Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Μεϊμαράκης: Δεν έκανα άσεμνη χειρονομία. Με το κομπολόϊ έπαιζα! (Video)


Ποιόν να πιστέψεις: Τον Γιώργο Καρατζαφέρη που καταγγέλει ότι προ λίγων ημερών ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης, που έχει ανοίξει μεγάλη κόντρα με το ΛΑ.Ο.Σ για το θέμα των υποβρυχίων, χειρονόμησε, πιάνοντας τα γεννητικά του όργανα ή τον πρώην υπουργό που δηλώνει ότι απλώς έπαιζε με το κομπολόι στη τσέπη του;

Ιδού το δίλημμα! Καρατζαφέρη ή Μεϊμαράκη; Φανταστείτε το σκηνικό όπως το περιγράφει ο πρώην υπουργός στο «Βήμα FΜ», και στην εκπομπή των Β. Χιώτη- Ν. Παπαδόπουλου:

«Περπατούσα μόνος μου στο διάδρομο της Βουλής και περπατούσε μόνος του και ο Γιώργος Καρατζαφέρης. Κάποια στιγμή αισθάνθηκα πως ήθελε να μου πει καλημέρα και να μου χαμογελάσει. Τότε εγώ γύρισα από την άλλη πλευρά. Εκείνη τη στιγμή, είχα το χέρι στη τσέπη και έπαιζα με το κομπολόι. Αν αυτός νόμιζε κάτι άλλο, μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεται».


Θυμίζουμε ότι μόλις χθες ο Γ. Καρατζαφέρης με ανακοίνωση τύπου κατήγγειλε τον Β. Μεϊμαράκη για απρεπή συμπεριφορά, αναφερόμενος στην κίνηση του πρώην υπουργού να του δείξει τα «αχαμνά» του όταν βρέθηκαν πρόσωπο με πρόσωπο σε διάδρομο της Βουλής.


Κατακαημένο ελληνικό κοινοβούλιο...

Πηγή: The Insider

Δεν υπάρχουν σχόλια: