Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

Ηλιάδης διετίας στον Ηρακλή


Ο Στέλιος Ηλιάδης ανακοινώθηκε και επίσημα από την ομάδα του Ηρακλή. Ο πρώην μέσος του ΠΑΟΚ υπέγραψε διετές συμβόλαιο συνεργασίας και δήλωσε χαρούμενος που ανήκει πλέον στην οικογένεια του «γηραιού».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Διετές συμβόλαιο συνεργασίας (μέχρι το καλοκαίρι του 2011) υπέγραψε, σήμερα, Τετάρτη 05/08, ο Στέλιος Ηλιάδης, ανήκοντας, πλέον, στο κυανόλευκο αγωνιστικό δυναμικό.

Μετά την υπογραφή συμβολαίου με την ΠΑΕ ΗΡΑΚΛΗΣ, ο 23χρονος μέσος δήλωσε:
Είμαι πολύ χαρούμενος για το γεγονός ότι ανήκω στην οικογένεια του ΗΡΑΚΛΗ. Βασικός στόχος μου είναι να βοηθήσω την ομάδα μου να έχει μια επιτυχημένη πορεία. Οι φετινοί στόχοι του ΗΡΑΚΛΗ είναι πολύ ψηλότεροι και με σκληρή, ομαδική δουλειά μπορούμε να τους πετύχουμε. Δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτε ως ομάδα.

Γνωρίζω τους περισσότερους Ελληνες συμπαίκτες μου και αυτό θα με βοηθήσει στο να περάσω αμέσως στο κλίμα της νέας ομάδας μου. Στοχεύω στο να καθιερωθώ στον ΗΡΑΚΛΗ,μέσα από την πολλή δουλειά και είναι σίγουρο ότι έχω εξαιρετική διάθεση, για να δώσω τα πάντα στην ομάδα.

Από την 1η Ιουλίου προπονούμαι μόνος και θεωρώ ότι σε 10 μέρες θα είμαι έτοιμος να ακολουθώ το ρυθμό προπονήσεων των συμπαικτών μου. Αυτό, που έχω ως προτεραιότητα είναι το να προσφέρω στον ΗΡΑΚΛΗ και μέσα από την επιτυχία της
ομάδας μου να αναδειχθώ και εγώ.

Πηγή: gazzeta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: