Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Oh Mama!


-Θα πάμε στο πανηγύρι του Αϊ Μάμα; με ρώτησε ο φίλος μου ο Γιάννης.

Εγώ, παιδί της Αθήνας τον κοίταξα περίεργα.

-Πού να πάμε;

-Στο πανηγύρι του Αϊ Μάμα κοντά στα Νέα Μουδανιά!

-Δεννννννν νομίζω! απάντησε ο (βλάκας) αστός εαυτός μου.

-Εγώ πάλι νομίζω... δεν θα'χεις ξαναδεί τέτοιο πράγμα.
Πάντα με ελκύουν πράγματα που "δεν έχω δει".

-ΟΚ! Ας πάμε....

Πηγαίνοντας ήμουν βέβαιος ότι το πανηγύρι θα'χε αναβληθεί λόγω πυρκαγιάς. Στον ορίζοντα υψωνόντουσαν πυκνοί καπνοί.

-Τσίκνα είναι... μου'πε ο Γιάννης.

Τελικά το πανηγύρι (η εμποροπανήγυρις) του Αϊ Μάμα ήταν συγκλονιστικά εξαιρετικά ωραίο.

Βρίσκεται ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ στο top10 των πιο εντυπωσιακών πραγμάτων που΄χω πάει (ζήσει).

Να φαντασθείτε ότι πήγα και την...επόμενη μέρα.

Σημείωση: Θα έπρεπε κάποια στιγμή οι πολιτικοί, αλλά και πολλοί αστέρες της τηλεόρασης, που κάνουν πολιτική και δημοσιογραφία εκ του ασφαλούς και πολυτελώς να δούν (σε ένα πανηγύρι) πώς κτυπάει ο πραγματικός σφυγμός της Ελλάδας.

Μάνος Αντώναρος
manosantonaros@gmail.com

Πηγή: Zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: