Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

Επιστολή Αχιλλέα Καραμανλή προς τους ψηφοφόρους


Αγαπητοί συμπολίτες μου,

Στις εκλογές του 2007 με τιμήσατε με την ψήφο σας και μου δώσατε την δυνατότητα να υπηρετήσω τις ανάγκες και τα προβλήματα νομού μας. Έτσι, στο μέτρο του δυνατού, μπόρεσα να εξασφαλίσω σημαντικά κονδύλια για αρδευτικά έργα, έργα οδοποιίας, θέματα Παιδείας, πολιτιστικά, όπως η ενίσχυση του Μοναστηρίου του Τιμίου Προδρόμου, καθώς και να εντάξω στο εκτελούμενο πρόγραμμα πολλά έργα, που είχε ανάγκη η περιφέρειά μας. Δυστυχώς οι πρόωρες εκλογές, στις οποίες εξώθησε τη χώρα το ΠΑΣΟΚ, με μοχλό τη προεδρική εκλογή του προσεχούς Μαρτίου, ανέστειλαν και την ολοκλήρωση αρκετών προσπαθειών μου, οι οποίες απέβλεπαν στην περαιτέρω ανάπτυξη για την ευημερία του νομού μας.

Με στόχο, λοιπόν, την ολοκλήρωση των προσπαθειών μου αυτών αποφάσισα να μετάσχω στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου. Και τούτο, παρά το σοβαρό ατύχημα που είχα στις ευρωεκλογές, μετέχοντας όπως πάντα στους αγώνες της παράταξής μας.

Σήμερα οι αγώνες αυτοί ταυτίζονται, όσο ποτέ άλλοτε με το συμφέρον του τόπου. Αυτό μου δίνει περισσότερη δύναμη και αποφασιστικότητα να είμαι και στη μάχη αυτή μαζί σας, σε μια καθολική συστράτευση.

Για έναν νικηφόρο εκλογικό αγώνα.


Τι δεν πρόλαβε ακριβώς να κάνει αυτός;

Εκλέγεται βουλευτής από το 1974 ... 25 χρόνια βουλευτής είναι και δεν πρόλαβε να κάνει δυο αρδευτικά χαντάκια;

Που είναι τα άλλα έργα που έχει κάνει στο Νομό Σερρών, αφού δεν πρόλαβε να κάνει τα αρδευτικά;

Αφού δεν έχει κάνει καμία ερώτηση στην Βουλή, πως θα γίνουν τα έργα; Ουρανοκατέβατα;

Φούμο και σε αυτόν τον Μαθουσάλα γρήγορα...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Tσ,τσ,τσ.εκεί που αρχισε να αναπτυσσεται και να ευημερει ο νομός,τσααακ ήρθαν οι εκλογες και τα κατεστρεψαν ολα.Αχιλλεα αν ξεχασε να σε παρει ο χαρος εμεις τι φταιμε;Μπραβο στην ΝΔ για τον αερα ανανεωσης και τα νεα προσωπα.