Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Ανεβάζει τους τόνους ο Α. Σαμαράς λίγο πριν το «φίνις»


Επίθεση στη Ντόρα Μπακογιάννη για τα εθνικά ζητήματα

Δεν είμαι εγώ αυτός που οδήγησα τη Ν.Δ. στην ήττα λέει ο Μεσσήνιος πολιτικός

Σφοδρή κριτική στην Ντόρα Μπακογιάννη για τις θέσεις στο Μακεδονικό και το Κυπριακό (σχέδιο Ανάν) άσκησε ο Αντώνης Σαμαράς μιλώντας σε συγκέντρωση φίλων του στο Βελλίδειο της Θεσσαλονίκης, υπογραμμίζοντας ότι “δεν είναι κακό να κάνεις μια εσφαλμένη εκτίμηση, κακό είναι να προσπαθείς να το κρύψεις εκ των υστέρων και να ζητάς από πάνω και τα ρέστα”.

Ο κ. Σαμαράς υπενθύμισε τις δικές του θέσεις στα θέματα αυτά, λέγοντας ότι σήμερα νιώθει διπλά δικαιωμένος, ενώ με αφορμή τις συζητήσεις που αρχίζει ο κ. Παπανδρέου σχολίασε ότι “ο δρόμος αυτός είναι ολισθηρός και επικίνδυνος”, προειδοποιώντας τον ότι “η ΝΔ δεν πρόκειται να κάνει πίσω”.

Απευθυνόμενος προς το πυκνό ακροατήριο των οπαδών της ΝΔ, ο κ. Σαμαράς τους κάλεσε να αναρωτηθούν “ποιος πιστεύουν ότι μπορεί να αποτρέψει αλλαγή γραμμής και αποδοχή ενός ταπεινωτικού συμβιβασμού πέρα και πίσω από τις κόκκινες γραμμές του Βουκουρεστίου”.

Ο Αντώνης Σαμαράς υποστήριξε ότι “το σύστημα ΠΑΣΟΚ θέλει να βγουν όσοι οδήγησαν την ΝΔ στην πρόσφατη ήττα”, συμπληρώνοντας ότι “εγώ δεν ήμουν ένας από αυτούς”, καθώς και ότι “ούτε υπερασπίζουν εμένα σήμερα, όσοι πλήγωσαν την παράταξη. Αλλού έδωσαν τη στήριξή τους. Και αλλού βρίσκονται όλοι τους”.

Σύμφωνα με το διεκδικητή της ηγεσίας της ΝΔ “το σύστημα ΠΑΣΟΚ δεν θέλει να εκλεγεί πρόεδρος της ΝΔ όποιος διαφωνεί μαζί του ειδικά στα εθνικά θέματα και στα θέματα κοινωνικής ευαισθησίας στην οικονομία, επιθυμούν να έχουν απέναντί τους κάποιον που να συμφωνεί μαζί τους και εγώ δεν είμαι αυτός”.

Στο πλαίσιο αυτό και με αφορμή τοποθετήσεις της κυρίας Μπακογιάννη αλλά και υποστηριχτών της ότι το ΠΑΣΟΚ θέλει για πρόεδρο της ΝΔ τον Αντώνη Σαμαρά δήλωσε “ως εδώ οι αθλιότητες από τα παπαγαλάκια των μηχανισμών”.

Πηγή: Ελευθεροτυπία

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ σωστά μίλησε ο Αντώνης Σαμαράς και είναι πολύ σωστός για τα εθνικά θέματα,αν γίνει τελικά πρόεδρος της ν.δ το κόμμα αυτό είμαι σίγουρη θα γίνει καλύτερο και πιο ειλικρινές