Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

Τέλος από το 2012 στην ταλαιπωρία όσων ταξιδεύουν προς Χαλκιδική

Το προσεχές φθινόπωρο θα δημοπρατηθεί το έργο της κατασκευής του οδικού τμήματος Ποτίδαια-Κασσανδρεία, το οποίο ανήκει στο δίκτυο της Κασσάνδρας.

Τέλος στην ταλαιπωρία που υφίστανται επί σειρά ετών τα εκατομμύρια των τουριστών που επισκέπτονται κάθε καλοκαίρι το πρώτο πόδι της Χαλκιδικής αναμένεται να βάλει το έργο της κατασκευής του οδικού τμήματος Ποτίδαια - Κασσανδρεία, το οποίο ανήκει στο οδικό κύκλωμα της Κασσάνδρας. Πρόκειται για νέο άξονα, συνολικού μήκους δεκαεπτά χιλιομέτρων, η κατασκευή του οποίου θα χρηματοδοτηθεί με 80 εκατ. ευρώ μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος Μακεδονίας-Θράκης 2007-2013. Το έργο, όπως γνωστοποίησε ο γενικός γραμματέας της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Γιώργος Τσιότρας, αναμένεται να δημοπρατηθεί το προσεχές φθινόπωρο και να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2012.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν από την περιφέρεια, το έργο έχει αφετηρία το τέλος των προσβάσεων της νέας γέφυρας Ποτίδαιας και πέρας τη συμβολή με την υφιστάμενη οδό Καλλιθέας - Κασσανδρείας. Με την ολοκλήρωση της κατασκευής αυτού του νέου οδικού τμήματος πρόκειται να παρακαμφθούν οι παραθαλάσσιοι οικισμοί της Νέας Φώκαιας, της Αθύτου και της Κασσανδρείας, γεγονός που θα προσφέρει υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας σε πεζούς και οδηγούς. Ο δρόμος, όπως ανακοινώθηκε από την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, θα έχει τα χαρακτηριστικά ενός οδικού δικτύου ταχείας κυκλοφορίας, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, διαχωριστικό στηθαίο ασφαλείας, δύο εκατέρωθεν εσωτερικές και εξωτερικές λωρίδες και παράπλευρο οδικό δίκτυο διπλής κυκλοφορίας, συνολικού μήκους 35 χιλιομέτρων. Στο πλαίσιο του έργου προβλέπεται να κατασκευαστούν δύο ανισόπεδοι κόμβοι (σε Νέα Φώκαια και Κασσανδρεία), δέκα άνω διαβάσεις και επτά κάτω διαβάσεις, τοίχοι αντιστήριξης και μικρά τεχνικά έργα.

ΑΝΑΣΑ ΓΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ

Σύμφωνα με τον κ. Τσιότρα, στα πρώτα 5,5 χιλιόμετρα θα διαπλατυνθεί ο υφιστάμενος δρόμος, ενώ τα υπόλοιπα 11,5 χιλιόμετρα θα αποτελέσουν νέα χάραξη. “Το έργο θα δώσει αναπτυξιακή ώθηση στον νομό, θα διευκολύνει σημαντικά τους κατοίκους και τους επισκέπτες, είτε αυτοί είναι τουρίστες είτε παραθεριστές, και θα βάλει τέλος στην ταλαιπωρία που υφίστανται επί χρόνια όσοι επισκέπτονται τη χερσόνησο”, ανέφερε σχετικά ο γενικός γραμματέας της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, υπογραμμίζοντας ότι “η σπουδαιότητα του έργου είναι δεδομένη, αφού θα παρακάμπτονται όλοι οι οικισμοί, με αποτέλεσμα να περιορίζεται στο ελάχιστο δυνατό ο κίνδυνος πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων”.

Όπως σημείωσε ο κ. Τσιότρας, οι απαλλοτριώσεις έχουν πληρωθεί και η απαιτούμενη γη έχει αποκτηθεί, ενώ η διεύθυνση Δημοσίων Έργων της περιφέρειας ολοκλήρωσε όλες τις αναγκαίες μελέτες, ώστε το έργο να είναι απολύτως ώριμο, για να ενταχθεί προς χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ. “Ο νέος δρόμος θα βελτιώσει σημαντικά τα επίπεδα ασφάλειας σε όλες τις μετακινήσεις, τόσο για τους κατοίκους όσο και για τους διερχόμενους, ενώ θα επιφέρει σημαντικότατη ελάφρυνση των κυκλοφοριακών φόρτων στα τουριστικά θέρετρα, με θετικότατα αποτελέσματα στην ποιοτική αναβάθμιση του τουρισμού. Θεωρούμε πως με το συγκεκριμένο έργο οι συνηθισμένες σήμερα ουρές των μποτιλιαρισμένων οχημάτων θα πάψουν να υπάρχουν ως εικόνα και θα δοθεί ανάσα σε χιλιάδες κατοίκους, ειδικά τα καλοκαίρια”, τόνισε ο κ. Τσιότρας.

Πηγή: Μακεδονία

34 Χιλιόμετρα μπόρεσαν να εγκρίνουν για την Ποτίδαια. Ο δρόμος καρμανιόλα Βασιλικών - Γαλάτιστας τι θα γίνει;

Στην Ποτίδαια δεν υπάρχει πρόβλημα σε μήκος 34 χιλιομέτρων. 4-5 χιλιόμετρα είναι ο προβληματικός δρόμος.

Μήπως πρέπει να ρίξουμε στην κάλπη φωτογραφία τη στροφή της Γαλάτιστας με τη γέφυρα για να καταλάβουν ότι υπάρχει πρόβλημα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: