Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

Τι έχετε κάνει; Τι έχετε προτείνει; Πείτε μου τι;


Ε, δεν αντέχω η γυναίκα θα σκάσω....
Μια και εκτός από γυναίκα είμαι και γραμματεάς της ΔΗΜ.ΤΟ Πύδνας ...αναρωτιέμαι ως τι...να σχολιάσω.
Θα σχολιάσω σα Βασιλική...γιατί σα γραμματεάς θα μου δοθεί η ευκαιρία εν καιρώ να σχολιάσω....τις γελοιότητες των ΔΗΜ.ΤΟ !!!!

Εν καιρώ......

Σήμερα άνοιξαν τα σχολεία και η κόρη μου που παει στη γ΄δημοτικού Πύδνας θα κάνει φέτος τα μαθήματα της δ΄δημοτικού !
Γιατί ;
Διότι γ΄και δ΄Δημοτικού είναι σε μια τάξη και γίνεται κοινή διδασκαλία ....

Ερωτώ τώρα τους αγαπημένους υποψήφιους ( ο Θεός να τους κάνει υποψήφιους και τους μεν και τους δε ) 8 χρονών παιδί είναι έτοιμο να προσπεράσει το επίπεδο της γ΄τάξης και να κάνει μαθήματα της δ΄τάξης ! Σωστά ;

Τότε αυτός που έκανα διαχωρισμό των τάξεων σε έξη στο Δημοτικό καλός ...μαλάκας ήταν !
Ε, μα συγνώμη δηλ.
Ας μου απαντησουν σχολικοί ψυχολόγοι τι ζητάμε απο αυτά τα παιδιά...

Ας μου απαντήσει η κυρία υποψήφια της πασαρέλας, ο κύριος του στίβου , ο κύριος επιχειρηματίας , και όλοι οι άλλοι ...εγώ σα μητέρα πρέπει να σας ρίξω μια μούντζα όλους ;
Τι έχετε κάνει ; τι έχετε προτείνει ; Πείτε μου τι;

Κοιτάξτε με στα μάτια να μου το πείτε ....αντρίκια όπως αντρίκια ζητάτε από μένα να κρατήσω το λόγο μου και να σας ψηφίσω !

Πηγή: Πιέριοι

Δεν υπάρχουν σχόλια: