ΝΕΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΝΕΚΡΟ
Ρεπορτάζ: Σταυριανή Καραμανίδη
Ένα ακόμη όνομα γράφτηκε χθες βράδυ στη «μαύρη» λίστα των θυμάτων των Τεμπών, όταν ένας 45χρονος οδηγός ΙΧ αποφάσισε να κάνει μια μοιραία προσπέραση.
«Δυστυχώς ο οδηγός του ΙΧ έκανε αυτή την παράβαση, να προσπεράσει δηλαδή το ΚΤΕΛ, που ήταν και η τελευταία της ζωής του», λέει συγκλονισμένος στο newpost, ο διευθύνων σύμβουλος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Μαργαριτόπουλος.
Ο χαμός του άτυχου πατέρα δύο παιδιών, ξυπνά μνήμες από τα δύο πολύνεκρα τροχαία,
με τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ τον Οκτώβριο του 1999, αλλά και τους 21 μαθητές του Λυκείου Μακροχωρίου Ημαθίας τον Απρίλιο του 2003.
Το γιατί, τόσα χρόνια μετά, το σημείο του εθνικού οδικού δικτύου στο ύψος των Τεμπών, εξακολουθεί να κατατρώει ζωές, απαντά στο newpost ο κ. Μαργαριτόπουλος.
«Όποιος επιχειρήσει να κάνει προσπέραση στα Τέμπη, υπογράφει την καταδίκη του. Έργα έχουν γίνει και εξακολουθούν να γίνονται, αλλά το πρόβλημα είναι ότι ο δρόμος είναι στενός και δεν έχει ορατότητα στις προσπεράσεις», σημειώνει ο ίδιος, καταλήγοντας: «Το θέμα θα λυθεί οριστικά όταν τελειώσουν τα τούνελ».
Γεφύρι της Άρτας τα τούνελ στα Τέμπη
Η τραγωδία με τους 21 μαθητές από την Ημαθία, που άφησαν την τελευταία τους πνοή στην κοιλάδα των Τεμπών, θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί, αν τα δίδυμα τούνελ στο ύψος των παλιών διοδίων, είχαν τελειώσει.
Ωστόσο, αν και η κατασκευή τους άρχισε το 2001, δηλαδή δύο χρόνια πριν από το δυστύχημα των παιδιών, μέχρι και σήμερα, 12 χρόνια μετά, δεν έχει ολοκληρωθεί.
Μάλιστα, χθες, ο υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ανακοίνωσε ότι το έργο, που έχει αναλάβει η κοινοπραξία «Αιγαίον Αυτοκινητόδρομος», αναμένεται να παραδοθεί το 2015.
Πηγή: NewPost
Ρεπορτάζ: Σταυριανή Καραμανίδη
Ένα ακόμη όνομα γράφτηκε χθες βράδυ στη «μαύρη» λίστα των θυμάτων των Τεμπών, όταν ένας 45χρονος οδηγός ΙΧ αποφάσισε να κάνει μια μοιραία προσπέραση.
«Δυστυχώς ο οδηγός του ΙΧ έκανε αυτή την παράβαση, να προσπεράσει δηλαδή το ΚΤΕΛ, που ήταν και η τελευταία της ζωής του», λέει συγκλονισμένος στο newpost, ο διευθύνων σύμβουλος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Μαργαριτόπουλος.
Ο χαμός του άτυχου πατέρα δύο παιδιών, ξυπνά μνήμες από τα δύο πολύνεκρα τροχαία,
με τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ τον Οκτώβριο του 1999, αλλά και τους 21 μαθητές του Λυκείου Μακροχωρίου Ημαθίας τον Απρίλιο του 2003.
Το γιατί, τόσα χρόνια μετά, το σημείο του εθνικού οδικού δικτύου στο ύψος των Τεμπών, εξακολουθεί να κατατρώει ζωές, απαντά στο newpost ο κ. Μαργαριτόπουλος.
«Όποιος επιχειρήσει να κάνει προσπέραση στα Τέμπη, υπογράφει την καταδίκη του. Έργα έχουν γίνει και εξακολουθούν να γίνονται, αλλά το πρόβλημα είναι ότι ο δρόμος είναι στενός και δεν έχει ορατότητα στις προσπεράσεις», σημειώνει ο ίδιος, καταλήγοντας: «Το θέμα θα λυθεί οριστικά όταν τελειώσουν τα τούνελ».
Γεφύρι της Άρτας τα τούνελ στα Τέμπη
Η τραγωδία με τους 21 μαθητές από την Ημαθία, που άφησαν την τελευταία τους πνοή στην κοιλάδα των Τεμπών, θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί, αν τα δίδυμα τούνελ στο ύψος των παλιών διοδίων, είχαν τελειώσει.
Ωστόσο, αν και η κατασκευή τους άρχισε το 2001, δηλαδή δύο χρόνια πριν από το δυστύχημα των παιδιών, μέχρι και σήμερα, 12 χρόνια μετά, δεν έχει ολοκληρωθεί.
Μάλιστα, χθες, ο υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ανακοίνωσε ότι το έργο, που έχει αναλάβει η κοινοπραξία «Αιγαίον Αυτοκινητόδρομος», αναμένεται να παραδοθεί το 2015.
Πηγή: NewPost
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου