Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Η χήρα του εκλιπόντος δημάρχου μιλά: "Η αγάπη μου για τον σύζυγό μου"


«Η αγάπη μου για τον σύζυγό μου με οδήγησε στην απόφαση να αναλάβω τα ηνία της δημοτικής του παράταξης και να είμαι εγώ επικεφαλής του συνδυασμού του και υποψήφια δήμαρχος στην δεύτερη Κυριακή, μετά τον ξαφνικό και απροσδόκητο χαμό του». Αυτό ανέφερε η Εφη Αποστολάκη, σύζυγος του εκλιπόντος δημάρχου Γιώργου Αποστολάκη, μιλώντας στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου «Αξίζει να το ζει

Η κυρία Αποστολάκη επισήμανε ότι η απόφαση δεν ήταν μόνο δική της: «Αποφάσισα να αποδεχθώ την πρόταση του συνδυασμού, αλλά πριν από αυτό συζήτησα με τα παιδιά μου και πήραμε όλοι μαζί αυτήν την απόφαση. Είναι απόφαση όλης της οικογένειας να συνεχίσουμε το έργο του και σε αυτήν την προσπάθεια βγαίνω εγώ μπροστά, προκειμένου να είμαι εδώ, ως εγγυήτρια, ότι οι δεσμεύσεις και το όραμά του θα υλοποιηθεί»
Σε ερώτηση από πού αντλεί την δύναμη να μπει σε έναν προεκλογικό αγώνα, έχοντας τόσο νωπή την απώλεια του άνδρα της, η χήρα του Γ. Αποστολάκη είπε: «Πρώτα από όλα, από την καρδιά μου και τη μεγάλη μου αγάπη για τον σύζυγό μου. Ο Γιώργος ήταν αγωνιστής, ήταν εργατικός, σήκωνε τα μανίκια και δούλευε. Πάνω από όλα, όμως, ήταν άνθρωπος».

Η Έφη Αποστολάκη δεσμεύθηκε ότι όλα όσα είχε πει στον δημόσιο λόγο του ο άνδρας της θα υλοποιηθούν μέχρι κεραίας, εφόσον φυσικά εκλεγεί η ίδια στην θέση του δημάρχου Νέας Φιλαδέλφειας και Νέας Χαλκηδόνας. Για ακόμα μια φορά ευχαρίστηκε όλον τον κόσμο που της συμπαραστέκεται στο βαρύ πένθος της.

«Το θέμα όμως δεν είναι ότι έφυγε από τον Δήμο και τα κοινά της πόλης, το θέμα για εμένα είναι ότι έφυγε από τη δική μου ζωή και των παιδιών μου. Όμως έχουμε οδηγό τα δικά του θέλω, όσα ήθελε ο ίδιος να υλοποιηθούν. Τα βήματά του είναι ο στόχος μας να ακολουθήσουμε. Δεν είναι εύκολο, αλλά επειδή αυτό και ο ίδιος θα ήθελε, οφείλω να το προσπαθήσω», ολοκλήρωσε η κα. Αποστολάκη.

Πηγή: Madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: