράγματα από τότε έχουν αλλάξει ριζικά. Ακόμη και έννοιες λέξεων έχουν αλλάξει και δεν σημαίνουν πιά τα ίδια.

Ο Ιων Δραγούμης ήταν ένα ανοιχτό μυαλό, ένας ανθρωπος που έψαχνε και αμφισβητούσε τον εαυτό του διαρκώς, αναπροσαρμοζόταν στα δεδομμένα και έβλεπε μπροστά. Εκτελέστηκε πολύ νέος, δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την πορεία του στην σκέψη και την πολιτική, δεν προλάβαμε να δούμε τι ρόλο θα είχε παίξει σε τόσα σημαντικά που ακολούθησαν, όπως η Μικρασιατική Καταστροφή. Προφανώς κάποιοι τον ήθελαν οπωσδήποτε έξω από τον χάρτη που σχεδίαζαν. Διορατικός, έκανε κριτική στην εποχή του σε όλους, βλέποντας ότι προωθείται ένα είδος πολιτικής που στηριζόταν όλο και περισσότερο στην διόγκωση του κράτους των δημοσίων υπαλλήλων και στην εκλογική πελατεία των διορισμών--κάτι που ξερουμε πλέον πόσο άσχημα κατέληξε στο σήμερα.

Παρότι αγωνίστηκε για την ανεξαρτησία της Ελλάδας, έβλεπε την ανάγκη δημιουργίας συνομοσπονδιών κρατών με στόχο να ξεπεραστούν οι εθνικισμοί και να επικρατήσει η παγκόσμια ειρήνη. Δεν έβλεπε την κυριαρχία της Ελλάδας μέσα απο κάποια επιβολή αλλά μέσα από την αντανάκλαση του πολιτισμού της με αποτέλεσμα να είναι διαρκώς απογοητευμένος από τις επιδόσεις των συγχρόνων του που με τα συμφέροντά τους καταπατούσαν κάθε αρχή.

Ουτοπιστής ίσως, αλλά ασφαλώς όχι ξενόφοβος και εθνικιστής. Σε μια τέτοια προοπτική, της ειρήνης, δεν θα τον πείραζε καθόλου να ξεχαστεί η Ελλάδα ως χώρα, κάτι που δήλωσε στο ημερολόγιό του. Αγάπησε τους ανθρώπους που έβλεπαν τα πράγματα αγνά, έξω από συμφέροντα οικονομικά ή άλλα. Πάνω απ' όλα αγάπησε το τοπίο της χώρας μας που σήμερα έχουμε καταστρέψει με τις μεζονέτες και την δήθεν ανάπτυξη των κοντόφθαλμων συμφερόντων μας της καταστροφής της γης που επιφέρει το real estate.

Τι θα σκεφτόταν άραγε σήμερα;

Ως ανηψιός του, έχοντας και το παράδειγμα του παππού μου Φίλιππου που συνέχισε το έργο του, ξέρω οτι θα έφριττε και θα αγωνιζόταν με κάθε τρόπο να περισώσει ότι μπορεί, ακριβώς όπως ο παππούς μου στο τέλος της ζωής του αγωνίστηκε να σώσει δύο μεγάλες βελανιδιές από την διαπλάτυνση της Λ.Κηφισσίας που στέκουν ακόμη σήμερα.

Πράσινο λοιπόν. Πιστεύω, ότι όντας Πράσινος δικαιούμαι να λέω ότι ακολουθώ την πολιτική του στο σήμερα, την πολιτική του σεβασμού στην διαφορετικότητα, την πολιτική εξόδου από τα κοντόφθαλμα συμφέροντα ολίγων, την πολιτική σεβασμόυ στα μεγέθη της φύσης.

http://philipdragoumis.blogspot.com/2009/02/blog-post.html

Αυτά έγραψε για τον Ίωνα Δραγούμη ο κύριος Φίλιππος. Εμείς απλά θα προσθέσουμε ένα απόσπασμα ηχητικό, από το βιβλίο του Ίωνα Δραγούμη "Μαρτύρων και Ηρώων αίμα" από την ιστοσελίδα noiazomai.

Για να ακούσετε το ηχητικό απόσπασμα κλίκ εδώ

Περισσότερο σεβασμό κύριε Φίλιππε Δραγούμη για τον Ίωνα, περισσότερο σεβασμό στο αίμα αυτού του μεγάλου ανθρώπου που χύθηκε άδικα, στις μέρες του μαύρου Εθνικού διχασμού...

Φανταζόμαστε ότι σε άλλο άρθρο σου δεν θα γράψεις ότι αν ζούσε και ο Παύλος Μελάς θα υποστήριζε κι αυτός τους Οικολόγους Πράσινους και τον Τρεμόπουλο.

Όμως κύριε Φίλιππε, αυτοί οι μεγάλοι Έλληνες δεν ανήκουν στην οικογένεια τους, ανήκουν στην Ελλάδα και δεν έχουν καμία σχέση με κόμματα. Πολύ περισσότερο με το κόμμα του Τρεμόπουλου.